Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D

 

Bine spus gabyshor.

 

Dar eu nu stiu parerea lui bogdan harea despre BMW. Poti sa imi spui parerea ta aici ?

Sau intru eu la topicul tau..care il ai separat,pot sa citesc si acolo.

:)

Din cate vad,aici sunt numai oameni seriosi. Daca vorbeai asa pe un topic pe care se vb despre Yamaha,sau alte japo.... cred ca erai "mancat" de gura lumii cu tot cu fulgi..asa cum am vazut ca se intapla pe alte topicuri de gen...si aici am observat ca NU se intampla asa.

Nota 20 cu + pentru felul in care se poarta si se trateaza intre ei membrii acestui topic.

Motiv in plus sa imi iau GS BMW!

Oameni seriosi! Asa cum supunea si HKH.

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Stau si pe topicul Yamaha si pe altele ca majoritatea de aici. Yamaha este deja istorie, am dat banul si va fi in folosire urmatorii 3-4 ani. Eu ma uit deja dupa motorul pe care-l voi calarii dupa. Si nu avea grija si Yamaha da chicsuri. Tocmai ce mi-a venit suportul de topcase care la unii s-a rupt in off. L-au mai ingrosat si i-au adaugat o ramforsare metalica. Nimic nu e perfect, dar asta nu este motiv de suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

 

 

Un inel la contact si o conducta de frana,multumit?

Si sa compari R 1200 cu un scuter e cam tras de par,nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

 

 

Un inel la contact si o conducta de frana,multumit?

Si sa compari R 1200 cu un scuter e cam tras de par,nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu l-am comparat cu un scuter, dar mentiunea ca un BMW nu s-a stricat la sa zicem 20000 km poate fi interpretata de un novice, ca proprietarul s-ar fi asteptat sa se strice si cand colo, ufff a scapat. Tocmai de asta pt motociclete serioase pragul de 100000km mi se pare relevant, restul este absolut normal. De asta am dat exemplul cu scuterul, cateva zeci de mii de km poate parcurge orice marca. Eu tot nu inteleg retinerea unora de a vorbi despre defecte. Cred ca pe asta mizeaza si angajatii AB. Despre ce nu se discuta, se cheama ca nu exista. Eu, toate motoarele mele, le-am facut praf, cautand mereu partea proasta, ca pe cea buna am dat bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan harea

Inteleg punctul tau de vedere si ai dreptate. Am avut si eu japonza.sunt bune.

Eu cred ca riderii BMW nu au in spirit partea asta destructiva, si in mare parte foarte multi dintre ei odata ce au BMW,foarte rar se vor desparti de ea.Deci daca se gandesc la next bike, tot bmw va fi. Deci logica ta pe acest topic nu e la locul ei.

Nimeni nu da o groaza de bani pe o motoreta pe care,de ex eu nici nu am indraznit sa visez ca va veni ziua in care voi avea una,si sa ma gandesc sa-i caut punctele slabe? Nu cred!

Daca le are ,o sa mi le arate,sunt sigur. Dar am incredere in BMW si asta e ultimul lucru la care sa ma gandesc... mai repede imi vin in minte intrbari de genul... stanga? sau drepta?...sau tot inainte...?

Sper sa imi ajunga gazul..

Nu am BMW dar o sa am.

 

Multa lume crede ca BMW face supermotociclete si unii se asteapta sa ai puna si airbag-uri sau daca ploo sa aiba un buton pe care daca apesi sa iasa o umbrela..sau ca este o masinarie infailibila..si poti sa faci orice cu ea...si daca apuca sa se strice in incercarea de a scoate tot ce poate,,pffff dezamagire mare.. la naiba!! Ce proaste sunt BMW...etc... si se tot lauda atat!..

Vezi ADVRider.com americanii cu cultura si ideile lor..

Nimeni nu isi pune intrebarea cat au tras moto alea pana au cazut?

 

Toata faima din jurul acestei marci a fost construita de rideri si prost inteleasa de unii.

Intradevar nemtii sunt cu nasul pe sus,ca deh e de-a lor si nu are cum sa fie ceva care nu merge..dar e un fapt cunoscut sa sufera de "overengeneering" si nu odata si-au luat-o peste nas cu asta,dar ce sa le faci?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto faptul ca pe topicul asta veneau pana acum oameni sa-si arate 12GS-ul. Acuma s-a transformat si asta in panarama de concurs intr GS si restul lumii. Ia-ti omule o mobra si aia va fi alegerea perfecta. Sa-mi iau oare un geseu,sa-mi iau un icsteu,da' poate sa-mi iau un uistrom. Pe topicul gese toata lumea o sa-ti spuna ce alegere buna ai face. La ce te astepti altceva? Io cred ca tu nu vrei sa-ti iei de fapt nicio mobra dar doar vii aici sa faci ceva valuri. Revino cand ai geseul ca sa te felicitam. Sau orice alta mobra. Sti ca poti pune poze aici pe forum,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
De ce nu stai pe topicul tau? Ti-ai facut topic separat unde sa-ti lauzi jucaria. Stim cu totii parerea ta despre BMW.

Si apropos de scutere, sa vedem cat o sa tina motorul tau.

Pana la urma, toti suntem motociclisti, nu conteaza ce motoare avem. Mi-am luat BMW, dar nu inseamna ca e motorul suprem si altceva mai bun nu exista. Pentru mine, a fost cea mai buna alegere. (raportul pret/ceea ce ofera). Sunt convins ca o sa se strice la un moment dat, dar il repar si mergem inainte.

Daca vrea omu sa-si cumpere BMW, de ce nu-l lasi in pace? De ce trebuie sa-ti faca tie cineva lista cu problemele la motoare? Ti-ai luat Yamaha, nu trebuie sa stai cu stress, nu?

