sanyes Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 @george05 cu evacuarea aia "galagioasa" si de ii bagi db killer nu te mai primesc la Hungaro Poate daca bagi un dk killer cu diametrul de iesire a unui pai treci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Hahaaaa! Da stiu, am auzit noutățile. Probabil ca voi cumpara o evacuare stock pt vizitele pe Hungaro, altfel nu am nici o sansa. Si asa e batran Gremlin, deci nu cred ca o gatuire pe evacuare să-l afecteze prea mult. 2.10 sper sa scot si de merg cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 15, 2020 Share Postat Ianuarie 15, 2020 Salutare! Am o intrebare: Furcă de R1 1998-2003 rn01-04-09 Sunt toate 3 la fel? La fel si janta, discuri,ax juguri. Daca se potrivesc piesele de la una la alta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 19, 2020 Share Postat Ianuarie 19, 2020 nu sunt la fel. Modelul 2002 2003 are furcile mai scurte. Nu stiu cum e cu jugurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 20, 2020 Share Postat Ianuarie 20, 2020 Da... Am găsit într-un final pe forumurile din afara. La jug diferă offset-ul. Iar furcă de 02-03 e mai scurtă cu 15mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 19, 2020 Share Postat Martie 19, 2020 Gata de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 Parca o recunosc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 Acum 3 ore, TNG a spus: Parca o recunosc.... are carene de strada acum si am facut intre timp cateva upgrade-uri. Ma bucur de ea cat se mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 Acum 3 ore, christian a spus: are carene de strada acum si am facut intre timp cateva upgrade-uri. Ma bucur de ea cat se mai poate Stiu eu ti-am pregatit-o la ultima revizie spatamana trecuta la Goracing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 1 oră în urmă, TNG a spus: Stiu eu ti-am pregatit-o la ultima revizie spatamana trecuta la Goracing tare! nu stiam... multumesc mult de tot, sunt foarte multumit. esti top ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 Salutare , post informativ pentru detinatori de Yamaha R1 07-08 am intampinat urmatoarea situatie : Am achizitionat un PC3 + Igniton Module + QS la instalarea acestuia nestiind exact care mufe unde vin PC3 si Ignition Module avand mufe identice evident l-am legat gresit iar ECU a intrat in avarie motocicleta mergea doar in 2-3 pistoane si imi dadea Eroarea 39 iar in modul de diagnoza Err-4 (Improper connection in wire harness;Malfunction in meter;Malfunction in ECU) . M-am apucat sa intreb "expertii nostri din tara" iar ca raspuns am primit "ai prajit ECU" ;"ai prajit intrarea" ;"nu esti primul patit" . Urmatorul pas a fost sa ma apuc sa caut alt ECU la sfatul unora si cand am vazut la ce pret ajung cu el plus ca mai trebuie si softat sa se anuleze imobilizator ca sa mearga pe motocicleta (250-300 Euro ECU + 100 Euro soft ca sa ajung la stadiul de unde am plecat ) .am zis ca am apuc sa ma documentez mai in detaliu . Zis si facut am gasit o firma in Spania http://www.ifitec.es/ care se ocupa de tunning am vorbit cu ei au zis ca imi verifica ECU in caz ca e prajit nu ma costa nimica si pot cumpara unul de la ei YEC . Ajuns ECU in Spania ECU era doar in safe mode si nu era prajit,ars,intrari arse sau ce alte informatii am primit de la expertii nostri ( aviz amatorilor nu credeti tot ce zic ai noistrii ca e lipsa mare de cunostiinte si ajungi sa cheltui o gramada de bani degeaba) Rezultatul la Spanioli a fost Conversie totala la ECU YEC cu toate functiile corespunzatorea a unui Genuine ECU YEC (350 euro) + mufa Yec pentru a putea accesa direct ECU + Quickshifter + Autoblipper + Mapa cu configuratia motocicletei (350 euro) toate au venit cu instructiunile de instalare corespunzatore si accesorii (Cost total 700 euro) . Ca si concluzie si invatatura de minte daca ajungeti in situatia mea mai bine documenteaza-te tu inainte sa asculti de toti "expertii". Putin despre motocicleta : Model Yamaha R1 2007 Upgraduri : Semighidoane PP Tunning Acceleratie Rapid Motion Pro Pompa frana HEL 18x20 Furtune frana Metalice Indicator trepte PZ Racing Filtru Aer BMC Race Smog plates Scarite PP Tunning Arcuri Fata K-tech mai dure Suspensie Spate Ohlins ECU YEC Quickshifter Ifitec Autoblipper Ifitec Evacuari + Galerie Leo Vince Lant DID 520 rapoarte -1 +2 +3 +4 in functie de circuit Pinion Spate Sitta , Supersprox , Pinion fata Supersprox Parbriz Double Bubble Protectii Motor,Ambreaj ,Crashpaduri,Bobbins GB RACING Probabil am mai uitat ceva maruntisuri , urmeaza si cateva poze. O zi buna tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 (editat) Hm...foarte interesant. Asta-i noua mea jucarie Editat Iunie 22, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 1 oră în urmă, goe 75 a spus: Hm...foarte interesant. Asta-i noua mea jucarie Deci era ce trebuie și ați bătut palma. Faina babaciunea. Ambele R-uri vândute de om arătau bine de tot. Sa ai bafta la ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 @george05 Multam fain! Da , sunt foarte multumit cu achizitia . Se prezinta superb pentru o babaciune.Si tobele alea de carbon o fac si mai interesanta. Vanzatotul super serios si de treaba . Am avut pretentia sa-mi faca el cartea si a rezolvat-o fulgerator. S-a intamplat ca sa ramanem fara masina cu carlig chiar in zilele alea, ambele