Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Lordofchoppers@ ai reusit sa reinvii rubrica GS1200, dar trebuie neaparat sa-ti schimbi numele :) Din ce scrii este clar ca te-a muscat microbul BMW, dar lectura ta este destul de subtire si superficiala. Nu o lua ca o critica ci ca un sfat pt ca te pregatesti sa faci achizitia vietii tale si macar sa fii in cunostinta de cauza, cu bune si rele. In primul rand daca este ceva de imputat fiabilitatii BMW raportat la modelul GS1200 in nici un caz nu se refera la electronica. Dupa stiinta mea si pot fi contrazis de proprietari, singurele defectiuni in zona s-au semnalat la imobilizatorul electronic (rezolvat prin recaluri in garantie), suspensia reglabila electronic si indicatorul de benzina. In rest nu am auzit de ABS, TC sau alte electronice, care sa se strice. In schimb bubele aparute sunt mai degraba de natura mecanica: simeringuri care curg prea devreme, rulmenti gripati in cardane, articulatii ce capata joc, zgomote anormale aparute in cutii de viteze, anumite mici componente de cauciuc care crapa si proprietarii pot continua. Pt lamurirea ta completa studiaza temeinic ADVrider, atat la rubrica dedicata boxerelor, cat si in alte rubrici unde, actuali si mai ales fosti proprietari de GS1200, raporteaza problemele pe care le-au avut cu acest gen de motor. A citi, a te informa si despre lipsuri nu inseamna ca nu respecti sau apreciezi eforturile si realizarile unei firme, ci doar ca vrei stii exact pe ce dai banii. Legat de amortizorul spate original daca este de imputat, este tocmai faptul ca e moale, iar cele aftemarket au incercat sa intareasca suspensia in nici un caz s-o faca mai confortabila. O suspensie mai comoda decat cea originala de GS 1200 nu cred ca vei gasi in nici o alta parte. Evident comoditatea are si dezavantajele ei care tin de tinuta de drum, la limita, pe viraje sau teren accidentat, dar asta este alta poveste. Oricum problema ta de sanatate se rezolva prin fizioterapie si gimnastica pt intarirea musculaturii spatelui si mai putin prin suspensii. Ai cateva luni la dispozitie pt documentare. Nu te grabi sa arunci banii, alege configuratia cea mai buna a motocicletei pt tine. Spor!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Eu ti-as mai da un sfat:nu te arunca sa cumperi ceva de TOTI banii de care dispui.

Mai ales ca este o suma mare.

Cu 10-12.000 e iti iei ceva bun si-ti raman si bani.

Este drept ca nu-ti gadili orgoliul fiind SH.

Acum nu poti dormi ca de-abia astepti sa-l iei, iar dupa nu mai poti dormi la gandul ca nu mai ai bani de eventule reparatii :D

Cu atata nesomn vei fi stresat rau.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as mai da un sfat:nu te arunca sa cumperi ceva de TOTI banii de care dispui.

 

Nici nu vreau sa ma gandesc ca-si da TOTI sau aproape toti banii pe un motor!

 

Lordofchoppers, daca ai de gand sa faci asta, permite-mi sa-ti spun ca esti un pic......prea pasionat (ca sa nu zic nebun :) )

Mesaj completat

Sper totusi sa nu fie asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lord, in total cele 2 GS-uri pe care le-am avut au insumat mai bine de 160.ooo km. in tot acest timp "electricele" care au picat au fost trei: potentiometru cutie viteze, controller pompa benzina si ring antenna. toate la un loc costa vreo 300 eur. te las pe tine sa estimezi cam ce inseamna asta raportat la pretul cauciucurilor uzate sau al schimburilor de ulei sau al benzinei arse. pe de alta parte, componentele mecanice care au TREBUIT schimbate au insumat vreo 2500 eur.

sigur, asta-i un caz singular si poate prea putin relevant insa cam asta-i raportul inte costurile cu necazurile mecanice si cele electrice/electronice. ah, si toate problemele electronice, dupa ce ai piesa noua in mana se rezolva in maxim juma' de ora fiecare cu maxim 3 scule. prin urmare nu-i dracul chiar atat de negru.

