JAGI Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Inca un plus pt alegerea kitului de 520 in locul celui OEM de 530, foarte greu si scump, si greu de curatat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mlatcu Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 + 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat. La rapoartele schimbate fata de cele stock nu iti afecteaza kilometrajul , adica sa arate mai mult sau mai putini km/H , sau folosesti un Speedohealer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Iti afecteaza kilometrajul, dar nu ma deranjeaza. poti folosi un speedohealer dar costa in jur de 100 de euro. Eu nu cred ca merita. Legat de foaia de aluminiu, pe mine nu ma incanta ideea pe moto de strada...pur si simplu nu ii vad rostul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Exista foi "hibride", interiorul din aluminiu si dintii din otel... Da...singurul producator care are patentata solutia asta este supersprox din cate stiu. Si are un pret de 3 ori mai mare fata de una din otel. iar castigul in greuatate cred ca este nesemnificativ pe strada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yo4hgx Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 Pe strada nu cred ca se justifica nici diferentele dintre tot kitul 520 vs 530... eu ziceam doar ca technic exista astfel de foi. Acuma sa fiu sincer... mie mi-a placut cum arata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alx_95 Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Pt R1 `09 ce recomandati: ECU flash sau PC? Vreau sa elimin cat, tobe aftermarket,mod pornire vent, etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Cu PC nu cred ca poti seta temperatura la care sa porneasca ventilatoarele. Stiu ca poti face mult mai multe modificari cu cu ECU flash decat cu un PC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 nu ai ce sa faci cu pc`ul,trebuie ecu flash ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 (edited) SALUTARE ! Ma gandesc sa vand R1-le meu, 2007. Daca e cineva interesat, detalii in privat. Edited December 17, 2018 by Cip M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 e de strada? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Strada + Pista Are ce-i trebuie pt amandoua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis R ONE Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Salutare! Sunt nou pe aici si as avea nevoie de cateva sfaturi/pareri in legatura cu R1 din 2001 daca se poate . L-am luat recent si as vreau sa stiu ce probleme apar la acest model. Va multumesc mult! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanyes Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 3 hours ago, Dennis R ONE said: Salutare! Sunt nou pe aici si as avea nevoie de cateva sfaturi/pareri in legatura cu R1 din 2001 daca se poate . L-am luat recent si as vreau sa stiu ce probleme apar la acest model. Va multumesc mult! Salut Exista functia de search sa cauti problemele specifice acestui model/an. Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 La 18.12.2018 la 22:42, sanyes a spus: Dar motorul avand o varsta inaintata, eu zic sa fi atent la absolut orice, ca nu stii de unde sare iepurele In general din motor și amortizoare va sari iepurila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis R ONE Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 Sa inteleg ca sunt problematice la motor si amortizoare ? Ce ar putea sa se intample la motor, sa crape ? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Nu sunt problematice deloc chiar. Doar ca in general sunt mega abuzate (limitare, wheelie, etc) si neintretinute. As indrazni sa spun ca sunt cele mai abuzate dintre ss-urile vechi. Doar eu stiu cati bani am bagat in intretinere ca sa mentin babeta din dotare perfect functionala(R1 2002). Am luat-o la 29.000,acum are 65.000 si merge perfect... Inca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis R ONE Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Da, intr-adevar, aici depinde si cum este intretinut. Oricum, majoritatea sunt tavalite. Nu cred ca exista motocicleta din anii respectivi sa nu fie " scapata". Din cate am inteles de la un amic, R1-urile au o problema cu mancatu' de ulei, spunea ca majoritatea papa ulei! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis R ONE Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 On 23.12.2018 at 8:42, george05 said: Nu sunt problematice deloc chiar. Doar ca in general sunt mega abuzate (limitare, wheelie, etc) si neintretinute. As indrazni sa spun ca sunt cele mai abuzate dintre ss-urile vechi. Doar eu stiu cati bani am bagat in intretinere ca sa mentin babeta din dotare perfect functionala(R1 2002). Am luat-o la 29.000,acum are 65.000 si merge perfect... Inca. Se pare ca al meu R1 a inceput sa-mi dea batai de cap. Am schimbat evacuare ( galeria,cot si toba finala) si a inceput sa zornaie ceva, nu imi dau seama daca zbomotul provine din motor sau din galerie. Cer este ca nu aveam galeria originala si am cumparat una insa am renuntat la exup. Motorul se aude ca si cum crapa ceva in el si da rateuri in prostie. Nu scoate fum albastru sau ceva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Eu am schimbat cot+finala(MGP Growler) , fara eliminare de exup. Întrebasem pe atunci daca ma ajuta cu ceva eliminarea lui, mi s-a raspuns ca nu prea, deci am renuntat. Pune un stetoscop pe blocul motor, asa macar vei "vedea" daca vine sunetul de-acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takke Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 salut baieti! are cineva o parere despre michelin power cup evo? le as folosi la maxim 1 trackday si 3-4k km pe an. Le am gasit la un furnizor pe 1100 lei setul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanyes Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Am folosit varianta slick de la michellin, power evo pe Euroring si am scos 2 zile pline cu spatele. Ii ok, dar depinde care ii ritmul tau, daca mergi tare spre foarte tare, nu l-as recomanda. Nu stiu cati km ai putea sa scoti din ea,dar 3-4k cred ca duce pe strada cu tot cu 1 zi de trackday Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christian Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Acum 1 oră, sanyes a spus: Am folosit varianta slick de la michellin, power evo pe Euroring si am scos 2 zile pline cu spatele. Ii ok, dar depinde care ii ritmul tau, daca mergi tare spre foarte tare, nu l-as recomanda. Nu stiu cati km ai putea sa scoti din ea,dar 3-4k cred ca duce pe strada cu tot cu 1 zi de trackday +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha r1 2006 Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Buna seara, daca s ar putea sa ma ajute si pe mine cineva cu o problemă Am un r1 2006 a fost scos cipul de pe calculator Am cecul aprins in bord si motorul nu mai trage deloc, sie cineva din ce cauza , daca asta e cauza?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Crezi ca iti poate raspunde cineva la aceasta intrebare? Este ca si cum ai intreba: dupa ce a fost operat pe creier,nu mai stie sa vorbeasca..stie cineva pe forum care ar fi cauza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.