Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Daca asta limitat e doar 4500 de euro...vand r1 din 99 nelimitat cu 4600 de lire... 72k km...il dau cu plinul de benzina.

Defecte...farul stanga ars dar in caz de achizitie schimb slicurile cu mansoane incalzite.

 

Ps. Aceat text este un pamflet. Va rog sa-l tratati cu seriozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merg oricare din cele 3 enumerate de tine.Cel mai usor este 180/60, se inclina cel mai rapid. 200/60 este greu, are si diametru mai mare, foaia spate trebuie marita cu un dinte ca sa compensezi marirea diametrului rotii.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dimeniune de cauciuc recomandati pt R1 05 pt track day 190/55 200/60 180/60?

Pe circuit poti sa te joci cu 180/60 si 190/55 ...eu sincer prefer 180-ul

Pentru forja stradala e suficient si banalul 190/50 ....ai si demaraj si inclinare .Tre sa mergi foarte la limita sa-i dai capat .

200/55 200/60 etc,asa cum spune si maestrul Jagi ,pierzi foarte mult din demaraj ,in plus risti sa nu-ti intre roata in bascula (daca ai lantul nou ,foarte scurt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de info.

Momentam pe strada folosesc 190/55...si ii dau pana in capat :)

 

Vreau sa incepc cu Euro-Ring sau Tg. Sacuiesc. Pe strada e f periculos. Drumuri vai mama lor, soferi f "priceputi"...

Dupa niste evenimente a unor prieteni am inceput sa ma gandesc mai serios la pericolele care ma pandesc.

In plus pe circuit e mult mai distractiv si inveti foarte multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sunt foarte multumit de lant, credeam ca dupa 1.000 km va trebui intins (mai ales ca am facut bucuresti constanta cu pasager de 2 ori )dar au trecut cam 3500 fara sa fie nevoie sa ma ating de el MULTUMESC JAGI :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de actualul kit de lant, OMGS mergea cu 250+ cu asa ceva. Nu e o gluma.

Auuu... Cat de intins trebuia sa fie lantul pentru a nu patina pe asa ceva? Poate de asta il intindea din 1000 in 1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva recomandari de un service prin Cluj care serviseaza furci, amortizor spate (chiar si incarcare cu gaz) + setari suspensii ( nu dora preload cat si rebound-ul + compresia)?

Parca suspensiile fata nu mai lucreaza egal, iar spatele e soft si revine greu. Am incercat sa le ajustez dar nu sunt multumit. In plus in spate se mi se aude un pic de sss cand comprim. In plus e si un mic joc la rulmentii/bucsele care tin amortizorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Bart, Masterbike. 07573990078

La motocicletele de enduro fac o super-treaba cu suspensiile. Foarte probabil sa fie la fel si la ss-uri. La un moment dat, vazusem ca lucrau la un set de suspensii de S1000RR.

 

La Master Bike veti gasi mecanicii potriviti pentru motoarele voastre.Efectuam reparatii motoare, suspensii, revizii, anvelope, echilibrat roti, electrice, etc.In plus va oferim serviciul "hotel moto" la un pret convenabil. Va asteptam sa ne vizitati !!! Nu uitati : Bulevardul Muncii 4-6 Cluj Napoca.


New! Din 2015 Master Bike devine dealer oficial Andreani, asigurand servicii de calitate inalta pentru suspensii Ohlins, WP, Marzocchi, Sachs, Showa, Kayaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data.

Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat.

Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor.
A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul.

(bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze :P )

post-63803-0-81320200-1505076755_thumb.jpg

post-63803-0-71834100-1505076760_thumb.jpg

post-63803-0-48612500-1505076765_thumb.jpg

post-63803-0-83700900-1505076772_thumb.png

Editat de sanyes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sandor, daca ai vreo idee vis a vis de frina de motor, sensibilitatea acceleratiei, da-mi de stire. Tot cu pinioane stoc ai fost?

 

FELICITARI PENTRU TIMPII SCOSI!!!!!!

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...