Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mai povestea cineva pe topicu de GS ca a luat modelu din 2004 parca dupa ce a testat o gramada de ani.

Adica je. Colaborez cu o firma de rental moto (parte de intretinere si livrare/preluare de la clienti) asa ca ma dau cam zilnic cu ele, si vrand-nevrand le-am vazut atat partile bune, cat si cele rele.

De exemplu, LC-ul avand cilindrii mai mari, mai sus si mai in spate, pana m-am obisnuit cu pozitia mi-am umplut tibia dreapta de vanatai cand puneam piciorul jos. Saua standard nu mi s-a parut prea comoda la fataiala prin oras, in schimb Confort merita toti banii. Pe de alta parte saua standard de air cooled mi se pare mult mai ok. Suspensia de pe LC mi se pare prea rigida pentru un enduro touring, nu stiu de ce dracu au facut pe amortizorul fata 3 pozitii de reglaj, standard venind pe cea mai ''moale''. De butoane nu mai pomenesc, nimic servisabil decat daca esti pasionat de electronica, ceea ce la un air cooled cu putina rabdare se rezolva. Dpdv personal, este misto LC-ul, dar nu cat sa ma dea pe spate, iar pe parte de servisare in regim propriu air cooled-ul este parfum, in comparatie directa.

post-72311-0-44889800-1501767726_thumb.jpg

Cam atat trebuie demontat pentru inlocuit amortizorul fata (in regim propriu si fara scule de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dpdv personal, este misto LC-ul, dar nu cat sa ma dea pe spate, iar pe parte de servisare in regim propriu air cooled-ul este parfum, in comparatie directa.

 

Inteleg ca ideea postului este comparatia LC vs. racit pe aer (AC).

Daca pentru tine criteriul principal in alegerea unei motociclete este cat de usor si ieftin se repara in regie proprie, pot sa inteleg, fiecare are criteriile lui. Dar pentru un om "normal" care-si duce motocicleta la service, asa cum sunt probabil minim 95% dintre utilizatori, lucrurile stau cu totul altfel.

Dupa parerea mea (am avut dohc trei sezoane si acum sunt la al doilea LC) nu prea exista capitol la care LC sa nu fie clar superior. Am mai scris undeva, poate la frane sunt la fel. In rest diferenta este evidenta, incepand de la atingerea acceleratiei urmand apoi multe alte aspecte. De dotari care iar fac o dferenta destul de mare gen tempomat, integrarea navigatiei, farul cu LED etc, nu mai are rost sa zic.

Pana si saua de care ai mentionat... la dohc am schimbat-o imediat cu una de la TT, mi s-a parut neconfortabila chiar si la drumuri de 2-300 km. Pe aia de LC nici pe departe n-am simtit la fel, am facut si 1400 km intr-o zi si nu m-a deranjat saua.

 

Legat de poza ta... pe mine ma sperie putin ideea ca as veni la o firma de inchirieri unde platesc pentru o motocicleta de top, care insa este facuta bucati "la un nene in curte", nu m-as fi asteptat la asa ceva. Evident, tu nu trebuie s-o iei deloc personal ca nu asta imi era ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, lasa ca la reprezentanta doar ambalajul e top, doreii - priceless! :rusinica: Avantajul la rent - unul serios cel putin - e ca, daca fata cotetzul in drum, suni la ei si iti trimit alta sau in cel mai rau caz o lasi acolo, te doare la patina de logistica pt recuperare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca ideea postului este comparatia LC vs. racit pe aer (AC).

Daca pentru tine criteriul principal in alegerea unei motociclete este cat de usor si ieftin se repara in regie proprie, pot sa inteleg, fiecare are criteriile lui. Dar pentru un om "normal" care-si duce motocicleta la service, asa cum sunt probabil minim 95% dintre utilizatori, lucrurile stau cu totul altfel.

Dupa parerea mea (am avut dohc trei sezoane si acum sunt la al doilea LC) nu prea exista capitol la care LC sa nu fie clar superior. Am mai scris undeva, poate la frane sunt la fel. In rest diferenta este evidenta, incepand de la atingerea acceleratiei urmand apoi multe alte aspecte. De dotari care iar fac o dferenta destul de mare gen tempomat, integrarea navigatiei, farul cu LED etc, nu mai are rost sa zic.

