Dan Cata Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor Eu le-am montat iarna dupa ce trecuse mai bine de o luna de cand nu mai mersesem pe motor. Porneau normal cand bagam cheia in contact, dadeam la cheie si se stingeau, pornea motorul si xenoanele nu mai porneau din nou decat aleator. Dupa ce am incarcat bateria nu mi s-a mai intamplat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Pai da. Cand dai la automat, electromotorul consuma foarte mult din baterie. De aia se sting farurile la mobre cand dai sa pornesti. Ca sa nu mai ai probleme, totul e cum le legi. Daca ai mobra mai noua, care are tot timpul farul pornit cand ai sucit de cheie, solutia e sa legi partea de comanda a farului in serie cu un intrerupator. Daca mobra e mai veche nu mai ai problemele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) La ST 1200 farurile nu se aprind decat dupa ce a pornit motorul. Ar fi o a treia varianta . Editat Decembrie 20, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Interesant, dar treaba facuta si gandita cu cap Asa e normal sa fie. Sa nu ai grija farului la mobre, numa sa comuti faza scurta/lunga si sa porneasca numai dupa ce ai pornit motorul. Insa treaba asta implica si circuite logice si de comparatie, si stim cu totii ca daca ai mai multa electrica/electronica pe mobra, cu atat mai mari sansele sa se strice si sa nu o poti repara pe marginea drumului/in garaj numa prin inlocuirea pesei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 BMW carnage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 sunt ferm convins ca in procesul de turnare al pieselor s-a intamplat ceva! incredibil cum s-au sectionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Cred ca procesul de fabricatie e 100% in parametrii in toate cazurile. De fapt sunt convins de asta. Trei din cele patru astfel de exemple de care stiu si eu. Probabil are de-a face cu 400kg luand o groapa zdravana la 80 la ora pe acceleratie, eventual cu fatza aproape saltata. Se poate intampla cand ajungi la capat de cursa Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri. ...si da, am un GS, boxer chiar, cam cu vreo 20kg mai greu decat noua generatie; cam acolo se termina diferentele de ciclistica. Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Aici e vorba de un X-Country. Poza e luata de pe adv si e vorba de unul care zicea ca mergea drept pe un drum macadam. Pur si simplu s-a rupt bascula. Banuiesc ca este vorba despre niste erori la procesul de turnare. Parca mai erau niste poze cu niste fisuri in aceeasi bascula rupta. Chiar daca n-ar trebui sa existe sub nicio forma asemenea cazuri, sunt exemple singulare. Cred ca in disperarea proiectantilor de a face o motocicleta cat mai usoara s-a facut rabat la unele piese de rezistenta. Mesaj completat Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol. Editat Decembrie 21, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate). E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva. Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol. Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului. Probabil nimeni nu ar reusi sa mentina motocicleta fara sa pice in caz ca s-ar intampla asa ceva(mai ales ca accidente de genul se produc din mai multi factori, iar unul important e si viteza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate). E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva. Lumea aia multa care trece pe Ohlins nu stie sa isi seteze corect suspensia OEM de la BMW. Eu recunosc, is unu din aia, si nici nu m-am prea documentat in sensul asta. De unde ideea ca suspensia originala nu e buna? E foarte buna! Atata doar ca astea aftermarket au 2 mari avantaje: ai mai multe plaje de reglaje la ea, poti sa iti setezi mai precis bound, rebound si preload si is si re-buildable. Suspensia originala nu o poti repara, cel putin eu nu stiu sa o poti repara. Si alt avantaj la aia care trec pe Ohlins e ca daca pleaca in juru continentului stie ca la fiecare 1000 km e reprezentanta Ohlins care le-ar pute-o repara in caz de failure. Suspensia OEM unde o repari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului. Daca cel care a pus pozele nu pune si povestea din spatele lor, noi nu putem face decat speculatii... Asa spre exemplu pot pune si eu poza asta si sa spun dupa aia ca accidentul s-a produs din cauza faptului ca i s-a rupt aluia furca in mers. Oricum, cel care a pus pozele nu doreste decat o noua "disputa" pro-contra BMW. Chiar nu reusesc sa inteleg de ce nu pot dormi unii linistiti din cauza existentei motocicletelor BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? Ohlins nu e nici pe departe zeul suspensiei. Sunt multi care se plang de probleme (curs ulei etc) si majoritatea sunt cei care nu si-au servisat cum trebuie suspensiile in timp ce le-au solicitat cu incarcaturi mari fara sa le fi gandit pentru asa ceva. Citisem vreo 2 threaduri legate de asta pe advrider. Excelente ca performanta, pretentioase la intretinere. Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 BMW carnage mammaaa ce nasol si eu care vream sa.mi cumpar un bmw pe cardan gata e clar iau yamobra sau honmobra pe lant ca sigur nu are ce sa se rupa man merci mult de atentionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 http://www.raptorsandrockets.com/Blog/2006...6_june_blog.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ce ne.am face daca nu ar fi astia care nu au BMW Editat Decembrie 21, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ce ne.am face daca nu ar fi astia care nu au BMW Bine! Nu ar mai rade nimeni de noi. Editat Decembrie 21, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 @Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare. Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 @Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare.Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. Daca duci la reprezentanta mobra ta o sa ti se recomande schimbarea lui urgenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW Hmm,nu chiar insa chiar e o stiinta. Din pacate cel care o seteaza o face bazat pe testele celui care o conduce. Toti ceilalti avem suspensiile setate asa si-asa. Am fost la WP la targ (pentru ca erau mai ieftin ca Ohlins) sa ma interesez de suspensie spate la GSA meu. Ala mi-a zis mai intai sa vin la el cu aia OEM pentru ca sigur nu e reglata ca lumea pentru mine. Si daca nici dup-aia nu-mi place ne uitam ce WP imi trebuie. Evident, contra unui pret modic care se scadea din pretul WP in caz ca-mi cumparam. Si avea perfecta dreptate, eu nu m-am jucat cu suspensia aproape deloc. Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ..... Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea. Setarile care sunt accesibile de catre calaret, NU INFLUENTEAZA cu nimic structura de rezistenta. La fel cum nici acceleratia "blana" mult timp nu "oboseste" motorul. Proiectantul a luat in calcul "cel mai dement utilizator", a inmultit cu 2 si a pus pe hartie rezultatul. Ulei recomandat de producator si schimbat la timp, filtru ulei, filtru aer, mers pe 2 roti... Garantez ca orice mobra rezista MUUUULTI ani! Daca cineva incarca mobra cu inca 100kg peste limita ei si o baga OFF, DA, se strica! Concluzia: BMW R1200 GS este de (cuvant urat)! Editat Decembrie 21, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Mie mi se pare clar. A fost lovita de un Hummer. A avut ghinion. Daca o lovea pe partea stanga, nu se rupea nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.