Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa arata motocicleta lui Nicu in iarna. Intre timp a primit alte scarite (cu schimbator independent) , alta pompa de frana, etc.

Sigur o sa puna el ceva poze cu ea cand o va avea terminata d.p.d.v. estetic pe gustul lui. Bafta Nicule cu tot ce ti-ai propus si abia astept s-o vad si eu in noul "format" !

 

Pfoooaaa arata beton ....la ce bunatati are pe ea :)...stock o fost cumva neagra ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu privire la Hornet, poate nu m-am facut eu foarte bine inteles. Nu astept de la el sa aiba puterea, ciclistica sau franele de pe R1. Tocmai de aceea nu cred ca ma va dezamagi. Eu spun ca e o motocicleta foarte buna pt clasa ei, naked-uri de 600. Mai mult, are si un design atragator (parere personala). Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca anul acesta voi face mai multi km cu Hornetul decat am facut anul trecut cu R1.

Multumesc de urari! :cheers:

 

Da,am inteles treaba,stiu ca nu te astepti,dar cand te urci pe ea ii vei cere,iti garantez.

Exact aceleasi procese de gandire le-am avut si eu acum vreun an.Exact asa m-am gandit "la rece" : "bai nene,imi mai iau un Hornet,ca am mai avut si stiu ca merg boboc in toate situatiile,nu te lasa la greu,etc,iar cand am chef de nebuneala merg cu r1".E si dupa aia m-am suit pe el.Si am constatat ca "la cald" nu ceream de la el cat ar trebui sa ceri de la un naked low-budget de 600,ci ceream de la el ce cer de la r1.Si el saracu,de unde?Si tu mai mult ca sigur vei face la fel.Cand te vei sui pe el,alta va fi treaba.Zic eu.

Eu cam ramasesem in pana de idei si mi-am pus pofta in cui (ma uitam la street triple,dar era deranj mare ca si bani).r1 si gata,asta e situatia.Pana m-am suit pe sv.Si abordarea problemei s-a schimbat.Am constatat ca se poate sa ai un comportament frumos pe curbe si un motor foarte interesant si vanos (chiar daca de 70 de cai) la 2000 si ceva de e.Da,frane si suspensii de calcat,dar astea se pot rezolva in timp.Dar per total mi-a placut si la anul sper sa-mi iau si eu o "motocicleta alternativa".r1 nu pleaca nicaieri oricum.

Bine,pe partea ailalta,tu poate te vei intelege perfect cu el,dintre naked-urile de 600 low budget (adica excludem street triple,brutale etc) si mie mi se pare cel mai ok din toate punctele de vedere.Si look-ul e beton.Si unde mai pui ca al tau e pe culoarea aia extraordinara...

Ele sunt niste motorete extraordinare,problema mea a fost ca eu ceream de la ea cu totul altceva decat putea ea.Nu mai eram pe aceeiasi lungime de unda.

Iti doresc sa-l stapanesti sanatos si mai ales sa-ti placa,sa te intelegi bine cu el.Iar daca nu-ti place,sa incerci un sv650 :D

 

P.S. r1 ala de track arata beeeton.

 

@mistery :

N-as crede ca e ceva de capul lui.Bine,iti dai seama,vorbesc din aer,dar asa,dupa cum il vad eu,n-as crede.Mi se pare slabutz.Mi se pare un street triple wannabe,dar in care s-au bagat mai putini bani.Cadrul mi se pare interesant (FZ1?),dar nu puteau sa ia si furca fata si bascula spate de pe r1rn12 ?Si sa-i bage motorul acela 3L?Atunci s-ar fi schimbat treaba.

Parerea mea.

Eu as opta pt Brutale.Am mers de 2 ori in viata pe asa ceva si de fiec data m-a lasat masca.

Toata motoreta aia e spectacol : felul cum arata,felul cum accelereaza,cum se misca,cum se comporta la drum...bine,eu am mers pe 910 R,care era departe de 750 si chiar de 910 S.

Dar sunt fan Brutale :rock:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QS-ul este Cordona iar motocicleta a fost la baza albastra :)

Suspensia spate e stock (si nu cred ca are nevoie de altceva) dar e suuuper ok asa.

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,stiu ca s-a discutat pana la epuizare subiectul uleiuri,dar vin si eu cu o intrebare,as vrea sa bag sezonul asta Motorex 10w-50 full sinth,cine a mers uleiul asta ,ce-mi puteti spune,cum se comporta motoreta cu el?

Inainte am avut Castrol 10w-50 full sinth,nu pot zice ca a fost rau,dar a ajuns sa-mi cam fie frica de Castrol pt ca sunt prea multe contrafacute in ro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,stiu ca s-a discutat pana la epuizare subiectul uleiuri,dar vin si eu cu o intrebare,as vrea sa bag sezonul asta Motorex 10w-50 full sinth,cine a mers uleiul asta ,ce-mi puteti spune,cum se comporta motoreta cu el?

