cmd Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 (edited) eu nu coboram niciodata sub 65 in zona aceea daca aveam posibilitatea sa setez cum ai tu acolo Edited August 30, 2018 by cmd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Mda... daca aveam o singura setare, puneam 65 si ura si la gara, schimbam cu QS numai in zona optima, asa se complica situatia, setari independente functie de rpm si treapta. Daca mai avea si functie de TPS probabil o luam razna pana acum. Nu-i nimic, sunt invatat sa ma descurc singur, speram doar la un pic de ajutor in intelegerea principiului... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 eu incercam prima data ceva de genu sa-mi dau seama de directia in care trebuie sa modific :Gear 1 : 90Gear 2 : 80Gear 3 : 75Gear 4 : 70Gear 5 : 65 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Cand ajung acasa o sa pun cateva poze cu timpi de taiere de la moto meu poate te ajuta. PS Este si cu TPS. » Post actualizat in 30 Aug 2018 16:44 Cam asa arata hartile stok de pe yamaha tracer /MT 09 cu QS OEM 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Cam asa arata hartile stok de pe yamaha tracer /MT 09 cu QS OEM 2017 Excelent TNG, multam fain! Sunt extrem de incantat ca simturile nu m-au inselat si timpii determinati de mine pentru zona 8-10000rpm (la o deschidere a gazului de cca 60-70%) se aliniaza aproape perfect pe hartile dezvoltate de fabricant pentru MT, respectiv 62-60ms, fata de 63-60ms cum au ei... si ca de in regula sa cobori pana la 55ms. Un lucru nu mi-e clar inca pentru ca e contra-intuitiv, desi nu foarte mult de ce timpii scad pe masura ce creste turatia? Ce vreau sa spun este ca am inteles, timpii sunt mai mari in treptele inferioare deoarece raportul si respectiv multipilicatorul de cuplu sunt mai mari ce se traduce in tensiune mai mare pe pinioane... nu ar trebui ca principiul sa se respecte si in cazul rpm-ului, la ture mai mici unde cuplul dezvotat de motor si respectiv sarcina pe pinioane e mai mica sa necesite, sau mai bine zis, sa permita timpi mai mici de taiere? ... doar daca nu cumva in ture mai mari, datorita vitezei de rotire a pinioanelor cutia schimba mai rapid? Este singura explicatie ce-mi vine acum in minte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 (edited) Nenea cu R1 se mai si da cu motorul sau face doar exercitii matematice? Atata “tunat“ si cand se intalneste omul cu voi pe strada va depaseste loganul cand incep virajele Evident , nu ma refer la CMD & Jagi. Edited September 1, 2018 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Mi-ai luat vorbele din gura @Gixule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Tocmai am descoperit un defect destul de nasol la modelul 2007 2008. e vorba de tija (axul care intra in motor pe partea stinga a propulsorului) care actioneaza harta cutiei de viteze. Piesa #10 din link, https://www.partsfish.com/oemparts/a/yam/5004696df8700209bc7965b7/shift-shaft . Se rupe o ureche din capatul axului. Nimeni nu a gasit explicatia, eu mi am dat seama ieri seara cind riderul ce a inchiriat motocicleta mea a ramas in imposibilitatea de a mai schimba treptele. Acelasi defect a aparut si la motocicleta lui in urma cu o luna. Deci, acelasi rider "strica" 2 cutii de viteza. Unde ar fi explicatia? Ambele moto au sistemul de schimbator de viteze in ca la R1 2009+. Daca asupra footpeg-ului se exercita si o miscare din lateral, nu numai sus-jos, apare o tensiune in acele urechi ale axului mai sus amintit. Motoreta mea a mers 10 000km pe pista cu acelasi sistem de schimbator de viteze numai ca footpeg-ul era foarte scurt, am taiat jumate din lungimea lui pt a nu se agata de asfalt in cazul unei cazaturi. In momentul in care s a stricat axul, schimbatorul avea footpeg normal, nescurtat. Asupra lui se exercita o forta mult mai mare din lateral in timpul curselor pe circuit. Solutia este scurtarea footpeg ului sau pastrarea sistemului de schimbator original sau altul ce are aceeasi actionare ca cel original, ce nu poate strasa axul schimbatorului din lateral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Iti mai dau destul poze cu acea piesa rupta cu schimbator oem pe strada,si la R1 si la R6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Inca nu s-a desfacut motorul. Harta se strica si ea? Ca sa stiu ce ma asteapta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted September 3, 2018 Share Posted September 3, 2018 Teoretic nu,aia este alta piesa implicata,dar "putin mai departe" de cea care se rupe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanyes Posted September 3, 2018 Share Posted September 3, 2018 Exista vreun simptom sau semne cand urmeaza sa cedeze aceea piesa ? (#10 din linkul pus de Jagi)Sau pur si simplu se rupe fara nicio avertizare inainte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 (edited) cu o sesiune inainte da ceda, nu s-a anuntat nimic dubios. In maxim 10 ture cedeaza definitiv, intii da semne de eroare la schimbarea treptelor, dupa 2-3 ture nu mai intra deloc. » Post actualizat in 04 Sep 2018 04:41 E preferabil sa ai pe stoc acea piesa, se schimba repede cu conditia sa stii sa dai jos ambreiajul. costa 51$ pe partsfish.com, eu o s-o comand saptamina asta. Edited September 4, 2018 by JAGI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Mi-ai luat vorbele din gura @Gixule. Cred ca altceva ti-a luat din gura... dar nu dispera, tine la indemana hartia igienica, substanta abunda pe aici pe forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Wow, cata imaginatie ai. Pune mana de regleaza nanosecundele necesare sa mergi pana la aprozar,lasa jignirile de clasa a 4a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Nu eu am inceput, nu te cunosc, nu ma cunosti, propun insa sa ne oprim aici cu comentariile. Iar eu promit sa nu mai intervin, am cam obtinut toate informatiile pe care le doream. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calimero2003 Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 Ce sa aleg ? -1 sau +2 ? ... Yamaha R1 2006. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 -1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita. Nu sunt cam putini km? Sau asa e normal la modelul acela de R1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult. Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omgs Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 2kg max , cu tot cu foaia spate de otel trecuta pe AL, pinion atac 520. Nu sint 2kg, dar 1.8 sint. eu nu am intins lantul nici acum ))) si am 10.000 si eu facuti )))lantul montat anul trecut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.