Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Cine poate sa imprumute o toba stock r1 2001 pt RAR ? (1zi, se lasa toba aftermarket in loc, se face si cinste, etc) Rog PM. Multumesc.

dute la un strungar si fa-ti un DB killer, scapi mai usor, si iti ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iti iei ce iti place si cu ce esti in stare sa te dai.

ma refeream pt partea de mecanica cu schimbatul supapelor ,capisci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defecte de fabricatie au toti. Poate Bugati si Rols sa n-aibe. Oameni lucreaza fara garnituri. Adica n-am cuvinte...

 

ZX6R fara sigurantza la boltz din fabrica a facut cilindrii si cuzinetii arbore zob...

 

CBR cu pierderi de ulei, suspensii fatza moi si bloc motor subtzire sa crape la un sut...

 

La GSXR n-am intalnit inca probleme dar ...

 

Imi place R1 si la genul de motor si la ciclistica si bine inteles design.

 

Sunt nebun uneori. Cand supraturez...

 

R un.

 

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,n-am zis nimic pana acum,dar m-am cam plictisit de faza cu "blowing your own horn".

N-ai si tu un blog ceva,unde sa intre fanii sau stiu eu,followers,whatever,si sa pui materiale promotionale acolo,nu aici?

Pt ca devine deja agasant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat, la anu in primavara trec la 1000, pe un R1 2003 minim(in functie de buget).

Jagi m-a influentat :crack:

Bere :cheers:

 

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf , pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

 

Asa e.

 

Pt ca devine deja agasant.

 

:bigstar: Aia e. Fa si tu ce fac eu si atunci vei ramane surprins de roadele muncii. Sau fa le pe ale tale si fi fericit cu meseria ta.

 

Nu mai da sfaturi draga propetar de 1 R un la ala de le mananca pe paine :smoke:

 

Asta sunt eu si ma simt foarte bine in pielea si motorul (rele) mele si ale clientilor mei. Sunt un Zeu :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Mane, ai nimerit una varza la suspensii si cauciucuri.

Am mers pe 2000 si 2003, sint mai mult decit OK. Conteaza sa stii sa le reglezi suspensiile. Am acum desfacute 2 furci de R1 2007, varza amindoua, una e strimba putin, cealalta e mai dreapta dar supapele sint uzate. Viteza de revenire la cea uzata e de 2 ori mai repede decit la cea cu supapele bune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf nu sunt cel mai in masura sa-ti dau un sfat legat de R1 dar din propria ex incearca una dupa 2004(modelul cu tobele sub sa) au o ciclistica grozava chiar daca multi spun ca au probleme la bascula bla bla bla..., am mers si pe modelul 2003 nu am fost incantat de ciclistica ei am fost chiar dezamagit(un feeling tare nasol),prima data cand am mers pe circuit cu un R1'06 zici ca ne cunosteam de 5 ani o senzatie tare placuta pt primul ride si primul contact cu ea,se inclina imediat,stabila pe curbe,frane bune,amortizor de ghidon inclus.

sfatul meu : pandeste una dupa 2004 in iarna (pana`n feb)!

numai bine

Doamne ajuta

Eu asa as vrea, de la 2004 in sus, dar nu stiu daca ma voi incadra in buget, care in momentul de fata este o idila.

JAGI mi-a spus ca e bun si 2003 pentru mine ca incepator pe pista.

Il voi folosi doar pentru pista, asa ca nu ma deranjeaza sa iau unul busit, dar cu parte mecanica si ciclistica buna.

Mane, ai nimerit una varza la suspensii si cauciucuri.

Am mers pe 2000 si 2003, sint mai mult decit OK. Conteaza sa stii sa le reglezi suspensiile. Am acum desfacute 2 furci de R1 2007, varza amindoua, una e strimba putin, cealalta e mai dreapta dar supapele sint uzate. Viteza de revenire la cea uzata e de 2 ori mai repede decit la cea cu supapele bune..

