Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


Recommended Posts

Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha.

sunt de acord cu tine , dar cum i-ti explici ca si dupa o tura de 100 km sta tot aprins , uleiul in cazul acesta cu siguranta nu mai ieste rece !

la masuratori senzorul la cel de-al doile grup de valori a fost intre 300-360 ohm , deci mult pe departe fata de ce spune "cartea " si anume :

 

1. 108-132 ohm pentru nivel scazut (fara ulei )

2. 526-624 ohm pentru nivelul normal ( conditii in care martorul ar trebui sa se stinga )

post-43687-0-09081800-1380537775_thumb.png

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nicule, vezi ca in China se gasesc scarite cu 140-150$ aduse aici in RO, deci ieftine, si mai mult decit bune. Un peg rupt costa 10 euro, facut la noi la Bucuresti.Trebuie doar avut grija sa aibe rulmentii la leviere , dublu, ceva de 2 rinduri de bile. Si inca ceva, sa aibe sistemul de schimbare al treptelor, complet independent fatza de scaritza stinga.

Da, stiu, l-am vazut la tine. Te stresez inainte sa le iau.

 

Nu e mult -2? (e undeva intre +5 si +6 pe spate) eu i-am pus -1 pe fata la a mea si e foarte ok, mult mai bine decat stock, trage mai bine

Am pus -2 pe fata inainte sa merg anul trecut la Hungaro (fiind un circuit mai tehnic). M-am obisnuit cu el si-mi place asa.

 

levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum

Si eu ies doar in weekend-urile calde, atunci cand nu ploua, cand nu ma duc la pesti sau nu sunt la vreo nunta. :D Tocmai de aceea motocicleta mea arata acum 14.300 km. :P Cand o s-o vand, o sa fie o motocicleta de 7-8 ani cu 25.000 km reali. :crack:

Link to post
Share on other sites

singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele

odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci

cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china :)

scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..

Edited by mac
Link to post
Share on other sites

Nicule ai luat virusul pescuitului rau de tot mai ales ca ai inceput sa visezi si noaptea ... e clar :))

Aurelian nu ne-ai mai pus poze cu aprc`ul !

Link to post
Share on other sites

singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele

odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci

cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china :)

scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..

Mac, mai stii cind ne-am luat amindoi de la acelasai vinzator chinez , doar ansamblul de shifter? La mine si acum merge ca in prima zi, rulmentul e beton, nu s-a marit deloc jocul.

Link to post
Share on other sites

Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia.

 

Am si eu niste nelamuriri : fiind cursa foarte lunga,as vrea si eu sa-i pun o cursa putin mai scurta,dar nu din aia race (am probat la un prieten si mi se pare criminala).Banuiesc ca cea de pe un r6 m-ar coafa de minune.Ce vreau sa te intreb : de la ce model de r6 se poate pune pe a mea ? (rn12).Si ce trebuie schimbat,adica pur si simplu,le schimbi intre ele si gata?

Prietenul care si-a schimbat accel de care ziceam ca mi s-a parut prea razna avea un r6 2003-2004,primul model cu inj dar fara usd pe fata.Oare se potriveste accel stock pe care a dat-o el jos?

 

 

Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. :blbl:

:cheers:

Asta a cam durut :D

Link to post
Share on other sites

Mu Method, R1 2004-2006 are acceleratia ceva mai scurta ca cea de 2007. Deci, inlocuirea tubului de la R1-ul tau cu unul de la un R6 2006, nu va rezolva mare brinza, e fix pix, e probat de mine pe motoreta unui prieten. Cauta o acceleratie rapida de la Active, poate gasesti la dezmembrari, nu conteaza ce model gasesti, trebuie doar tubul de 44mm, cu suportul. Cablurile dedicate costa , noi, doar 25 lire. Eu folosesc de 2 ani Active, si e megasmecherie, exact cit sa faci o miscare completa a miinii. Daca iei kitul complet, ai si tubul de 42mm, ceva mai lunga acceleratia, dar nu ai s-o folosesti.



Ai toate specificatiile pe site-ul producatorului.



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_nomal.html



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_line.html#line_date



http://www.easyriderimports.com.au/pdf/ActiveThrottleOptions.pdf

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Aham,m-am lamurit.Mersi de explicatiile detaliate.

Ma speriasem de accel. "rapide" aftermarket dupa ce am mers cu r6-le amicului meu care era atat de scurta incat nu era deja insane,abia miscai mana si ajungea la maxim.Dar vad ca astea active iti dau mai multe cu care te poti juca.

La mine mi se pare super-lunga accel,oricum mult mai lunga decat la restul motoretelor pe care m-am dat,la 2007 inseamna ca e de-a dreptul enervanta.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Eu m-am simtit foarte bine si cu Bridgestone R10. Mentionez ca era destul de uzat cand l-am montat si s-a comportat foarte bine. Probabil unul nou sau cu uzura minima este si mai ok...

Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Eu am Gp racere medium si pot sa spun ca sunt de nota 15.Se incalzesc ff repede.Aderenta si siguranta sunt mult peste ce am avut pana acum.Ca si rezistenta in timp sunt foarte ok,nu se gata chiar asa repede (normal ca nu le comparam cu gume sport-touring).

Per total sunt ce trebuie,se pupa foarte bine cu motoreta.Jos palaria.

Inainte o ardeam pe Pilot Power,care sunt niste gume foarte bune,bine,pastrand proportiile.E adevarat ca dpdv al performantelor nu se compara cu Gpracer-ul,dar nici ca pret nu se compara.Insa pt pretul la care sunt,sunt niste gume foarte foarte bune zic eu.

Dupa cum am mai spus,depinde cum meri.Daca vrei sa scoti untul din ea,iti trebuie niste gume bune,nu mere altfel.

Link to post
Share on other sites

Eu tocmai mi-am schimbat cauciucul spate (Bridgestone R10) si il am pe cel vechi in garaj .. mai merge cateva sute de KM (vechi insemnand 1 an). In primavara schimb si fata .. daca vrea cineva sa le ia la un pret promotional ca sa isi faca o idee daca se merita sa dea 2000 de RON pe un set nou, dati-mi un mesaj.

Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el.

Bun sfat.

Link to post
Share on other sites

R10 e gata in max 3000km, este superlipicios. Daca estimati ca faceti numarul asta de km/an, va luati un spate nou in fiecare an, daca bagati km la greu, depinde citi bani sint disponibili. Oricum, mersul tare costa scump. Nu ne-am luat R1 sa ne intreaca si Loganul.

Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Link to post
Share on other sites

A venit frigul, deaia a pus Amstaff intrebarea.

 

 

pe strada pe frig si pe ploaie un hypersport(in special Bridgestone S20, e sticky de rece) e mult mai bun decat un race cu DOT

Link to post
Share on other sites

Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Jagi, rainurile n-au DOT, eu nu pot sa ies pe strada cu gume fara DOT, nu pot nici sa ma duc la munca cu R10 ca le topesc pe autostrada aiurea, cu S20 am mers fara probleme la 5-10 grade si pe ploaie sau mazga de ceata , sunt bestiale si faci 2x mai multi km la bani mai putini.

 

 

La anu vreau sa-mi mai iau un set de jante sa pun R10 sau D212

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...