 

in contextul in care zici ca vrei sa bagi mult asfalt, sfatul meu e urmatorul: uita de ESA, uita de protectiile capacelor de cilindri, neaparat ABS, neaparat mansoane incalzite si optional computer de bord (asta-i distractiv la drumuri lungi si drepte). ah, da, si uita de crashbarul original (e un fel de gluma)! mergi pe varianta aftermarket Hepco&Becker sau SW-Motech! de asemeni poti sa te gandesti si la un alt parbriz.

 

in rest, voie buna si ierni domoale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lord, in total cele 2 GS-uri pe care le-am avut au insumat mai bine de 160.ooo km. in tot acest timp "electricele" care au picat au fost trei: potentiometru cutie viteze, controller pompa benzina si ring antenna. toate la un loc costa vreo 300 eur. te las pe tine sa estimezi cam ce inseamna asta raportat la pretul cauciucurilor uzate sau al schimburilor de ulei sau al benzinei arse. pe de alta parte, componentele mecanice care au TREBUIT schimbate au insumat vreo 2500 eur.

sigur, asta-i un caz singular si poate prea putin relevant insa cam asta-i raportul inte costurile cu necazurile mecanice si cele electrice/electronice. ah, si toate problemele electronice, dupa ce ai piesa noua in mana se rezolva in maxim juma' de ora fiecare cu maxim 3 scule. prin urmare nu-i dracul chiar atat de negru.

 

in contextul in care zici ca vrei sa bagi mult asfalt, sfatul meu e urmatorul: uita de ESA, uita de protectiile capacelor de cilindri, neaparat ABS, neaparat mansoane incalzite si optional computer de bord (asta-i distractiv la drumuri lungi si drepte). ah, da, si uita de crashbarul original (e un fel de gluma)! mergi pe varianta aftermarket Hepco&Becker sau SW-Motech! de asemeni poti sa te gandesti si la un alt parbriz.

 

in rest, voie buna si ierni domoale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect si citesc fiecare post al fiecaruia si incerc sa fiu cat mai obiectiv si iau fiecare post ca pe un sfat.

Lord of choppers este user name care l-am pus acum vreo 7 sau 8 ani! eram mai tanar. Da, sunt cu curentul chooper in sange si asa am sa raman.

Doctorul mi-a spus sa fac fizio si masaj,nu mi-a spus sa nu mergu cu moto. Dar doctorul e si endurist si mi-a spus sa las chopperul :D

sa iau ceva enduro pentru mine,pentru ca pe asfalt un enduro nu o sa incante nici un endurist,dar e cel mai bun pentru mijlocul meu.

 

 

Nu pot sa ma las de moto. Daca am moto trebuie sa fac drum..eu asa inteleg.. pe fier fara suspensii nu mai pot sa fac multi km.. nu ma mai tine.

Asa ca am venit aici si va intreb pe voi retoric.. :) care e cea mai buna enduro touring?

Stim !!! GS de la BMW

Dau toti banii pe moto,in ideea ca daca fac un lucru macar sa-l fac bine. Nu cred ca o sa imi para rau.

Imi vor mai ramane doar pentru suspensii si cutii, eventual parbriz,poate si un ghidon SW . Intradevar ma gandeam la crashbars SW..desi am vazut ca din fabrica ei pun din inox,dar sunt mult prea scumpe si mi se par ca fac economie de inox.

Asadar ma gandesc ca e mai bine din Germania,poate ca pun fiare,duraluminiu,electronice mai bune pe el,daca e pentru piata lor.. La asta ma gandeam cand am intrebat cum si ce fel sa fac,si daca sa il iau de aici sau deacolo.

 

Discutiile de aici imi sunt de mare ajutor.

