Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Si sa fiu si un pic ontopic, imi place foarte mult LC-ul ca si look, iar de la mine au un punct mare rosu ca au redus din greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Acuma fiind in Germania, e alta treaba. Cu off-ul e mai greu pe aici, tot ma dau pe la francezi dar nu acelasi lucru.... Sud-vestul Frantei si mai ales zona de granita dintre Franta si Italia este Paradis pt off asa ca la vara profita din plin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada. KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc. Ai dreptate intr-un fel, dar sa nu uitam ca sunt mai multe continente nu numai Europa, unde baietii se dau foarte mult pe off. Nu putem sa ne luam numai dupa ce vinde BMW-ul nu? Editat Decembrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Si sa fiu si un pic ontopic, imi place foarte mult LC-ul ca si look, iar de la mine au un punct mare rosu ca au redus din greutate. Nu stiu de ce dar prin punct rosu eu as intelege ceva mai de graba negativ (?). Insa reducerea de greutate fata de precedentul este cam nesemnificativa, de fapt asta nou cu ABS are doar un kg mai putin decat cel vechi fara ABS. Important este insa ca e cu 20-30kg mai usor decat "concurenta". Evident, la capitolul greutate KTM 1190 ramane seful (singurul concurent real pt GS LC). Editat Decembrie 17, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Sud-vestul Frantei si mai ales zona de granita dintre Franta si Italia este Paradis pt off asa ca la vara profita din plin! Inca nu am fost in zona aia, dar incerc sa ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada. KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc. orice justificare si argument este bun atata vreme cat BMW-ul ramane nr.1 indiferent de clasament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Nu stiu de ce dar prin punct rosu eu as intelege ceva mai de graba negativ (?). Insa reducerea de greutate fata de precedentul este cam nesemnificativa, de fapt asta nou cu ABS are doar un kg mai putin decat cel vechi fara ABS. Ma refeream la un punct rosu, ca cel din gradinita adica pozitiv. La ridicat mobra singur pe off, orice gram conteaza. Prima si a doua oara imi ridic mobra razand, dupa mai multe ridicari am senzatia ca e un Goldwing. Editat Decembrie 17, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Ma refeream la un punct rosu, ca cel din gradinita adica pozitiv. La ridicat mobra singur pe off, orice gram conteaza. Prima si a doua oara imi ridic mobra razand, dupa mai multe ridicari am senzatia ca e un Goldwing. La gradinitele romanesti nu erai recompensat,pt.buna purtare cu punct rosu....cum era in cele unguresti!Cel putin asa era pe vremea mea.Nu stiu daca mai e si acum,la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Important este insa ca e cu 20-30kg mai usor decat "concurenta". Evident, la capitolul greutate KTM 1190 ramane seful (singurul concurent real pt GS LC). Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) "Curb mass means the actual or manufacturer's estimated mass of the vehicle with fluids at nominal capacity and with all equipment specified by the administrator" Am si eu o intrebare fireasca : ce inseamna "nominal capacity" avand in vedere ca bmw o numeste "fully fueled"? Din cat am inteles "nominal capacity" = un fel de bec stins la benzina, adica minim de carburant..... Nu as baga mana in foc pentru afirmatia referitoare la cel mai usor big adventure.... Adica daca mai adaugi un 10-12 litri ca sa fie rezervorul full, ajungi la 238kg adica greutatea actualului model.....daaa cu 200cc in minus fata de concurenta Editat Decembrie 17, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Suiti-le pe cantar si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul Pai au economisit kilogramele la ciocul ala mic si urat pe care l-au pus. S-au chitrosit si n-au facut si ei unul calumea Cum zicea si xtrblack mai sus, nu as compara, mai ales ca sunt alte motorizari&capacitati, alte puteri etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 tare ma mananca sa dau si eu niste comentarii pe restul topicelor. nu am mers cu mobrele respective (sau