Pana si saua de care ai mentionat... la dohc am schimbat-o imediat cu una de la TT, mi s-a parut neconfortabila chiar si la drumuri de 2-300 km. Pe aia de LC nici pe departe n-am simtit la fel, am facut si 1400 km intr-o zi si nu m-a deranjat saua.

 

Legat de poza ta... pe mine ma sperie putin ideea ca as veni la o firma de inchirieri unde platesc pentru o motocicleta de top, care insa este facuta bucati "la un nene in curte", nu m-as fi asteptat la asa ceva. Evident, tu nu trebuie s-o iei deloc personal ca nu asta imi era ideea.

 

Si franele sunt mai bune, LC are ABS Pro. Din ce am vazut pe net e mare chestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK, nu s-a pus niciodata problema de ieftin, ci doar cat mai facil. Nu contest calitatile LC-ului, doar ca nu este chiar ce mi-as dori de la o motocicleta, prefer basic, de gustibus...

De bani nu se pune problema, la cati am ingropat in cateva proiecte ce zac in garaj.

Ca sa pun in balanta si partile bune ale LC-ului, farul pe led face toti banii, ASC-ul este interesant, si mai nou ABS Pro. Acceleratia drive by wire e misto, super responsiva, combinata cu niste gadget-uri de pe la cutia de viteze, merita si ea niste bani, dar...

 

Iar in legatura cu poza, a fost o urgenta, ivita in we, cand nu putea fi rezolvata la Mototehnica sau Bavaria, shit happens.

 

In incheiere, fiecare e liber sa-si ia fix ce-si doreste, si sa se bucure cat mai mult de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si franele sunt mai bune, LC are ABS Pro. Din ce am vazut pe net e mare chestie.

 

Vezi ca: ABS Pro, which allows ABS-assisted braking during cornering and when the bike is leant over, will be available on select BMW models from 2016 alongside their dynamic brake light system.

» Post actualizat in 03 Aug 2017 20:43

In incheiere, fiecare e liber sa-si ia fix ce-si doreste, si sa se bucure cat mai mult de alegerea facuta.

 

Corect ! Si uite, spuneai de surubarit .. asta pentru mine nu e un argument. Nu sunt nici tehnic si sincer am luat motorul sa ma plimb, nu sa-i schimb eu furca, nu am astfel de pasiuni.

Dar pot intelege ca altii le au :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatiti-va pentru niste offtopic. Desi e mai on-topic aici ca in alta parte.

 

Altii pot sa stea linistiti cu Africana din `90, unii isi iau ce vor, altii doar ce pot :)

 

De multe ori am citit chestii de-astea pe forum, dar astazi s-a intamplat sa citesc 2 astfel de cugetari, la scurt timp una fata de alta. Cealalta fiind pe-aici pe undeva:

/index.php?/topic/748058-vand-bmw-1200-gs-lc-2013-cu-10500-euro/

 

De flame BMW vs restul m-am plictisit, asa ca am sa aleg alta abordare ca sa ilustrez ce am de spus. Unii oameni au ramas blocati in era pre-2007, ca sa nu zic pre-1989, in ceea ce priveste viziunea asupra lumii.

 

In ziua de azi, Romania anului 2017, multa lume are multi bani. Un salahor care lucreaza in strainatate pe santier cativa ani de zile, se intoarce in tara si isi face casa cu banii stransi. Un sofer care lucreaza in strainatate pe tir 1 - 2 ani, isi ia limuzina Mercedes cu banii jos cand se intoarce. Un student mai rasarit care prinde un internship la Google poate sa-si ia 1200GS nou si full options, cum va place voua.

Si pe plan local sunt destui oameni cu bani, din afaceri, din ilegalitati, din mosteniri, sau din joburi foarte bine platite, care-s mai multe decat ar parea. Nu mai suntem asa saraci, ca tara, incat o mobra BMW de 20.000 de euro sa "te faca om".

 

Si tot in Romania ultimilor ani, a inceput sa prinda contur o generatie care nu a prins foamea, neputiinta si frustrarile comunismului. Oameni care nu simt nevoia sa faca credit pentru autovehicule sau sa isi cumpere ceva masina sau mobra pe care o considera nejustificat de scumpa. O generatie care stie cum sta treaba costului de oportunitate sau a utilitatii marginale.

