Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva de unde pot face rost de 2-3 quick-turn screws din acelea care tin carenele pt modelul rn12 (04-06)?

Am dat carenele jos sa schimb 2 coliere de la apa care imi picurau si copii vecinilor care alta treaba n-au decat sa stea pe capul meu s-au jucat cu ele,si bineinteles ca acum lipsesc cateva...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am intrebat A&R Motorsports daca pot fabrica sitele mai scurte, raspunsul a fost da. Daca vreti tobe OEM race dar mai scurte, specificati lungimea sitelor la rubrica mentiuni speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de R1,

 

nu de mult am vazut de prima data un R1 in viatza mea, si cred k pot spune k a fost iubire la prima vedere :D. Momentan am un xv 535, coonduc de 2 ani si acuma as vrea sa schimb la R1. Astept parerile voastre, daca merita achizitionat sau nu, cum e la drum lung, la condus (am auzit k vibreaza pre tare), cum e la consum, intretinere etc etc. Am de ales intre R1, R6 si CBR 600, dar cel mai mult imi place R1 :).

 

Astept parerile voastre. Imi puteti trimite si un mail la diuliu03@yahoo.com

 

Asfalt uscat & have fun ;)

 

Depinde de tine cat ai capul pe umeri. Condus - cam de top, Consum - mare (nu poti sa ai si putere si consum), vibratii - sunt (cred ca inafara de 1000rr nu mai exista SS cu arbore de echilibrare), intretinere - depinde cat tii la ea.

 

Am eu unul de vanzare, da' iti trebuie centura de siguranta la el si avand in vedere ca probabil esti la inceput...nu prea iti recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu doua zile a trebuit sa demontez asa ceva de pe o 750 K4, ca sa ii schimb lantul. Nu exista loc de bagat tubulara, tija aia de Hornbach ruginita si deformata. E caz de demontare la flex. In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni.

Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat.

In plus sunt foarte lungi si la mers pe curbe cand apleci motoreta, dai cu buloanele alea de asfalt. Cazatura iminenta!

Nerecomandat!

Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt.

Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brembo din ce an le-au pus "arbore de echilibrare,1000rr" ? mersi

 

 

din 2004, asta am constat pe motorul pe care l-am avut eu. o prostie in viziunea mea...mai ales pt un SS

 

si ca sa confirm spusele mele pt ca e mai rapid asa uite citeste aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, sunt construite in asa fel incat sa intre tubulara acolo, nu le-am facut doar sa iau banii la oameni.

 

Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii.

Nu stiu pentru ce le-ai facut, poate de hobby, ca sa zic asa. Irelevant.

Problema este alta - nu se pot face oricum. Dar romanul se bucura la ieftineala, la mocangeala. Se bucura mai tare decat daca gaseste un milion de lei pe jos.

Fix aceeasi mentalitate la crash pads,(exact ca la discutia despre placute de frana ieftine care te lasa fara discuri - gaura in buget de 500 de euro). Domle - sa fie ieftine. Dar nu e tocmai asa. E ca si cum azi imi deschid frizerie si eu am fost ucenic o singura zi si am tuns doar perciuni. Inseamna ca sunt frizer?

 

Pacat ca n-am in casa tubulara mai mare de 12, ca iti faceam poza sa iti arat.

 

Pardon, nu a intrat tubulara. Am in service tubulare cu patrat de 1/4, 3/8. Mai subtiri sau mai groase in perete. Prost gandite, executate la misto - inginerie nexam! Tubularele, evident :D

 

Au 5 cm, nu ajungi cu ele pe asfalt.

Le montez maine pe un R1, ii fac, cateva poze si le voi pune aici.

 

Merci, nu e nevoie, multumesc pentru intelegere!

 

Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa... mai e o posibilitate. Mai face cineva acelasi fel de inventii asa-zise crash pads, exact ca astea pe care le-am vazut in poza: maciuci din plastic plus tija din fier mort care rugineste in maxim o saptamana plus piulite fara nici un fel de sigurante sau saibe sau, foarte important bucse de deformare plastica. Te rog sa ma corectezi daca am gresit in descriere sau daca nu am vazut bine ce este in fotografii.

 

Cine face din plastic? E textolit amice !

Adica eu muncesc sa le fac fix sa se potriveasca dupa cotele respective iar tu vorbesti din SF-urile traite de tine in trecut?

Explica-mi cum rugineste tija daca 1 e vopsita si 2 in ax NU intra apa pentru ca "asa-zisele" cum spui tu crash pad-uri se potrivesc fix pe ax ?

