Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Mai sunt vreo 2 sapt pana sa se faca cum trebuie afara,lasati-o moale pana atunci,desi stiu ca tentatia e mare.

Sa speram insa ca dupa 10-15 martie vin ca pe la 15 grade ziua,cu soare caldutz,ar fi ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am facut pe eroul, am iesit doar sa ma "racoresc", sa vad cum s-a schimbat mobra si cum suna. :D

Btw, recomand sitele A&R. :rolleyes:



pai unde iti e frana de motor? ti-au cazut placutele? :lol:

Da, in cutia de viteze. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit astazi, n-am mai rezistat. :D

Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra.

Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. :crack: Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un :ok: pt Jagi.

 

attachicon.gif2013.jpg

 

Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. :D

Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=))))

Se poarta Android. e mai in trend si ai multe aplicatii 4free. gen: wheelie, stoppie, poc poc, (poc poc merge doar pe iOS cu jallibrake) burnout care merge si pe Symbian si WM....

 

ai ramas in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu ,90% din timp sunt pe serpentine..ailalti 10% in drum spre serpentine :crack:

Dupa parerea mea la modelul Rn19 stock ,frana de motor e exagerat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut curatenie prin garaj si astea sunt piesele ce mi-au ramas nefolosite:

/index.php?/topic/690921-piese-r1/

 

Cam asa arata "jucaria" innainte de inceperea sezonului .

Mai lipsesc sticker- ele si e cam gata :)

 

 

e prea curat la tine in garaj....mai arunce si tu un ulei pe jos...niste suruburi....o cheie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"...

 

 

Setarea frinei de motor nu e ca la YEC, e alt algoritm. Sint pasi la reglaj extrem de fini, la YEC e mut mai brutal rglajul. Se regleaza pe de-o parte , procentul de deschidere a clapetelor atunci cind TPS -ul de pe cabluri e inchis la 0 in functie de turatia motorului, in treptele 1,2,3 , la 12 000ture, acestea ramin deschise la 6%, si se inchid treptat cu scaderea turatiei, la 4 000tr, sint inchise la 0. Al doilea parametru e aditia de benzina cu plus 50-80% fata de stock, atunci cind TPS-ul e pe clapete e inchis sub 5% dar la ture mari. Si avansul aprinderii este micsorat, de la 78grd ,la 60grd in aceeasi zona a hartii de TPS vs RPM. Modelul 07 08 are cel mai mare avans in zona 0-5% deschidere TPS cind turatia e mai mare de 4000ture. Plus o foarte mic cantitate de benzina, deaici si desele opriri in mers ale motorului atunci cind se incetineste violent plus stringerea ambreiajului.

 

La Stau de 6 am setat frina de motor mica (normala) doar in treptele 1 2 3. Treapta a 4-a e aproape de harta stock, treptele 5 si 6 sint stock. Mie, chiar si cu relantiul crescut la 1600-1700 dar fara ECU resoftat, roata spate imi dadea emotii la retrogradare inainte de curbe, si asta cu cauciucuri deja fierbinti la peste 80grd. De la resoftare, retrogradarea pe curbe e mare smecherie, e alta clasa de piltaj.

 

La toate resoftarile facute de mine nu am intilnit vreodata pe ieva ca sa spuna ca nu-i place noul comportament al motocicletei. Modelul 07 08 e hulit de multi fosti posesori ai acestui model, intentia mea e sa-i fac pe actualii detinatori sa pastreze cit mai mult aest model.

 

Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box.

 

pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei.

 

6, nu uita ca poti instala si senzorul de QS in 1 ora, legat direct la ECU, FARA FIRE ADITIONALE..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box.

 

pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei.

 

 

Sa vezi atunci motoare prajite din tuning cu smartphonu' =))

 

Auto-Blipper-ul este fara doar si poate un mare plus.

 

Mie imi plac lucrurile mai hardcore...d-aia a fost sa fie r1 (cu acceleratii brutale si frane de motor la fel)

Urmatoarea va fi probabil b-king sau zx10r 2011+

Pentru naveta acasa-munca urmeaza un "potent" madison de 125 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu stiu cum functioneaza cu ECU resoftat de Jagi sau cu schimbator inversat .

Asta ma intereseaza in primul rand !

Reverse shift lucreaza normal. Diferenta e la cum e pozitionat. Adica invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai detaliati treaba asta cu schimbatorul inversat,ca eu mai de la tzara,nu pricep :P

 

As fi fost interesat de treaba asta pt ca mi se intampla de multe ori sa ma grabesc la schimbare in superioara si sa nu trag corespunzator de tija in sus,si imi ramane aiurea intre viteze,presimt ca o sa ii fwt ceva cu graba asta.Lucrul asta s-ar rezolva rapid daca as avea posibilitatea sa schimb in jos.Numai ca tija de la schimbator trece prin cadru si nu pot sa o intorc,exista alta modalitate?

Nu m-am interesat indeajuns,are vreun reglaj pt lungimea cursei ? (pt ca mi se pare f lunga,tre sa ridic multisor in sus pana sa intre in vit. superioara,intrarea in viteza se face ok,unsa,nu e problema,nu sare din viteza,se comporta f bine,numai ca trebuie cursa dusa perfect pana la capat,ceea ce eu de multe ori din graba,neglijez).

 

Mi-ar fi foarte convenabil daca as putea sa schimb in jos sau daca macar as putea sa rezolv sa fie cursa "manetei" schimbatorului mai scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator.

Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani.

Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru)

pune si tu o poza sa vedem. eu nu stiu cum trece la tine. dar poti taia cadrul ca o ideie asa mai indrazneata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...