Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa...

 

pai vezi? Si la ce te-ar fi ajutat protectia de far? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate e un semn, sa te mai gandesti :D

Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar...

Dap. Pe cea gandita pt crashbarul bmw vroiam sa o iau :) Ceallta varianta mi se pare ca o au deja in stoc.

Cel mai simpatic e ca o afiseaza cu disponibilitate "within 3 months". Nu ma oftic deloc ca n-am facut comanda in seara aia, neahhh

 

parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati.

Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el :)

asta vroiam sa zic si eu.

la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta vroiam sa zic si eu.

la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu...

 

mno, vazui ca vrei sa-ti iei enduro... crahbar pe el ?! :) sorry de poanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru ani consecutivi de "domnie", GS-ul a pierdut titlul de "Regina Alpilor" la cea de-a zecea editie a Alpen Masters, in detrimentul KTM-ului 1190 Adventure.

 

Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. :D

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

ai deschis cutia Pandorei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

 

 

Kawa ???? Aprilia ???

 

Pai pe langa KTM, aia nici nu fac mobre. Mi se pare normal ca a castigat titlul, sunt cu cel putin 1 pas inaintea tuturor. BMW a ramas in urma, pt noi asta e foarte bine, sa puna mâna sa munceasca, ca au unde sa faca imbunatatiri. Daca cumva nu stiu, contra unei sume modice le pot asigura consultanta pe cateva modele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu o problema la un GS din 2008 , mai exact atunci cand merg si trag ambreajul sa o scot pe liber sau pur si simplu raman cu el tras fara sa accelerez , se opreste motorul . Ma puteti sfatui ce sa fac sa remediez problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost azi la touratech si mi-am luat saua ca mi-a placut prea mult cea de la fosta mobra si intentionam sa cumpar si protectiile alea de cilindrii care vin puse pe crash-bar dar sincer nu prea mi-a placut cum aratau montate, ma mai gandesc pana plec daca le iau.Au tot felul de dracii pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un contact in capatul manetei(capatul spre ax), tragi jos firele legi acolo un ohm-metru tragi de maneta si urmaresti ohmetrul, acolo este un intrerupator care inchide si deschide un contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3

A fost blat pe faţa !! :laugh:

Desi cred ca voi prefera gs-ul simplu, am tot zis ca ma duc sa fac si eu un test cu Adv-ul, dar n-am apucat inca. Sa vad daca poate fi o optiune de switch in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e in viteza cu cricul ridicat si tragi ambreiajul porneste? daca nu - e switch-ul de ambreiaj. daca o scoti din viteza si porneste - e confirmarea ca e switch-ul de ambreiaj. uzual niste WD-40 sau spray de contacte (atat in mufa de conectare cat si in switch) rezolva problema.

pana acum n-am vazut decat un singur switch care a trebuit schimbat.

 

daca e problema cu switch-ul de la cricul lateral nu ar trebui sa porneasca decat scoasa din viteza indiferent de pozitia ambreiajului.

 

side question: pe bord iti arata corect treapta de viteza respectiv punctul mort?

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel.

 

Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral.

Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral.

Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat.

Ce amintiri imi trezesti :laugh:

Semafor rosu, pun cricu si ma dau jos sa opresc goproul. Sui inapoi, verde, a 1a, clonc, moare. Wtf! Tras ambeiaj, incercat sa pornesc. Mort. Wtf!. Neutru, pornesc, a 1a, clonc. Ala din spatele meu foarte rabdator. Deja ma pregateam sa o'mping, cand imi aduc aminte. Cricuuu baaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un manual sau poate vreun link de unde sa pot invata cum se regleaza amortizoarele Wilbers? Am un GS 1200 din 2005 si toti "colegii de drum" imi spun ca e prea joasa. E echipata cu Wilbers si pe fata si pe spate. Amortizorul din spate are un robinet mai mare si inca vreo 3-4 locuri de unde pare ca se regleaza doar ca nu mi-as baga nasul acolo pana nu stiu ce si cum.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...