Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

On 23.12.2018 at 8:42, george05 said:

Nu sunt problematice deloc chiar. Doar ca in general sunt mega abuzate (limitare, wheelie, etc) si neintretinute. As indrazni sa spun ca sunt cele mai abuzate dintre ss-urile vechi. Doar eu stiu cati bani am bagat in intretinere ca sa mentin babeta din dotare perfect functionala(R1 2002). Am luat-o la 29.000,acum are 65.000 si merge perfect... Inca. 😁

Se pare ca al meu R1 a inceput sa-mi dea batai de cap. Am schimbat evacuare ( galeria,cot si toba finala) si a inceput sa zornaie ceva, nu imi dau seama daca zbomotul provine din motor sau din galerie. Cer este ca nu aveam galeria originala si am cumparat una insa am renuntat la exup. Motorul se aude ca si cum crapa ceva in el si da rateuri in prostie. Nu scoate fum albastru sau ceva! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am schimbat cot+finala(MGP Growler) , fara eliminare de exup. Întrebasem pe atunci daca ma ajuta cu ceva eliminarea lui, mi s-a raspuns ca nu prea, deci am renuntat. Pune un stetoscop pe blocul motor, asa macar vei "vedea" daca vine sunetul de-acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit varianta slick de la michellin, power evo pe Euroring si am scos 2 zile pline cu spatele.
Ii ok,  dar depinde care ii ritmul tau, daca mergi tare spre foarte tare, nu l-as recomanda.
Nu stiu cati km ai putea sa scoti din ea,dar 3-4k cred ca duce pe strada cu tot cu 1 zi de trackday 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, sanyes a spus:

Am folosit varianta slick de la michellin, power evo pe Euroring si am scos 2 zile pline cu spatele.
Ii ok,  dar depinde care ii ritmul tau, daca mergi tare spre foarte tare, nu l-as recomanda.
Nu stiu cati km ai putea sa scoti din ea,dar 3-4k cred ca duce pe strada cu tot cu 1 zi de trackday 🤔

 

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Crezi ca iti poate raspunde cineva la aceasta intrebare?

Este ca si cum ai intreba:  dupa ce a fost operat pe creier,nu mai stie sa vorbeasca..stie cineva pe forum care ar fi cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Baieti,  am si eu o  problema cu al meu R1 2001, l-am dus la sincronizat de carburatoare si mecanicu' mi-a spus ca imi baga  nu stiu ce "fum,abur" in filtru de aer. De la ce sa fie oare? Motoru' nu papa ulei si nici nu scoate fum. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Dennis R ONE a spus:

Salutare! Baieti,  am si eu o  problema cu al meu R1 2001, l-am dus la sincronizat de carburatoare si mecanicu' mi-a spus ca imi baga  nu stiu ce "fum,abur" in filtru de aer. De la ce sa fie oare? Motoru' nu papa ulei si nici nu scoate fum. Va multumesc!

Posibil fisura pe cilindri,sau garnitura de chiulasa arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.03.2019 la 9:35, -Laurentiu- a spus:

salut. vreun motor de rn19  stie cineva de vanzare sau ceva parti din el , gen piston cu biela , vibrochen ,si partea de jos a carterului?

exista ceva compatibilitati de la modelul anterior rn12?

ms frumos

Salut, ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut! Imi poate spune si mie cineva, va rog, un cod de culoare auto cat mai apropiat de rosul de la Yamaha R1 2003? Acel Vivid Red Cocktail. Am incercat la mine in oras pe la cei care prepara vopsea si nu am gasit ceva identic. Este un rosu de la Skoda apropiat, dar nu este identic. Am cateva zgarieturi pe rezervor si as vrea sa-l vopsesc.

Fără titlu.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Dupa 7 ani in care a fost "calul de povara",al meu R1 2002 devine razgaiatul familiei,adica motocicleta secundara "de duminica si vreme buna".  Acest sezon va fi unul calm si relaxant cu km putini facuti mai mult decat ocazional si poate un trackday. In iarna va intra intr-un mini proces de "restaurare" care va implica distributie noia,kit de lant,refacerea/repararea instalatiei electrice,rulmemti,etc. Pe parte estetica va primi o mica cosmetizare sa ii mai sterg din "riduri". La anul face majoratul,momentan are 63.000km si se tine tare.

Sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

 

Am achizitionat de curand un R1 2015 RN32, 8000 km. 

As vrea sa stiu daca urmatorul comportament e normal pentru acest model sau este rezultatul unei modificari la nivel de soft :

In momentul in care tai acceleratia apar pocnituri pe esapament. Stiu ca este de la benzina nearsa care ajunge in esapament. As vrea sa stiu daca e normal sa fie asa sau are un amestec prea bogat ca urmare a unor modificari pe harta de putere. 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi si soft sau poate fi si o desincronizare a injectiei, toba schimbata, alte galerii, alt filtru de aer etc. Prea multe cauze, asa, la rece, pe forum. Incepe cu sincronizarea injectiei ca prim pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, as vrea sa stiu in primul rand daca asa ar trebui sa se comporte modelul :) Poate ma panichez degeaba. Daca nu e normal acest comportament, atunci o sa intru mai in amanunt cu investigatia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tot ce am scris mai sus. N-ai zis nimic de evacuare si filtru de aer, telepatic nu stie nimeni ce ai tu pe mobra, stock sau aftermaket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am raspuns pentru ca nu sunt relevante pentru intrebarea mea. Cu echipare stoc e normal sa dea benzina pe evacuare in momentul in care tai acceleratia ? 

 

Sau , pentru a simplifica mai mult intrebarea, daca iei un R1 2015 RN32 din showroom, cu 0km, e normal sa dea benzina pe evacuare cand tai acceleratia ? :)

Editat de mezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, mezu a spus:

Salut.

 

Am achizitionat de curand un R1 2015 RN32, 8000 km. 

As vrea sa stiu daca urmatorul comportament e normal pentru acest model sau este rezultatul unei modificari la nivel de soft :

In momentul in care tai acceleratia apar pocnituri pe esapament. Stiu ca este de la benzina nearsa care ajunge in esapament. As vrea sa stiu daca e normal sa fie asa sau are un amestec prea bogat ca urmare a unor modificari pe harta de putere. 

 

Multumesc anticipat

Daca ai toba sport asa va face,si nu este normal sa se intample asta,dar este efectul advers al unei evacuari permisive. Se rezolva cu o resoftare.🤗

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...