M a v e r i c k Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) Dar sincer este muuult mai important sa il schimbi mai des de cei 10 ani - fara sa te superi. Este super simplu de schimbat mai ales daca ai un garaj si 3 chei. Bafta, paul Nu ma supar . Doar ca multa vreme i-am crezut pe mecanicii astia de la BMW si am zis ca nah, daca ei spun ca nu trebuie schimbat si la caiet nu scrie inseamna ca asa e, cum zic ei. Dar dupa 10 ani am zis ca ar cam fi vremea... Multumesc frumos pentru recomandarea cu uleiul,o sa-l comand si sper sa reusesc sa-l schimb. Editat Aprilie 6, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) doar cateva completari: suruburile de golire/umplere cutie (30Nm) au o saiba de aluminiu - se poate refolosi. suruburile de golire/umplere grup (20Nm) au cate un o-ring - atentie cand le pui inapoi sa nu "ciupesti" acel cauciuc plastificat - trebuie date cu un pic de ulei sa alunece pe pozitie. Daca tot esti in zona nu ar fi rau de verificat jocul lateral la bascula si la roata . (ca sa eviti unele surprize) Cred ca ar fi timpul si de uns/verificat rulmentii de la bascula si rulmentii articulatie bascula/grup - suna complicat dar nu este asa. bafta, paul Editat Aprilie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 La transmisia finala nu e mai bun uleiul hypoid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 La transmisia finala nu e mai bun uleiul hypoid? Salut, Nu am studiat atat termenul hypoid dar cred ca este mai mult un termen constructiv cu referire la forma suprafetelor de contact dintre pinioanele componente ale unui angrenaj de transmisie. Standardul este definitoriu. Pentru transmisii - GL5, ca scrie sau nu hypoid pe cutie nu cred ca este important. PS - nu's vre-un specialist in uleiuri asa ca posibil sa gresesc in explicatiile de mai sus. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Asa este, hypoid este forma pinionelor si teoretic se pune ulei hypoid, este 75w90 , 75w140. Spun asta pentru ca am avut o problema cu diferentialul la o masina si cei de la Mercedes mi-au spus sa folosesc ulei hypoid(doar la diferential la cutia de viteze nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escovent Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 buna , vreau sa imi iau motorul din link http://olx.ro/oferta/bmw-1200-gs-adventure-ID5UbUs.html poate ma ajutati cu niste pareri . nu am experienta cu motoarele BMW . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 imi place maxim iecsprimarea cu semnalizari xenon ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 buna , vreau sa imi iau motorul din link http://olx.ro/oferta/bmw-1200-gs-adventure-ID5UbUs.html poate ma ajutati cu niste pareri . nu am experienta cu motoarele BMW . Mie mi se pare foarte ok. Inteleg ca este adusa recent din Belgia, sau cel putin acolo au fost facute ultimele service-uri. Pretul este chiar decent (mai ales incluzand 3 cutii si Akrapovic) iar faptul ca are un caiet de service la zi (si cu ultima factura sa vezi exact ce si cum) mai rar la o motocicleta cu km astia. Tine cont ca pt Adventure este recomandat sa ai inaltimea de la 1,85m in sus. (am spus recomandat, ca sunt altii care se chinuie cu el desi au destul sub 1,85 e treaba lor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorintmadv Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc Salut Sorin. Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista Legat de mobra ta - mai ales fiind din 2014 - bucura-te linistit de mobra cel putin vre-o 60k km. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc Iti vei rapunde singur la intrebare cu timpul. » Post actualizat in 07 Apr 2016 11:54 Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista Nu cred, si Vstromistul tot consumerist e, dupa ani de friptura tot mai multi baga lingura-n ciorba de stevie. Editat Aprilie 7, 2016 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Iti vei rapunde singur la intrebare cu timpul. » Post actualizat in 07 Apr 2016 11:54 Nu cred, si Vstromistul tot consumerist e, dupa ani de friptura tot mai multi baga lingura-n ciorba de stevie. )) lasa bre marcone ... si cu una si cu alta - sa fim noi sanatosi! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare tuturor, Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Ciudat. Intai vine raspunsul si, la vre-o 3 ore mai tarziu, apare si intrebarea. It makes you wonder.... » Post actualizat in 07 Apr 2016 15:08OK. GS-ul e mai jos decat GSA, dar nu cu 15cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare tuturor, Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc completeaza si tu profilu sa stim si noi din ce oras esti, daca nu e cu suparare. fiecare om e diferit. chiar si la aceeasi inaltime, poate sa fie unu mai lung in craci. nu-i mai simplu sa probezi? si revenim la prima parte. completeaza-ti profilu si vezi poate gasesti vreun posesor de 1200 gs la tine in zona, unde o fi aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) Salutare tuturor, Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc Salut domnule, Eu am 177, 30 la lungime pantaloni ca sa iti faci o idee de lungimea picioarelor si pe gs cu saua normala 840-860mm inaltimea la sa abia ajungeam cu varfurile si ma simteam in nesiguranta. Cu saua joasa OEM - 820mm ajung cu mai mult de juma' de talpa dar nu cu toata talpa si asa imi este mai mult decat suficient. Eu zic ca te vei descurca cu saua joasa mai ales daca vii de pe mobre inalte - gen african sau tenere. Cum zicea si gabyshor - testeaza una si vezi cum ajungi jos insa chiar daca nu ajungi cu juma de talpa in timp iti va fi ok. » Post actualizat in 07 Apr 2016 19:23 PS - ha, am mai descoperit o "duda" la prietenii de la bmw - gs simplu cel putin nu are sensor de inclinare. daca o culci - tre' sa o opresti din buton daca vrei sa i se opreasca motorul. probabil s-au bazat pe faptul ca gs-urile nu ajung niciodata la orizontala dar NICIODATA! stima, paul Editat Aprilie 7, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) gs-urile nu ajung niciodata la orizontala dar NICIODATA! sau ca ajung si de aia e necesar sa mearga. ) e atat de grea ca unii n-o pot ridica, deci merg asa cu ea pana acasa. ) Editat Aprilie 7, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 sau ca ajung si de aia e necesar sa mearga. ) e atat de grea ca unii n-o pot ridica, deci merg asa cu ea pana acasa. ) )) mi s.o parut usor de ridicat ... din nou din motive de centru de greutate jos. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Cu saua joasa OEM - 820mm ajung cu mai mult de juma' de talpa dar nu cu toata talpa si asa imi este mai mult decat suficient. Eu zic ca te vei descurca cu saua joasa mai ales daca vii de pe mobre inalte - gen african sau tenere. Exista la Touratech chiar si saua extra-joasa (cu 2 cm mai jos decat cea joasa si nereglabila pe inaltime) iar acum este in oferta cu 249€. Daca atunci cand stai pe loc esti cam la limita, ce faci atunci cand roata din fata este minimal ridicata pe ceva (sau in alte situatii similare) si nu mai ajungi deloc? » Post actualizat in 08 Apr 2016 08:06 mi s.o parut usor de ridicat ... din nou din motive de centru de greutate jos. ... si de faptul ca boxerul se sprijina pe cilindru (cu atat mai mult pe crashbar)si nu ajunge total la orizontala » Post actualizat in 08 Apr 2016 08:08 Am și eu o întrebare, ce inaltime trebuie sa ai sa poți manevra ok un bmw r1200gs model 2005. Am 1.70 m si vreo 73 kg și ma gândeam sa îmi cumpăr o astfel de motocicleta, dar nu vreau sa sar de pe ia la semafor ca nu ajung cu picioarele jos sau dacă aujung pe vârfuri la o bătaie mai puternica de vânt sa ma dezechilibrez......asadar ce sfaturi îmi dați? Multumesc Incepand cu faclift-ul din 