Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

legat de ulei, am avut 2 ani la rand doar Motul 300V 15W50

 

cand il schimbam, motoreta se comporta super misto. dupa 2500 cel mult 3000Km treaba se complica. troncanit la schimbat, schimbare greoaie, o scoteam foarte greu pe liber.

 

acum nu stiu cat de original era.

 

anul asta cred ca am sa merg pe Bel Ray sa vad cum se comporta.



Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor.

A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata :)

adica asta?

http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de crezut ca in SBK se folosesc uleiuri multi-grad... sau cel putin cu indici atat de "largi".

de ce zici.... nici eu nu cred asta, dar atata timp cat vine din partea unui "oficial" care vorba aia, o mai arde si-n culise, e foarte posibil.

 

acum ramane sa vad si eu cu ce sa ma dau anu asta. cu EXS 10W40 sau EXP 15W50 (exclud diferenta de pret. 20lei/litru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.belrayracing.com/performance-lubricants/racer-profile-carlos-checa/

 

Q: What is your favorite Bel-Ray product?

A: EXS Synthetic Ester 4T Engine Oil

 

Mie imi miroase mai mult a chestie comerciala, nu se subintelege deloc ca ar si folosi la motorul din SBK asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da

De un an insa, Bel Ray a mai dezvoltat un ulei de curse care nu a fost disponibil pe piata. Ni s-a spus ca se va gasi in curand si la distribuitori.

 

Greu de crezut ca in SBK se folosesc uleiuri multi-grad... sau cel putin cu indici atat de "largi".

 

5W 40, 10W 40, 10W 50 si 15W 50

Se folosesc in functie de conditiile de temperatura.

 

La GP am inteles ca se merge cu ceva mai suPtire. 0W 20 dar acolo secretele sunt mult mai bine pazite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acolo imi voi da si eu comanda. vad ca sunt importatori directi ai Bel Ray http://www.belray.com/locator/536?did=556

 

ceilalti: partseurope.eu nu prea vad sa aiba detalii pe site. am gasit doar in PDF ceva.

 

cu cei de la motonetro am vorbit si pe mail si mi s-au parut foarte sociabili cu clientul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acolo imi voi da si eu comanda. vad ca sunt importatori directi ai Bel Ray http://www.belray.com/locator/536?did=556

 

ceilalti: partseurope.eu nu prea vad sa aiba detalii pe site. am gasit doar in PDF ceva.

 

cu cei de la motonetro am vorbit si pe mail si mi s-au parut foarte sociabili cu clientul.

multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W



multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute :D

vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W

 

vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm

nu am schimbat niciodata uleiul in furca..in legatura cu tva-ul mi se pare o prostie sa nu il pui in pretul afisat pe site doar pentru a atrage clienti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Cesar , sevisarea suspensiei se face la doi ani sau 20-25000 km , in conditii normale si pe drumuri cat de cat civilizate .

In Romania , tinand cont de calitatea drumurilor , cred ca si o data pe an e prea putin :)



Cine ce recomanda pt. furca de Yamaha ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin stiu ca uleiul Ohlins nu este un ulei tipic pt suspensie. Poate fi asemanat cu o spuma, in care "bulele" de gaz sunt extrem de mici, nu se vad cu ochiul liber. De aici si comportamentul sau foarte bun in amortizoare.

Tehnologia lor este cea mai avansata la momentul de fata, de asta si pretul este unul pe masura.

Pentru high-performance se justifica un astfel de produs. Pt uz de zi cu zi, costul e destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ohlins.com/test_ny_artikel/Motocross-MC/Fluids/



pe Zupin e doar 23euro/l, la 3-4 sticle nu e mult deloc ca investitie.



http://www.transmoto.com.au/publish/products/7799233/Comparative-Oil-Weights-Table



Eu mi-am pus la R1 -ul meu Ohlins 1309 amestecat cu 1311 , 70/30%.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

 

Excelent comentariu! Atentie doar ca la aceeasi indici declarati vascozitatatea propriu-zisa e diferita de la producator la producator. Concret, spre exemplu Motorex 10W este mai "gros" decat Motul 10W...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...