Delo Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Este un contact in capatul manetei(capatul spre ax), tragi jos firele legi acolo un ohm-metru tragi de maneta si urmaresti ohmetrul, acolo este un intrerupator care inchide si deschide un contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3 A fost blat pe faţa !! Desi cred ca voi prefera gs-ul simplu, am tot zis ca ma duc sa fac si eu un test cu Adv-ul, dar n-am apucat inca. Sa vad daca poate fi o optiune de switch in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) daca e in viteza cu cricul ridicat si tragi ambreiajul porneste? daca nu - e switch-ul de ambreiaj. daca o scoti din viteza si porneste - e confirmarea ca e switch-ul de ambreiaj. uzual niste WD-40 sau spray de contacte (atat in mufa de conectare cat si in switch) rezolva problema. pana acum n-am vazut decat un singur switch care a trebuit schimbat. daca e problema cu switch-ul de la cricul lateral nu ar trebui sa porneasca decat scoasa din viteza indiferent de pozitia ambreiajului. side question: pe bord iti arata corect treapta de viteza respectiv punctul mort? Editat August 5, 2014 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cred ca e de la swich pt ca , daca moare motoru nu porneste doar pe liber , azi voi verifica swichul si voi veni cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Daca cineva vrea sa-si "carbonizeze" GS-ul, aveti aici un ofertant de repere, firma Ilmberger. Si cele pt. Adventure aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel. Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral. Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral. Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat. Ce amintiri imi trezesti Semafor rosu, pun cricu si ma dau jos sa opresc goproul. Sui inapoi, verde, a 1a, clonc, moare. Wtf! Tras ambeiaj, incercat sa pornesc. Mort. Wtf!. Neutru, pornesc, a 1a, clonc. Ala din spatele meu foarte rabdator. Deja ma pregateam sa o'mping, cand imi aduc aminte. Cricuuu baaa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Dubleaza pretul mobrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Are cineva un manual sau poate vreun link de unde sa pot invata cum se regleaza amortizoarele Wilbers? Am un GS 1200 din 2005 si toti "colegii de drum" imi spun ca e prea joasa. E echipata cu Wilbers si pe fata si pe spate. Amortizorul din spate are un robinet mai mare si inca vreo 3-4 locuri de unde pare ca se regleaza doar ca nu mi-as baga nasul acolo pana nu stiu ce si cum. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Insurubeaza robinetu. Suspensia se va intarii si automat va ramane mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Caută manualul, reglajul unei suspensii bune, nu înseamnă doar preload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am incercat asta cu robinetul , se intareste dar nu se ridica. Am sub arc niste reglaje si cred ca de acolo pot ridica. Oricum nu reusesc sa gasesc un manual pt suspensie ca sa pot studia problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am aceeasi dilema ca si tine - am montat suspensiile in weekend si acum nu stiu cum sa le reglez. Partea buna e ca sunt in Cluj niste baieti care se pricep la asta. Am programare la ei miercuri dimineata, expres pentru a regla telescoapele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 O noua optiune de anvelope pt. cei care ies in off cu vacile mari: noile Conti TKC 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) Pare destul de interesant profilul. As zice ca ar fi un 65-70% onroad si 30-35 off. Sa vedem testele live ce or sa zica. Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra. Editat August 14, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Astazi am primit o parte din piese.Am dat cu ochiu si pe motorworks cum ziceam mai sus si am gasit ce am nevoie. Multumesc pt ajutor. In cazul in care aveti nevoie de piese pt motoare de constructie mai veche am gasit un site(poate voi stiti deja de el) bmwbayer.de de aici am achizitionat una dintre piesele lipsa. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra. Cu un cutter se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Cu un cutter se rezolva cutter 20 lei, guma spate 120-150E. Mastercard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa! exagereaza cu acel 60-40, insa merita incercate... » Post actualizat in 17 Aug 2014 10:06seamana izbitor de bine cu Michelin Sirac, aia spun ca sunt street si trail cu toate ca mie imi par mai de off-road decat TKC70 neavand acel profil continuu pe spate. Editat August 17, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 un filmulet de promovare f tare filmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa! Macar asa cred ca ar merita facute » Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22 In alta ordine de idei, pana ma hotarasc daca chiar am nevoie de Nav 5, mi-am adaptat nitel un suport mai simplu de tel Aveam deja unul din acela gen husa si cu prindere pe ghidon, dar imi era lene sa il tot pun, plus ca nu il aveam in fata ochilor... Editat August 21, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 In curand trebuie sa ii fac revizia de 11000 km, ce reprezentanta imi recomandati sau,daca a facut deja cineva aceasta revizie, unde ati mers si daca sunteti multumiti de prestatia mecanicilor.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) Eu personal pot sa-ti recomand Brasovul pentru ca numai acolo am facut si la RT si la GS. Robert (mecanicul lor) stie ce face si e informat. Bucurestiul pot sa ti-l recomand pentru amabilitatea celor de acolo - in conditiile in care venisem doar sa cumpar cutiile de aluminiu (si sa-mi seteze cheia motorului pe ele) si toti mecanicii erau prinsi cu revizia la RT-urile baietilor de la circulatie (foarte misto oamenii, mi-a placut de ei), au gasit timp si loc sa-mi schimbe si sa-mi echilibreze gumele pe care le-am luat tot de la ei; au inteles rugamamintea - nu sunt din Bucuresti, GS-ul era echipat cu "caramele", trebuia sa plec spre casa etc. later edit: acum vad ca ai LC - prietenii mei (cei doi) din Brasov acolo au facut reviziile (un GS si un GSA, ambele LC) si nu au avut nimic de obiectat. Editat August 25, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 In curand trebuie sa ii fac revizia de 11000 km, ce reprezentanta imi recomandati sau,daca a facut deja cineva aceasta revizie, unde ati mers si daca sunteti multumiti de prestatia mecanicilor.Mersi. Tocmai ce am facut-o si eu la Bucuresti. Nimic de reprosat. Ce ma mira e ca doar mi-au schimbat uleiul si filtrul si o sa revin pt placute frana spate pt ca nu erau pe stoc. Doar uleiul se schimba la 11000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.