brembo Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos! cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates... Nea,pe mine personal nu ma deranjeaza bubuiturile alea,asa ca nici nu umblu acolo.Problem solved Editat Iunie 27, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon. Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva. Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare. In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno. La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia Editat Iunie 27, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno. La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Crash Pad bascula R1 2004 - 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele. Mai sa fie....sigur ai facut tu lucrarea in 30 de min si doar cu un imbus normal si fara sa dai carenele laterale, seaua, rezervorul, airbox-ul, regulatorul de tensiune, capacul de sub regulator, eletrovalva, furtunele de la capace, capacele si respectiv remontat tot inapoi? ca sa nu mai zic ca daca ai doar un imbus in forma de L iti blestemi toata ziua. trebuie o cheie foarte plata cu clicket si un cap imbus de 5.... Poate nu vorbim de acelasi model de R1 daca zici ca e usor de umblat la chiulasa Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele. remapul la 2006 se face doar prin schimbarea ECU-lui si nu mai poti interveni doar din soft pe el. fizic nu suporta update doar din soft cu modificarea parametrilor. rescrierea se face mult mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata. Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta.. Editat Iunie 28, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diuliu03 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Salutare iubitori de R1, nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere . Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 . Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com Asfalt uscat & have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Crash Pad bascula R1 2004 - 2006 Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta! Nerecomandat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 cum vin montate pe motocicleta wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro. Evident ca nu castigi nimic, eventual eviti sa-ti busesti motorul de la prea multe explozii in galerii/tobe. Ma gandesc insa ca daca se apuca bizonii de la UE sa fugareasca motocicletele pe motive de modificari/poluare, e bine sa existe o solutie de backup. Editat Iunie 28, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Stie cineva de unde pot face rost de 2-3 quick-turn screws din acelea care tin carenele pt modelul rn12 (04-06)? Am dat carenele jos sa schimb 2 coliere de la apa care imi picurau si copii vecinilor care alta treaba n-au decat sa stea pe capul meu s-au jucat cu ele,si bineinteles ca acum lipsesc cateva... Editat Iunie 28, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Cauta la o Dacie prin fata blocului ... de aia lasata in paragina ... Hai cu vara!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Am intrebat A&R Motorsports daca pot fabrica sitele mai scurte, raspunsul a fost da. Daca vreti tobe OEM race dar mai scurte, specificati lungimea sitelor la rubrica mentiuni speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Salutare iubitori de R1, nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere . Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 . Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com Asfalt uscat & have fun Depinde de tine cat ai capul pe umeri. Condus - cam de top, Consum - mare (nu poti sa ai si putere si consum), vibratii - sunt (cred ca inafara de 1000rr nu mai exista SS cu arbore de echilibrare), intretinere - depinde cat tii la ea. Am eu unul de vanzare, da' iti trebuie centura de siguranta la el si avand in vedere ca probabil esti la inceput...nu prea iti recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 brembo din ce an le-au pus "arbore de echilibrare,1000rr" ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta! Nerecomandat! Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni. Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta! Nerecomandat! Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt. Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 brembo din ce an le-au pus "arbore de echilibrare,1000rr" ? mersi din 2004, asta am constat pe motorul pe care l-am avut eu. o prostie in viziunea mea...mai ales pt un SS si ca sa confirm spusele mele pt ca e mai rapid asa uite citeste aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni. Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii. Nu stiu pentru ce le-ai facut, poate de hobby, ca sa zic asa. Irelevant. Problema este alta - nu se pot face oricum. Dar romanul se bucura la ieftineala, la mocangeala. Se bucura mai tare decat daca gaseste un milion de lei pe jos. Fix aceeasi mentalitate la crash pads,(exact ca la discutia despre placute de frana ieftine care te lasa fara discuri - gaura in buget de 500 de euro). Domle - sa fie ieftine. Dar nu e tocmai asa. E ca si cum azi imi deschid frizerie si eu am fost ucenic o singura zi si am tuns doar perciuni. Inseamna ca sunt frizer? Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat. Pardon, nu a intrat tubulara. Am in service tubulare cu patrat de 1/4, 3/8. Mai subtiri sau mai groase in perete. Prost gandite, executate la misto - inginerie nexam! Tubularele, evident Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt. Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici. Merci, nu e nevoie, multumesc pentru intelegere! Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi Editat Iunie 29, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 da nu vrei sa ne aratati si niste poze ceva Cesar sau wtf?cum vin ele montate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Pt ce vrei poze? Adica nu stiu sa descriu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii. Cine face din plastic? E textolit amice ! Adica eu muncesc sa le fac fix sa se potriveasca dupa cotele respective iar tu vorbesti din SF-urile traite de tine in trecut? Explica-mi cum rugineste tija daca 1 e vopsita si 2 in ax NU intra apa pentru ca "asa-zisele" cum spui tu crash pad-uri se potrivesc fix pe ax ? Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi Aha, super. Pai cum plm sa nu dai cu ele de pamant ma daca aveau minim 8 cm ? Am scris si eu intr-un post mai sus dimensiunile pieselor, dar tu esti mai ocupat sa vorbesti patzaniile tale decat sa judeci ce scrie negru pe alb. da nu vrei sa ne aratati si niste poze ceva Cesar sau wtf?cum vin ele montate ? Pun eu poze azi, daca cel care le-a comandat vine cu motocicleta si nu cu masina. In felul asta voi face cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.