Plus ca am la cine sa apelez cu setarile :bounce:

 

JAGI :cheers:

 

Cand voi pleca la cumparaturi voi vrea sa iau un baiat 2 care sa se priceapa la R1, sa nu aiba bube ascunse sau alte belele.

Eu zic de R1 dar n-am mers niciodata cu unul, ce-i drept nu am cunostinte cu astfel de motocicleta.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa-l folosesti doar pt circuit sa nu-l inmatriculezi stiu un r6 2007 de vanzare preparat pt asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu mai da sfaturi draga propetar de 1 R un la ala de le mananca pe paine :smoke: eu zic ca ar fi mai indicat sa faci altceva cu painea

 

Sunt un Zeu :blbl: lasa-neeeeeee,lasa-neeeee :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The following errors were found

The member wtf? cannot receive any new messages

This personal message has not been sent

da cum sa fac asta ,An 2009, 600cm, 130cp, 7000km,motor pentru circuit!adusa din Anglia,nu se poate inmatricula. 3500E

 

zice ca e 2009 ,nu am fost atent ,ti-am scris mai sus ca e 2007 sry

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru informatie.

Tocmai am sters 4 pagini de mesaje, probabil era mesageria plina si d-aia face asa, eu am bifat sa pot primi mesaje private.

E un pret mai mult decat bun, nu vreau sa comentez de ce, nu-i problema mea.

Gasisem un R1 busit in fata ieri parca, 2005 la 3400 parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wtf :

 

2004 (rn12) e mult peste modelele precedente de r1.Am mers si pe modelul original si pe modelul 2002-2003,mi se par foarte la fel,dupa 2004 s-a schimbat mult treaba.Te asculta mai bine,odata ce o intelegi,pe curbe parca e pe sine,suspensii mai bune,frane mult mai bune (pompa+etriere radiale),motor mai puternic,multe lucruri in plus.Dai un ban in plus da macar stii pe ce l-ai dat.Insa mi se pare destul de brutala de la 9000 in sus si bascula aia mai lunga pusa pe cele din 2006 probabil ca ajuta,dar nu cred sa faca miracole.

Varianta la R1 2004 ar fi zic eu Gixxer-ul k5,care e o moto mai buna zic eu,dar parca nu te incanta atat de mult ca R1,e cu totul altceva.

Per total e o moto exceptionala,eu o am de aproape 3 ani si sunt ff multumit de ea.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daia la mine la Garaj nu am angajati. Daca raspunde la telefon cand schimba placutze de frana e concediat!!!

 

sabine, uitandu-ma la filmuletul asta,

si gandindu-ma la ce ai zis mai sus........e naspa.

 

spre exemplu daca ai fi lucrat pt mine, in momentul in care te vedeam cu tigara in timp ce lucrezi..... trebuia sa pleci inainte sa iti zic eu. nu mi se pare normal ca cineva sa lucreze cu piese fine, si sa aiba tigara in mana. il inteleg pe om daca primeste un telefon, l-as lasa sa raspunda si sa vorbeasca, dar nu sa se puna jos si sa vorbeasca cu gagica ce au mai facut, ce au mancat, unde ies in weekend. in schimb i-as atrage prima data atentia asupra faptului ca nu-mi place sa il vad fumand cand lucreaza, ca nu e vasile care invarte beton la lopata. aaaa vrei sa fumezi? termini treaba ce o ai, si ia pauza 5 minute de tigara.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wtf :

 

2004 (rn12) e mult peste modelele precedente de r1.Am mers si pe modelul original si pe modelul 2002-2003,mi se par foarte la fel,dupa 2004 s-a schimbat mult treaba.Te asculta mai bine,odata ce o intelegi,pe curbe parca e pe sine,suspensii mai bune,frane mult mai bune (pompa+etriere radiale),motor mai puternic,multe lucruri in plus.Dai un ban in plus da macar stii pe ce l-ai dat.Insa mi se pare destul de brutala de la 9000 in sus si bascula aia mai lunga pusa pe cele din 2006 probabil ca ajuta,dar nu cred sa faca miracole.

