KHK Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa... pai vezi? Si la ce te-ar fi ajutat protectia de far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 poate e un semn, sa te mai gandesti Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar... Dap. Pe cea gandita pt crashbarul bmw vroiam sa o iau Ceallta varianta mi se pare ca o au deja in stoc. Cel mai simpatic e ca o afiseaza cu disponibilitate "within 3 months". Nu ma oftic deloc ca n-am facut comanda in seara aia, neahhh parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati. Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el da-l in spanaci la 2000 si oleaca iei o mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el asta vroiam sa zic si eu. la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 asta vroiam sa zic si eu. la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu... mno, vazui ca vrei sa-ti iei enduro... crahbar pe el ?! sorry de poanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Eu am ales varianta plasa de sarma. Am mers cu un RT peste 200.000 km ,nu am luat nici o piatra.Iar RT-ul are farul de vreo 5 ori mai mare. Deci nu pentru protectie am ales-o.Pentru design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Dupa patru ani consecutivi de "domnie", GS-ul a pierdut titlul de "Regina Alpilor" la cea de-a zecea editie a Alpen Masters, in detrimentul KTM-ului 1190 Adventure. Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... ai deschis cutia Pandorei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... Kawa ???? Aprilia ??? Pai pe langa KTM, aia nici nu fac mobre. Mi se pare normal ca a castigat titlul, sunt cu cel putin 1 pas inaintea tuturor. BMW a ramas in urma, pt noi asta e foarte bine, sa puna mâna sa munceasca, ca au unde sa faca imbunatatiri. Daca cumva nu stiu, contra unei sume modice le pot asigura consultanta pe cateva modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 salut , am si eu o problema la un GS din 2008 , mai exact atunci cand merg si trag ambreajul sa o scot pe liber sau pur si simplu raman cu el tras fara sa accelerez , se opreste motorul . Ma puteti sfatui ce sa fac sa remediez problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pare ceva legat de microswitch-ul de la maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 te rog exemplifica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 De exemplu ar mai putea fi megaswitchul de la cricul lateral. Dar nu ar avea legatura cu trasul ambreiajului. Dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Eu am fost azi la touratech si mi-am luat saua ca mi-a placut prea mult cea de la fosta mobra si intentionam sa cumpar si protectiile alea de cilindrii care vin puse pe crash-bar dar sincer nu prea mi-a placut cum aratau montate, ma mai gandesc pana plec daca le iau.Au tot felul de dracii pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Este un contact in capatul manetei(capatul spre ax), tragi jos firele legi acolo un ohm-metru tragi de maneta si urmaresti ohmetrul, acolo este un intrerupator care inchide si deschide un contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3 A fost blat pe faţa !! Desi cred ca voi prefera gs-ul simplu, am tot zis ca ma duc sa fac si eu un test cu Adv-ul, dar n-am apucat inca. Sa vad daca poate fi o optiune de switch in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) daca e in viteza cu cricul ridicat si tragi ambreiajul porneste? daca nu - e switch-ul de ambreiaj. daca o scoti din viteza si porneste - e confirmarea ca e switch-ul de ambreiaj. uzual niste WD-40 sau spray de contacte (atat in mufa de conectare cat si in switch) rezolva problema. pana acum n-am vazut decat un singur switch care a trebuit schimbat. daca e problema cu switch-ul de la cricul lateral nu ar trebui sa porneasca decat scoasa din viteza indiferent de pozitia ambreiajului. side question: pe bord iti arata corect treapta de viteza respectiv punctul mort? Editat August 5, 2014 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cred ca e de la swich pt ca , daca moare motoru nu porneste doar pe liber , azi voi verifica swichul si voi veni cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Daca cineva vrea sa-si "carbonizeze" GS-ul, aveti aici un ofertant de repere, firma Ilmberger. Si cele pt. Adventure aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel. Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral. Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral. Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat. Ce amintiri imi trezesti Semafor rosu, pun cricu si ma dau jos sa opresc goproul. Sui inapoi, verde, a 1a, clonc, moare. Wtf! Tras ambeiaj, incercat sa pornesc. Mort. Wtf!. Neutru, pornesc, a 1a, clonc. Ala din spatele meu foarte rabdator. Deja ma pregateam sa o'mping, cand imi aduc aminte. Cricuuu baaa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Dubleaza pretul mobrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Are cineva un manual sau poate vreun link de unde sa pot invata cum se regleaza amortizoarele Wilbers? Am un GS 1200 din 2005 si toti "colegii de drum" imi spun ca e prea joasa. E echipata cu Wilbers si pe fata si pe spate. Amortizorul din spate are un robinet mai mare si inca vreo 3-4 locuri de unde pare ca se regleaza doar ca nu mi-as baga nasul acolo pana nu stiu ce si cum. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.