Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. :rolleyes:

Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor :rolleyes:

Eu le-am montat iarna dupa ce trecuse mai bine de o luna de cand nu mai mersesem pe motor. Porneau normal cand bagam cheia in contact, dadeam la cheie si se stingeau, pornea motorul si xenoanele nu mai porneau din nou decat aleator. Dupa ce am incarcat bateria nu mi s-a mai intamplat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da. Cand dai la automat, electromotorul consuma foarte mult din baterie. De aia se sting farurile la mobre cand dai sa pornesti.

 

Ca sa nu mai ai probleme, totul e cum le legi. Daca ai mobra mai noua, care are tot timpul farul pornit cand ai sucit de cheie, solutia e sa legi partea de comanda a farului in serie cu un intrerupator. Daca mobra e mai veche nu mai ai problemele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, dar treaba facuta si gandita cu cap :rolleyes: Asa e normal sa fie. Sa nu ai grija farului la mobre, numa sa comuti faza scurta/lunga si sa porneasca numai dupa ce ai pornit motorul. Insa treaba asta implica si circuite logice si de comparatie, si stim cu totii ca daca ai mai multa electrica/electronica pe mobra, cu atat mai mari sansele sa se strice si sa nu o poti repara pe marginea drumului/in garaj numa prin inlocuirea pesei. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca procesul de fabricatie e 100% in parametrii in toate cazurile. De fapt sunt convins de asta.

 

Trei din cele patru astfel de exemple de care stiu si eu. Probabil are de-a face cu 400kg luand o groapa zdravana la 80 la ora pe acceleratie, eventual cu fatza aproape saltata. Se poate intampla cand ajungi la capat de cursa :rolleyes:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri.

:rolleyes:

 

...si da, am un GS, boxer chiar, cam cu vreo 20kg mai greu decat noua generatie; cam acolo se termina diferentele de ciclistica.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5780-1292925435_thumb.jpg

 

Aici e vorba de un X-Country. Poza e luata de pe adv si e vorba de unul care zicea ca mergea drept pe un drum macadam. Pur si simplu s-a rupt bascula.

Banuiesc ca este vorba despre niste erori la procesul de turnare. Parca mai erau niste poze cu niste fisuri in aceeasi bascula rupta. Chiar daca n-ar trebui sa existe sub nicio forma asemenea cazuri, sunt exemple singulare.

Cred ca in disperarea proiectantilor de a face o motocicleta cat mai usoara s-a facut rabat la unele piese de rezistenta.

Mesaj completat

post-5780-1292926042_thumb.jpg

 

Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt?

 

M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate).

 

E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva.

 

Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol.

 

Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului.

Probabil nimeni nu ar reusi sa mentina motocicleta fara sa pice in caz ca s-ar intampla asa ceva(mai ales ca accidente de genul se produc din mai multi factori, iar unul important e si viteza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate).

 

E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva.

 

Lumea aia multa care trece pe Ohlins nu stie sa isi seteze corect suspensia OEM de la BMW. Eu recunosc, is unu din aia, si nici nu m-am prea documentat in sensul asta. De unde ideea ca suspensia originala nu e buna? E foarte buna! Atata doar ca astea aftermarket au 2 mari avantaje: ai mai multe plaje de reglaje la ea, poti sa iti setezi mai precis bound, rebound si preload si is si re-buildable. Suspensia originala nu o poti repara, cel putin eu nu stiu sa o poti repara.

 

Si alt avantaj la aia care trec pe Ohlins e ca daca pleaca in juru continentului stie ca la fiecare 1000 km e reprezentanta Ohlins care le-ar pute-o repara in caz de failure. Suspensia OEM unde o repari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului.

 

Daca cel care a pus pozele nu pune si povestea din spatele lor, noi nu putem face decat speculatii...

Asa spre exemplu pot pune si eu poza asta post-5780-1292929570_thumb.jpg si sa spun dupa aia ca accidentul s-a produs din cauza faptului ca i s-a rupt aluia furca in mers.

 

Oricum, cel care a pus pozele nu doreste decat o noua "disputa" pro-contra BMW.

Chiar nu reusesc sa inteleg de ce nu pot dormi unii linistiti din cauza existentei motocicletelor BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt?

Ohlins nu e nici pe departe zeul suspensiei. Sunt multi care se plang de probleme (curs ulei etc) si majoritatea sunt cei care nu si-au servisat cum trebuie suspensiile in timp ce le-au solicitat cu incarcaturi mari fara sa le fi gandit pentru asa ceva. Citisem vreo 2 threaduri legate de asta pe advrider. Excelente ca performanta, pretentioase la intretinere.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW carnage

 

 

post-13197-1292876995_thumb.jpg

post-13197-1292877140_thumb.jpg

post-13197-1292877084_thumb.jpg

 

 

 

mammaaa ce nasol :(

 

si eu care vream sa.mi cumpar un bmw pe cardan :D

 

gata e clar iau yamobra sau honmobra pe lant ca sigur nu are ce sa se rupa :rolleyes:

 

man merci mult de :rolleyes: atentionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare.

Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare.

Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. :rolleyes:

Daca duci la reprezentanta mobra ta o sa ti se recomande schimbarea lui urgenta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW

 

Hmm,nu chiar insa chiar e o stiinta. Din pacate cel care o seteaza o face bazat pe testele celui care o conduce. Toti ceilalti avem suspensiile setate asa si-asa. Am fost la WP la targ (pentru ca erau mai ieftin ca Ohlins) sa ma interesez de suspensie spate la GSA meu. Ala mi-a zis mai intai sa vin la el cu aia OEM pentru ca sigur nu e reglata ca lumea pentru mine. Si daca nici dup-aia nu-mi place ne uitam ce WP imi trebuie. Evident, contra unui pret modic care se scadea din pretul WP in caz ca-mi cumparam.

Si avea perfecta dreptate, eu nu m-am jucat cu suspensia aproape deloc. Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea.

 

Setarile care sunt accesibile de catre calaret, NU INFLUENTEAZA cu nimic structura de rezistenta. La fel cum nici acceleratia "blana" mult timp nu "oboseste" motorul. Proiectantul a luat in calcul "cel mai dement utilizator", a inmultit cu 2 si a pus pe hartie rezultatul. Ulei recomandat de producator si schimbat la timp, filtru ulei, filtru aer, mers pe 2 roti... Garantez ca orice mobra rezista MUUUULTI ani!

Daca cineva incarca mobra cu inca 100kg peste limita ei si o baga OFF, DA, se strica!

Concluzia: BMW R1200 GS este de (cuvant urat)! :rolleyes:

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...