Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon.

 

Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva.

 

Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare.

 

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

 

Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

sa vezi acum cati o sa-si prinda urechile sa dea capacele si supapa jos!

cand o sa se vada cu un sfert de motocicleta demontata si spatiu cat sa dai o flegma printre cadru si chiulasa ca sa ajungi la suruburile de la block-off plates...

 

:crack:

 

Nea,pe mine personal nu ma deranjeaza bubuiturile alea,asa ca nici nu umblu acolo.Problem solved :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care nu suportati bubuiturile pe revenire, astupati furtunul ce iese din cutia filtrului de aer si duce la electrovalva ce baga aer curat in porturile de evacuare. Eu le-am astupat.Gaura ce ramine in cutia de aer o astupati cu silicon.

 

Daca vreti sa faceti curatzenie la capacul de distribuie, puteti scoate electrovalva cu cele 2 furtunuri de cauciuc, orificiile pe unde intra furtunurile le-am sudat profesional la Sirius pt numai 20ron. Nu apare eroare in bord daca se deconecteaza electrovalva.

 

Sitele mai zgomotoase nu se fac pt modelul 2007 2008, ele au mai putine gauri/cm patrat fatza de cele race, mai perforate. Interesant ar fi de dat un email la fabricant si intrebat daca poate sa le faca cu 5-10cm mai scurte, s-ar auzi mai tare.

 

In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno.

 

La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia :)

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de sudura, care e "cam" definitiva, gasiti pe ebay AIS/Smog Blockoff Plates. In orice caz, ce spune JAGI este absolut necesar daca vreti sa puneti motorul pe Dyno.

 

La modelul meu, pentru a face asta se urmaresc aproape toate etapele de schimbare a bujiilor, deci rezervor si air filter case jos. Singura diferenta e ca nu trebuie date jos ram air intakes ... care inseamna carenele laterale si inca patru dracii, cca 22 suruburi + 7 pushpins. Oricum, 1-2 ore tot ia :)

 

 

Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia am si specificat ca cel mai simplu e sa infunde furtunul ce duce la electrovalva. Ca sa dai capacele jos, in care intra furtunurile din capul capacului de distributie nu e nevoie decit de un inbus in forme de L, 5mm. Nu e deloc greu de umblat in zona aia, mie de exemplu mi-a luat 30 min sa schimb bujiile, nu se da rezervorul jos. Chiar i-mi place modelul 2007 la servisare, e loc mare sa bagi mina, in comparatie cu alte modele.

 

 

Mai sa fie....sigur ai facut tu lucrarea in 30 de min si doar cu un imbus normal si fara sa dai carenele laterale, seaua, rezervorul, airbox-ul, regulatorul de tensiune, capacul de sub regulator, eletrovalva, furtunele de la capace, capacele si respectiv remontat tot inapoi?

ca sa nu mai zic ca daca ai doar un imbus in forma de L iti blestemi toata ziua. trebuie o cheie foarte plata cu clicket si un cap imbus de 5....

 

Poate nu vorbim de acelasi model de R1 daca zici ca e usor de umblat la chiulasa :blink:

 

Block off plates-uri am vazut ca mai toti de pe r1-forum.com pun, si merita toti banii, momentan mi-am facut comanda si de ele, astept sa ajunga, lucru de mentionat, consumul nu mi-a crescut, dar relantiul nu mai sta cum trebuie in sensul ca fluctueaza... in rest nu am vazut schimbari masive, parca nu mai e asa brutala explozia de putere de la 5-6000, oricum toti cu care am vorbit mi-au sugerat un remap, mai ales cu filtrul de aer si tobele.

 

 

remapul la 2006 se face doar prin schimbarea ECU-lui si nu mai poti interveni doar din soft pe el. fizic nu suporta update doar din soft cu modificarea parametrilor. rescrierea se face mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata.

Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de R1,

 

nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere :D. Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 :).

