alx_95 Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Ce dimeniune de cauciuc recomandati pt R1 05 pt track day 190/55 200/60 180/60? Quote Link to post Share on other sites
JAGI Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 (edited) Merg oricare din cele 3 enumerate de tine.Cel mai usor este 180/60, se inclina cel mai rapid. 200/60 este greu, are si diametru mai mare, foaia spate trebuie marita cu un dinte ca sa compensezi marirea diametrului rotii. Edited August 15, 2017 by JAGI Quote Link to post Share on other sites
THE VADER Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Salutare lume! Scarita pilot stanga,schimbator si cric pt R1 2006,are cineva? Quote Link to post Share on other sites
apriliacluj Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Ce dimeniune de cauciuc recomandati pt R1 05 pt track day 190/55 200/60 180/60? doar de curiozitate, pe care circuit vrei sa mergi? Quote Link to post Share on other sites
Fatal Fury Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Ce dimeniune de cauciuc recomandati pt R1 05 pt track day 190/55 200/60 180/60? Pe circuit poti sa te joci cu 180/60 si 190/55 ...eu sincer prefer 180-ul Pentru forja stradala e suficient si banalul 190/50 ....ai si demaraj si inclinare .Tre sa mergi foarte la limita sa-i dai capat . 200/55 200/60 etc,asa cum spune si maestrul Jagi ,pierzi foarte mult din demaraj ,in plus risti sa nu-ti intre roata in bascula (daca ai lantul nou ,foarte scurt) Quote Link to post Share on other sites
alx_95 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Ms de info. Momentam pe strada folosesc 190/55...si ii dau pana in capat Vreau sa incepc cu Euro-Ring sau Tg. Sacuiesc. Pe strada e f periculos. Drumuri vai mama lor, soferi f "priceputi"... Dupa niste evenimente a unor prieteni am inceput sa ma gandesc mai serios la pericolele care ma pandesc. In plus pe circuit e mult mai distractiv si inveti foarte multe. Quote Link to post Share on other sites
Alex Sucalescu Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 Salutare! Domnilor gasesc si eu niste tobe pentru rn12? Unul din modelele astea m ar interesa in special sau sa arate ca astea Quote Link to post Share on other sites
george05 Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 AJKO am avut eu pe fostul 2004. Se aude ca cwuru. Quote Link to post Share on other sites
omgs Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 5.000 km in 3o zile 1.250km in 12 ore r1 2007 Quote Link to post Share on other sites
alx_95 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Ce te doare dupa o astfel de "plimbare"? Quote Link to post Share on other sites
mad.alin Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Cel mai mare muschi:)))) Quote Link to post Share on other sites
JAGI Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Omul e antrenat pentru asemenea tururi de forta. OMGS, lantul mai tine? Quote Link to post Share on other sites
omgs Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 sunt foarte multumit de lant, credeam ca dupa 1.000 km va trebui intins (mai ales ca am facut bucuresti constanta cu pasager de 2 ori )dar au trecut cam 3500 fara sa fie nevoie sa ma ating de el MULTUMESC JAGI Quote Link to post Share on other sites
JAGI Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Inainte de actualul kit de lant, OMGS mergea cu 250+ cu asa ceva. Nu e o gluma. Quote Link to post Share on other sites
NeoZealot Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Inainte de actualul kit de lant, OMGS mergea cu 250+ cu asa ceva. Nu e o gluma. Auuu... Cat de intins trebuia sa fie lantul pentru a nu patina pe asa ceva? Poate de asta il intindea din 1000 in 1000 km. Quote Link to post Share on other sites
alx_95 Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Ceva recomandari de un service prin Cluj care serviseaza furci, amortizor spate (chiar si incarcare cu gaz) + setari suspensii ( nu dora preload cat si rebound-ul + compresia)? Parca suspensiile fata nu mai lucreaza egal, iar spatele e soft si revine greu. Am incercat sa le ajustez dar nu sunt multumit. In plus in spate se mi se aude un pic de sss cand comprim. In plus e si un mic joc la rulmentii/bucsele care tin amortizorul. Quote Link to post Share on other sites
Stau-De-6 Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Incearca la Bart, Masterbike. 07573990078 La motocicletele de enduro fac o super-treaba cu suspensiile. Foarte probabil sa fie la fel si la ss-uri. La un moment dat, vazusem ca lucrau la un set de suspensii de S1000RR. La Master Bike veti gasi mecanicii potriviti pentru motoarele voastre.Efectuam reparatii motoare, suspensii, revizii, anvelope, echilibrat roti, electrice, etc.In plus va oferim serviciul "hotel moto" la un pret convenabil. Va asteptam sa ne vizitati !!! Nu uitati : Bulevardul Muncii 4-6 Cluj Napoca. New! Din 2015 Master Bike devine dealer oficial Andreani, asigurand servicii de calitate inalta pentru suspensii Ohlins, WP, Marzocchi, Sachs, Showa, Kayaba ! Quote Link to post Share on other sites
wtf? Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Salut Nicule ma bucur sa te vad inca pe aici Quote Link to post Share on other sites
alx_95 Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 Mai am o chestie. Mai nou, cand sunt inclinat, simt ca motorul vireaza. Care ar fii cauza? Quote Link to post Share on other sites
Stau-De-6 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Salut Nicule ma bucur sa te vad inca pe aici N-am plecat niciodata, e unul dintre topicurile pe care le citesc aproape zilnic. Quote Link to post Share on other sites
sanyes Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 (edited) Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data. Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat. Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor.A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul. (bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze ) Edited September 10, 2017 by sanyes Quote Link to post Share on other sites
wtf? Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Vai ce imi place cum arata R1 ala al tau, foarte frumos. Quote Link to post Share on other sites
sanyes Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Vai ce imi place cum arata R1 ala al tau, foarte frumos. Multumesc Quote Link to post Share on other sites
JAGI Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 (edited) Sandor, daca ai vreo idee vis a vis de frina de motor, sensibilitatea acceleratiei, da-mi de stire. Tot cu pinioane stoc ai fost? FELICITARI PENTRU TIMPII SCOSI!!!!!! Edited September 11, 2017 by JAGI Quote Link to post Share on other sites
sanyes Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Totul este stoc in afara de resoftarea la ECU facuta de tine si scaritele sport/race Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.