johnbv Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Mi-sa furat emblema dr cu BMW de la R 1200 GS din 2006.Culmea am gasit copilul ....un puradel mic care nu stie unde a pus-o....evident. Are cineva o emblema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Are cineva o emblema? Emblema n-am, dar daca nu gasesti si vrei costa 24Euro la BMW: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 multumesc o sa comand Emblema n-am, dar daca nu gasesti si vrei costa 24Euro la BMW: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Pune de Honda. Nu le fura nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Domnilor, abia acum gasesc timp sa raspund la treaba cu placutele - eu le iau de pe motodiscount.ro. Cele sintered, rosii. Nu am gasit pana acum un pret mai bun. Transportul e gratuit incepand cu 100 lei comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salutare, vreo idee pe unde as putea gasi o cheie pentru busonul de umplere (ulei) pentru un 1200 GS din 2007? De preferat SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salutare, vreo idee pe unde as putea gasi o cheie pentru busonul de umplere (ulei) pentru un 1200 GS din 2007? De preferat SH. costa 21 de lei la aducatorii de piese bmw. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 costa 21 de lei la aducatorii de piese bmw. Habar nu aveam cat costa de noua. Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Deci, Dupa disparitia "misterioasa" a jumatate din lichidul de ambreiaj si intuind care e problema, asta seara mi-am facut timp si am desfacut cilindrul slave. Am gasit asa: Pushrod: Cilindru (Magura) cu o-ring intergru(/oringul): Interior cilindru: "Rulment" presiune: Prin urmare, pretenii idioti nici acum nu se gandesc la acel canal de drenaj si prin urmare lichidul scurs s-a dus partial pe pushrod spre ambreiaj. Din fericire doar partial. Am facut eu canalul de drenaj asa, la flex ca ma grabeam. Evident facut in punctul cel mai de jos al cilindrului si canalul sa muste o idee dincolo de "gulerul" cilindrului astfel incat sa fie primul loc unde sa se duca uleiul. Din pacate scurgerea nu a aparut din cauza oringului ci din cauza faptului ca "pseudo-rulmentul" de presiune nu a preluat miscarea de rotatie a pushrod-ului si prin urmare pistonul mic s-a rotit in interiorul cilindrului. Dupa cum se vede pistonul si interiorul cilindrului sunt compromise. La rotatie cu degetul rulmentul lui peste/hans se roteste usor si nu este gripat - de ce nu a preluat miscarea de rotatie - o sa mai investighez. Ce e sigur - trebuie inlocuit acel cilindrul ambreiaj slave - doar 625 la pretenii nostri furnizori de BMW. Sa traiasca inginerii bmw cat mai mult - poate se mai desteapta si ei! stima, paul Editat Iunie 23, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Sunt chiar foarte destepti, Si chiama planned obsolescence, desi se feresc sa zica planned, si stiu asta de la niste ingineri ce lucreaza la BMW la mama lor. confirmata si din interiorul supplier-ilor automotive https://en.wikipedia.org/wiki/Obsolescence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Sunt chiar foarte destepti, Si chiama planned obsolescence, desi se feresc sa zica planned, si stiu asta de la niste ingineri ce lucreaza la BMW la mama lor. confirmata si din interiorul supplier-ilor automotive https://en.wikipedia.org/wiki/Obsolescence nush ce sa zic - inca nu ma prind de ce rulmentul acela nu a preluat miscarea de rotatie. si imi e greu sa accept si tehnic ca a fost o chestie gandita. in plus cilindrul e facut de magura ... nush ... sa le fie de bine oricum. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Salutare. Imi puteti trimite careva un manual de reparatie pt Gs 2004? De preferinta in engleza. Mail : pckmuresan@gmail.com. