andrei gras Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Of topic : ce dinti uriti si-a pus si boul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Salutare! O întrebare . E normal ca intre schimbarea treptelor sa vina în ,,nas'',? Intre trepte se comporta ca și Cum ar actiona frana de motor. Problema ar fii la un gs 1200 2006. Editat Octombrie 5, 2016 de Nedelcu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 As zice nu, dar nu stiu nici cum conduci, poate ca o turezi prea tare sau dai drumul la ambreiaj prea brusc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Vezi daca ai vreo roata blocata, mai ales aia de pe fata, la CALD! La rece s-ar putea sa nu aiba a face. Siiiiii... vezi sa nu iti apese hadguardul pe levierul de frana fata Editat Octombrie 5, 2016 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 As zice nu, dar nu stiu nici cum conduci, poate ca o turezi prea tare sau dai drumul la ambreiaj prea brusc? si eu zic ca intre cele 2 viteze motocicleta are timp sa ajunga la viteza de relanti. Apoi in viteza superioara cand incepe sa "prinda" ambreiajul incepe de la o turatie mica si trecerea se simte asa. Probabil senzatia este predominanta in vitezele inferioare. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Mie nu mi-e clar "intre trepte" asta .. adica te referi efectiv la schimbare (completa, dat drumu la ambreiaj) sau cand esti cu ambreiajul tras si in viteza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Trage abrieajul o schimba din a 3.a intra 4 și la eliberarea ambreiajului vine în nas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La mine face wheelie )) acu serios ... nush daca GS-urile mai vechi au asa ceva dar la LC exista o rotita de reglaj pentru maneta de ambreiaj ..joaca-te cu aia daca e ... la ce turatie / viteza schimbi din 3 in 4 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Trage abrieajul o schimba din a 3.a intra 4 și la eliberarea ambreiajului vine în nasCum ziceam mai sus - nu este o problema. Cheia este turatia la care incepe sa fie angrenat ambreiajul.Motorul se detureaza prea mult spre turatia de relanti intre trepte - ca sa nu mai ai acel comportament ori schimbi mai rapid ori tii motorul un pic mai turat decat o faci acum in momentul cand dai drumul la maneta de ambreiaj. Sau altfel - problema este necorelarea vitezei la roata cu turatia motorului si ai acel fenoment de frana de motor. Probabil tine de obisnuinta si dupa ceva timp o sa dispara "problema". stima, paul Editat Octombrie 5, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Dap, cum zicea si Paul, trebuie sa te obisnuiesti cu turatia, experimenteza. Ca o paralela, eu am invatat sa conduc pe un camion, era un "Bucegi", cand schimbam vitezele faceam "dublu ambreiaj", apasam, scoteam la pct mort, dateam drumul la ambreiaj, apasam iarasi, bagam in viteza; toata treaba era ca sa sincronizezi turatia motorului cu turatia arborelui principal din cutie si cand schimbam inapoi dateam "sprit" (pe vremea aia nu erau sincroane). Ma rog, ideea e ca dupa un asemenea experiment cam stii ce turatie trebuie sa aiba motorul la anumite viteza de deplasare in fct de ce treapata esti. De exemplu: in treapta a doua la 4000rpm am 50km/h, daca pun a treia, ca sa am 50km/h trebuie sa reduc turatia la 2000rpm; asta inseamna ca nu las motorul sa se "detureze" pana la relanti, ca sa pastrez aia 50km/h reduc acceleratia, nu o las de tot... Nu stiu cat de limpede m-am exprimat, sper sa ajute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Incarcam bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Încă o întrebare! Ce consum aveți oameni buni? Săptămână ăsta sper sa îl facem și noi!Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Încă o întrebare! Ce consum aveți ... Salut, Eu ma incadrez in statistica de aici: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?powerunit=2 cu o medie cam de 5.5%. Depinde destul de mult de regimul in care mergi. Eu drumuri in afara localitatii singur, oarecum legal cu distractie pe alocuri - 5%. Mers singur haiduceste - 5.5%. Mers incarcat si cu bagaje cu zone de autostrada - 6%. Mers strict in oras - nu am idee (folosesc scuter pentru oras.) Oricum - eu ma asteptam sa consume mai mult. Cu consumul de mai sus ma mentin la nivelul vstrom-ului 650. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Salut, Eu ma incadrez in statistica de aici: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?powerunit=2 cu o medie cam de 5.5%. Depinde destul de mult de regimul in care mergi. Eu drumuri in afara localitatii singur, oarecum legal cu distractie pe alocuri - 5%. Mers singur haiduceste - 5.5%. Mers incarcat si cu bagaje cu zone de autostrada - 6%. Mers strict in oras - nu am idee (folosesc scuter pentru oras.) Oricum - eu ma asteptam sa consume mai mult. Cu consumul de mai sus ma mentin la nivelul vstrom-ului 650. numai bine, paul Te menti si la nivelul V-Strom-ului 1000! Al meu consuma 5,66% cu toate cutiile pline si pasager, la viteza de croaziera 150-160 km/h. Revenind la consumul BMW 1200 GS, al sotiei, se incadreaza in ceea ce ai spus si tu. 5,5% la drum lung, consum facut de mai multe ori pe ruta Bucuresti-Grecia, cu tot ce a insemnat traversarea Bulgariei, Pasul Sipca, etc. Ca o adaugire la cele de mai sus, trebuie sa spun ca, o data, pe autostrada, cand s-a tinut dupa mine, la viteze de peste 180km/h, BMW-ul a sarit cu consumul undeva la 10%. Dar nu-i o idee buna sa mergi cu GS-ul cu 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 Intre 5,3 si 6.1, in functie de regim si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Mulțumesc băieți! Sunt curios ce consum o sa ne dea nouă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Incep sa inteleg de ce-mi consuma mie "doar" 4.3% ... in afara localitatii merg cu 100-110, autostrada 130. Editat Octombrie 10, 2016 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Incep sa inteleg de ce-mi consuma mie "doar" 4.3% ... Eu consumul acesta il scot in zilele cele mai proaste de aglomeratie! (cand merg cu scuterul honda sh150). stima. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Vand suportul pentru genti laterale BMW 1200 GSA, original, in stare perfecta, toate suruburile pentru montaj. A fost demontat de pe modelul 2007 din cauza inlocuirii lateralelor cu unele Vario, GS. Pret: 1.000 lei. Tel. 0730.660.418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Apare unul nou la EICMA luna viitoare. Bine, având în vedere că vorbim despre 1200GS, model nou = update discret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 (editat) Apare unul nou la EICMA luna viitoare. Bine, având în vedere că vorbim despre 1200GS, model nou = update discret Pe 1 iulie cand s-a publicat oficial pe pagina de presa a BMW, am pus si eu aici pe topic link-ul cu noutatile pentru modelul 2017. M-as mira sa fie altceva la EICMA. Iata totusi acelasi link si in romana. Editat Octombrie 12, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Mea culpa. Nu am observat. Să vedem ce va fi de fapt. Mai avem vreo 3 săptămâni - probabil mai puțin datorită... scurgerilor controlate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comerciant Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Salut, imi puteti da niste pareri despre un BMW R1200GS 2007, 30000 km? + uri, -uri? Crash bar pt el unde as gasi si la ce pret? Inca nu l-am luat, insa m-ar bate un gand ! Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Cat de sigur esti ca are 30k? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.