Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Are facut recall-ul ala de schimbat nu stiu ce tija de actionare a ambriajului ?

Nu am probleme cu gasirea neutralului (sau nu mai des decat ai la oricare alta motocicleta, ca toate au chestia asta din cand in cand in anumite situatii/conditii).

 

Habar n-am, o sa verific hartiile cu care a venit, poate bunghesc ceva pe acolo. Good to know, though .. thx !

» Post actualizat in 26 Aug 2016 12:41

Voi cum băgați în N? Eu bag din mers, fix înainte să opresc motocicleta de tot. Nu am niciodată probleme în a găsi neutrul în acest fel :)

 

Legat de cutia de viteze, confirm și eu că BMW-urile mari în general (nu doar boxere-ele) împart această componentă cu utilajele agricole. Dar te obișnuiești.

 

Si eu incerc sa scot la N din mers de cate ori pot. Asa merge OK dar daca n-am apucat si opresc in viteza ..uneori mi-e imposibil sa mai schimb ceva. Nu-i dezastru ca pleaca fara nazuri si intr-a doua :))

» Post actualizat in 28 Aug 2016 19:35

Ieri am facut o tura de vreo 470 km (Bucuresti - Nehoiu cu intoarcere prin Slanic - Campina). Pics so it did happen :D

 

post-94777-0-54535900-1472412669_thumb.jpg

post-94777-0-97321600-1472412677_thumb.jpg

post-94777-0-16882700-1472412690_thumb.jpg

 

Am observat ieri ca tobele au culori diferite (dreapta e mai albastra), aveti idee care poate fi cauza ?

 

post-94777-0-72655900-1472412769_thumb.jpg

 

Ah, si inca ceva .. pe frana de motor am niste rateuri (parca asa se numesc bubuielile alea) super simpatice. E normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pam Pam ... ma asteapta si pe mine o inlocuire de rulmenti la grup... interesant ca am joc cam 0.5mm la janta dar doar la 6/12 nu si la 9/3.

Deocamdata nu imi explic cum de am joc doar pe o axa dar probabil dupa ce desfac o sa ma prind.

2008, 40k km din care 17k eu, fara offroad - Ave Gunther!

 

stima,

paul


» Post actualizat in 26 Aug 2016 19:11

Necesar piese:

simering ax - 33117722890
rulment ax role - 33117674121
assembly ring - 33117674872
o-ring mare - 33117695218
simering ax rulment bile - 33117679864
rulment mare ax bile - 33117720235
o-ring flansa - 07119907129
Total fara manopera - 850 lei - sa traiasca!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie primit!

:)

Pai cred ca e destul de simplu: ori rulmentul ori axul.

(Din pacate) am mai multa incredere in rulment decat in axul tratat de BMW... ma intriga insa jocul DOAR pe axa verticala ... sa fi cedat camasa de la rulmentul cu bile (cel care preia forta cea mai mare) DOAR in partea superioara?

Procedura de inlocuire este simpla, intuitiva si apare cu detalii atat in manualul de service cat si pe web - trebuie doar neshte scule un pic mai ciudate dar cred ca se pot improviza.

Vedem - miercuri plec in conced si nu imi ajunge rulmentul pana atunci deci ramane pentru dupa :D ... sper sa ma intorc barbat (calare) ...

:D

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

Au cei de la Louis huse in care incape GSA-ul cu topcase si cutii laterale. Eu am una gri la care am facut un snur mai lung pe care il trec pe sub motocicleta astfel incat sa pot lega si husa sa nu o ia vantul. In curand trebuie sa imi iau alta pentru ca dupa aproape 2 ani s-a copt materialul si a inceput sa cedeze.

Editat de blue_bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulment mare ax bile - 33117720235

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Nu cred ca e problema de distantieri - dar o sa verific calcatura la angrenaj.

Sa fac economie 200 de lei la ce? Rulmentul luat de la BMW (OEM) este INA 6013 2RS C3 (450lei), ACELASI rulment 60132RS luat de la distribuitorii de rulmenti (SKF, KOYO, INA) costa 100 de lei.

