Dan Cata Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Aici e vorba de un X-Country. Poza e luata de pe adv si e vorba de unul care zicea ca mergea drept pe un drum macadam. Pur si simplu s-a rupt bascula. Banuiesc ca este vorba despre niste erori la procesul de turnare. Parca mai erau niste poze cu niste fisuri in aceeasi bascula rupta. Chiar daca n-ar trebui sa existe sub nicio forma asemenea cazuri, sunt exemple singulare. Cred ca in disperarea proiectantilor de a face o motocicleta cat mai usoara s-a facut rabat la unele piese de rezistenta. Mesaj completat Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol. Editat Decembrie 21, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate). E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva. Iar exemplul asta nu are nicio relevanta. Se vede clar ca motocicleta a suferit un grav accident. Nu stiu daca alte motociclete din categorie ar iesi mult mai bine dintr-un accident nasol. Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului. Probabil nimeni nu ar reusi sa mentina motocicleta fara sa pice in caz ca s-ar intampla asa ceva(mai ales ca accidente de genul se produc din mai multi factori, iar unul important e si viteza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 M-as mira ca sa fi ramas suspensia aceea blocata. Multa lume trece pe Ohlins din cauza ca sunt mai bune decat amortizoarele originala BMW care nu sunt perfecte si la multi s-au stricat(citeam vara trecuta povestea unui irlandez care dupa 200km prin Mongolia a ramas fara suspensie pe spate). E foarte posibil sa fi sarit daca s-a intamplat asa ceva. Lumea aia multa care trece pe Ohlins nu stie sa isi seteze corect suspensia OEM de la BMW. Eu recunosc, is unu din aia, si nici nu m-am prea documentat in sensul asta. De unde ideea ca suspensia originala nu e buna? E foarte buna! Atata doar ca astea aftermarket au 2 mari avantaje: ai mai multe plaje de reglaje la ea, poti sa iti setezi mai precis bound, rebound si preload si is si re-buildable. Suspensia originala nu o poti repara, cel putin eu nu stiu sa o poti repara. Si alt avantaj la aia care trec pe Ohlins e ca daca pleaca in juru continentului stie ca la fiecare 1000 km e reprezentanta Ohlins care le-ar pute-o repara in caz de failure. Suspensia OEM unde o repari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Eu cred ca singurul accident care s-a intamplat acolo a fost distrugerea basculei si ulterior cazatura motociclistului. Daca cel care a pus pozele nu pune si povestea din spatele lor, noi nu putem face decat speculatii... Asa spre exemplu pot pune si eu poza asta si sa spun dupa aia ca accidentul s-a produs din cauza faptului ca i s-a rupt aluia furca in mers. Oricum, cel care a pus pozele nu doreste decat o noua "disputa" pro-contra BMW. Chiar nu reusesc sa inteleg de ce nu pot dormi unii linistiti din cauza existentei motocicletelor BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Nu neaparat. Ala are Ohlins pe mobra. Daca suspensia a failuit si de-aia i s-a crepat? Daca avea sarcina pe ea mai mult decat zice ca ii admis in carte/talon? Daca in plus a si sarit cu ea si iaca s-a rupt? Ohlins nu e nici pe departe zeul suspensiei. Sunt multi care se plang de probleme (curs ulei etc) si majoritatea sunt cei care nu si-au servisat cum trebuie suspensiile in timp ce le-au solicitat cu incarcaturi mari fara sa le fi gandit pentru asa ceva. Citisem vreo 2 threaduri legate de asta pe advrider. Excelente ca performanta, pretentioase la intretinere. Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 BMW carnage mammaaa ce nasol si eu care vream sa.mi cumpar un bmw pe cardan gata e clar iau yamobra sau honmobra pe lant ca sigur nu are ce sa se rupa man merci mult de atentionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 http://www.raptorsandrockets.com/Blog/2006...6_june_blog.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ce ne.am face daca nu ar fi astia care nu au BMW Editat Decembrie 21, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ce ne.am face daca nu ar fi astia care nu au BMW Bine! Nu ar mai rade nimeni de noi. Editat Decembrie 21, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 @Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare. Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 @Dan Cata, deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW - si eu am citit despre nenea ala din Estonia(?) care e plecat in jurul lumii cu sotia, in America de sud e schimbat amortizorul spate... desi servisase complet mobra inainte de plecare.Nici nu vreau sa-ti zic cati 20 de ani are amortizorul de pe mobra mea Honda si n-are nicipe dracu.. Daca duci la reprezentanta mobra ta o sa ti se recomande schimbarea lui urgenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 deci tre sa faci facultate ca sa-ti setezi corect suspensia BMW Hmm,nu chiar insa chiar e o stiinta. Din pacate cel care o seteaza o face bazat pe testele celui care o conduce. Toti ceilalti avem suspensiile setate asa si-asa. Am fost la WP la targ (pentru ca erau mai ieftin ca Ohlins) sa ma interesez de suspensie spate la GSA meu. Ala mi-a zis mai intai sa vin la el cu aia OEM pentru ca sigur nu e reglata ca lumea pentru mine. Si daca nici dup-aia nu-mi place ne uitam ce WP imi trebuie. Evident, contra unui pret modic care se scadea din pretul WP in caz ca-mi cumparam. Si avea perfecta dreptate, eu nu m-am jucat cu suspensia aproape deloc. Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) ..... Sa fac teste extensive si sa vad ce mi s-ar potrivi. Este stiinta,parerea mea. Setarile care sunt accesibile de catre calaret, NU INFLUENTEAZA cu nimic structura de rezistenta. La fel cum nici acceleratia "blana" mult timp nu "oboseste" motorul. Proiectantul a luat in calcul "cel mai dement utilizator", a inmultit cu 2 si a pus pe hartie rezultatul. Ulei recomandat de producator si schimbat la timp, filtru ulei, filtru aer, mers pe 2 roti... Garantez ca orice mobra rezista MUUUULTI ani! Daca cineva incarca mobra cu inca 100kg peste limita ei si o baga OFF, DA, se strica! Concluzia: BMW R1200 GS este de (cuvant urat)! Editat Decembrie 21, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Mie mi se pare clar. A fost lovita de un Hummer. A avut ghinion. Daca o lovea pe partea stanga, nu se rupea nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Daca cel care a pus pozele nu pune si povestea din spatele lor, noi nu putem face decat speculatii...Asa spre exemplu pot pune si eu poza asta si sa spun dupa aia ca accidentul s-a produs din cauza faptului ca i s-a rupt aluia furca in mers. Oricum, cel care a pus pozele nu doreste decat o noua "disputa" pro-contra BMW. Chiar nu reusesc sa inteleg de ce nu pot dormi unii linistiti din cauza existentei motocicletelor BMW... Pot sa dorm linistit cu existenta motociletelor BMW,ba chiar le consider fiabile! Am pus niste poze cu o bascula rupta si un cardan rupt IN MERS dupe o saritura ceea ce poate nu-i normal cu un GS adv La motocicletele modeste nu prea am auzit de asa ceva! Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 La motocicletele modeste nu prea am auzit de asa ceva! Atat. Ok. Atunci ia-ti tu numai motociclete modeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Setarile care sunt accesibile de catre calaret, NU INFLUENTEAZA cu nimic structura de rezistenta. Asa,si cand am zis eu asta? Concluzia: BMW R1200 GS este de (cuvant urat)! Nu cred deloc ca e de (cuvant urat). Tu de unde sti? Te-ai dat vreodata cu 12GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Ok. Atunci ia-ti tu numai motociclete modeste atat pot si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Ok. Atunci ia-ti tu numai motociclete modeste Ia-ti tu numai motociclete scumpe la care se rupe cardanul si bascula. Voi, fanaticii marcii BMW, nici nu va inchipuiti cat de penibile sunt aceste discutii si in ce lumina proasta cade marca BMW dupa asemenea poze.. Mi-ar fi si jena sa mai deschid gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Nu cred io ca sta marca BMW in geseuri insa cu siguranta nu le-au picat bine. Pe de alta parte sunt foarte prompti in a schimba tot ce este in garantie. Bondarul era iesit din garantie si dealerul mi-a schimbat fara niciun leu cititorul nivelului de benzina. Mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Tu nu esti fanatic BMW, nu ma refeream la tine... cu tine se poate discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Belbody, tu stii foarte bine ca parerea mea despre tine este una extrem de proasta. Nu ma intereseaza si nu dau 2 bani pe opiniile tale, tocmai de aceea nici n-am sa dau o replica postului tau. Te-am rugat mai demult pe PM parca si o repet acum si pe public. Nu te mai baga in seama cu mine sub nicio forma. Te rog nu ma provoca la niciun fel de discutii. Vezi-ti tu de ale tale ca-mi vad si eu de ale mele. Cred ca forumul este suficient de mare incat sa putem pastra distanta. Editat Decembrie 22, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Si eu m-am dat pe R1200GS si simplu si Adventure si mi-a placut la nebunie si chiar si vreau unul(varianta simpla; adventure'ul mi s-a parut prea vaca pentru mine), dar jur ca nu inteleg fanatismul. Daca indraznesti sa vezi un minus al unei motociclete BMW ai deschis cutia Pandorei. Parca vorbim mai degraba de religie decat de o pasiune comuna, motociclismul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Parca vorbim mai degraba de religie decat de o pasiune comuna, motociclismul... Exact Si stai linistit ca nu e doar la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.