 

Am luat motoreta, am aplecat-o pana a dat cu maciuca de podea, guma spate nu ajunsese la capat. Aveau minim 80mm lungime. Clientul a inteles ca sunt periculoase. I le-am dat in brate si ce crezi ca a facut cu ele? Le-a aruncat el singur la gunoi :D

Aha, super. Pai cum plm sa nu dai cu ele de pamant ma daca aveau minim 8 cm ?

Am scris si eu intr-un post mai sus dimensiunile pieselor, dar tu esti mai ocupat sa vorbesti patzaniile tale decat sa judeci ce scrie negru pe alb.

 

da nu vrei sa ne aratati si niste poze ceva Cesar sau wtf?cum vin ele montate ?

Pun eu poze azi, daca cel care le-a comandat vine cu motocicleta si nu cu masina.

In felul asta voi face cateva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine face din plastic? E textolit amice !

 

Mega-ultra eroare - nu este bun asa ceva. Crash pads veritabile nu se fac nici din textolit nici din orice plastic si nu din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica-mi cum rugineste tija daca 1 e vopsita si 2 in ax NU intra apa pentru ca "asa-zisele" cum spui tu crash pad-uri se potrivesc fix pe ax ?

 

Tija din poza e vopsita? Nu zic ca nu se poate dar aia sigur nu e vopsita.

Se potrivesc fix pe fix - ok. Deci etanseaza? Eu zic ca nu.

pentru ca 1 - nu ai nici o etansare la asezarea plasticului pe ax - trebuie con pe con sau con pe raza. Corect? Si nu ai nici o etansare la piulita-ax-plastic. Nici macar saiba nu exista. In concluzie - nexam etansare. Tocmai ti-am explicat ce si cum ;)

 

Aha, super. Pai cum plm sa nu dai cu ele de pamant ma daca aveau minim 8 cm ?

Am scris si eu intr-un post mai sus dimensiunile pieselor, dar tu esti mai ocupat sa vorbesti patzaniile tale decat sa judeci ce scrie negru pe alb.

 

Pai ce sa povestesc daca nu minunile tehnice care imi vin prin service?

Exact asta am gasit, daca nu gaseam piese fix ca in poza aia si vedeam macar o saiba in plus nu ma bagam in discutie.

 

Ah, uitasem... piulita + contra-piulita, dar pentru tine daca vrei dau o gaura in tija cat sa iti pun un boltz, asta asa ca sa fii multumit.

 

Si cum faci montajul domnu'inginer? Cum fixezi piulita 1 ca sa o strangi pe a doua?

Pui bolt... unde? La un capat sau la amndoua? :D Si daca, sa zicem ca te prinzi ca poti pune doar la un capat, cum o asiguri pe partea fara bolt? te intorci la primul caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa resoftare toate bune si frumoase ,a mers bine bine dar ..deh !imi trebuia si zgomot

 

Dupa ce am golit catalizatorul ,am eliminat sonda si am pus tobe stoc (urmeaza sa pun sitele A&R) mi se aprinde becul galben +motorul nu trage cum ar trebui de la 10-14 000 rpm ...

Poate are legatura cu modificarile de mai sus ,poate nu ,Poate e doar o coincidenta si sa stricat ceva in motor.

 

Ieri am testat intensiv motorul si este clar ca a pierdut din putere la peste 8000 RPM ,DAca accelerez puternic de la 10-la 14 k da in nas.

Am deconectat mufa de la sonda nimic nu sa schimbat,Jagi mi-a recomandat sa verific si cablurile exup .

 

de la ce se aprinde becul galben (vezi poza)?pe bord nu mi afiseazxa nicio eroare .De oprit sa oprit o singura data sub mine...posibil sa fie totusi de la soft + sonda ? :scratch:

 

o sa verific si cablurile EXUP,o sa remontez sonda ,daca nu se schimba nimic in bine o sa

apelez la un mecanic :unsure:

post-19031-0-70619100-1340963414_thumb.jpg

post-19031-0-23944100-1340963444_thumb.jpg

post-19031-0-52803600-1340963496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija din poza e vopsita? Nu zic ca nu se poate dar aia sigur nu e vopsita.

Se potrivesc fix pe fix - ok. Deci etanseaza? Eu zic ca nu.

pentru ca 1 - nu ai nici o etansare la asezarea plasticului pe ax - trebuie con pe con sau con pe raza. Corect? Si nu ai nici o etansare la piulita-ax-plastic. Nici macar saiba nu exista. In concluzie - nexam etansare. Tocmai ti-am explicat ce si cum ;)

Odata ce strangi piulitele, logic, ca piesa se preseaza de ax nu ? Cum mai intra apa in cazul asta?

post-38619-0-53709000-1340964599_thumb.jpg

post-38619-0-54378000-1340964611_thumb.jpg

post-38619-0-97358500-1340964618_thumb.jpg

 

 

Pai ce sa povestesc daca nu minunile tehnice care imi vin prin service?

