bazbuzuku Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salve sunt incepator si vreau ceva sfaturi despre anvelopele pt gs adventure am avut BRIDGESTONE BATTLE WING..........11 MII KM............acum am testat ceva METZELER KAROO T........dar azi le voi da jos deaoarece...dupa 1200 km apar cam barberite asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara .........eventual pt intalnirea bmw daca va avea loc,,la VOINEASSA....... CUM M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE.........LE VOI MONTA AZI..............IMI SPUNE CAREVA CEVA DESPRE ELE............LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW.......CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE..........am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000.........dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%............de karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede............am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun ambele perechi....(karoot+tourance)........... ce alte cauciucuri mixte dar cu orientare 50-50 ..........atzi folosit as vrea pareri despre ANAKEE 2...........METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD.............. Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata . Mentionez ca am mers 90% pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 ..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw! ...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 ..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw!...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... DECI IN CONCLUZIE UNDE........................................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata . Mentionez ca am mers 90% pe asfalt. ale mele au 16500 km si le voi schimba la revizia de 19000 ... sanatoase gumele astea ... 98% asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 desi toti ne bucuram cat de mult ne tin anvelopele ce nefolosite par dupa n km grija mare la vechime depozitare trecerea peste o iarna etc eu unul am simtt asta pe pielea mea cred ca un maxim de 10000 km este momentul schimbarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Si totusi unde se echilibreaza si centreaza roti spitate de BMW in RO ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 Si totusi unde se echilibreaza si centreaza roti spitate de BMW in RO ??? dupa cum vezi ............NU dar poate aude cineva ceva.......... si posteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 dupa cum vezi ............NU dar poate aude cineva ceva.......... si posteaza pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde? IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 DECI IN CONCLUZIE UNDE........................................... In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc.Toate cele bune! ai facut programare? cam cat ti.au zis de revizie ca te costa revizia de.............. km merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 In timpul unor cautari/documentari pe net am gasit asta : R1200GS Road & Off Road Tyre Choice si m-am gandit ca poate va intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) In timpul unor cautari/documentari pe net am gasit asta : R1200GS Road & Off Road Tyre Choice si m-am gandit ca poate va intereseaza. Raul, De apreciat gestul tau, multumesc! Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup! Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...! Uite (inca) un exemplu: www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf Pe cine naiba sa mai crezi? Editat Ianuarie 30, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Raul, De apreciat gestul tau, multumesc! Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup! Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...! Uite (inca) un exemplu: www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf Pe cine naiba sa mai crezi? Depinde si cine si cum face testul..Va dati seama ca rezultatele sunt ABSOLUT subiective. Eu sunt abonat la Bike Magazin... in afara de testul dat mai sus, cu 5-6 luni in urma a mai fist unul, tot pentru Big Trailies...si rezultatele erau altele. O sa caut printre reviste sa pun un scan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 Testele aste sant cat se poate de obiective. Singura variabila numarul de stele al hotelului unde sant cazati jurnalistii si cine achita nota de plata pe durata testelor. BINGO DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE 1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE 2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE 3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP 4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE 5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA 6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Eu am gasit asta https://mopedreifen.biz/V2/englisch/splash2/fs2_splash2.html chiar te ajuta sa iti alegi guma in functie de ce vrei sa faci cu ea,bani,etc. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Eu am gasit asta https://mopedreifen.biz/V2/englisch/splash2/fs2_splash2.html chiar te ajuta sa iti alegi guma in functie de ce vrei sa faci cu ea,bani,etc. Toate cele bune! Mda, bun link - informatie multa, buna si bine structurata! Personal nu pot decit sa-ti multumesc! Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde? IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA! ...nu stiu unde!...nu a fost aruncata la misto, a fost doar asa ca avertisment pt cei care cred ca se pot face minuni prin orice cotloane de pseudo-ateliere mecanice!... ...o atenta informare la dealerii bmw poate ca ar lamuri problema!...eu nu am nevoie de asemenea probleme ca am jante turnate la al meu iar astea se pot trage la forma initiala destul de usor!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 BINGO DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE 1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE 2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE 3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP 4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE 5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA 6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA ft corect,,,,,,,,asa m-am gandit sa si fac am inceput cu bridgestone batllewing........o tura scurta cu karoo T,,,,acum tourance classic,,,,,,,,urmeaza ANAKKE..apoi pirellii mt 90....pilot road,,etc o sa-mi fac singur o idee desi sunt incepator mi-am dat seama xca totul este subiectiv........iar intre "confratzii de ghidon" exista multa rautate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate. vineri merg la reprezentantza la budapesta........o sa intreb de centrat si echilibrat rotzile pt ca asta vreau sa fie primul lucru cre-l fac ieri am facut 100 km test cu tourance,,,,,,,,pe uscat in toate caonditziile de drum ce am constaat ca la viteza de 180-200 test pe dn 7 drum ft ft bun cam trepidreaza ghidonul......... SA FIE DIN CAUZA GUMELOR?......PINA ACUM NU AM SESIZAT ACCEST ASPECT..........NICI LA BATTLE WING NICI LA KAROO T CEI DREPT CU KAROO NU AM MERS MAI MULT DE 120-130 DAR AM TESTAT SI 160-180........PARADOXAL AU O ADERENTZA F BUNA LA BRIDGESTONE NU AM CONSTATA ACEST ASPECT CHIAR LA 200 PE FELIE PE AUTOSTRADA SA FIE FAPTUL CA ESTE GUMA MAI TARE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 nu e din anvelope si eu am dat jos tournance si am pus anakee aceeasi problema si la viteza mica si la mare bafta si vin.o si tu cu operatiuni si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu e din anvelopesi eu am dat jos tournance si am pus anakee aceeasi problema si la viteza mica si la mare bafta si vin.o si tu cu operatiuni si preturi salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km atunci voi face si rotzile centrat echilibrat.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! 2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula! Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 1. Pana la R 1100 (inclusiv), motorul poate fi pornit in orice treapta daca ambreiajul este decuplat (tras) si nu sta pe cricul lateral. De la 1150 poate fi pornit si cu cricul lateral coborat, dar numai in neutru. 2. Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.