ianachim Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 oricum ar fi cu bogdan sau fara parerile posesorilor de bmw vor atrage discutii aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. ...ca bine zici!.... Mesaj completat Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov. Si mie mi-au schimbat niste piese moca. Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? ...sau eu la 135.000?...dar e rt 1100!... Mesaj completat ..stimabile "lord of choper", ca sa-ti raspund la intrebarea ta referitoare la modelul ales de GS ar trebui sa stii citeva lucruri importante despre modelul in sine de-a lungul istoriei si pina in zilele noastre. Ar trebui sa fii mai ferm in decizia ta de a alege un model care sa-ti indeplineasca cerintele. de exemplu ar trebui sa stii ca modelele vechi si foarte vechi sunt mai rezistente si mai usor de intretinut decit modelele de ultima generatie!...asta evident vine cu dezavantajele de rigoare, adica confortul este discutabil iar ciclistica si frinele nu sunt printre cele mai de top!...odata cu evolutia modelelor evident ca a crescut si tehnologia implementata in constructia modelelor noi, abs, tc si etc... Da, odata cu tehnologia de ultima ora a disparut posibilitatea de a mai interveni cu propriile scule in matele motorului!.. ...deci, daca vrei motor nou nout vei avea parte de o gramada de electronica si de tehnologie de ultima ora!! ....daca vrei un motor care sa ti se para o treaba buna si pe care sa-l intelegi si sa-l intretii mult mai usor, cauta-ti un model mai vechi dar cit mai bine pus la punct!...sa nu crezi ca daca te hotaasti la un model vechi ai sa scapi ieftin cu unu impecabil!!...nici vorba!...un r 100 gs pd aproape nou trece de 10.000.-euro!...si este din 1985-1990! ...in ochii mei, daca vei achizitiona un gs 100 paris dakar vei fi un semi-zeu si vei avea respectul meu si al inca citorva persoane...pe viata! Mesaj completat ..ia uite din cite piese e facut asta!....gs din 89!... ...sau ce inseamna carburatoarele si dotarile ce le poti pune pe un catir din ala vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 ...ca bine zici!.... Mesaj completat ...sau eu la 135.000?...dar e rt 1100!... Daca cei 135000 km i-ai facut cu motorul original fara sa schimbi decat consumabilele, BRAVO! ai punctat pt BMW, daca nu, nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Daca cei 135000 km i-ai facut cu motorul original fara sa schimbi decat consumabilele, BRAVO! ai punctat pt BMW, daca nu, nu! ...din total, 100.000km am bagat eu personal in el, iar problemele aparute au fost nesemnificative...cablu de acceleratie, de ambreiaj si de kilometraj, rulmentii roata spate, senzorul abs fata, so o tona de placute de frina si de cauciucuri!... ...da, pt mine nu mai este alt motor care sa ma satisfaca si care sa mi-l permit mai bun decit asta....si am 2!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. bogdan tu se pare ca uiti in permanenta cum se merge cu un BMW sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora automat se schimba datele problemei da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem fiabilitatea lui in comparatie cu BMM ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ. Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 bogdan tu se pare ca uiti in permanenta cum se merge cu un BMW sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora automat se schimba datele problemei da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem fiabilitatea lui in comparatie cu BMM ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta.... Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) ''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie. NUUU MAI POT!8'' ...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!! Editat Decembrie 12, 2010 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. ai dreptate din spate de acolo de unde reusesti tu sa ne ajungi la juma de ora asa se aude...... turat aiurea... sau poate e vantul la 100 la ora... in casca cu furtun vibratii caracteristice....... aloo adica turez sa pun 4 in linie in loc de 2 boxer??? tu te ..... auzi.... GANDIND? mie nu.mi iese merg pe acolo pe unde imi place, asta nu inseamna ca un lucru e facut pe viata eu am facut 100000 km in 3 ani .... si cred ca ai dreptate... inca nu m.am obisnuit cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Ianachime nu mai fa pe grozavu. Am vazut si eu acum ce inseamna sa calaresti peste 100CP si cat de usor si fuent se merge. Cum puteam sa ma tin eu dupa tine cu 60CP cu pasager cand tu erai singur calare pe 100. Depasiri care inainte trebuia sa la fac cu avant din spate acum merg instantaneu si nu este meritul meu ci al rezervei de putere disponibila. Mesaj completat ''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie. NUUU MAI POT!8'' ...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!! Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. ... ..multumesc!...ma straduiesc sa fie asa!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica. opreste-te frate, bateria-i noua iar de instalatzie nu incape indoiala. mai face si la un amic al meu din bacau da el tace si-nghite galushca si a lui frate-meu mai are probleme da macar la el nu-i problema da din buton si se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor Eu le-am montat iarna dupa ce trecuse mai bine de o luna de cand nu mai mersesem pe motor. Porneau normal cand bagam cheia in contact, dadeam la cheie si se stingeau, pornea motorul si xenoanele nu mai porneau din nou decat aleator. Dupa ce am incarcat bateria nu mi s-a mai intamplat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Pai da. Cand dai la automat, electromotorul consuma foarte mult din baterie. De aia se sting farurile la mobre cand dai sa pornesti. Ca sa nu mai ai probleme, totul e cum le legi. Daca ai mobra mai noua, care are tot timpul farul pornit cand ai sucit de cheie, solutia e sa legi partea de comanda a farului in serie cu un intrerupator. Daca mobra e mai veche nu mai ai problemele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) La ST 1200 farurile nu se aprind decat dupa ce a pornit motorul. Ar fi o a treia varianta . Editat Decembrie 20, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Interesant, dar treaba facuta si gandita cu cap Asa e normal sa fie. Sa nu ai grija farului la mobre, numa sa comuti faza scurta/lunga si sa porneasca numai dupa ce ai pornit motorul. Insa treaba asta implica si circuite logice si de comparatie, si stim cu totii ca daca ai mai multa electrica/electronica pe mobra, cu atat mai mari sansele sa se strice si sa nu o poti repara pe marginea drumului/in garaj numa prin inlocuirea pesei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 BMW carnage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 sunt ferm convins ca in procesul de turnare al pieselor s-a intamplat ceva! incredibil cum s-au sectionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Cred ca procesul de fabricatie e 100% in parametrii in toate cazurile. De fapt sunt convins de asta. Trei din cele patru astfel de exemple de care stiu si eu. Probabil are de-a face cu 400kg luand o groapa zdravana la 80 la ora pe acceleratie, eventual cu fatza aproape saltata. Se poate intampla cand ajungi la capat de cursa Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri. ...si da, am un GS, boxer chiar, cam cu vreo 20kg mai greu decat noua generatie; cam acolo se termina diferentele de ciclistica. Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.