Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mine se abureste dupa ce o spal...dar nu tot geamul

pai da, nu tot geamul, doar in partea dinspre centrul motocicletei, inspre bot. La mine doar cand merg pe frig, cand o spal nu are probl

Editat de pinnutz_789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez.

 

 

 

Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea ;)

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez.

 

 

 

Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea ;)

Gasesti foarte usor cartea tehnica de la modelul respectiv cu un simplu search pe google. Daca nu te descurci da-mi un pm si te indrum .

Mesaj completat

imi poate spune si mie cineva daca seile si scaritele pasager de pe 2002-2003 sunt identice cu cele de r1 98-01?Multumesc!

Sunt diferite . 98 -99 se potrivesc, 2000 cu 2001, si 2002 cu 2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Problema cu farurile aburite:

Deschide capacele de la faruri si lasa moto pornita cu faza lunga aprinsa timp de 30 min. In acest timp ar trebuisa iasa toata abureala afara . Dupa care inchizi capacele si opresti motorul. Ai condens si singura aspirina e asta.

 

2. Problema R1 cu treapta a 2 a. In proportie de 90% nu tre desfacuta quloasa si cilindrii pentru a ajunge la cele 2 suruburi de la baza cilindrilor. Ele nu sunt... Dar daca tot scoti motorul si desfaci la cutie de ce nu scoti si quloasa ca sa o faci noua?

Diferentza e de 100e dar dupaia ai o moto care va porni la sfert inca minim 20 000km.

 

De exemplu la RaceTek costa 400euro si include tot mai putin piesele din cutie, dar ai garantia ca e motorul inchis perfect, curatzat 100% pe toate canalele, practic nu are voie sa piarda ulei sau sa nu porneasca ca o moto noua.

 

 

Mesaj completat

RaceTek R1.

post-11347-1295894796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vrea sa o faci cea din St sau Dr? http://www.superbike.co.uk/imageBank/y/Yam...20R1%202009.jpg

 

Cat despre investit in 2009 iti recomand un set de gume smechere, toate lichidele alea scumpe si bune: bel ray sau motul si s-o speli cat mai des.

 

De restul s-a ocupat Yamaha.

 

Mesaj completat

Pune niste poze cu tine si cu pretioasa. Dupaia i-ti fac lista cu ce trebuie sa schimbi la ea.

 

Fa mi si mie o lista cu ce trebuie schimbat la 2008. Fara sa ma intrebi ce ma nemultumeste. Ia zi mi ce nu-i bine pe 2008 si daca schimb imi va fi mai bine. Nu cauciucuri sau uleiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam de poze, poate o recunosteam. E vorba de cele cosmetizate aici in tzara pt vinzare.

 

Nu numai la 2008, e valabil la mai toate modelele, pinion fatza si foaie spate, dar asta stii si tu. Relantiul trebuie marit, in special la 2007 2008, asta-i cea mai mare buba. Stiu din surse cit de ofticat era Brembo ca nu urca in ture la fel ca 1000RR. Si eu eram suparat rau, pe curbe, daca lasi gazul te pune in nas.

 

Lansez aici pe topic invitatia sa participati la prima etapa ROSBK din martie la Serres. Un set de carene race, un set de anvelope race, 100euro transportul, 200euro taxa de participare, 3 zile, include transponder, cursa andurantza, cursa de duminica la SSP, SBK sau Incepatori.

Sincer , i-mi doresc o zona din platou unde sa fim citi mai multi raceri cu R1.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul....

Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture

Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC).

Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea.

 

Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul....

Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture

Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC).

Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea.

 

Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul....

Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture

Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC).

Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea.

 

Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul....

Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture

Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC).

Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea.

 

Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19...

Mesaj completat

imi cer scuze pt postare de mai multe ori.... "e de la ei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Angajez Ucenic!

 

Seriozitate

Punctualitate

Atentie maxima

Daruire

Sanatate psihica si fizica

Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti.

 

Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-Racetek.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta.

Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta.

Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc.

 

la 4000, 4500 de ture se aude ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...