foarte putin), dar ce mai conteaza. oricum a mea e mai tare. (mobra adica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 si mai mare. tot mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul Vstromul nu e concurent direct nici cu 12GS LC nici cu 1190ADV. Ai uitat sa zici ca are si motorul mai mic si cu 50 de cai mai putini Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight. Motor de 1000, 196 kg dry, aproape 100 de cai = cu motorul meu care are 10 ani (dar fara capabilitatile lui de offroad.) Cam tarziu Suzuki, peste cateva zile trecem in anul 2014 !!! Editat Decembrie 18, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate O surpriza placuta sau ne ? Designul tine de gusturile fiecaruia. Personal mi se pare total neinspirat botul, arata ca e o gaina. Imi placea mai mult modelul vechi, un look ceva mai agresiv. Iar restul, dpdv specificatii tehnice, tine de nevoile si dorintele fiecaruia. Eu nu le-as compara pt ca imi par a fi categorii oarecum diferite. Alta cilindree, alta putere (si aproape aceeasi greutate ca tot se aducea vorba...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight. Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentiehttp://www.suzuki-vstrom.com/en/spec/index.html Urat cioc!!!! Mult mai frumos modelul vechi sau noul 650, insa asta este o parere personala Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight. Aaaa si tot off-topic te rog studiaza valorile date de producator....eu nu stiu sa fi avut vre-odata vstromul de 650 183kg la gol si chiar am detinut unul de vre-o 200 la gol.... Editat Decembrie 18, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentie Cred ca prelunigim iar discutiile off-topic fara rost. Si apropos de off/on-topic, nu inteleg de ce fanii nu au facut topic separat cu Vstrom-ul asta nou de 1000. Pe site-ul oficial apare cu 229kg "gata de drum", adica cu plinurile etc. http://www.kawasaki.at/Versys1000/Specifications Si pe alte siteu-uri am vazut tot 228-229 in aceleasi conditii. Este alta clasa, de fapt este cumva intre clasele existente (800 si 1200) nu-mi dau seama cu cine concureaza direct; singurele pe care le mai stiu eu in zona 1000 sunt Versys si Tiger 1050 dar alea sunt sensibil mai puternice si oricum au roata de 17" pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 ...... o mica completare,referitor la hobby. Am cunostinta aici care e mare fan BMW(are auto seria 6 si 7 noi), are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu?...... si aici prin zona unde stau eu, sunt multi care isi permit jucarii din astea si nici nu prea le folosesc. asa le sadeste mitul fiabilitatii. o mobra nealergata nu are defecte si uite asa o vinde neamtul peste 3 ani cu 7000 de km la bord si se lauda ca nu a schimbat un surub la ea, iar romanul care o cumpara, dupa 15-20k de km ii pica piese gramada zice ca neamtul e bulangiu si ca a dat ceasul inapoi si colectionari din astia care simt ca o jucarie BMW (ultimul racnet + dotari si accesorii) e un must have sunt gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Cred ca prelunigim iar discutiile off-topic fara rost. Si apropos de off/on-topic, nu inteleg de ce fanii nu au facut topic separat cu Vstrom-ul asta nou de 1000. Pe site-ul oficial apare cu 229kg "gata de drum", adica cu plinurile etc. http://www.kawasaki.at/Versys1000/Specifications Si pe alte siteu-uri am vazut tot 228-229 in aceleasi conditii. Kawasaki Versys-Strom? Hmmmm... Gresit! curb weight nu este = curb mass, iar noul vstrom de 1000 e dat pe pagina oficiala curb mass....citeste cu atentie Dupa cum kg nu este acelasi lucru cu newton. Editat Decembrie 18, 2013 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Totusi masa e aproximativ egala cu greutatea Depinde de latitudine si altitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Kawasaki Versys-Strom? Hmmmm... Sorry, am gresit link-ul ca le aveam deschise impreuna: http://www.suzuki.at/de/bike/products/pr_prodtechnik.asp?Key=1217&ListPages=true&Vater=236&ttqsB=1 Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate stai sa vezi vanzarile.......si vorbim dupa cat de bestial este considerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.