2008 a existat optiunea sa comanzi din fabrica cu suspensia mai joasa. Daca reusesti sa iei una d-asta si cu saua extra-low de la Touratech ar trebui sa fii ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 ... si de faptul ca boxerul se sprijina pe cilindru (cu atat mai mult pe crashbar)si nu ajunge total la orizontala hai comenteaza ceva te rog de lipsa senzorului de inclinare ... da-le o motivatie care sa ii salveze de la oprobiul meu. stima, paul » Post actualizat in 08 Apr 2016 08:33 Exista la Touratech chiar si saua extra-joasa (cu 2 cm mai jos decat cea joasa si nereglabila pe inaltime) iar acum este in oferta cu 249€. ai un link? deci asta extrajoasa ar trebui sa aibe 800mm inaltimea la sa versus 820 la cea joasa OEM. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) hai comenteaza ceva te rog de lipsa senzorului de inclinare ... da-le o motivatie care sa ii salveze de la oprobiul meu. » Post actualizat in 08 Apr 2016 08:33 ai un link? deci asta extrajoasa ar trebui sa aibe 800mm inaltimea la sa versus 820 la cea joasa OEM. De senzorul ala ma doare-n pix, nu mi-am pus problema... poate asta noua are, habar n-am... sau poate avea si a mea aia din 2011 (odata cu noul motor din 2010?) Nu d-aia nu dorm noaptea ca prefer s-o tin pe roti La TT dau dimensiunile gen 48-50 cm, cu cu 80 etc. Vad insa ca saua joasa (reglabila) e la 50/52 iar asta extra low la 48 (nu mai este reglabila). Iar pe acelasi tip de masuri, saua originala ei zic ca e 52/54. De multe ori de la TT nu poti deschide link-urile din alta tara, poate totusi merge: http://shop.touratech.at/comfort-seat-rider-for-bmw-r1200gs-up-to-2012-r1200gs-adventure-up-to-2013-not-adjustable-extra-low.html p.s. seile vechi sunt la oferta acum pentru ca au scos noua serie Fresh Touch. Oricum, dupa parerea mea, la modelul anterior este clar nevoie de o sa buna... eu n-am rezistat cu cea originala. Ceea ce la LC nu mai este cazul... Am avut cateva saptamani sa TT si am renuntat la ea ca nu am simtit mare diferenta. Editat Aprilie 8, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 De senzorul ala ma doare-n pix, nu mi-am pus problema... pai n-ar strica sa iti mai pui si tu intrebari din cand in cand ... La TT dau dimensiunile gen 48-50 cm, cu cu 80 etc. Intreb pentru ca cu saua joasa BMW care are o singura pozitie - 820mm - daca ma uit din lateral stau cam pe cadru ... nush daca se mai poate cobora inaltimea din sa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Apropos de "GS nu ajunge niciodata la orizontala". Asa e cand vorbesti din carti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Apropos de "GS nu ajunge niciodata la orizontala". Asa e cand vorbesti din carti.zdf.jpg )) nu neaparat. poate omul merge doar pe strada si are inaltime suficienta incat sa fie in siguranta in 120% dintre cazuri. Eu aseara am parcat in panta foarte usoara cu fata spre vale si pamant destul de moale - m-am dat jos de pe mobra vorbind la telefon, am sprijinit pe cric si apoi m-am dus 5 metri mai incolo. cand m-am intors cu fata la mobra - era jos si ma miram ca prostul de ce drac nu se opreste motorul daca tot a ajuns jos ). problema mea cand este la orizontala (sau fiecare cum vrea sa ii zica) sunt 2 riscuri - curs benzina si ajung pe zone incinse si partea a doua - nu mai ajunge pompa de ulei la ulei si cilindrul diverse zone raman fara ulei. daca pic in sant si nu ma grabesc sa opresc motorul - se pot complica lucrurile pentru anumite componente interne. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salutare, Ma poate ajuta cineva sa probez (sa ma urc pe el sa vad cum ajung cu picioarele jos, nu sa ma plimb cu el), in Bucuresti, un BMW R1200GS cu saua joasa model 2005 sau nu stiu daca este vreo diferenta de inaltime in sa intre modelul din 2005 si cele mai noi..... Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.