Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

as fi preferat un zero gravity dar nu am avut sponsor ;))

 

La munca fratioare. Abia asa vei aprecia pe cei mai buni si munculitza lor de a te face pe tine frumosul frumosilor...

 

Acum mi-am dat seama cine esti... Cristoshelul:))) Toate bune bro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La munca fratioare. Abia asa vei aprecia pe cei mai buni si munculitza lor de a te face pe tine frumosul frumosilor...

 

Acum mi-am dat seama cine esti... Cristoshelul:))) Toate bune bro.

 

 

e cam greu cu un loc de munca in romania sa te imbraci , sa mananci , sa iti cumperi la mobra chestii ,sa intretii o masina. am preferat ceva mai ieftin si la fel de practic, si in loc sa dau 300 ron pe zero gravity am luat un db china care e ok si am schimbat si uleiul ce crezi ;))

 

asfalt uscat si hai cu primavara baieti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam greu cu un loc de munca in romania sa te imbraci , sa mananci , sa iti cumperi la mobra chestii ,sa intretii o masina. am preferat ceva mai ieftin si la fel de practic, si in loc sa dau 300 ron pe zero gravity am luat un db china care e ok si am schimbat si uleiul ce crezi ;))

 

asfalt uscat si hai cu primavara baieti !

 

Da bro e vreme de 2 lei si cu ei tre sa faci biciul sa pocneasca. Toti traim momentele astea intr-un fel sau altul dar avand in vedere ca detii (parerea mea) cea mai exotica japonezaaaa ... parca nu merge s-o hranesti cu orez chinezesc :D))

 

Pana una alta ai si tu dreptatea ta. Succes la vanzare in sperantza ca banutii ii vei baga intr-un ulei si un antigel bun.

 

P.S. Baiatul cu parbrizul de far! recomand sa ma suni sa-mi aduci aminte si in max 30 min iti zic daca il am sau cum te pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare, la R1 2004-2006, si voua vi se aburesc farurile inspre botul motocicletei cand este mai rece afara ? stiti vreo solutie de rezolvare ?

Mesaj completat

scuze ca am scris de atatea ori ;) mergea prost netul si nu incarca, se bloca, si i-am dat de mai multe ori..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aburesc doar daca nu ai inchis bine capacele sa faca condens ... sau e crapat etc

nu e nici crapat, si sunt inchise bine, verificate de mai multe ori. Mai am un prieten tot cu r1 06 si tot asa i se aburesc, si mie-mi face de noua asa, dar doar cand e rece afara, sub 15-17 grade, vara la 30 grade nu se abureste deloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine se abureste dupa ce o spal...dar nu tot geamul

pai da, nu tot geamul, doar in partea dinspre centrul motocicletei, inspre bot. La mine doar cand merg pe frig, cand o spal nu are probl

Editat de pinnutz_789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez.

 

 

 

Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea ;)

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o intrebare: la R1 modelele 1998-2002, se poate umbla la cutia de viteze fara a demonta partea de sus a motorului? Adica, pe scurt, pentru a schimba pinioanele pentru treapta a 2-a, trebuie desfacut tot motorul sau se poate umbla doar in partea de jos/pe la ambreiaj, ceva.... nu stiu. Nu am desfacut decat un motor de Honda de prin 1983, tot in 4 cilindri, la care trebuia desfacut tot motorul. Ma gandeam ca la acestea, generatie mai noua, or fi aparut ceva modificari in privinta asta. Nu am R1 deocamdata, insa am gasit unul cu probleme la treapta a 2-a, asa cum au multe si voiam sa stiu daca se merita sa o achizitionez.

 

 

 

Imi cer scuze, dar din cauza internetului, am postat de mai multe ori acelasi mesaj. Le-am editat dupa aceea ;)

Gasesti foarte usor cartea tehnica de la modelul respectiv cu un simplu search pe google. Daca nu te descurci da-mi un pm si te indrum .

Mesaj completat

imi poate spune si mie cineva daca seile si scaritele pasager de pe 2002-2003 sunt identice cu cele de r1 98-01?Multumesc!

Sunt diferite . 98 -99 se potrivesc, 2000 cu 2001, si 2002 cu 2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Problema cu farurile aburite:

Deschide capacele de la faruri si lasa moto pornita cu faza lunga aprinsa timp de 30 min. In acest timp ar trebuisa iasa toata abureala afara . Dupa care inchizi capacele si opresti motorul. Ai condens si singura aspirina e asta.

 

2. Problema R1 cu treapta a 2 a. In proportie de 90% nu tre desfacuta quloasa si cilindrii pentru a ajunge la cele 2 suruburi de la baza cilindrilor. Ele nu sunt... Dar daca tot scoti motorul si desfaci la cutie de ce nu scoti si quloasa ca sa o faci noua?

Diferentza e de 100e dar dupaia ai o moto care va porni la sfert inca minim 20 000km.

 

De exemplu la RaceTek costa 400euro si include tot mai putin piesele din cutie, dar ai garantia ca e motorul inchis perfect, curatzat 100% pe toate canalele, practic nu are voie sa piarda ulei sau sa nu porneasca ca o moto noua.

 

 

Mesaj completat

RaceTek R1.

post-11347-1295894796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...