gabyshor Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Cica PooRatech » Post actualizat in 28 Jun 2017 11:59Preluata de pe grupul Gs Facebook. Unii oameni nu-s sanatosi. :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service E doar pentru LC, se deprinde furca. Nu e recall, dar trebuie sa mergi cu mobra la dealer si daca fac verificari si exista un asemenea risc, iti monteaza niste mansoane metalice si intaresc prinderea furcii. » Post actualizat in 03 Jul 2017 09:56 Si daca nu o faci... arata cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Salut, Am ceva piese de la BMW R1200GS 2012. 1. pompa frana - 400 lei 2. set amortizoare low suspension fara ESA - 1.200 lei 3. set cricuri low suspension - 300 lei 4. cablu acceleratie - 200 lei Toate piesele sunt in stare buna/foarte buna. Pentru Bucuresti si Ilfov pot sa le predau personal, pentru restul tarii prin curier cu plata ramburs. Poze aici: /index.php?/topic/747827-ceva-piese-bmw-r1200gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 E doar pentru LC, se deprinde furca. Nu e recall, dar trebuie sa mergi cu mobra la dealer si daca fac verificari si exista un asemenea risc, iti monteaza niste mansoane metalice si intaresc prinderea furcii.» Post actualizat in 03 Jul 2017 09:56Si daca nu o faci... arata cam asa Bmw este ca vinul," cu cat e mai vechi cu atat mai bun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Bmw este ca vinul," cu cat e mai vechi cu atat mai bun".Maaare vorba ai zis!Mi se pare incredibil sa nu fie recall si sa risti sa se rupa agregatul sub tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut, Cumpăr un cardan de R 1200 GS Adventure 2008. Al meu mai avea puțin și mă lăsa pe drum. O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut, Cumpăr un cardan de R 1200 GS Adventure 2008. Al meu mai avea puțin și mă lăsa pe drum. O zi buna ! Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei. Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere. daca te intereseaza - dai tu un semn. numai bine, paul » Post actualizat in 06 Jul 2017 07:38 Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei. Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere. daca te intereseaza - dai tu un semn. numai bine, paul si de fapt mai am inca unul (35k km) tot in stare foarte buna pe care l-am luat eu de backup in trecut dar este fix in aceeasi stare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 (editat) https://riders.drivemag.com/news/bmw-r1200gs-adventure-update-tft-dash-rallye-version Bord TFT din septembrie 2017 Cu functii GPS, tel, media etc integrate. Editat Iulie 6, 2017 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Cu functii GPS, tel, media etc integrate. Inteleg ca functia GPS va fi una basic, doar cu sageti, fara harta, rute etc si ca un navigator tot va fi necesar. Suficienta insa pt cand mergi de colo-colo si nu mai aveai si navi la tine. Si mai ales nu mai trebuie sa ai ai navi pt conexiunea cu telefonul (stiu ca se putea si fara dar fara navi era mai nimic fara display si trebuia sa schimbi mereu conexiunile intre ele). Acum cu bordul nou va fi mult mai simplu. The arrow navigation in the form of turn-by-turn arrow directions directly in the TFT display and provides very precise turn indications including lane guiding. Last destinations or points of interest can also be called up directly using the TFT display. This basic navigation is especially interesting for motorcyclists who want to handle everyday riding or short trips comfortably without having to take any additional equipment along. For touring riders with higher demands, the BMW Motorrad Navigator is still recommended since it provides specifically optimised navigation for motorcyclists and features the respective planning and routing functions. The Navigator is also operated using the multi-controller. The operating focus can be simply transferred from the TFT display to the Navigator. Ce nu imi este prea clar este cum si ce se va conecta... adica, in prezent telefonul (si muzica) intra prin Navi, la bordul nou vei conecta casca la bord dar ce faci cu tot ce tine de navi (ghidare, atentionari radare si info trafic). Vom vedea... ------------------------------------------- Iata si Adventure Rallye. Oricum, in afara de noul bord cu conectivititate, proiectoare