Gixu. Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 (editat) "Oricine poate , doar e facuta si ea tot de un om"... Apoi ajung asemeni Ducati, niste motociclete "stricacioase". Jagi, asta cu weekend-ul a fost haioasa. Daca ai o colica renala si este weekend, te duci la urgente, n-astepti pana luni la medicul tau. Daca are mobra de 24000 euro o buba in weekend, o lasi naibii in garaj pana luni ca doar n-o avea vreo colica. Astept sa vad cand apare vreun V4 desfacut la "baieti" in garaj...Cine are nevoie de echipament de diagnoza dedicat cand ai o trusa plina de scule? Editat Iunie 3, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Au ajuns si motoarele astea precum windows 10 pe calculatoare. Totul e din soft. Pui stick-ul pe ea si ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Lac de unghii sau powertape peste becul cu eroare și nu mai are nimic...Merge un weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Lac de unghii sau powertape peste becul cu eroare și nu mai are nimic...Merge un weekend. Fixed. Motoreta functiona in parametri, doar ca avea lumina ai aportocalie aprinsa in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Si daca o iei second, ce, e 5k euro? Irelevant. La asemenea motociclete oricum nu se gasesc mecanici/tehnicieni in "service-urile" autohtone sa faca altceva decent in afara unui schimb de ulei, filtre, placute, etc. Adica operatiuni de mentenanta banale. Stiti voi vreun mecanic la vreo reprezentanta care sa fie capabil sa lucreze cu adevarat pe o minune tehnologica gen R1M? Uneori "service-urile autohtone"rescrie si softul la aceasta minune tehnologica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Eee...nu cred că tu te înscrii la acea categorie, toată lumea știe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Fixed. Motoreta functiona in parametri, doar ca avea lumina ai aportocalie aprinsa in bord. JAGI. ..Sper ca e la mintea cocosului ca glumesc. Dar am văzut un caz la mașină, unde au scos ledul de la checkengine ca nu i-au dat de cap și masina mergea bine cu un consum mai mare:) (era sonda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Uneori "service-urile autohtone"rescrie si softul la aceasta minune tehnologica! Nu ma refeream la tine sau la altii in mod special. Era la modul general. » Post actualizat in 03 Jun 2018 20:35 Acum ca fapt divers,poate stie careva. Ma bate gandul sa mai schimb din carenele de pe babeta mea in viitorul apropiat. In afara de chinezariile clasice care nu "se pupa" decat cu munca de convingere si sunt de o calitate fff proasta puse la vanzare pe ebay/aliexpres,pe unde as mai putea cauta? Chiar si USA e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Set de fibra de sticla din Germania, se poate decupa locasul de faruri, sint premarcate carenele. Sint solide, am avut pe un R1 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Lasi un link ceva te rog? Editat Iunie 4, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Salutare tuturor! Ma puteti ajuta, rogu-va , sa achizitionez niste anvelope pentru "cotarita" mea. Mentionez ca motocicleta n-am folosit-o nicodata pe circuit, si nici n-am de gand. Am un stil de condus foarte agresiv ( prea agresiv), motocicleta fiind folosita mai rar prin oras, in rest doar drumuri virajate si cateva drumuri lungi ( si fac al naibii de multi km) . Am avut Michelin 2CT, Power 3 si desigur, Supercorsa care s-au tocit al dracu de repede...( spatele era pe sfarsite, eu plecand la un drum de 200 km si m-a lasat in drum...). Cei care au incercat diferite marci/modele , dar repet, doar ce-ati incercat, nu dupa ureche. Pe ploaie nu merg niciodata, si chiar cand ma prinde merg drept prin viraje. Optez pentru Dunlop racer D211 , Diablo rosso 3, Bridgestone S21. Supercorsa. Ma gandeam sa pun semi-slick pe fata si ceva normal pe spate, sau chiar semi-slick si pe spate. Orice sfat ar fi bine venit, atata timp cat m-ar ajuta sa ma decid. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Salut, eu momentan am Power RS si sunt foarte multumit. Aderenta foarte buna, stabilitate. Am avut M. 2CT, Dunlop Sportsmart2 si acestea au fost ok dar parerea mea e ca Power RS e peste. Eu recomand sa le pui pe lista cu optiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Sa stii ca m-am gandit si eu la Power Rs, orice sfat/ experienta este binevenita. