Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vb la modul serios nu valoreaza nici jumate din banii ceruti :)

ca sa nu mai vb de gumele proaste si colorate ..mamma miaaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac, motocicleta aia e de vis, 1998..... in stare absolut originala..... pun pariu ca atata a tinut-o, ca nici macar nu porneste, dar asta conteaza mai putin, e de expozitie....

cealalta custom, din 2008, am vazut-o live, mie nu-mi place deloc, prietenei mele i-au placut dungile vopsite in alb, vrea sa le vopsesc si eu pe ale mele..... am zis ca nu pot, cauciucurile le am de la mac si nu-mi da voie..... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare care e lagata de yamaha, ce este acel motor Big-Bang? Si mai este ceva am inteles ca R1 si R6 sunt cele mai periculoase motociclete deoarece puterea motorului nu este distribuita constant si la o anumita turatie vine toata putere dintr-o data,este adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda are o explozie de putere de pe la 8 mii in sus de care nu au alte modele din clasa asta . nu trage la fel de cursiv ca rr sau gsx-r .e mai molcom in turatiile joase ,dar cum continuii sa urci in ture si ajungi pe la 8 mii isi iese din minti ,simti un sut puternic in fund ;) asta legat la intrebarea r1,r6 . in rest nu am avut ocazia sa calaresc un model 2009 care este echipat cu acel motor asemanator ca acela de m1 din moto gp :agree:

Editat de vasyr6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare care e lagata de yamaha, ce este acel motor Big-Bang? Si mai este ceva am inteles ca R1 si R6 sunt cele mai periculoase motociclete deoarece puterea motorului nu este distribuita constant si la o anumita turatie vine toata putere dintr-o data,este adevarat?

 

 

ceea ce zice vasy e complet eronat!

 

deci motorul de la yamaha big-bang este un motor in 4 timpi care imita motorul in doi timpi...are un sunet asa...cum sa zic...face big-bang, big-bang, nu are insa nici o legatura cu big-bang-ul de la facerea universului, unii i-ar spune crossplane engine...da' nu stiu de ce....scrie pe google ca cica e legat de ordinea de aprindere la bobinele din capul bujiilor si erau si filmulete explicative!!

 

Legat de R1 si R6.....sunt intr-adevar cele mai periculoase, vb lui Trotinel...sunt motociclete pt zei....dozarea puterii e...cum sa ma explic....cam ca siexul...la inceput e o miscare dute-vino, du-te vino si la un mom dat e un climax, ca un orgasm...e o eruptie...adica vine toata puterea odata, multi nu stiu cum sa reactioneze atunci si cad pe spate, iar 1 sau 6 de dupa "R" reprezinta numarul de "numere" la care rezista motorul, eu dupa primul ma culc...d-aia am luat R1. Exista unii care tin la 6 numere...aia iau R6...ai inteles ideea ;)

 

Explozia asta de putere e atat de mare incat pe mine odata m-a ridicat la 240 la ora...si nu sunt pescar (mincinos)...

 

....Bai nene cand o sa dispara folclorul asta cu explozii si mai ales cand o sa citim si noi un subiect inainte sa punem o intrebare pertinenta?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul yamaha r9 are ordinea aprinderii diferita fata de modelele 4 in linie normale. Se aseamana cu un motor v4. Gandeste-te la cauciucul spate si la niste puncte pe el ca orele pe un ceas de mana. La un motor 4 in linie normal punctele sunt mai rare si mai mari (adica daca ai fi superman ai simti tractiunea mai sacadat si mai puternic, sau ca si gum ai merge pe un drum cu gropi adanci si rare). La un 4cross-plane sau v4 punctele alea sunt mai dese si mai mic (adica tractiunea se transmite mai liniar si mai continuu).

Cat despre r1 pana in 2009 sau r6 este adevarat ce ai auzit tu dar din alt punct de vedere. Au cuplu slab la turatii medii, iar puterea vine dintr-o data. Dar puterea asta nu e mai mare sau mai mica decat modelele din aceeasi clasa ale altor producatori. Si nici power-surge-ul nu e asa dur, dar lipsa de cuplu la turatii medii da senzatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respect brembo !!! da e foarte adevarat ceea ce ai zis tu , si te-ai exprimat mult mai clar decat eu .dar eu ma refeream la modelele pana in anul 2009 adika motorul big bang sau cum so numi ala . ma-m dat pe r1 model 2005 , ce sa spun asta a fost senzatia mea (molcom la inceput = turele joase , explozie= (dozaj de puetere mult mai mare in turele marii am dat un exemplu de 8 mii in sus ) ...