fiind in service...si ne-a ajutat si pe partea aia, ducandu-se dupa nepotu la autogara... Ma bucur ca a iesit foarte bine si s-a rezolvat ultra rapid O aveam pe lista de ani de zile ...dar am vrut sa fiu sigur ca trec de 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 (editat) Hahhaaaaa! Noah foarte bine. Se zice ca după 40 de ani te poți tine mai bine de asa motor, spatele fiindu-i deja rupt. Vorba din popor morosenaeasca. Astazi, la majorat, a primit un pic de curent sa sufle și el(Gremlin). Nu a mai văzut lumina naturala de 10 luni. E în așteptarea verii, a unui service mai atent și a primei zile pe circuit. VID_20200622_111026.mp4 Editat Iunie 22, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iunie 25, 2020 Share Postat Iunie 25, 2020 Dacă tot s-a reîmprospătat topicul cu noua achiziție, felicitări lui goe, adaug și eu ceva aici.. un tip din Franța cu un R1 2018 la 23.000km a pățit o belea ca în pozele de mai jos. P.s.: am văzut sub ce formă a rulat cu el, cu wheelie-uri puternice, alergat pe strada ca pe circuit, dar totuși.. Screen_Recording_20200625-225524_Instagram_1.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 25, 2020 Share Postat Iunie 25, 2020 Multam fain! Tot e mai bine ...prin 2015 se rupeau , acum doar ramane fara ungere la un cuzinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 26, 2020 Share Postat Iunie 26, 2020 8 hours ago, Cristian C. said: Dacă tot s-a reîmprospătat topicul cu noua achiziție, felicitări lui goe, adaug și eu ceva aici.. un tip din Franța cu un R1 2018 la 23.000km a pățit o belea ca în pozele de mai jos. P.s.: am văzut sub ce formă a rulat cu el, cu wheelie-uri puternice, alergat pe strada ca pe circuit, dar totuși.. Uite ce se intampla cand mergi pe o roata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 26, 2020 Share Postat Iunie 26, 2020 Cand nesimtirea si prostia este mare,cel mai inteligent cedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 30, 2020 Share Postat Iulie 30, 2020 Ha ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 31, 2020 Share Postat Iulie 31, 2020 Bah ești nebun? Am crezut ca placa aia din spate de pe gard e placuta de inmatriculare. Mistoaca jucăria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 31, 2020 Share Postat Iulie 31, 2020 (editat) Dap, e singura japo care mi se pare frumusica . O sa-i pun un parbriz Puig fumuriu 30% . In rest ramane fara modificari . Practic am luat-o pentru look, dar mai ales pentru sunetul fenomenal ...in rest ...o sa ma pregatesc sufleteste rotiseria pe care o sa o am de indurat. Ce mi se pare incredibil este ca am nimerit una care inca este pe softul original , dupa 12 ani. Editat Iulie 31, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 17, 2020 Share Postat Septembrie 17, 2020 Ajustat timpi FTECU QS si TransLogic Blip Assist, noua harta dedicata 4c8 pentru evacuare full Mivv, micsorat frana de motor 3-5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 4, 2020 Share Postat Octombrie 4, 2020 Mda , acum am si ier 1 ...si am avut destul timp de testare sa pot spune foarte sigur ca variantele cu evacuarea sub sa sunt de tot rahatul , ca motorete de strada . Orice Suzuki o face praf ca putere si orice Blade o distruge la ciclistica , deci nu se justifica disconfortul cauzat de rotisorul de sub fund decat pentru Yamaca fanboys. Repet : Daca nu sunteti obsedati cu Yamaha , stati departe de R1 cu tobe sub sa ca nu se merita derajul cand sunt atatea alternativa mai bune pe piata. Aaa...si faptul ca la ture de cca 5-600 km / zi ajungi acasa cu hainele imbacsite de gaze de esapament , este destul de neplacut. Ca sa aiba sens sa-i dau o a doua sansa ,am facut o resoftare la TNG si schimbarea a fost miraculoasa ( dar tot nu se compara cu puterea Suzuki) si am comandat o toba laterala , joasa , scurta. Peste iarna o sa mai bag in ea cam 1500 € si la primavara o sa ma lamuresc daca o sa ramana in colectia mea permanent sau o sa vand la pret de vandut pe loc , ca sa ma scap de ea instant si sa nu mai aud de yamaca . Singura surpriza pozitiva a fost ca m-am inteles cu pozitia in sa fantastic de bine la drumuri lungi. Ajuns acasa fara dureri absolut deloc ...in timp ce se aude ca ar pune presiune pe incheieturi...si am simtit presiunea aia si pe pielea mea cand am incercat-o cu ani in urma si nu aveam experienta de acum. Daca aveti cunostinta de un kit de coditza R1 2008 care sa arate bine fara tobe , link-uri va rog. Daca nu o sa gasesc ceva de genul , prefer sa las si tobele superioare montate ...doar ca sa nu-i stric aspectul placut, in versiunea de strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Va salut colegi! Ma adresez în special deținătorilor de Yamaha R1 2010, respectiv Big Bang. As vrea sa achiziționez modelul din 2010 și m-ar interesa o părere despre moto. Poziție , putere, fiabilitate(cam ce se strica des la ea, la modelul predecesor erau probleme cu oala la ambreiaj), și o părere cam cum trage motocicleta din diferite ture ( am înțeles ca la acest model crossplane ar trage cam de la orice turație , nu are acea explozie de putere de la 7k ture de la predecesorul lui..). M-ar interesa sa o folosesc si pe circuit . Țin sa menționez ca nu sunt începător , dețin carnet de 6 ani in care am schimbat moto de la 125cmc pana la 1000cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.