Ma gandesc si la un 800 dar e pe lant :( si nu vreau! Dar imi place roata aia spitata de 21" la nebunie!:)

 

Clar,cand voi pleca ,voi trece prin Bucuresti! Trebuie sa dau beri !! :)

 

PS - Da cred ca sunt dus putin,dar mi-au dat permis de conducere european.Atat am nevoie! :P

A,si un GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect si citesc fiecare post al fiecaruia si incerc sa fiu cat mai obiectiv si iau fiecare post ca pe un sfat.

Lord of choppers este user name care l-am pus acum vreo 7 sau 8 ani! eram mai tanar. Da, sunt cu curentul chooper in sange si asa am sa raman.

Doctorul mi-a spus sa fac fizio si masaj,nu mi-a spus sa nu mergu cu moto. Dar doctorul e si endurist si mi-a spus sa las chopperul :D

sa iau ceva enduro pentru mine,pentru ca pe asfalt un enduro nu o sa incante nici un endurist,dar e cel mai bun pentru mijlocul meu.

 

 

Nu pot sa ma las de moto. Daca am moto trebuie sa fac drum..eu asa inteleg.. pe fier fara suspensii nu mai pot sa fac multi km.. nu ma mai tine.

Asa ca am venit aici si va intreb pe voi retoric.. :) care e cea mai buna enduro touring?

Stim !!! GS de la BMW

Dau toti banii pe moto,in ideea ca daca fac un lucru macar sa-l fac bine. Nu cred ca o sa imi para rau.

Imi vor mai ramane doar pentru suspensii si cutii, eventual parbriz,poate si un ghidon SW . Intradevar ma gandeam la crashbars SW..desi am vazut ca din fabrica ei pun din inox,dar sunt mult prea scumpe si mi se par ca fac economie de inox.

Asadar ma gandesc ca e mai bine din Germania,poate ca pun fiare,duraluminiu,electronice mai bune pe el,daca e pentru piata lor.. La asta ma gandeam cand am intrebat cum si ce fel sa fac,si daca sa il iau de aici sau deacolo.

 

Discutiile de aici imi sunt de mare ajutor.

Ma gandesc si la un 800 dar e pe lant :( si nu vreau! Dar imi place roata aia spitata de 21" la nebunie!:)

 

Clar,cand voi pleca ,voi trece prin Bucuresti! Trebuie sa dau beri !! :)

 

PS - Da cred ca sunt dus putin,dar mi-au dat permis de conducere european.Atat am nevoie! :P

A,si un GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,multumesc tuturor!

Discutii foarte constructive.

@ io bogo asa aveam si eu calculele. Tot la SW crashbar ma gandeam.

 

Mai stiti ceva de cel care spunea de BMW Valcea? S-a mai infiintat ceva? Ultima data plecasera la instructie in Germania..trebuia sa se fi intors deacum..nu? :)

Ar fi interesant de vazut si ce au ei de oferit

Mesaj completat

Da,multumesc tuturor!

Discutii foarte constructive.

@ io bogo asa aveam si eu calculele. Tot la SW crashbar ma gandeam.

 

Mai stiti ceva de cel care spunea de BMW Valcea? S-a mai infiintat ceva? Ultima data plecasera la instructie in Germania..trebuia sa se fi intors deacum..nu? :D

Ar fi interesant de vazut si ce au ei de oferit

 

Imi cer scuze! Merge prost netul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

acum 3 ani cand am luat GSA nu am gasit la nici o alta marca ceea ce mi.a putut oferi acest model

nu am avut pana atunci ABS ASC si sincer am folosit si m.a scos din rahat de mai multe ori ASC ul

pozitia de pilotaj ,ciclistica ,protectia la vant ,vol de bagaje m.au facut sa.mi dau seama ca NU are concurenta

insa sa spui ca e un motor pe viata e cam mult in anii prezenti

acum totul e facut ca in maxim 5 ani sa SCHIMBI

costurile aferente pieselor te vor face sa tinzi spre achizitia unui produs NOU

cat de bun ..... meserias ai fi.... piesele tot trebuie sa le iei de la O fabrica

