Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yamaha OEM - Advics. Sint cele mai bune pt discurile stoc. Eu am mers si cu combinatia de discuri stock-SBS Dual Carbon-foarte buna, dar nu in conditii de strada. Acuma, am discuri full flotante ABM si astea merg mai prost in combinatie cu SBS DC, insa merg fenomenal cu cele OEM. Conteaza ff mult combinatia dintre materialul discului si cel al placutzelor. Orice placuta e satisfacatoare la viteze mici si moderate, problema reala e la viteze de peste 200km/h cind caldura va micsora mult forta de frinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,trebuie sa se pupe discurile cu placutzele.Cele carbon stiu ca trebuie sa le urci in temp ca sa aiba forta de franare optima,si cum ii scade temp,salut.Banuiesc ca de aia nu sunt bune pe strada,nu?

Bun si placute oem de unde iau si eu?Poti sa-mi dai un mail,un nr de tel?

Thks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Advics sunt OEM? Astea le aveam cand am luat motorul. Stiu ca cu greu le-am gasit pe net sa vad cine le face...Mie personal mi s-au parut niste...jeguri. Nici reci nici calde nu franau cum trebuie. Diferenta mare cu SBS (nu mai stiu de care am pus), dar oricum si cu discurile stock era cu mult mai bine si asta in conditiile in care SBS sunt doar un compromis bun. Pentru placute bune cautati pe la "baietii mari" in ale franelor. probabil acum o sa inceapa polemici interminabile.

Parerea mea e sa mergeti ca la gume- placute "moi" care sa franeze bine, dar sa nu manance discurile prea tare. E mai ieftin un set de placute decat un set de discuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,pt r1 rn12,ce placutze sa-i iau pe fata ? Ce producator?sintered sau asa-zisul ceramic?

 

Cat de tare pui frana?

Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon?

Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal.

marketingul asta e chiar periculos....

 

Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. :)

Cred ca are Cesar de vanzare.

 

 

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. :)

Cred ca are Cesar de vanzare.

 

 

asa asa..la recomandarea cui? :crack: asa si eu,rulez cu CL SBK5 de aprox 3 ani,si pt stilul meu sunt impecabile.atat stradal,cat si pe circuit,si-au facut datoria cu prisosinta.recomand cu caldura :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare pui frana?

Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon?

Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal.

marketingul asta e chiar periculos....

 

Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata?

 

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

nu papa discul deloooc SBK5-urile.sunt foarte user-friendly.eu am facut cu Hornetul peste 20k cu SBK5(a incasat abuzuri pe franare la greu) si absolut nici urma de uzura prematura,de asemenea cu R1-le am facut 11k cu ele si la fel(printre care o intrare pe circuit de o zi). :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat doar 4k km, deci nu pot sa spun cum uzeaza discurile in timp.

Exact cum a spus si George, sunt extraordinare atat pe strada cat si la cate un trackday (pt nivelul nostru).

Eu zic sa le incerci, o sa-ti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

 

Ai vazut ce spu si colegii - sunt cam extrem de smechere :D

Am studiat putin fenomenul si diferente cu alte placute din punctul meu de vedere.

Am mai scris o postare mai demult, tot ca explicatie si am sa o redau in continuare:

"

Vreau sa-ti dau si cateva informatii mai pe larg despre felul in care

se poate descoperi daca placutele pe care le folosesti sunt predispuse

la glazurare sau nu.

Cine a facut cursul de tribologie la scoala ar trebui sa cunoasca

tema si daca e baiat destept si a studiat putin fenomenul, se prinde cum

sta treaba.

O placuta si un disc de frana nu au contact pe toata suprafata.

Exista niste varfuri fata de planul median, unde contactul se realizeaza

si presiunea nu e uniforma.

Cu placutele mai slabe, se produce "glazurarea" in cateva mici

puncte, care se transforma intr-o substanta sticloasa, foarte dura, care

zgarie discul. Asta se intampla si la mersul stradal, chiar daca

temperatura per global, a placutei si discului, nu creste atat de mult

precum pe circuit. Se descopera daca s-a intamplat treaba asta, cand pe

disc apar urme subtiri de culoare diferita fata de restul suprafetei, de

obicei mai deschise la culoare. Depunerea aia sticloasa nu are transfer

termic la fel de bun ca restul suprafetei de frictiune si in zona

respectiva, suprafata metalica a discului nu mai atinge aceeasi

temperatura ca in rest. Desi nu transfera bine caldura, glazurarea e

mult mai abraziva decat materialul de frictiune, deci in timp, strica

discul. Daca se observa urmele pe disc, trebuiesc date jos placutele si

date pe un smirghel fin asezat pe o suprafata plana. Daca se mai

intampla, eu recomand sa se schimbe placutele cu altceva mai bun.

La placutele de foarte buna calitate, fenomenul nu se petrece aproape

deloc iar urmele pe disc nu sunt vizibile cu ochiul liber. Deci se

petrece la o scara foarte mica."

 

Singura parte sensibila la SBK5 ar fi procesul de "bed in". Daca placuta se glazureaza o simti imediat, pt ca nu mai ai aceeasi forta de franare. Si treaba asta depinde mult de placutele pe cae le foloseai inainte si cat de inegrite sunt discurile tale. O usoara rectificare ar trebui sa rezolve problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr

zii doar ca alea de race se glazureaza la mersul in oras

alea "uzuale" merg bine in oras si pt fast street

alea de touring se fac varza pe circuit

 

cum s-a zis si mai sus, depinde cel mai mult ce vrei sa faci eu ele, toate marcile au si modele de touring si de race. mai puneti in balanta si pretul (mai ales ca la 6 pistonase pe etrier setul de placute costa ceva mai mult).

 

E greu sa gasesti mixul potrivit =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr

 

Scuzati! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina acum pe ce-ai mers?

 

 

am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut :)

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,nu stiu,cand am luat-o,avea placutzele noi.

Desi am dat jos fata si bineinteles etrierele,nu m-a manat curiozitatea sa dau jos placutza sa vaz ce e.Nu m-ar mira sa fie oem.

O sa vad cand le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam placute brembo noi pe motocicleta,furtune racing,lichid schimbat aerist tot,nu-mi placea neam cum frana motocicleta

a pus noul proprietar la recomandarea lui TNG CL SBK5 ,prietenul meu a ramas fara permis si am fost sa scot eu motocicleta din service ,nu-mi venea sa cred cum frana motocicleta cu care mersesem 2 ani panarama cu franele,sunt dementiale placutele ,recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut :)

 

Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit :(

 

calul de dar nu se cauta la dinti ,buna si mocangeala. acum mi-am luat brembo sa vedem cum or fi si astea.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit astazi, n-am mai rezistat. :D

Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra.

Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. :crack: Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un :ok: pt Jagi.

 

post-28093-0-24805900-1361643329_thumb.jpg

 

Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...