Aici nu cred ca se pune problema de economie.

PS - mobra a costat 10k+

 

 

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Pai codul ala e cel OEM (INA 6013 2RS C3). ACELASI rulment luat de la distribuitorii de rulmenti costa cu 300-350 de lei mai putin.

Dar tu de ce stii pretul la rulmenti grup?

:D

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un coleg cu BMW 1200 GS si atractii spre enduro extrem, doreste si un set de roti pentru strada. Am disponibil un set comlect,cu discuri frana, distantier fata si prezoane spate.Prezoanele de la jantele de aliaj sunt mai scurte.Urme normale de uzura,nu bat nu sunt lovite.Rulmentii roata fata sunt OK!.

post-79322-0-13395800-1472364664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cutia de viteze, confirm și eu că BMW-urile mari în general (nu doar boxere-ele) împart această componentă cu utilajele agricole. Dar te obișnuiești.

La fel ca si Harleyurile. Cand am mers prima oara cu un HD, cand am bagat a 1a... am zis ca l-am stricat :))

 

Habar n-am, o sa verific hartiile cu care a venit, poate bunghesc ceva pe acolo. Good to know, though .. thx !

Poti pune o intrebare la Bavaria. Ar trebui sa aiba un istoric al mobrei.

 

Am observat ieri ca tobele au culori diferite (dreapta e mai albastra), aveti idee care poate fi cauza ?

Nu m-am uitat dca este la fel si la mine, dar cred ca are a face cu faptul ca unul dintre trasee este mai lung decat celalat.

 

Ah, si inca ceva .. pe frana de motor am niste rateuri (parca asa se numesc bubuielile alea) super simpatice. E normal ?

Da, e normal. Bine, depinde si cat de des le ai, ce intensitate au etc. Dar cateva in anumite conditii da, e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mva daca mai te plimbi cu gs-ul pune maneta pe 1 ( are o rotita de reglaj) si incearca sa schimbi pe la 4-4,500 rot pe minut.rotatiile pe minut la care se schimba vitezele la boxere se apropie mai mult de un autoturism decit de moto.daca tu ai fost invatat cu miar ss ,gs-ul e diferit.ai incercat tot la bmw s1000xr?s-ar apropia mai mult de ce ai tu.( cred) daca iin cutie se aude doar un cloncanit e ok.daca iti agata un pic inseamna ca nu a fost in ture potrivite ,spre exemplu nu poti sa schimbi din a 2 ua in a 3-a la 2300rpm pentru ca intreg angrenajul motor cutie cardan roate nu se aliniaza corespunzator.daca avea lant mai prelua si el din forte fiind mai elastic decit cardanul .la masina schimarea vitezelor se face cu ajutorul sincroanelor.la moto sunt craboti.schimbatul de viteze la cutiile cu craboti se face diferit ,mai mecanic( nu stiu exact cum sa explic dar cred ca ai inteles despre ce vorbesc).bmw boxer este facut mai mult pentru condus mai lejer asta nu inseamna ca nu poti sa dai in el ca la balamuc doar ca sunt alte tipuri de mobre care se potrivesc unui stil mult mai agresiv d condus.eu iti propun sa incerci toate modele bmw si vezi daca ti se potriveste altul sau gs-ul e ce iti trebuie

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ca si Harleyurile. Cand am mers prima oara cu un HD, cand am bagat a 1a... am zis ca l-am stricat :))

LOL

 

Poti pune o intrebare la Bavaria. Ar trebui sa aiba un istoric al mobrei.

Pai e luata din Germania, SH, deci doar sa traduc cartea de service :))

 

Nu m-am uitat dca este la fel si la mine, dar cred ca are a face cu faptul ca unul dintre trasee este mai lung decat celalat.

 

Da, e normal. Bine, depinde si cat de des le ai, ce intensitate au etc. Dar cateva in anumite conditii da, e normal.

Pai face cam la fiecare frana de motor (cand tai gazu complet). Mie imi place cum bubuie dar mi-era sa nu fie vreo problema.