Varianta la R1 2004 ar fi zic eu Gixxer-ul k5,care e o moto mai buna zic eu,dar parca nu te incanta atat de mult ca R1,e cu totul altceva.

Per total e o moto exceptionala,eu o am de aproape 3 ani si sunt ff multumit de ea.

Numai bine.

Vad ca pe 2004 mergi tu, deci te cred pe cuvant.

Efort pentru minim 2004 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spre exemplu daca ai fi lucrat pt mine, in momentul in care te vedeam cu tigara in timp ce lucrezi..... trebuia sa pleci inainte sa iti zic eu. nu mi se pare normal ca cineva sa lucreze cu piese fine, si sa aiba tigara in mana.

 

Acolo se lustruieste o admisie. Nu are importanta daca are tigara in mana sau nu. Parerea mea. Nu-i iau apararea lui Sabin, nici nu-l cunosc, doar zic ca nu are cum sa afecteze cu ceva niste scrum de tigara. Sper ca inteleg despre ce e vorba ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo se lustruieste o admisie. Nu are importanta daca are tigara in mana sau nu. Parerea mea. Nu-i iau apararea lui Sabin, nici nu-l cunosc, doar zic ca nu are cum sa afecteze cu ceva niste scrum de tigara. Sper ca inteleg despre ce e vorba ;)

stiu tati ce face el acolo. doar ca vorbeam la modu general despre tigara.

 

fiecare face ce vrea acasa la el. doar ca nu ooti sa-i ceri cuiva sa nu raspunda unui apel telefonic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

devil nu cred ca ai vrut sa intelegi faza cu telefonul si cu frana sau gravitatea situatiei/operatiei in caz de ...

un mecanic cand te duci la el iti face ce vrei tu la carene ti le leaga cu sarma, cu bride cu ce vrei tu,dar nu se joaca cu sistemul de franare!!!! asta a vrut sa spuna Sabin.

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

devil nu cred ca ai vrut sa intelegi faza cu telefonul si cu frana sau gravitatea situatiei/operatiei in caz de ...

un mecanic cand te duci la el iti face ce vrei tu la carene ti le leaga cu sarma, cu bride cu ce vrei tu,dar nu se joaca cu sistemul de franare!!!! asta a vrut sa spuna Sabin.

numai bine

Doamne ajuta

da ma, am inteles. dar nu cred ca un simplu schimbat de placute, e o operatiune asa de migaloasa si sensibila. daca zicea de luat jocul la supape, facut operatiuni ce nu pot fi intrerupte, era alta treaba.

 

dar pana la urma fiecare cu politica lui interna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine este si cine nu clientul meu, asta decid eu!!!

 

Garajul meu deserveste 75% motociclete de curse din SBK,SS,Enduro si Supermotard. Timpul ramas este ptr Client stradal!!!

 

Nu fac sau spun lucruri decat din experientza mea sau din greselile altora ce-au afectat bunul mers al motociclismului.

 

Defapt tocmai asta e ceea ce eu tre sa fac, sa am grija maxima k nu cumva omul ce pleaca de la mine sa aibe vre-o problema pe sistemele de sigurantza.

 

Incetisor am sa imi scot acest viciu de a scrie si riposta pe forumuri si de a incerca sa ajut oamenii ce aplica la astfel de metode ptr asi rezolva problemele.

 

Defapt mai bine las pe altii sa sfatuiasca in felul lor si eu sa-mi vad de ce am in lucru cu tigarea n gura ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai man fa-ti blog... nu ne intereseaza viata ta pesonala si nici atitudinea ta .

 

Hai cu vara!!!

Fara hai cu vara Sokatule :laugh: ....e mult prea cald si asa(transpir de mor inca de pe acum).Mai bine asfalt uscat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...