JAGI Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Editat Octombrie 11, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Yep,noi tipla...e drept ca se incalzeau aberant de repede,si apoi...dementa totala.stau-de-6 poate confirma cam ce se poate face cu un Hornet(modificat destul de mult pe parte de furca si frane) incaltat cu SC1:) asta e ordinea preferintelor mele:SC1,metz K1,pirelli superbike slick....etc:)la anu,doar pt ca vreau etapa de Rookies in care sa si punctez,voi pune GP-racer...altfel,ordinea de mai sus ar fi alegerea:P Editat Octombrie 12, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 este cineva amator sa schimbe un r1 dupa 2002 cu un r6 din 2001 plus diferenta de bani din partea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Nu s-a intimplat asta niciodata, e practic imposibil s treci de la R1 la R6. Am observat ca de ani de zile numerosi detinatori de supersport 600 vor sa dea la schimb 600-le pe un miar, asta din cauza ca nu-si pot vinde 600-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 acum cu legea noua a permiselor,adio cumparatori de 600cmc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 O sa mearga mai multi la risc, cu categoria A2, dar in nici un caz nu renunta la avioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 stai sa mediatizeze cateva cazuri si o sa se linisteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Dupa ce ca piata era in scadere, acu a mai aparut si legea asta...o sa prefere sa astepte pana la 24 ani: ba..astept 24 si imi iau miar, pai ori la bal ori la spital, poate pana atunci iau un naked ceva si "imi fac mana" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 oricum, poate mi se pare doar mie, dar au fost mai putine accidente anul asta. cel putin n-am mai auzit: Incepator si R1 si mortal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 nu mai sint bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 bani sunt. cunosc cativa dornici care mi-ai spus sec. mai astept si-mi iau ........ nu se pot impaca cu ideia de a sta pe ceva inferior orgoliului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Salut, O mica nelamuire am legata de al meu motor, r1 02' rog daca ma puteti ajuta sa o clarific. Schimbat antigel pe la jumatatea verii, verificat de cateva ori nivelul si totul ok. Acum cand s-a lasat frigul, la 5-10 minute de la pornire, apa cumva pe la 50 grade, mi se mai aprinde pentru scurt timp becul de ulei. Asta pentru 1-2 minute, nu mai mult, dupa inca 1-2 km se stinge si e ok, apa in motor sta cumva in jurul de 60-70 grade. Patesc asta doar cand e motorul rece, la pornirea de dimineata. Anunta ceva probleme majore beculetul meu mic si rosu? Multumesc. Editat Octombrie 16, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 pune 100-200ml de ulei in plus in motor. Eu , sint patit cu prima Yamaha, un XJ600 din 91, care facea la fel. Dupaia, la toate motoarele am pus ulei la nivelul maxim, cind merg la curse, ii pun chiar mai mult, ca sa nu ramina cumva sorbul gol cind motoreta e aplecata la maxim. Nu s-a intimplat nimic rau, de genul distrus simeringuri in motor, sau dat ulei in ram air prin furtunul din carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Uleiul in momentul acesta e putin sub jumatatea indicatorului ( normal recomandat) deci chiar e loc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 cind merg la curse, ii pun chiar mai mult, ca sa nu ramina cumva sorbul gol cind motoreta e aplecata la maxim. Pai uleiul nu sta tot pe fundul baii cand motocicleta e aplecata? De ce sa ramana sorbul in gol cand e aplecata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 sorbul e chiar pe mijlocul baii, cind te lasi pe-o parte, risti sa traga aer in loc de ulei, R6 2006 deaia crapau cu sutele la circuit, pina s-au prins baietii, au cheltuit mii de euro pe propulsoare, si dupaia crapau iar. Rezolvarea simpla a fost 2-300ml de ulei in plus. in plus, sint curbe in care mergi cu genunchiul pe jos , foarte lungi, acolo e riscul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 In alta ordine de idei,cine e baiatul cu R1 07-08 care mai trece pe Dealul Hategului? Foarte faina motoreta,alb-rosu,suna beton. Daca ma aude,cand mai trece,sa mai zaboveasca si cu noi acolo pe deal sa dam cateva ture. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Ca tema pentru vreme mai rea, poate stiti voi, am tot cautat pe net insa nu am reusit sa gasesc mare lucru. Tinand apasate ambele butoane de pe bord, cand pun contactul ( r1-2002) intra in ceva gen service meniu. Exista undeva la indemana si pentru oamenii de rand documentatie despre ceea ce se gaseste acolo sau e ceva doar pentru avansati, reprezentanta, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Manual de reparatie. Nu este nici un secret, doar engleza sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Am cautat manual de reparatie, aveam doar owners manual, ma apuc de citi sa vad ce anume se si poate seta de acolo, in meniul CO in afara de dIAG. Multumesc @JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Din cat imi aduc aminte nu o sa gasesti nici o informatie in service manual legat de setarile CO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 pentru fanii Yamaha daca e careva interesat e de vanzare....nu o folosesc pentru ca imi este mare,pm pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-r1-din-2011-530612.html Sunt singurul care m-am indragostit dupa ce am vazut asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Nu, stai la rand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Nu, stai la rand! Stau, sunt primul! ) Ma lupt pentru ea mai tare decat pentru femeie! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.