si deci oricum depinzi de cineva

ce e ok la acest model putem spune ca NUMARUL de exemplare produs si vandut va face

ca nr pieselor de schimb sa fie mare pe piata

tu singur trebuie sa te hotarasti asupra celei mai bune motociclete pentru TINE

sfaturile sau experientele noastre sunt pur orientative

daca ai bani sa nu. ti pese de garantie ia o moto din extern

insa nu uita ca cel mai apropiat service e in budapesta daca fugi de bavaria

 

Mesaj completat

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

acum 3 ani cand am luat GSA nu am gasit la nici o alta marca ceea ce mi.a putut oferi acest model

nu am avut pana atunci ABS ASC si sincer am folosit si m.a scos din rahat de mai multe ori ASC ul

pozitia de pilotaj ,ciclistica ,protectia la vant ,vol de bagaje m.au facut sa.mi dau seama ca NU are concurenta

insa sa spui ca e un motor pe viata e cam mult in anii prezenti

acum totul e facut ca in maxim 5 ani sa SCHIMBI

costurile aferente pieselor te vor face sa tinzi spre achizitia unui produs NOU

cat de bun ..... meserias ai fi.... piesele tot trebuie sa le iei de la O fabrica

si deci oricum depinzi de cineva

ce e ok la acest model putem spune ca NUMARUL de exemplare produs si vandut va face

ca nr pieselor de schimb sa fie mare pe piata

tu singur trebuie sa te hotarasti asupra celei mai bune motociclete pentru TINE

sfaturile sau experientele noastre sunt pur orientative

daca ai bani sa nu. ti pese de garantie ia o moto din extern

insa nu uita ca cel mai apropiat service e in budapesta daca fugi de bavaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti lua prietene bmw . sunt niste panarame de mobre. eu abia astept sa implinesc vo suta si ceva de mii si dupa aia s-o schimb cu alta. acu am vreo 45de mii :)

 

Lasati fratilor omul in pace.

 

Oricate comentarii pro sau contra aducem, ..banii lui sunt banii lui...isi va cumpara acea motocicleta care-l asteapta...fie ca s-a fabricat ...fie ca urmeaza.

 

Din ce-am "patit" eu pot trage o singura concluzie:

-nu regret nici un banut din cei platiti pentru ditamai vaca,...basca cheltuielile ulterioare pe dotari suplimentare....care n-au fost putine...protectii suplimentare,dotari,jucarii,etc.

 

Singurul lucru pe care nu l-am facut a fost schimbarea de componente.

Prefer sa investesc in.. HID-uri de exemplu in loc sa visez la Ohlins-uri.

Am preferat sa-mi dotez mobra cu accesorii care sa-mi faca drumurile placute cu prietenii -statie PMR (sau CB) ,Zumo,...etc

E adevarat ca luata din Germania aduce un plus de siguranta in ceea ce priveste calitatea versus exemplarele exportate in tarile din Europa de est.

In 18000 de km n-am schimbat decat anvelope si ulei...in rest ...merge brici.

 

Austria e scumpa ...a punctat deja KHK.

Adusa pe remorca e mai ieftin si mai safety decat adusa pe roti...plus ca evita situatia de a face revizia de 1000 km undeva pe drum...unde ?

Nu e o mobra la care m-as incumeta sa umblu..cu exceptia schimbului de ulei.

ABS,ESA,..control tractiune,RDC,computer de bord...TOATE isi merita fiecare banut.

Iar daca 1200-GS-ul este mare...atunci de ce sa nu fie intr-adevar chiar mare ..adica de ce nu GSA ?...Ploiesti -Viena =2 alimentari ? ...sau 4 opriri ?

 

Asa ca , nene Lordofchoppers...incepe mai intai prin a trimite niste cereri de oferta.