redesenate si emergency call (toate optionale, bineinteles) nu e mai nimic nou fata de GS-ul 2017. Editat Iulie 7, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Macar e mai usor sau ajung incet incet la 400 kg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Macar e mai usor sau ajung incet incet la 400 kg ? Nu prea inteleg intrebarea... Tehnic nu s-a schimbat mare lucru deci nu vad motive concrete de crestere. Ca idee, GS este destul de usor la clasa lui cu cele 244 kg; iar varianta Adv cu cele cca 263 kg (cu plinurile facute) avand si 10 L de benzina in plus, si crashbar (motor + rezervor) si alte chestii in plus care mai atarna, nu mi se pare ca ar fi prea greu. Si na, cine nu vrea, nu trebuie sa ia matahala de Adv, este doar o varianta derivata din modelul de baza. Repet, sa nu uitam si clasa din care fac parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Era doar haz de necaz. Triumph Tiger Explorer are 287 kg plin. Comparativ, GS-ul pare usor. Chiar si Adventure e mai usor. Dar totusi, mie unu mi se par foarte grele .. pentru offroad. Chiar si ocazional, cand poate te bagi singur. Si la un moment dat tre sa dai nitel inapoi, sa faci niste manevre pe loc, etc .. stii cum zic Oricum, bordu asta nou e misto dar sper sa le faca macar mai durabile, ca probleme asta cu furcile nu da deloc bine. Editat Iulie 7, 2017 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Au aparut si informatiile oficiale in limba romana, direct de la sursa: Noile modele 2018, inclusiv noul GS Adventure. Noul bord multifunctional (dotare optionala) pentru GS / Adv 2018. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Am avut si eu problema cu clapeta din evacuare . Nu s-a deschis cum trebuie odata si nu a pornit mobra plus verifica motor la vreo saptamina tot dupa o pornire greoaie . Treaba cu ea e ca aparatoarea de plastic de deasupra e cam nasol proiectata pt ca permite intrarea de mizerie din fata . Treaba asta cumulata cu un mers mai mult in oras a dus la proasta ei funcionare. Rezolvari : dat jos evacuarea finala si capacul de protectie al clapetei , dupa care dat degripant la greu . Merge perfect . Sau varianta mai putin ortodoxa : scos mufa distala de la motorasul care actioneaza clapeta. Da verif motor pe ceas dar mobra merge fara probleme pt ca clapeta ramine pe deschis . Partea buna e ca da tot ce poate de la 1000 rot/ min si motorul respira mai bine si e mai vioi( se simte de la prima plecare de pe loc) . Partea mai putin buna e ca nu prea se mai simt diferente pt moduri rain/ road/dinamic. Daca ma hotarasc sa pun mufa la loc cred ca voi face curatarea asta la fiecare inceput de sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 M-as bucura sa faca ceva imbunatatiri la jambele alea din cauza carora , acum multi cam stau cu ele prin service. » Post actualizat in 08 Jul 2017 14:21 Ma refer la modelele 2013-2017 pentru care s-a facut rechemarea ca isi rupea lumea capu cu ele in offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Buna domnilor, am de vanzare o pereche de scarite Pivot Pegz, folosite, ptr GS 1200 Adventure , intre 2004-2011. Pret nou 170,-€. Le vand ptr 110,- € Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 (editat) ce porcarie. unde sunt mobrele alea cu 2 ceasuri, unu pt turometru, unu vitezometru si p elanga ele cateva becuri esentiale, nu un telvizor la care sa iti trebuiasca manualul ca sa vezi ca ai ramas fara benzina ? Editat Iulie 10, 2017 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 (editat) Nush daca nu e facut de Continental cadranul. E the future chestia asta, cu touch si ale ale, poate gps, samd. Blade runner baby Editat Iulie 10, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 ce porcarie. unde sunt mobrele alea cu 2 ceasuri, unu pt turometru, unu vitezometru si p elanga ele cateva becuri esentiale, nu un telvizor la care sa iti trebuiasca manualul ca sa vezi ca ai ramas fara benzina ? iatz ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 nu am bani de ural. Serios acum, bordul ala e urat. In plus - touc pe ploaie e megafun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Ai rotita si un boton, cred ca touch e doar daca ti-e lene sa le folosesti pe alea. Mie imi place. Daca i-ar pune si asistenta la mers cu spatele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.