 

Care aveti Navigatoarele astea de la BMW, cum vi se pare harta de RO ? Ca mie (cu update la zi) nu mi-a gasit Doftana !! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mva daca mai te plimbi cu gs-ul pune maneta pe 1 ( are o rotita de reglaj) si incearca sa schimbi pe la 4-4,500 rot pe minut.rotatiile pe minut la care se schimba vitezele la boxere se apropie mai mult de un autoturism decit de moto.daca tu ai fost invatat cu miar ss ,gs-ul e diferit.ai incercat tot la bmw s1000xr?s-ar apropia mai mult de ce ai tu.( cred) daca iin cutie se aude doar un cloncanit e ok.daca iti agata un pic inseamna ca nu a fost in ture potrivite ,spre exemplu nu poti sa schimbi din a 2 ua in a 3-a la 2300rpm pentru ca intreg angrenajul motor cutie cardan roate nu se aliniaza corespunzator.daca avea lant mai prelua si el din forte fiind mai elastic decit cardanul .la masina schimarea vitezelor se face cu ajutorul sincroanelor.la moto sunt craboti.schimbatul de viteze la cutiile cu craboti se face diferit ,mai mecanic( nu stiu exact cum sa explic dar cred ca ai inteles despre ce vorbesc).bmw boxer este facut mai mult pentru condus mai lejer asta nu inseamna ca nu poti sa dai in el ca la balamuc doar ca sunt alte tipuri de mobre care se potrivesc unui stil mult mai agresiv d condus.eu iti propun sa incerci toate modele bmw si vezi daca ti se potriveste altul sau gs-ul e ce iti trebuie

sunt convins ca fiind o motocicleta total diferita de 1000rr a contat mult. habar nu am pe ce pozitie era pus ambreiajul...nu m-am uitat. mi-a placut f mult gs-ul ca stie sa mearga linistit, dar si foarte distractiv pe curbe.

am facut drivetest si cu s1000xr, insa tot GS-ul mi-a placut mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita investitia.

 

Nu ne-ai spus cum e cu zgomotul... desi de la Anakee 3 s-ar putea sa nu fie mare diferenta. Eu cand am testat prima data Adv in 2014 am tras pe dreapta sa vad ce naiba anvelope are pe ea de sunt asa zgomotoase si erau bineinteles A3. :D

Dar, si mai important, pt cei care totusi merg preponderent pe asfalt, este cum se comporta si pe ud/ploaie... unde am cele mai mari dubii. Dar cine stie, nici acolo n-or fi departe de A3, etalonul negativ al gamei.

 

Insa sunt convins ca pt cine vrea off la greu sunt extraordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sunt exact aceleasi gume dar acum mult timp m-am dat cu niste Heidenau K60 cam 1 an. Au vazut de la forestiere pana la Amckart unde polizam scaritele. Daca sunt la fel de bune .. la anu sau cand se vor toci Scorpionii poate le incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fostul Dakar am trecut de la Tourance la Scout. In afara de un zgomot mai pronunțat la rulare mi s-au părut incredibile pe asfalt, chiar si pe ploi torențiale prinse pe serpentine. Pe off clar o diferența in bine, cu excepția ierbii ude, nămolului sau nisipului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2011april -2016 sept

 

schimburi de ulei/revizii

filtre ulei si aer

anvelope

lichid de frana

placute de frana

rulmenti cardan

si MULTA ...MULTA BENZINA!!!!!

nu mai merge litrometrul si claxonul care este deja comandat

 

in rest CURBE, MUNTI, MARE SI MULTE PEISAJE DE VIS'

post-2209-0-18418800-1473183906_thumb.jpg

post-2209-0-29878000-1473184331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am disponibil un set comlect,cu discuri frana, distantier fata si prezoane spate.Prezoanele de la jantele de aliaj sunt mai scurte.Urme normale de uzura,nu bat nu sunt lovite.Rulmentii roata fata sunt OK!.

 

Oare merg pe un 12GSA @2006?

Si un pret nu ar strica, mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...