M a v e r i c k Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Eu am saua originala de la Adventure, am si una de la GS-ul normal pe care nu am incercat-o niciodata, initial am vrut sa o retapitez pentru drumuri mai lungi dar m-am lasat de proiect, acum zace printr-o cutie in garaj. La drumuri lungi imi pun o pereche de chiloti cu burete (din aia de bicla) si gata problema cu confortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 In primul rand sa stapanesti vacuta sanatos si sa te duca jdekilometri fara probleme Handguardurile de la TT nu stiu sa aiba ranforsare, daca la ele te refereai. Ca acoperire, daca le pui si spoilerul da, acopera mai bine ca cele de la bmw. Si si arata mai bine Dar sunt relativ usor de spart/crapat. Poate confirma asta si o oglinda de taximetrist (totusi a fost mai slaba oglinda ). Personal cele mai misto mi se par cele de la Barkbuster http://www.twistedthrottle.com/barkbusters-storm-handguard-bmw-2013-r1200gs-lc Cred ca o sa imi iau si eu curand un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Utile informatiile, aceeasi situatie este si la GSA vizavi de topcase ? Vad ca tu ai GS . Da, e aceeasi situatie, prinderile si gentile de la Touratech sunt identice la GS si GSA (LC). Am un prieten cu GSA ca al tau, cu gentile de aluminiu de la BMW (facute de fapt tot de touratech). Top case-ul e ceva mai mic ca al meu dar e mai in spate, nu mananca din spatiu pasagerului ca in cazul meu. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Tourance next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 topcase-ul de la GSA imi pare mai mic decat cel de la T.) Cel original de Adv are 32 L. » Post actualizat in 30 May 2016 09:28 Nici parbrizul stock nu mi se pare grozav, pe parcurs voi vedea daca il voi schimba. L.E. Acum am vazut postul privind testul la anvelope. Din pacate, al meu a venit echipat cu Anakee III Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. Depinde ce astepti de la un parbriz... eu astept sa nu am turbulente iar pe caldura sa nu-mi opreasca aerul, sa nu mor de cald. Asa ca am luat unul low de la Wunderlich. Iar pe autostrada la viteza mare, ridicat la maxim, isi face treaba foarte bine. Din pacate acum toate GS(A) vin din fabrica cu Anakee. Nu prea le mai cumpara nimeni de bune ce sunt si s-or fi inteles cu cei de la BMW sa le dea la un pret foarte bun. Si a mea venise (in 2014) tot cu A3 dar nu am luat-o pana nu mi-au pus altceva. Am platit (doar) manopera dar a meritat. In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele. Daca nu te dai prea tare pe asfalt si mai ales pe ud, io zic sa te dai cu ele o perioada mai ales daca bagi si ceva forestiere... si apoi le schimbi cu ceva mai bun. Ca sfat, mai ales daca mai iesi pe ceva off, eu zic ca mai merita investit in scutul enduro (il recomand pe cel original). Si talpa de cric lateral (TT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashOverride Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Cel original de Adv are 32 L. » Post actualizat in 30 May 2016 09:28 In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele. Pot confirma... La sf lui aprilie mi-am luat si eu vacuta GSA, venita cu A3 din fabrica si am reusit sa-l termin pe cel de pe spate dupa 8.000 km. Desi lumea se lauda ca Anakee-urile tin si 15-20k. Iar despre topcase, il am pe cel original. Am reusit sa plec 4 zile in tura, doar cu topcase-ul si tankbag, fara sa renunt la nimic din ce aveam nevoie. Prin oras imi incape casca si costumul de ploaie impachetat bine-bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. Da, ma impac bine cu el pe GS, nu mai am nevoie de nimic. Cu cel original de GS aveam presiune pe antebrate Editat Mai 31, 2016 de gserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Heidenau k60 pentru orice drum (atentie! Drum, nu poteca cu noroaie) in orice proportie. Doar sa nu fii floricel sa te deranjeze vibratiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Sa mai racorim si noi nitel cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa... Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta. Ce recomandati? Adi, "dai un ban, da' stai in fata": http://www.day-long.com/gallery/bmw/ "dai un ban da' stai in fata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 De ce nu incercati o retapitare custom, la Dan, in Timisoara, de exemplu. La Dakar mi-a reconstruit saua, de la cea standar, latind-o, schimband buretele cu altul, mai elastic si tapitand-o in alta forma? » Post actualizat in 04 Jun 2016 07:16 A lasat-o mai ingusta in partea dinspre "rezervor" si a latit-o in spate, creand doua zone, una de stat in scarite, alta de touring. Am stat pe ea si 10 ore intr-o zi, fara senzatii naspa. Saua de la 800 gsa e mai incomoda decat cea refacuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Dan TM nu mai lucrează din păcate... dar văd ca au apărut alți câțiva tapițeri pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Habar n-aveam.... pacat, chiar era artist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motovis Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 retapitam si modificam scaune moto.https://www.facebook.com/MotoVis-Tunning-414572375386630 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Dar canapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 o dormeza, ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motovis Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 normal.dar nu sunt incomode sa le puneti pe motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 normal.dar nu sunt incomode sa le puneti pe motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Servus, are cineva experienta cu led-urile celor de la sol2.be? La 99E+ shipping mi se par cam scumpe și tare as vrea sa aud o părere înainte sa ma arunc cu capul înainte... Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Transfagarasan-ul ieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Se poate trece sau doar pana la tunel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Pana aproape de tunel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Multam Aveti idee daca afecteaza garantia (partial, pt piesa respectiva) montarii la cerere a altor piese/consumabile la revizii decat cele folosite de producator ? Gen placute de frana, lichide etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare. Stiti cumva un echivalent la original? » Post actualizat in 07 Jun 2016 05:48 Da semne ca e moarta. Cum se poate masura? La cele clasice, masuram rezistenta din ea, dar la astea cum o masor? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 codul ala cu 671xxxxx este codul OEM zic eu! Cred ca gasesti si aftermarket! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.