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Eu am ani buni de cand merg numai cu d211 si d212... nu m-au dezamagit vreodata... Nu fac foarte multi km pe an asa ca nu le schimb destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Pe fata am un Supercorsa SC1, merge lejer inca 4-5000km.Nu te tradeaza cind frinezi agresiv, chiar daca nu este incalzit, e SOFT, proaspat dezvirginat in mai 2018, 55 euro. Spate am D212 PRO 3, e mai stors, dar ieftin 25 euro. Editat Iunie 4, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Cu tot respectul Jagi, dar nu vreau sa-mi iau gume second-hand. Tot ce-mi cumpar, imi iau nou si sunt cu "sufletul impacat". Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Daca tot investesti in anvelope noi, ai incercat pana acum bridgestone r10? Tot din gama semi slick, daca tin minte bine au 3 compozitii (hard/medium/soft sau 1/2/3). Mie mi s-a parut a fi o guma extraordinar de buna, chiar si tocita la limita, pe pista a facut fata. Am inteles ca nu mergi pe circuit, dar mersul agresiv chiar si pe strada tot cu cauciucuri din aceasta gama e de facut. Asa cum am zis, r10 ala chiar mi s-a parut deosebit, doar ca e mai greu putin de gasit. Spor la alegeri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Exact, Bridgestone R10. Nu m am gindit ca vrei anvelope noi. Insa am o doleanta, dupa ce le folosesti 3-4-5000km, pune ne si noua poze cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Sa inteleg ca R10 sunt ceva de genul Metzeler Racetec K1,K2 si K3. Chiar ca sunt intr-o dilema )) Cu ajutorul vostru am mai pus cateva optiuni pe lista, si parca mi-e si mai greu sa ma hotarasc. Singura solutie ar fi sa le incerc pe toate sau macar cele enumerate mau sus. » Post actualizat in 06 Jun 2018 07:02Aaa, si sa nu fiu inteles gresit... dandu-ma superior voua, sau nu sunt eu cine stie ce bogatas, permitandu-mi sa cumpar doar anvelope noi, dar am avut o experienta mai demult cu o anvelopa SH si de atunci am zis pas. Respectele mele celor care m-au ajutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 R10 sau RS10? Apropo ivan22, ce dimensiune pui pe spate 190/50 sau 190/55? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Daca tin minte exact, e vb de bridgestone battlax r010. Tin minte ca a fost o anvelopa extraordinara, eu am gasit doar sh, doar una pe la noi, dar experienta a fost altceva. Sper sa iti fie de folos. Da, are 3 tipuri de compozitii, notate cu 1 2 sau 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 R10, e cel mai lipicios pe strada.Insa ar trebui sa fortezi doar in mediu controlat, pe strada mersul tare te poate ucide sau lasa cu sechele toata viata. Nu gresesti tu, gresesc alti participanti la trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan22 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Sunt de aceeasi parere, si din pacate asta se intampla...Nu sunt doar ceilalti participanti la trafic de vina, ci si eu gresesc din cand in cand... (doar suntem oameni). Cu toate astea,la orice "iesire" conteaza sa ajungi acasa fara evenimente neplacute si intreg. Aaaa, azi am dat roata spate jos pentru ca trebuia sa schimb valva, si am constatat ca am tampoanele de pinion rupte, nu mai sunt legate intre ele si au joc... Acum o luna si jumatete cand am schimbat anvelopa spate, nu erau rupte. Intrebarea este: credeti ca as putea sa mai ies cateva sute de km pana dau comanda pentru altele ( nu cred ca pot sa le cumpar de pe o zi pe alta).Adica ar dauna grav daca as mai merge cu ele asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 8, 2018 Share Postat Iunie 8, 2018 Alx_95, in talon scrie 190/50 si asa aveam pana acum, dar este foarte greu s-o inclini pe viraje (aproape imposibil sa-i dai capat, si chiar daca o faci , o faci pe riscul tau). Am condus alte motociclete cu 190/55 si parca se inclinau mai bine. Ma bate gandul sa-mi iau 190/55 pana la urma, chiar daca nu este trecut in talon. 190/50 este mai bun la drumuri lungi, parca este si mai patratos. Nu le-am studiat ochiometric, dar cel putin asa am simtit cand le-am "calarit". Eu am avut si pe 50 si pe 55. Cu 55 se inclina mult mai usor. La ambele dimensiuni le dau capat. Momentan am iar 50 pt a nu avea probleme la ITP sau in cazul in care te oprește un agent si verifica. Ce am observat e ca difera profilul in functie de producator, chiar daca e aceasi dimensiune. Pana acum cu Power RS m`am inteles cel mai bine. Motocicleta e mult mai manevrabila si mai stabila pe curbe, intrii cu incredere in viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.