brembo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr zii doar ca alea de race se glazureaza la mersul in oras alea "uzuale" merg bine in oras si pt fast street alea de touring se fac varza pe circuit cum s-a zis si mai sus, depinde cel mai mult ce vrei sa faci eu ele, toate marcile au si modele de touring si de race. mai puneti in balanta si pretul (mai ales ca la 6 pistonase pe etrier setul de placute costa ceva mai mult). E greu sa gasesti mixul potrivit =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr Scuzati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Scuzati! Pai ce draq...vrei sa ma aduci in structura martensitica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu am 4 pistonase/etrier.Modelul mai vechi,rn12. Am inteles cum sta treaba cat de cat.Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Pina acum pe ce-ai mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Pina acum pe ce-ai mers? am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut Editat Februarie 22, 2013 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Sincer,nu stiu,cand am luat-o,avea placutzele noi. Desi am dat jos fata si bineinteles etrierele,nu m-a manat curiozitatea sa dau jos placutza sa vaz ce e.Nu m-ar mira sa fie oem. O sa vad cand le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 aveam placute brembo noi pe motocicleta,furtune racing,lichid schimbat aerist tot,nu-mi placea neam cum frana motocicleta a pus noul proprietar la recomandarea lui TNG CL SBK5 ,prietenul meu a ramas fara permis si am fost sa scot eu motocicleta din service ,nu-mi venea sa cred cum frana motocicleta cu care mersesem 2 ani panarama cu franele,sunt dementiale placutele ,recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit calul de dar nu se cauta la dinti ,buna si mocangeala. acum mi-am luat brembo sa vedem cum or fi si astea. Editat Februarie 23, 2013 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am avut Brembo sinterizate pe r1 meu, franeaza foarte bine, nu o sa iti para rau ca le-ai luat! Le-am schimbat la recomandarea lui Jagi cu cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am iesit astazi, n-am mai rezistat. Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra. Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi. Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Mai sunt vreo 2 sapt pana sa se faca cum trebuie afara,lasati-o moale pana atunci,desi stiu ca tentatia e mare. Sa speram insa ca dupa 10-15 martie vin ca pe la 15 grade ziua,cu soare caldutz,ar fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 hehe tare ! si la noi in oras deja o ard baietii...desi au fost doar 6-7 grade... eu mai astept putin sa fie ceva mai multa aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi.. pai unde iti e frana de motor? ti-au cazut placutele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 N-am facut pe eroul, am iesit doar sa ma "racoresc", sa vad cum s-a schimbat mobra si cum suna. Btw, recomand sitele A&R. pai unde iti e frana de motor? ti-au cazut placutele? Da, in cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Da, in cutia de viteze. Mamaaaaa, nici bine n-ai luat-o si deja ai stricat motoreta. bai ce e si cu copii astia cand le dai gadget-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am iesit astazi, n-am mai rezistat. Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra. Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi. 2013.jpg Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=)))) Se poarta Android. e mai in trend si ai multe aplicatii 4free. gen: wheelie, stoppie, poc poc, (poc poc merge doar pe iOS cu jallibrake) burnout care merge si pe Symbian si WM.... ai ramas in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 In cazul meu ,90% din timp sunt pe serpentine..ailalti 10% in drum spre serpentine Dupa parerea mea la modelul Rn19 stock ,frana de motor e exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Am facut curatenie prin garaj si astea sunt piesele ce mi-au ramas nefolosite: /index.php?/topic/690921-piese-r1/ Cam asa arata "jucaria" innainte de inceperea sezonului . Mai lipsesc sticker- ele si e cam gata Editat Februarie 24, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am facut curatenie prin garaj si astea sunt piesele ce mi-au ramas nefolosite: /index.php?/topic/690921-piese-r1/ Cam asa arata "jucaria" innainte de inceperea sezonului . Mai lipsesc sticker- ele si e cam gata e prea curat la tine in garaj....mai arunce si tu un ulei pe jos...niste suruburi....o cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"... Setarea frinei de motor nu e ca la YEC, e alt algoritm. Sint pasi la reglaj extrem de fini, la YEC e mut mai brutal rglajul. Se regleaza pe de-o parte , procentul de deschidere a clapetelor atunci cind TPS -ul de pe cabluri e inchis la 0 in functie de turatia motorului, in treptele 1,2,3 , la 12 000ture, acestea ramin deschise la 6%, si se inchid treptat cu scaderea turatiei, la 4 000tr, sint inchise la 0. Al doilea parametru e aditia de benzina cu plus 50-80% fata de stock, atunci cind TPS-ul e pe clapete e inchis sub 5% dar la ture mari. Si avansul aprinderii este micsorat, de la 78grd ,la 60grd in aceeasi zona a hartii de TPS vs RPM. Modelul 07 08 are cel mai mare avans in zona 0-5% deschidere TPS cind turatia e mai mare de 4000ture. Plus o foarte mic cantitate de benzina, deaici si desele opriri in mers ale motorului atunci cind se incetineste violent plus stringerea ambreiajului. La Stau de 6 am setat frina de motor mica (normala) doar in treptele 1 2 3. Treapta a 4-a e aproape de harta stock, treptele 5 si 6 sint stock. Mie, chiar si cu relantiul crescut la 1600-1700 dar fara ECU resoftat, roata spate imi dadea emotii la retrogradare inainte de curbe, si asta cu cauciucuri deja fierbinti la peste 80grd. De la resoftare, retrogradarea pe curbe e mare smecherie, e alta clasa de piltaj. La toate resoftarile facute de mine nu am intilnit vreodata pe ieva ca sa spuna ca nu-i place noul comportament al motocicletei. Modelul 07 08 e hulit de multi fosti posesori ai acestui model, intentia mea e sa-i fac pe actualii detinatori sa pastreze cit mai mult aest model. Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box. pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei. 6, nu uita ca poti instala si senzorul de QS in 1 ora, legat direct la ECU, FARA FIRE ADITIONALE.. Editat Februarie 24, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box. pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei. Sa vezi atunci motoare prajite din tuning cu smartphonu' =)) Auto-Blipper-ul este fara doar si poate un mare plus. Mie imi plac lucrurile mai hardcore...d-aia a fost sa fie r1 (cu acceleratii brutale si frane de motor la fel) Urmatoarea va fi probabil b-king sau zx10r 2011+ Pentru naveta acasa-munca urmeaza un "potent" madison de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.