Inainte am avut Castrol 10w-50 full sinth,nu pot zice ca a fost rau,dar a ajuns sa-mi cam fie frica de Castrol pt ca sunt prea multe contrafacute in ro...

Jalnic!!!!!!al meu 2003 nu s-a inteles de nici o culoare cu motorex 10w50!l-a si papat aiurea(si am ceva schimburi cu alte uleiuri nu le-a papat),cutia a fost cum a fost,etc.nu mai zic mai multe:) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jalnic!!!!!!al meu 2003 nu s-a inteles de nici o culoare cu motorex 10w50!l-a si papat aiurea(si am ceva schimburi cu alte uleiuri nu le-a papat),cutia a fost cum a fost,etc.nu mai zic mai multe:)

Au!Pai si atunci ce fwtere sa bag?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Motul 300v nu am auzit pe cineva sa se planga la R1, dar sa il iei de la importator ca sunt multe fake-uri pe piata.

300v e un ulei de unica folosinta. dupa 2500Km zici ca ai apa in el si motorul nu vrea vrea sa se mai raceasca. . si asta nu ti-o zic ca am facut doar un schimb, ci vreo 3-4 consecutive crezand ca am nimerit unul prost. chesia asta mi-a fost comfirmata si de mecanic. tine, dar cu limita. anu' trecut am avut bell ray si s-a comportat mult peste motul. temperatura nu mai urca, motorul se comporta altfel, cutia e mai precisa.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine Bel Ray dupa 500 km se comporta ca si motulul 300v dupa 3000km. Initial am spus ca doar am impresia ca se aude ciudat motorul iar neutralul il gaseam greu..l-am mai lasat 100km dupa care a inceput si ambreiajul sa patineze..

Poate am avut eu "norocul" sa gasesc un stock fake.. prefer totusi sa schimb 300v mai des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi(fcp.ro) ,Razvan (metricmotion) ,cel din urma stiu sigur ca are si bidon de 4L,super super baieti,mai sunt cateva site`uri ,am bagat de 2 ani EXS15w50 pe cand mobra avea 8000km (venea dupa schimbul din fabrica facut la 1000km in 2005) intru in al 3`lea an ,nu am avut probleme ,merge extraordinar ,bicla si cutia de viteze vorba lui Georgica este "minim seemless" :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine Bel Ray dupa 500 km se comporta ca si motulul 300v dupa 3000km. Initial am spus ca doar am impresia ca se aude ciudat motorul iar neutralul il gaseam greu..l-am mai lasat 100km dupa care a inceput si ambreiajul sa patineze..

Poate am avut eu "norocul" sa gasesc un stock fake.. prefer totusi sa schimb 300v mai des

Prima parere proasta despre bel ray:)

Sunt aproape sigur ca era ambreiajul pe duca,nu foote nici un ulei cutia in 500km.dupa ce ai dat jos bel ray-ul ai pus motul inapoi si nu mai dadea semne de oboseala?:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spune Takke despre Bel Ray am auzit si la alte persoane care au R1, referitor la patinarea ambreiajului.

Anul asta am pus si eu 10w50 Bel Ray, dar nu pot spune nimic inca, nu am mers cu motorul.

Treaba e simpla: daca nu imi place, revin la 300v, stiu din proprie experienta ca e f bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat anu trecut 15w50 ala cel mai scump de la bel ray si fata de castrol 10w50 am observat ca nu mai agata cutia cand e frigut afara si mi s-a parut ca merge bine rau la prima vedere dar nu am facut decat 2000km cu el. castrol 10w50 original 100% dupa 2500 3000 incepe sa agate cutia sau cand e frigut afara. mi-a lasat o impresie buna bel rayul o sa merg pe el si anu asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima parere proasta despre bel ray:)

Sunt aproape sigur ca era ambreiajul pe duca,nu foote nici un ulei cutia in 500km.dupa ce ai dat jos bel ray-ul ai pus motul inapoi si nu mai dadea semne de oboseala? :)

 

uite ca nu sunt singurul, dupa cum spune si Amstaff, plus ca si eu la randul meu am auzit alte pareri proaste.. Ambreiajul avea 4500 km.. crezi ca era uzat? :)

nu contest faptul ca am nimerit un stock contrafacut.. dar prefer sa merg in continuare pe motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu am Yamaha R1 ..nu sunt prea multumit de bell ray ...adevarul este ca am avut in mobra 15w50 cel ieftin...uit mereu care si cum sunt...EXP sau EXS. Cutia mers ciudat , a inceput sa se subtieze foarte repede etc...o sa mai incerc si altceva sa imi fac o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...