remu1 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 @ ivanp e un om care si GANDESTE nu doar CALARESTE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Let's not stir the spirits ! E un tip f. mișto, cu simt și placere tehnica. Mie îmi place și mai mult ca iscodeste . Cum la fel îmi plac și oamenii care baga mult mai multe zeci de mii de km pe an decât mine, "doar" călărind. Respect maxim tuturor! O zi faina, Paul! Editat Iunie 26, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Let's not stir the spirits ! Corect. si sa fim sanatosi fiecare cu piticeii lui - avem loc toti pe planeta. Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Salut! Daca nu ai rezolvat cu crash-bar-ul inca, iti pot recomanda sa te uiti pe site-ul celor de la HEED. Eu am de la ei, inferior si superior, protejeaza foarte bine cilindrii. Exista si varianta doar inferioare, 150 euro setul, cu transport inclus. http://www.heed.com.pl/index.php/en/ Bafta! Merci. Fara ESA, nu am considerat ca ar fi un must have. Dar are in rest cam tot ce mi-am dorit, ABS/ASC cu setare pt. offroad, RDC, computer full, semnale/stop led, culoarea preferata, istoric germania (un proprietar), etc. Saua cred ca este low, stau ca pe chopper pe ea Asa ca cine e dispus sa schimbe o sa normala pe una low in stare f. buna (cred ca dupa marcaje saua este din 2012-2013) sa-mi spuna. Urmeaza ca prioritate un crashbar - sunt inca indecis intre un H&B sau altceva, doar pentru cilindrii, nu cred ca as urca pana la carene. Si o protectie pentru grup. Eventual un scut mai mare pentru galeria transversala, ca prioritatea a doua. Si sa vad ce are incalzirea in manerul stang, imi arata eroare pe tester (si nu functioneaza). In rest totul e impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Aha, multumesc, uitasem de ei, m-am uitat pe site-ul lor pe vremea cand cautam pentru Dakar... Nu mi-am luat inca nimic , am invartit roata zilele astea Pretul intradevar este mai bun cu 50-80 euro fata de Wunderlich sau SW Motech. Am insa o mica retinere - vad ca lipseste bara transversala care uneste cele doua parti, oare nu s-ar distribui mai bine fortele in caz de impact cu aceasta traversa? Poti sa-mi spui te rog daca ai acces la valve sau trebuie demontat crash-ul? e o optiune buna, merci Editat Iunie 27, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Eu am bara transversala, dar eu am sistemul complet (inferior + superior). Din cate stiu, bara transversala exista si daca cumperi doar partea inferiora. Daca vrei sa desfaci capacele cilindrilor, trebuie sa demontezi crash-ul, nici o sansa cu el montat. Dar din cate am vazut, cred ca ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza! numai bine, paul Din pacate si axul pinionului mare este uzat (rulmetul aferent are un joc dar extrem de mic). Cum a ajuns axul respectiv sa se uzeze fara ca rulmentul sa fie gripat??? ... ma depaseste (bine, recunosc ca nu-s greu de depasit ...). Solutie probabil va fi incarcata zona si apoi frezat pentru diametrul interior al rulmentului sau alt ax second (evident BMW nu vinde nici pinion mic si nici pinion mare separat ...). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Oricum, bine ca ai scapat de intretinerea lantului....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 salut! nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta? http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/ » Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 salut! nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta? http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/ » Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54 http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx Salut, Eu ma uit sa fie sintetic - mai ales cel din cutie este supus temperaturii si cele sintetice sunt mai stabile la temperaturi mai inalte. Eu am folosit Motul Gear Competition 75w140. 75w140 am ales tot din motive de temperaturi mai inalte acolo la cutie. Va fi ok orice ulei vei pune atata timp cat este. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Salut, am mesterit si eu astazi putin, ramane pe maine sa termin ca am program de film cu sotia . ulei, filtre, placute spate, verificare supape, sincronizare clapete. Plus o poza de pe transfagarasan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Deci, Dupa disparitia "misterioasa" a jumatate din lichidul de ambreiaj si intuind care e problema, asta seara mi-am facut timp si am desfacut cilindrul slave. Am facut eu canalul de drenaj asa, la flex ca ma grabeam. Evident facut in punctul cel mai de jos al cilindrului si canalul sa muste o idee dincolo de "gulerul" cilindrului astfel incat sa fie primul loc unde sa se duca uleiul. canal drenaj 2.jpg Sa traiasca inginerii bmw cat mai mult - poate se mai desteapta si ei! stima, paul Doar de confirmare - canalul isi face treaba si lichidul care trece pe langa piston se scurge in jos ... tija impingatoare este complet uscata desi intre timp mi-a mai disparut jumatate din lichidul de ambreiaj. Recomand cu incredere acel canal mai ales daca ajungeti in zona lui - dureaza 5 minute si va poate salva un concediu sau chiar mai mult. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza e pe bune afirmatia ta? ... uitasem de ce mi-am luat mobra daca nu imi reaminteai aici. trebuie sa recunosc ca ai un simt al umorului aparte. dupa 13k km in 4 luni nu as putea sa afirm ca sta nefolosita dar ma rog ... fiecare cu ale lui. numai bine pe drumurile tale! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Salut, Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2 Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Salut, Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2 Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral. stima, paul eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului. Omul avea niste intrebari. Poate dintre proprietari ii pot lamuri unele dubii. Daca nu - nu. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Colegu' de mai sus e hater... Probabil din cauza asta si-a acoperit si nr... . Dar noi ne bucuram pentru el ca face multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 si tre' sa vin sa bat toaca pe forum cu cati km am facut si unde? altfel nu exist? sau pot sa scriu doar daca fac 10k km pe saptamana? sa fim noi sanatosi! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Asta cu acoperitul numarului e cea mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Noutatile pt 2017: https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/m/pcgl/pressDetail.html?title=bmw-motorrad-model-facelift-measures-for-model-year-2017-new-bmw-r-1200-gs-adventure-triple-black&outputChannelId=6&id=T0261506EN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 (editat) http://ow.ly/2eKw301PrlK Editat Iulie 1, 2016 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 frumos... GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el.... » Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21 P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 GS-ul? Hmmmm mie personal nu-mi place BMW-ul, dar il stimez! Si poate o sa ajung si eu sa-mi iau unu si nici nu o sa-mi acopar numarul, chiar daca o sa-mi fie rusine cu el.... » Post actualizat in 01 Jul 2016 20:21 P.S. ...cu Bmw-ul, nu cu numarul de inmatriculare... sper ca te-ai prins. In cazul tau, iti recomand mai bine sa nu iti iei, sa nu te mai chinui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.