shark_iulian_003@yahoo.com Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 eu nu am patit niciodata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Nici mie nu mi s-a intamplat niciodata si am mers ceva luna asta cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 si la mine se abureste dupa ce o spal...dar nu tot geamul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) si la mine se abureste dupa ce o spal...dar nu tot geamul pai da, nu tot geamul, doar in partea dinspre centrul motocicletei, inspre bot. La mine doar cand merg pe frig, cand o spal nu are probl Editat Ianuarie 20, 2011 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez. Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea Editat Ianuarie 21, 2011 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowlzx Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez. Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea Gasesti foarte usor cartea tehnica de la modelul respectiv cu un simplu search pe google. Daca nu te descurci da-mi un pm si te indrum . Mesaj completat imi poate spune si mie cineva daca seile si scaritele pasager de pe 2002-2003 sunt identice cu cele de r1 98-01?Multumesc! Sunt diferite . 98 -99 se potrivesc, 2000 cu 2001, si 2002 cu 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 1. Problema cu farurile aburite: Deschide capacele de la faruri si lasa moto pornita cu faza lunga aprinsa timp de 30 min. In acest timp ar trebuisa iasa toata abureala afara . Dupa care inchizi capacele si opresti motorul. Ai condens si singura aspirina e asta. 2. Problema R1 cu treapta a 2 a. In proportie de 90% nu tre desfacuta quloasa si cilindrii pentru a ajunge la cele 2 suruburi de la baza cilindrilor. Ele nu sunt... Dar daca tot scoti motorul si desfaci la cutie de ce nu scoti si quloasa ca sa o faci noua? Diferentza e de 100e dar dupaia ai o moto care va porni la sfert inca minim 20 000km. De exemplu la RaceTek costa 400euro si include tot mai putin piesele din cutie, dar ai garantia ca e motorul inchis perfect, curatzat 100% pe toate canalele, practic nu are voie sa piarda ulei sau sa nu porneasca ca o moto noua. Mesaj completat RaceTek R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Vand windshield r1 09-11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rippTREIr Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 r1 2009 blue , si as investi ceva banutzi in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 r1 2009 blue , si as investi ceva banutzi in ea Ti-ai facut user de caterinca? Sau esti satanist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rippTREIr Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 nu sunt satanist , doar ca vreau sa investesc ceva banutzi in "precious" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 r1 2009 blue , si as investi ceva banutzi in ea Pune niste poze cu tine si cu pretioasa. Dupaia i-ti fac lista cu ce trebuie sa schimbi la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Ai vrea sa o faci cea din St sau Dr? http://www.superbike.co.uk/imageBank/y/Yam...20R1%202009.jpg Cat despre investit in 2009 iti recomand un set de gume smechere, toate lichidele alea scumpe si bune: bel ray sau motul si s-o speli cat mai des. De restul s-a ocupat Yamaha. Mesaj completat Pune niste poze cu tine si cu pretioasa. Dupaia i-ti fac lista cu ce trebuie sa schimbi la ea. Fa mi si mie o lista cu ce trebuie schimbat la 2008. Fara sa ma intrebi ce ma nemultumeste. Ia zi mi ce nu-i bine pe 2008 si daca schimb imi va fi mai bine. Nu cauciucuri sau uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Ziceam de poze, poate o recunosteam. E vorba de cele cosmetizate aici in tzara pt vinzare. Nu numai la 2008, e valabil la mai toate modelele, pinion fatza si foaie spate, dar asta stii si tu. Relantiul trebuie marit, in special la 2007 2008, asta-i cea mai mare buba. Stiu din surse cit de ofticat era Brembo ca nu urca in ture la fel ca 1000RR. Si eu eram suparat rau, pe curbe, daca lasi gazul te pune in nas. Lansez aici pe topic invitatia sa participati la prima etapa ROSBK din martie la Serres. Un set de carene race, un set de anvelope race, 100euro transportul, 200euro taxa de participare, 3 zile, include transponder, cursa andurantza, cursa de duminica la SSP, SBK sau Incepatori. Sincer , i-mi doresc o zona din platou unde sa fim citi mai multi raceri cu R1. Editat Februarie 9, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 WOW...nu stiam ca eram suparat ca nu urca in ture ca 1000rr-ul.... Nu am zis ca nu urca in ture ci doar ca avea ezitare pana in 3-4k ture Initial aveam lag-ul la 5500 pt ca avea ECU de USA, ulterior am luat kit complet de ECU de Europa, ulterior PC....nu am mai avut probleme cu gaz-ul (se rezolvase foarte bine din functia de accel pump din PC). Finalul inca netestat este YEC-ul. La liber nu am ce sa-mi dau seama, parca e ceva mai nervoasa, dar poate e in mintea mea. Am spus-o si o mai repet...1000rr este o moto superba insa nu are nici o legatura cu RN19... Mesaj completat imi cer scuze pt postare de mai multe ori.... "e de la ei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu stiam ca aveai ECU de State. Alea-s mai pricinoase.de la 3-4 000 urca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Angajez Ucenic! Seriozitate Punctualitate Atentie maxima Daruire Sanatate psihica si fizica Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti. Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-Racetek. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta. Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut.Am si eu un R1 din 2004 modelul RN12 si pana acum dupa 6000km cu el sunt perfect multumit de aceasta motocicleta.Dar de cand a stat mai mult pe iarna,i-am dat acum cateva zile prima cheie,a pornit dar atunci cand pun contactul,dupa ce termina pompa de benzina sa isi ia benzina se aude un zumzait ca si cum un greiere ar canta incontinuu,care am impresia ca continua si cand motorul este pornit.Cred ca este un releu pt ca mi se pare ca se aude de sub sa,dar nu sunt sigur.Eu am scos bateria din ea la inceputul iernii si acum am pus-o la loc.Sa fie releul de la pompa de benzina?Si ce e de facut?Daca poate cineva sa ma lamureasca,va multumesc. la 4000, 4500 de ture se aude ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Vere esti infestat cu termite. Nu sunt greeri! Fugi la RaceTek! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 la 4000, 4500 de ture se aude ? Deci il aud cand e motorul oprit si contactul pus,cu motorul pornit iti dai seama ca nu mai aud nimic (mai ales ca nu mai am sitele in tobe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Deci il aud cand e motorul oprit si contactul pus,cu motorul pornit iti dai seama ca nu mai aud nimic (mai ales ca nu mai am sitele in tobe ) aha... habar nu am ce poate fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.