Nu poti sti ce surprize poti avea:

Incearca si unde ti-am spus eu: adresa directorului de vanzari Karl Gerber [k.gerber@klaus-mayer-bmw.de]

 

Si vezi totusi ca si AB stiu sa negocieze...depinde ce au pe stoc...vorbeste si cu Emanuel Stefan: e.stefan@automobilebavaria.ro , 0723 275175...nu se stie de unde sare iepurele...sau macar asa ca termen de comparatie.

 

P.S.....nu renunta la ABS,....nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost cu niste picioare in ghips...de vreo cateva ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca nu ai avut probleme cu garantia la AB pt motorul tau nou luat din Germania? Parca si Plescoi spunea ca si-a facut reviziile in bucatica de garantie pe care a preluat-o odata cu SH-ul lui si chiar ca i-au schimbat niste piese moca. Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca nu ai avut probleme cu garantia la AB pt motorul tau nou luat din Germania? Parca si Plescoi spunea ca si-a facut reviziile in bucatica de garantie pe care a preluat-o odata cu SH-ul lui si chiar ca i-au schimbat niste piese moca. Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :)

 

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :D

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata pentru mine este mai relevant topicul asta si mi-a fost mult mai de folos decat ADVrider.

Eu aici o sa calaresc si cu voi o sa imi impart parerile :D, deaceeam m-am adresat voua Domnilor!

 

 

Mesaj completat

De aceea nu mi-am schimbat parerea.

Vreau GS 1200 ...de la BMW..ca numai ei fac.. :(

@ bill o sa ne gasim sa iti arat si eu km mei..cand trec de 100.000. :) sunt sigur ca si al meu asa stricacios o sa treaca de 100 mii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Bine spus gabyshor.

 

Dar eu nu stiu parerea lui bogdan harea despre BMW. Poti sa imi spui parerea ta aici ?

Sau intru eu la topicul tau..care il ai separat,pot sa citesc si acolo.

:)

Din cate vad,aici sunt numai oameni seriosi. Daca vorbeai asa pe un topic pe care se vb despre Yamaha,sau alte japo.... cred ca erai "mancat" de gura lumii cu tot cu fulgi..asa cum am vazut ca se intapla pe alte topicuri de gen...si aici am observat ca NU se intampla asa.

Nota 20 cu + pentru felul in care se poarta si se trateaza intre ei membrii acestui topic.

Motiv in plus sa imi iau GS BMW!

Oameni seriosi! Asa cum supunea si HKH.

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Stau si pe topicul Yamaha si pe altele ca majoritatea de aici. Yamaha este deja istorie, am dat banul si va fi in folosire urmatorii 3-4 ani. Eu ma uit deja dupa motorul pe care-l voi calarii dupa. Si nu avea grija si Yamaha da chicsuri. Tocmai ce mi-a venit suportul de topcase care la unii s-a rupt in off. L-au mai ingrosat si i-au adaugat o ramforsare metalica. Nimic nu e perfect, dar asta nu este motiv de suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

 

 

Un inel la contact si o conducta de frana,multumit?

Si sa compari R 1200 cu un scuter e cam tras de par,nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

 

 

Un inel la contact si o conducta de frana,multumit?

Si sa compari R 1200 cu un scuter e cam tras de par,nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu l-am comparat cu un scuter, dar mentiunea ca un BMW nu s-a stricat la sa zicem 20000 km poate fi interpretata de un novice, ca proprietarul s-ar fi asteptat sa se strice si cand colo, ufff a scapat. Tocmai de asta pt motociclete serioase pragul de 100000km mi se pare relevant, restul este absolut normal. De asta am dat exemplul cu scuterul, cateva zeci de mii de km poate parcurge orice marca. Eu tot nu inteleg retinerea unora de a vorbi despre defecte. Cred ca pe asta mizeaza si angajatii AB. Despre ce nu se discuta, se cheama ca nu exista. Eu, toate motoarele mele, le-am facut praf, cautand mereu partea proasta, ca pe cea buna am dat bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan harea

Inteleg punctul tau de vedere si ai dreptate. Am avut si eu japonza.sunt bune.

