Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


Recommended Posts

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merg oricare din cele 3 enumerate de tine.Cel mai usor este 180/60, se inclina cel mai rapid. 200/60 este greu, are si diametru mai mare, foaia spate trebuie marita cu un dinte ca sa compensezi marirea diametrului rotii.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Ce dimeniune de cauciuc recomandati pt R1 05 pt track day 190/55 200/60 180/60?

Pe circuit poti sa te joci cu 180/60 si 190/55 ...eu sincer prefer 180-ul

Pentru forja stradala e suficient si banalul 190/50 ....ai si demaraj si inclinare .Tre sa mergi foarte la limita sa-i dai capat .

200/55 200/60 etc,asa cum spune si maestrul Jagi ,pierzi foarte mult din demaraj ,in plus risti sa nu-ti intre roata in bascula (daca ai lantul nou ,foarte scurt)

Link to post
Share on other sites

Ms de info.

Momentam pe strada folosesc 190/55...si ii dau pana in capat :)

 

Vreau sa incepc cu Euro-Ring sau Tg. Sacuiesc. Pe strada e f periculos. Drumuri vai mama lor, soferi f "priceputi"...

Dupa niste evenimente a unor prieteni am inceput sa ma gandesc mai serios la pericolele care ma pandesc.

In plus pe circuit e mult mai distractiv si inveti foarte multe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

sunt foarte multumit de lant, credeam ca dupa 1.000 km va trebui intins (mai ales ca am facut bucuresti constanta cu pasager de 2 ori )dar au trecut cam 3500 fara sa fie nevoie sa ma ating de el MULTUMESC JAGI :10:

Link to post
Share on other sites

Inainte de actualul kit de lant, OMGS mergea cu 250+ cu asa ceva. Nu e o gluma.

Auuu... Cat de intins trebuia sa fie lantul pentru a nu patina pe asa ceva? Poate de asta il intindea din 1000 in 1000 km.

Link to post
Share on other sites

Ceva recomandari de un service prin Cluj care serviseaza furci, amortizor spate (chiar si incarcare cu gaz) + setari suspensii ( nu dora preload cat si rebound-ul + compresia)?

Parca suspensiile fata nu mai lucreaza egal, iar spatele e soft si revine greu. Am incercat sa le ajustez dar nu sunt multumit. In plus in spate se mi se aude un pic de sss cand comprim. In plus e si un mic joc la rulmentii/bucsele care tin amortizorul.

Link to post
Share on other sites

Incearca la Bart, Masterbike. 07573990078

La motocicletele de enduro fac o super-treaba cu suspensiile. Foarte probabil sa fie la fel si la ss-uri. La un moment dat, vazusem ca lucrau la un set de suspensii de S1000RR.

 

La Master Bike veti gasi mecanicii potriviti pentru motoarele voastre.Efectuam reparatii motoare, suspensii, revizii, anvelope, echilibrat roti, electrice, etc.In plus va oferim serviciul "hotel moto" la un pret convenabil. Va asteptam sa ne vizitati !!! Nu uitati : Bulevardul Muncii 4-6 Cluj Napoca.


New! Din 2015 Master Bike devine dealer oficial Andreani, asigurand servicii de calitate inalta pentru suspensii Ohlins, WP, Marzocchi, Sachs, Showa, Kayaba !

Link to post
Share on other sites

Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data.

Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat.

Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor.
A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul.

(bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze :P )

post-63803-0-81320200-1505076755_thumb.jpg

post-63803-0-71834100-1505076760_thumb.jpg

post-63803-0-48612500-1505076765_thumb.jpg

post-63803-0-83700900-1505076772_thumb.png

Edited by sanyes
Link to post
Share on other sites

Sandor, daca ai vreo idee vis a vis de frina de motor, sensibilitatea acceleratiei, da-mi de stire. Tot cu pinioane stoc ai fost?

 

FELICITARI PENTRU TIMPII SCOSI!!!!!!

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...