doctoroo Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 motorul yamaha r9 are ordinea aprinderii diferita fata de modelele 4 in linie normale. Se aseamana cu un motor v4. Gandeste-te la cauciucul spate si la niste puncte pe el ca orele pe un ceas de mana. La un motor 4 in linie normal punctele sunt mai rare si mai mari (adica daca ai fi superman ai simti tractiunea mai sacadat si mai puternic, sau ca si gum ai merge pe un drum cu gropi adanci si rare). La un 4cross-plane sau v4 punctele alea sunt mai dese si mai mic (adica tractiunea se transmite mai liniar si mai continuu). Cat despre r1 pana in 2009 sau r6 este adevarat ce ai auzit tu dar din alt punct de vedere. Au cuplu slab la turatii medii, iar puterea vine dintr-o data. Dar puterea asta nu e mai mare sau mai mica decat modelele din aceeasi clasa ale altor producatori. Si nici power-surge-ul nu e asa dur, dar lipsa de cuplu la turatii medii da senzatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasyr6 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) respect brembo !!! da e foarte adevarat ceea ce ai zis tu , si te-ai exprimat mult mai clar decat eu .dar eu ma refeream la modelele pana in anul 2009 adika motorul big bang sau cum so numi ala . ma-m dat pe r1 model 2005 , ce sa spun asta a fost senzatia mea (molcom la inceput = turele joase , explozie= (dozaj de puetere mult mai mare in turele marii am dat un exemplu de 8 mii in sus ) ... multumesc ca ai corectat post-ul meu respectele mele sau:poate are dreptate doctoroo Editat Mai 10, 2010 de vasyr6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity01 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Multumesc pt raspunsuri chiar nu imi dadeam seama de motoru' big-bang sau crossplane sau cum s-o mai numi a si ce parere aveti de R125 sora mai mica a lui R6? pt inceput cu una din aceasta as vrea sa merg,oare R125 mai are acel surplus de putere ? Editat Mai 10, 2010 de ghost rider01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasyr6 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 daca esti incepator , este ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) cateva poze cu el demontat trece printr'o cura de verificari pana la ultimul surub ..curatenie etc sper sa fac o grafica frumusica ..alb cu ceva adezive urmeaza sa mai fac: -inlocuirea quick yec cu cordona -traction control -ulei xt4 10w60 racing -eventual sa pun etrierii de honda cu zcoo placute -capac nou la alternator + protectie home made in carbon si fibra..sper sa iasa bine -plasa de protectie pe radiator ca sa protejeze cand ies in decor -levier schimbator nou ..putin divers de cel original ptr a putea inversa quickshifterul montate pe motor: radiala brembo 19x20, levier cu experienta asfaltului -semimanere racing cu bratara -gaz rapid robby moto - jante marvic magneziu 17" -discuri discacciati 320mm -bascula spate sbk Gollinelli (producator cadre si bascule Moto2) -cdi YEC + quick yec -akrapovic complet 60mm -bmc race -antihopping STM EVO -toata fata completa R1 cu kit ohlins -amortizor spate ohlins -kit lant pas 520 -capac alternator experimentat in frecari cu asfaltul scarite valter moto -gume kr spate is 211gp fata sper sa o fac frumusica si sa ne distram Editat Mai 12, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 io cred ca ai furat-o...ca nu are butucul de cheie s-o stapanesti sanatos...si zii dreaq impresiile de drum...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 cateva poze cu el demontat trece printr'o cura de verificari pana la ultimul surub ..curatenie etc sper sa fac o grafica frumusica ..alb cu ceva adezive urmeaza sa mai fac: -inlocuirea quick yec cu cordona -traction control -ulei xt4 10w60 racing -eventual sa pun etrierii de honda cu zcoo placute -capac nou la alternator + protectie home made in carbon si fibra..sper sa iasa bine -plasa de protectie pe radiator ca sa protejeze cand ies in decor -levier schimbator nou ..putin divers de cel original ptr a putea inversa quickshifterul montate pe motor: radiala brembo 19x20, levier cu experienta asfaltului -semimanere racing cu bratara -gaz rapid robby moto - jante marvic magneziu 17" -discuri discacciati 320mm -bascula spate sbk Gollinelli (producator cadre si bascule Moto2) -cdi YEC + quick yec -akrapovic complet 60mm -bmc race -antihopping STM EVO -toata fata completa R1 cu kit ohlins -amortizor spate ohlins -kit lant pas 520 -capac alternator experimentat in frecari cu asfaltul scarite valter moto -gume kr spate is 211gp fata in sfarsit te-ai tinut de cuvant asteptam rezultatele finale... succes in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut baieti, im urma incidentului rutier am si eu spre vanzare un set de carene de Yamaha r1 pe care nu le avam montate in momentul accidentului deci practic arata bn. sunt complecte le luasem pentru mine dar nu mai am apucat sa le pun. Sunt luate din italia si sunt de fibra de sticla.Ma puteti gasii la 0768985428. Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Seara buna, popor vite(a)zist! Daca nu intreb unde trebuie, dati va rog un report sa revin sa-mi sterg postul (cred ca trebuia sa-l pun la bursa dar nah)! DAAAAR... treaba sta in urmatorul fel: Unde pot gasi un airbox, filtru, si tijele (sau ma rog, legaturile) intre levierul de soc si carbelitoare? In afara de filtrul, restul pot fi evident si sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ebay? il cauti pe "igor"(glumesc) pe ebay ca neamtzu nu da tzepe ca romanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Good point(s)! Multzam fain! Intrebam caci speram sa fie totusi careva p-aici cu asa ceva ramas de pe la o inlcuire, dezmembrare, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 salutare. are cineva de vanzare toate partea din spate de la R1 2001-2003. ma refer la cadru, carene, undertail, stop, sa pasager, sa pilot. ma intereseaza ptr modificarea unei yamaha FZR600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrreei Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 R1 e cel mai tare super moto din clasa de 1000,fara discutii;)) Uitati-va la superbike. Deci pe scurt, R1 rulz!!! Asflat uscat si aveti grija.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 R1 e cel mai tare super moto din clasa de 1000,fara discutii;)) Uitati-va la superbike. Deci pe scurt, R1 rulz!!! Asflat uscat si aveti grija.... ce-ai taticutzule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 ce-ai taticutzule? Are R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 invidiosule =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 noutati montat radiator cu protectii montat TC cu tot cu senzori ..mai tre sa vopsesc suportii senzorilor in negru imi lipseste panoul de control la TC ..soseste sapt asta si ala ..acum e provizoriu dar fctional maine probele pe UD montat noul senzor GP cordona quickshifter direct in YEC am descoperit ca am airbox marit de carbon in presiune si filtru racing ...o plasa metalica ptr tantari si un burete ff subtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 r1 pana in 2004 e destul de slab, 98-01 pe ciclistica si 02-03 pe gaz. ma insel mac ? oricum nu cred ca o sa ii ajungi la limita cat de curand. ca intermediar e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) stii cum e, imp e sa te multumesti ..sunt vremuri grele iar mai important e sa ii dai GAZ!! restul nu conteaza cat de curand va spun cum se comporta in pista in comparatie cu k5 600 care era foarte usoara si agila Editat Iunie 1, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrreei Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Brembo, esti un simpatic :-j , dar te iert pt ca esti in brigada R1 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 r1 pana in 2004 e destul de slab, 98-01 pe ciclistica si 02-03 pe gaz. ma insel mac ? oricum nu cred ca o sa ii ajungi la limita cat de curand. ca intermediar e foarte bun. stati linistiti ca mai conteaza si cine o cunduce...din cate am auzit Mac cica le are cu astea deci e posibil sa impacheteze pe multi oricum e de preferat (cel putin pt mine) un motor mai vechiutz dar bine dotat decat ceva mai nou si stock Mesaj completat Brembo, esti un simpatic :-j , dar te iert pt ca esti in brigada R1 ) multumesc Mesaj completat noutati si la mine (multumim racingparts.ro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Avem si piese de R1 2002-2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 am inteles ca pt r1 2006-2009 s-a facut un crash protector in partea de jos a cadrului..am vazut si cat de mult protejeaza..acuma intrebarea mea,aveti careva idee daca s-ar potrivi si la gsxr 1000 k5?nu de alta dar nu as vrea sa dau 60£ si sa ma uit la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 la r1 capacele ies mult in afara fata de suzuki ..de aia si are nevoie la suzu e suficient sa ai crashuri bune si nu iti faci probleme eventual crash bascula + furca in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.