Da chiar, bai nene..

Ai coltisorul tau, de ce sari gardu'aici?

Bogdane, nu stii ca BMW-istii sunt toti oameni seriosi si dedicati, nu se-ncurca cu fitecine? (: :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pricinosi ca-n totdeauna! :D Lord a intrebat de GS. Tot el si-a exprimat dorinta de a-l cumpara fara ABS si TC din motive de fiabilitate si costuri exagerate de mentenanta. Eu si cam toti ceilalti i-am spus ca respectivele optiuni electronice sunt necesare din motive de siguranta si intr-un fel emblema pt BMW si mai mult, nu se strica. In incheiere am precizat si eu si altii ca daca este sa se defecteze ceva, acel ceva va fi mai degraba de natura mecanica, dar in niciun caz nu am spus ca defectarea este o caracteristica a BMW, doar ca se mai intampla, ca la toate celelalte motoare. Unde am exagerat sau am gresit? Eu cred ca Lord este mai informat acum decat inainte si poate face o alegere mai buna pt el, legat de configuratia GS-ului, nici de cum de a alege alta marca, pt ca s-a exprimat de la inceput asupra optiunii lui. Hai sa fim calmi, ca iarna abia a incetut si deja suntem stresati. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :D

...ca bine zici!.... ;)

Mesaj completat

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :P

...sau eu la 135.000?...dar e rt 1100!... :angryfire:

Mesaj completat

..stimabile "lord of choper", ca sa-ti raspund la intrebarea ta referitoare la modelul ales de GS ar trebui sa stii citeva lucruri importante despre modelul in sine de-a lungul istoriei si pina in zilele noastre. Ar trebui sa fii mai ferm in decizia ta de a alege un model care sa-ti indeplineasca cerintele. de exemplu ar trebui sa stii ca modelele vechi si foarte vechi sunt mai rezistente si mai usor de intretinut decit modelele de ultima generatie!...asta evident vine cu dezavantajele de rigoare, adica confortul este discutabil iar ciclistica si frinele nu sunt printre cele mai de top!...odata cu evolutia modelelor evident ca a crescut si tehnologia implementata in constructia modelelor noi, abs, tc si etc... Da, odata cu tehnologia de ultima ora a disparut posibilitatea de a mai interveni cu propriile scule in matele motorului!..

...deci, daca vrei motor nou nout vei avea parte de o gramada de electronica si de tehnologie de ultima ora!!

....daca vrei un motor care sa ti se para o treaba buna si pe care sa-l intelegi si sa-l intretii mult mai usor, cauta-ti un model mai vechi dar cit mai bine pus la punct!...sa nu crezi ca daca te hotaasti la un model vechi ai sa scapi ieftin cu unu impecabil!!...nici vorba!...un r 100 gs pd aproape nou trece de 10.000.-euro!...si este din 1985-1990!

...in ochii mei, daca vei achizitiona un gs 100 paris dakar vei fi un semi-zeu si vei avea respectul meu si al inca citorva persoane...pe viata! ;)

Mesaj completat

..ia uite din cite piese e facut asta!....gs din 89!...

...sau ce inseamna carburatoarele si dotarile ce le poti pune pe un catir din ala vechi!

post-7057-1292064094_thumb.jpg

post-7057-1292064229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cei 135000 km i-ai facut cu motorul original fara sa schimbi decat consumabilele, BRAVO! ai punctat pt BMW, daca nu, nu!

...din total, 100.000km am bagat eu personal in el, iar problemele aparute au fost nesemnificative...cablu de acceleratie, de ambreiaj si de kilometraj, rulmentii roata spate, senzorul abs fata, so o tona de placute de frina si de cauciucuri!...

...da, pt mine nu mai este alt motor care sa ma satisfaca si care sa mi-l permit mai bun decit asta....si am 2!... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. :angryfire:

bogdan

tu se pare ca uiti in permanenta

cum se merge cu un BMW

sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu

de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora

automat se schimba datele problemei

da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem

fiabilitatea lui in comparatie cu BMM

ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Corect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

tu se pare ca uiti in permanenta

cum se merge cu un BMW

sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu

de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora

automat se schimba datele problemei

da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem

fiabilitatea lui in comparatie cu BMM

ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta....

Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie.

NUUU MAI POT!8''

 

...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!!

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. ;)

 

ai dreptate

din spate de acolo de unde reusesti tu sa ne ajungi la juma de ora

asa se aude...... turat aiurea... sau poate e vantul la 100 la ora... in casca cu furtun

 

vibratii caracteristice....... aloo adica turez sa pun 4 in linie in loc de 2 boxer???

tu te ..... auzi.... GANDIND? mie nu.mi iese

 

merg pe acolo pe unde imi place, asta nu inseamna ca un lucru e facut pe viata

eu am facut 100000 km in 3 ani .... si cred ca ai dreptate... inca nu m.am obisnuit cu ea :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime nu mai fa pe grozavu. Am vazut si eu acum ce inseamna sa calaresti peste 100CP si cat de usor si fuent se merge. Cum puteam sa ma tin eu dupa tine cu 60CP cu pasager cand tu erai singur calare pe 100. Depasiri care inainte trebuia sa la fac cu avant din spate acum merg instantaneu si nu este meritul meu ci al rezervei de putere disponibila.

Mesaj completat

''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie.

NUUU MAI POT!8''

 

...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!!

Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. ;)

... :angryfire: ..multumesc!...ma straduiesc sa fie asa!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica.

 

opreste-te frate, bateria-i noua iar de instalatzie nu incape indoiala. mai face si la un amic al meu din bacau da el tace si-nghite galushca si a lui frate-meu mai are probleme da macar la el nu-i problema da din buton si se rezolva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...