 

O generatie care, desi isi permite Range Rover ultima generatie, alege sa mearga cu Pajero din '90.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ti-ai luat off-topicu si ti-as spune eu ce sa faci cu el... E topicul posesorilor de 1200gs/a si in loc sa citesc despre motocicleta asta, intrati cateunu si bateti campii.

Sunt 380 de pagini de rahaturi si frustrari si te apuca toti dracii daca vrei sa citesti ceva si despre motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi explica cineva cum functioneaza semnalizatorul la GSA?

Ca io nici acum dupa 2 ani nu m-am prins...

Mersi

te concentrezi si cu puterea mintii bagi curent in led in functie de ce directie vrei sa o apuci.....

si asta doar ca ai avut tupeul sa ti iei BMW!!!!

pe unde dracu'n carti mai umblii????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am primit scrisoare acasa in legatura cu problema furci,in germania au inceput deja cam de o luna eu am primit in 7 iulie scrisoarea sa merg la cel mai apropiat bmw motorad fara programare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca info: in Austria scrisoarea ne-a venit trimisa de ministerul responsabil si cu "protectia consumatorului" iar in ea era si informarea oficiala de la BMW.

Eu m-am programat pe 17 august sa vad ce si cum la a mea.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

Io zic asa:

Puterea mintii si proteina baga energie in degete, dau semnal, stanga dreapta, ma uit, semnalul a murit, trei sa-i dau iar.

Parca si pe loc la semafor a murit o data stand mai mult...

O fi blestemata...

 

P-aici pe la mosii astia. Abia se misca, dar au barbi si lanturi cu cranii, sunt "tari"

Se strang cate 10 si merg la un "fish and chips"

Mama ce "fun" au avut.

 

Anu-asta mi-a stricat Sabina planurile..., sa vedem poate in Septembrie sa ajung pe la Cape Breton in Nova Scotia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e Gabi, are ceva in calculatorul ala prostu', ceva pre-programat, dracu sa-l ia, o fi vreun senzor pe undeva care-ti taie semnalul dupa ce inclini motorul sau dupa un anumit timp etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o fi vreun senzor pe undeva care-ti taie semnalul dupa ce inclini motorul sau dupa un anumit timp etc

Te stiam cu 1150, ai trecut la 1200? Ca la alea mai noi (ex. dohc) semnalizarea se opreste singura dupa ceva distanta. Ceea ce nu e rau deloc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit sa iau cu mine in State 1150-ul.

BMW mi-a tras-o frontal. Asa ca a trebuit s-o dau sa-mi iau aici.

Am uin DOHC din 2011.

KL-am luat acum 2 ani la 8,000mile

 

AI idee cum se anuleaza tendinta asta sa se opreasca dupa un anumit timp?

 

Mersi,

 

Cezar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dohc de ceva vreme, scrie si in semnatura lui...

Ma scuzati domnu' dar in "mobile mode" nu se vede ;)

» Post actualizat in 08 Aug 2017 15:48

BMW mi-a tras-o frontal.

 

AI idee cum se anuleaza tendinta asta sa se opreasca dupa un anumit timp?

 

Care e ideea cu BMW si tras frontal?

 

Nu, nu stiu cum ai putea, poate sa intrebi la ei. Dar parca se opreste dupa o anumita distanta,nu timp. Adica daca stai la semafor, nu se opreste parca. Dar mie chiar mi se pare practic ca multi uita semnalizarea. Iar la ale voastre semnalizarea e totusi la indemana, nu rahatul de sistem cu un buton. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se opreste singur dupa o anumita distanta, functie de viteza. Sau il poti opri tu, din al treilea buton - cel de deasupra degetului mare de la mana dreapta.

Chestia asta exista si pre-dohc, eu am avut'o la RT (2008).

Si eu prefer sistemul vechi. La lc am avut de fiecare data probleme cu el.

Din cate stiu, nu se poate anula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati domnu' dar in "mobile mode" nu se vede ;)

» Post actualizat in 08 Aug 2017 15:48

 

 

In versiunea "mobile" ai buton in partea de jos "full version" si-ti apare normal, ca pe desktop.

 

Cezar, uite topic si pe advrider, dar nu se poate anula...

http://advrider.com/index.php?threads/is-the-r1200gs-self-canceling-turn-signal-feature-dangerous.85518/

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...