 

Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com

 

Asfalt uscat & have fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash Pad bascula R1 2004 - 2006

post-38619-0-99429200-1340821671_thumb.jpg

post-38619-0-40265300-1340821694_thumb.jpg

post-38619-0-20546400-1340821739_thumb.jpg

post-38619-0-74429800-1340821768_thumb.jpg

post-38619-0-91566700-1340821790_thumb.jpg

post-38619-0-58470500-1340821840_thumb.jpg

post-38619-0-54947100-1340821882_thumb.jpg

post-38619-0-32269300-1340821896_thumb.jpg

post-38619-0-11724200-1340822000_thumb.jpg

post-38619-0-05499600-1340822026_thumb.jpg

post-38619-0-22860700-1340822065_thumb.jpg

 

Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca mai scoate cineva vreodata smog off plates, odata puse, asa moare moocicleta, dati 25-35$ degeaba. Asta a fost motivul pt care am pastrat capacele originale, sudate doar.Scoaterea aerului proaspat din esapament nu modifica cu nici o sutime de cal puterea motorului, nu modifica absolut deloc functionarea lui, nici macar la ralanti. Aerul proaspat se introduce pe sist de evacuare dupa ce gazele au parasit chiulasa motorului, supapele de evacuare sint deja inchise. A un computer de R1 2004 remapat, l-am testat pe motocicleta lui George Negrea la Hungaroring, e diferentza mare intre cel stock si acesta remapat, putere mai liniara si mai mare. 200euro.

 

Evident ca nu castigi nimic, eventual eviti sa-ti busesti motorul de la prea multe explozii in galerii/tobe. Ma gandesc insa ca daca se apuca bizonii de la UE sa fugareasca motocicletele pe motive de modificari/poluare, e bine sa existe o solutie de backup.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot face rost de 2-3 quick-turn screws din acelea care tin carenele pt modelul rn12 (04-06)?

Am dat carenele jos sa schimb 2 coliere de la apa care imi picurau si copii vecinilor care alta treaba n-au decat sa stea pe capul meu s-au jucat cu ele,si bineinteles ca acum lipsesc cateva...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat A&R Motorsports daca pot fabrica sitele mai scurte, raspunsul a fost da. Daca vreti tobe OEM race dar mai scurte, specificati lungimea sitelor la rubrica mentiuni speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de R1,

 

nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere :D. Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 :).

 

Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com

 

Asfalt uscat & have fun ;)

 

Depinde de tine cat ai capul pe umeri. Condus - cam de top, Consum - mare (nu poti sa ai si putere si consum), vibratii - sunt (cred ca inafara de 1000rr nu mai exista SS cu arbore de echilibrare), intretinere - depinde cat tii la ea.

 

Am eu unul de vanzare, da' iti trebuie centura de siguranta la el si avand in vedere ca probabil esti la inceput...nu prea iti recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni.

Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat.

In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt.

Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brembo din ce an le-au pus "arbore de echilibrare,1000rr" ? mersi

 

 

din 2004, asta am constat pe motorul pe care l-am avut eu. o prostie in viziunea mea...mai ales pt un SS

 

si ca sa confirm spusele mele pt ca e mai rapid asa uite citeste aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni.

 

Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii.

Nu stiu pentru ce le-ai facut, poate de hobby, ca sa zic asa. Irelevant.

Problema este alta - nu se pot face oricum. Dar romanul se bucura la ieftineala, la mocangeala. Se bucura mai tare decat daca gaseste un milion de lei pe jos.

Fix aceeasi mentalitate la crash pads,(exact ca la discutia despre placute de frana ieftine care te lasa fara discuri - gaura in buget de 500 de euro). Domle - sa fie ieftine. Dar nu e tocmai asa. E ca si cum azi imi deschid frizerie si eu am fost ucenic o singura zi si am tuns doar perciuni. Inseamna ca sunt frizer?

 

Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat.

 

Pardon, nu a intrat tubulara. Am in service tubulare cu patrat de 1/4, 3/8. Mai subtiri sau mai groase in perete. Prost gandite, executate la misto - inginerie nexam! Tubularele, evident :D

 

Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt.

Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici.

 

Merci, nu e nevoie, multumesc pentru intelegere!

 

Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii.

 

Cine face din plastic? E textolit amice !

Adica eu muncesc sa le fac fix sa se potriveasca dupa cotele respective iar tu vorbesti din SF-urile traite de tine in trecut?

Explica-mi cum rugineste tija daca 1 e vopsita si 2 in ax NU intra apa pentru ca "asa-zisele" cum spui tu crash pad-uri se potrivesc fix pe ax ?

 

Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi :D

Aha, super. Pai cum plm sa nu dai cu ele de pamant ma daca aveau minim 8 cm ?

Am scris si eu intr-un post mai sus dimensiunile pieselor, dar tu esti mai ocupat sa vorbesti patzaniile tale decat sa judeci ce scrie negru pe alb.

 

da nu vrei sa ne aratati si niste poze ceva Cesar sau wtf?cum vin ele montate ?

Pun eu poze azi, daca cel care le-a comandat vine cu motocicleta si nu cu masina.

In felul asta voi face cateva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...