 

multumesc ca ai corectat post-ul meu ;) respectele mele

 

sau:poate are dreptate doctoroo

Editat de vasyr6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri chiar nu imi dadeam seama de motoru' big-bang sau crossplane sau cum s-o mai numi ;) a si ce parere aveti de R125 sora mai mica a lui R6? pt inceput cu una din aceasta as vrea sa merg,oare R125 mai are acel surplus de putere :agree: ?

Editat de ghost rider01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva poze cu el demontat

trece printr'o cura de verificari pana la ultimul surub ..curatenie etc

sper sa fac o grafica frumusica ..alb cu ceva adezive :P

urmeaza sa mai fac:

-inlocuirea quick yec cu cordona

-traction control

-ulei xt4 10w60 racing

-eventual sa pun etrierii de honda cu zcoo placute

-capac nou la alternator + protectie home made in carbon si fibra..sper sa iasa bine

-plasa de protectie pe radiator ca sa protejeze cand ies in decor :)

-levier schimbator nou ..putin divers de cel original ptr a putea inversa quickshifterul

 

montate pe motor:

radiala brembo 19x20, levier cu experienta asfaltului

-semimanere racing cu bratara

-gaz rapid robby moto

- jante marvic magneziu 17"

-discuri discacciati 320mm

-bascula spate sbk Gollinelli (producator cadre si bascule Moto2)

-cdi YEC + quick yec

-akrapovic complet 60mm

-bmc race

-antihopping STM EVO

-toata fata completa R1 cu kit ohlins

-amortizor spate ohlins

-kit lant pas 520

-capac alternator experimentat in frecari cu asfaltul

scarite valter moto

-gume kr spate is 211gp fata

 

sper sa o fac frumusica si sa ne distram :P

P1010167.jpg

P1010166.jpg

P1010165.jpg

P1010164.jpg

P1010163.jpg

P1010162.jpg

P1010161.jpg

P1010160.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca ai furat-o...ca nu are butucul de cheie :P

s-o stapanesti sanatos...si zii dreaq impresiile de drum...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai tineam minte ce nume aveau placutele pe care mi le-ai dat.... zcoo.... durere, am facut la stoppie involuntar... pe departe cele mai bune... :P

punei xenon, rizoame si fuga la terasa ca e er1.... :)

bafta la preparat, sunt curios cum o sa-ti placa trecerea de pe 600 la 1000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva poze cu el demontat

trece printr'o cura de verificari pana la ultimul surub ..curatenie etc

sper sa fac o grafica frumusica ..alb cu ceva adezive :P

urmeaza sa mai fac:

-inlocuirea quick yec cu cordona

-traction control

-ulei xt4 10w60 racing

-eventual sa pun etrierii de honda cu zcoo placute

-capac nou la alternator + protectie home made in carbon si fibra..sper sa iasa bine

-plasa de protectie pe radiator ca sa protejeze cand ies in decor :P

-levier schimbator nou ..putin divers de cel original ptr a putea inversa quickshifterul

 

montate pe motor:

radiala brembo 19x20, levier cu experienta asfaltului

-semimanere racing cu bratara

-gaz rapid robby moto

- jante marvic magneziu 17"

-discuri discacciati 320mm

-bascula spate sbk Gollinelli (producator cadre si bascule Moto2)

-cdi YEC + quick yec

-akrapovic complet 60mm

-bmc race

-antihopping STM EVO

-toata fata completa R1 cu kit ohlins

-amortizor spate ohlins

-kit lant pas 520

-capac alternator experimentat in frecari cu asfaltul

scarite valter moto

-gume kr spate is 211gp fata

 

 

in sfarsit te-ai tinut de cuvant :) asteptam rezultatele finale...

 

succes in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, im urma incidentului rutier am si eu spre vanzare un set de carene de Yamaha r1 pe care nu le avam montate in momentul accidentului deci practic arata bn. sunt complecte le luasem pentru mine dar nu mai am apucat sa le pun. Sunt luate din italia si sunt de fibra de sticla.Ma puteti gasii la 0768985428. Ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna, popor vite(a)zist! :laugh:

Daca nu intreb unde trebuie, dati va rog un report sa revin sa-mi sterg postul (cred ca trebuia sa-l pun la bursa dar nah)! :D

DAAAAR... treaba sta in urmatorul fel: Unde pot gasi un airbox, filtru, si tijele (sau ma rog, legaturile) intre levierul de soc si carbelitoare? In afara de filtrul, restul pot fi evident si sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good point(s)! Multzam fain! :D

 

Intrebam caci speram sa fie totusi careva p-aici cu asa ceva ramas de pe la o inlcuire, dezmembrare, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...