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Salutare. Imi puteti trimite careva un manual de reparatie pt Gs 2004? De preferinta in engleza. Mail : pckmuresan@gmail.com. Multumesc frumos nu-i mai simplu asa? http://www.ebay.com/itm/BMW-R1200-R1200GS-R1200R-RT-2004-09-Haynes-Manual-4598-NEW-/200783853056?hash=item2ebfa67600:m:mv3I0TtENVjO9FN1qekJHCQ nu costa atat de mult si-l ai listat, la indemana oricand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Nu e pt mine. Dar am sa ii sugerez si aceasta varianta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Nu e pt mine. Dar am sa ii sugerez si aceasta varianta. Multumesc n-ai pentru ce... am haynes pentru 1150gsa. multe poze,(poze color la schemele electrice) o groaza de informatii si la cat costa, chiar se merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 @ ivanp e un om care si GANDESTE nu doar CALARESTE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Let's not stir the spirits ! E un tip f. mișto, cu simt și placere tehnica. Mie îmi place și mai mult ca iscodeste . Cum la fel îmi plac și oamenii care baga mult mai multe zeci de mii de km pe an decât mine, "doar" călărind. Respect maxim tuturor! O zi faina, Paul! Editat Iunie 26, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Let's not stir the spirits ! Corect. si sa fim sanatosi fiecare cu piticeii lui - avem loc toti pe planeta. Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Salut! Daca nu ai rezolvat cu crash-bar-ul inca, iti pot recomanda sa te uiti pe site-ul celor de la HEED. Eu am de la ei, inferior si superior, protejeaza foarte bine cilindrii. Exista si varianta doar inferioare, 150 euro setul, cu transport inclus. http://www.heed.com.pl/index.php/en/ Bafta! Merci. Fara ESA, nu am considerat ca ar fi un must have. Dar are in rest cam tot ce mi-am dorit, ABS/ASC cu setare pt. offroad, RDC, computer full, semnale/stop led, culoarea preferata, istoric germania (un proprietar), etc. Saua cred ca este low, stau ca pe chopper pe ea Asa ca cine e dispus sa schimbe o sa normala pe una low in stare f. buna (cred ca dupa marcaje saua este din 2012-2013) sa-mi spuna. Urmeaza ca prioritate un crashbar - sunt inca indecis intre un H&B sau altceva, doar pentru cilindrii, nu cred ca as urca pana la carene. Si o protectie pentru grup. Eventual un scut mai mare pentru galeria transversala, ca prioritatea a doua. Si sa vad ce are incalzirea in manerul stang, imi arata eroare pe tester (si nu functioneaza). In rest totul e impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Aha, multumesc, uitasem de ei, m-am uitat pe site-ul lor pe vremea cand cautam pentru Dakar... Nu mi-am luat inca nimic , am invartit roata zilele astea Pretul intradevar este mai bun cu 50-80 euro fata de Wunderlich sau SW Motech. Am insa o mica retinere - vad ca lipseste bara transversala care uneste cele doua parti, oare nu s-ar distribui mai bine fortele in caz de impact cu aceasta traversa? Poti sa-mi spui te rog daca ai acces la valve sau trebuie demontat crash-ul? e o optiune buna, merci Editat Iunie 27, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Eu am bara transversala, dar eu am sistemul complet (inferior + superior). Din cate stiu, bara transversala exista si daca cumperi doar partea inferiora. Daca vrei sa desfaci capacele cilindrilor, trebuie sa demontezi crash-ul, nici o sansa cu el montat. Dar din cate am vazut, cred ca ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza! numai bine, paul Din pacate si axul pinionului mare este uzat (rulmetul aferent are un joc dar extrem de mic). Cum a ajuns axul respectiv sa se uzeze fara ca rulmentul sa fie gripat??? ... ma depaseste (bine, recunosc ca nu-s greu de depasit ...). Solutie probabil va fi incarcata zona si apoi frezat pentru diametrul interior al rulmentului sau alt ax second (evident BMW nu vinde nici pinion mic si nici pinion mare separat ...). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Oricum, bine ca ai scapat de intretinerea lantului....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 salut! nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta? http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/ » Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 salut! nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta? http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/ » Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54 http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx Salut, Eu ma uit sa fie sintetic - mai ales cel din cutie este supus temperaturii si cele sintetice sunt mai stabile la temperaturi mai inalte. Eu am folosit Motul Gear Competition 75w140. 75w140 am ales tot din motive de temperaturi mai inalte acolo la cutie. Va fi ok orice ulei vei pune atata timp cat este. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.