Eu cred ca riderii BMW nu au in spirit partea asta destructiva, si in mare parte foarte multi dintre ei odata ce au BMW,foarte rar se vor desparti de ea.Deci daca se gandesc la next bike, tot bmw va fi. Deci logica ta pe acest topic nu e la locul ei.

Nimeni nu da o groaza de bani pe o motoreta pe care,de ex eu nici nu am indraznit sa visez ca va veni ziua in care voi avea una,si sa ma gandesc sa-i caut punctele slabe? Nu cred!

Daca le are ,o sa mi le arate,sunt sigur. Dar am incredere in BMW si asta e ultimul lucru la care sa ma gandesc... mai repede imi vin in minte intrbari de genul... stanga? sau drepta?...sau tot inainte...?

Sper sa imi ajunga gazul..

Nu am BMW dar o sa am.

 

Multa lume crede ca BMW face supermotociclete si unii se asteapta sa ai puna si airbag-uri sau daca ploo sa aiba un buton pe care daca apesi sa iasa o umbrela..sau ca este o masinarie infailibila..si poti sa faci orice cu ea...si daca apuca sa se strice in incercarea de a scoate tot ce poate,,pffff dezamagire mare.. la naiba!! Ce proaste sunt BMW...etc... si se tot lauda atat!..

Vezi ADVRider.com americanii cu cultura si ideile lor..

Nimeni nu isi pune intrebarea cat au tras moto alea pana au cazut?

 

Toata faima din jurul acestei marci a fost construita de rideri si prost inteleasa de unii.

Intradevar nemtii sunt cu nasul pe sus,ca deh e de-a lor si nu are cum sa fie ceva care nu merge..dar e un fapt cunoscut sa sufera de "overengeneering" si nu odata si-au luat-o peste nas cu asta,dar ce sa le faci?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto faptul ca pe topicul asta veneau pana acum oameni sa-si arate 12GS-ul. Acuma s-a transformat si asta in panarama de concurs intr GS si restul lumii. Ia-ti omule o mobra si aia va fi alegerea perfecta. Sa-mi iau oare un geseu,sa-mi iau un icsteu,da' poate sa-mi iau un uistrom. Pe topicul gese toata lumea o sa-ti spuna ce alegere buna ai face. La ce te astepti altceva? Io cred ca tu nu vrei sa-ti iei de fapt nicio mobra dar doar vii aici sa faci ceva valuri. Revino cand ai geseul ca sa te felicitam. Sau orice alta mobra. Sti ca poti pune poze aici pe forum,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Da chiar, bai nene..

Ai coltisorul tau, de ce sari gardu'aici?

Bogdane, nu stii ca BMW-istii sunt toti oameni seriosi si dedicati, nu se-ncurca cu fitecine? (: :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pricinosi ca-n totdeauna! :D Lord a intrebat de GS. Tot el si-a exprimat dorinta de a-l cumpara fara ABS si TC din motive de fiabilitate si costuri exagerate de mentenanta. Eu si cam toti ceilalti i-am spus ca respectivele optiuni electronice sunt necesare din motive de siguranta si intr-un fel emblema pt BMW si mai mult, nu se strica. In incheiere am precizat si eu si altii ca daca este sa se defecteze ceva, acel ceva va fi mai degraba de natura mecanica, dar in niciun caz nu am spus ca defectarea este o caracteristica a BMW, doar ca se mai intampla, ca la toate celelalte motoare. Unde am exagerat sau am gresit? Eu cred ca Lord este mai informat acum decat inainte si poate face o alegere mai buna pt el, legat de configuratia GS-ului, nici de cum de a alege alta marca, pt ca s-a exprimat de la inceput asupra optiunii lui. Hai sa fim calmi, ca iarna abia a incetut si deja suntem stresati. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...