Exact asta am gasit, daca nu gaseam piese fix ca in poza aia si vedeam macar o saiba in plus nu ma bagam in discutie.

Ai pus la suflet prea mult si prea repede, alea erau doar niste poze de prezentare.

La montaj avem cate 4 piulite si 2 saibe, normale, grower sau dintate.

 

 

Si cum faci montajul domnu'inginer? Cum fixezi piulita 1 ca sa o strangi pe a doua?

Pui bolt... unde? La un capat sau la amndoua? :D Si daca, sa zicem ca te prinzi ca poti pune doar la un capat, cum o asiguri pe partea fara bolt? te intorci la primul caz.

Posibilitati sunt.

As fi putut suda la un capat piulita pe tija, ca la celalalt capat sa pot strange cat vreau.

Sau masor si dau gaura pentru bolt la fiecare capat.

Ma intrebai cum strangi piulitele, pe rand, 1 + 1, care evident vor ramane in tensiune, apoi 2+2. E bine domn` inginer ?

 

btw, la mine nu s-au potrivit pe bascula, sunt poze de pe fata, sa nu faci confuzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vopsit tija zincata (sic). Grund a primit?

Deci saibe, saibe grower, doua piulite, bolt... care e solutia de fapt?

Piesa se preseaza dar etansarea nu se face. De ce? Pentru ca trebuie o suprafata interioara sa "cuprinda" una exterioara pe aceelasi diametru. Totul tolerat. Iar in al doilea rand, la filet. Strang cat vrei dar gaura plasticului (pardon, textolit) este de trecere pt tija filetata, deci mai mare. Filetul metric nu etanseaza la apa, aer, vant zapada... Saiba de otel nu etanseaza nici ea. Deci unde e etansarea de fapt? Iti zic eu ca nu exista. Poti sa pui cate poze vrei. Irelevant.

De fapt este o falsa problema. Toate protectiile adevarate, care se fac de producatori seriosi, pt axul fata, se livreaza cu tija de inox filetata doar la capete. Nici nu mai conteaza etansarea pentru ca nu e nevoie de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atehnicul din mine avea numai tripuri nasoale,cum sa intre tija ai prin ceva de la motor de @ r1 sa se infileteze si dupa aceea alea sa se stranga invers cu crashpadurile puse,cum sa fie motorul de la r1 asa de mic sa ajunga tija,nu am citit ca era scris mare "pt bascula" ,un tampit si eu ,mea culpa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intrebai cum strangi piulitele, pe rand, 1 + 1, care evident vor ramane in tensiune, apoi 2+2. E bine domn` inginer ?

 

Total gresit eronat, confuz. Cand se strange asa, se strange de fapt tot piulita interioara stanga fata de interioara dreapta. Piulitele care vin peste, le rotesc si pe primele. Incearca si ai sa vezi. Ca sa fie relevant foloseste tot plastic si ai sa observi ce se intampla.

Pentru blocaj trebuie fixata una dintre piulite si stransa cealta pentru ca tensionarea sa se faca fata de axul filetat. Este acelasi sitem ca la reglajul de lant. Scoti-bagi surubul de reglaj si apoi il blochezi cu fixa de 12/10 si apoi strangi piulita de siguranta pe umarul din bascula. Este un sistem simplu usor de inteles de oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata.

Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta..

 

Ba voi chiar suntetzi incepatori rau:))))))))))))

 

1. Ai uitat sa spui ca ai demontat cele 3 suruburi ale radiatorului ptr a schimba bujiile si tubulatura air ram si carene ...

 

2. Unesti cele 2 furtune care ies din quloasa intre ele si ai rezolvat si problema cu suduri etc uri...

 

3. Puterea motoarelor in general o da mechanika nu resoftarea si remaparea... Cine crede ca din soft face cai ala habar n-are ce-i aia Tuning race!!!

 

TNG. Am reusit un reglaj perfect fara probleme pe QS. Sunt ok cu inventia ta.

 

Jagi. Softul mi se pare ok si va trebui acum sa imi bag mainile in bord ptr a creste volumul de benzina ptr motorizarea mea.

 

Ori timpii de la QS nu sunt ok ptr a 4-5 5-6 ori am alta problema caci acolo nu vrea deloc acum... Inainte vroia dar caraia...

 

Hai va las in vorba voastra... Pe sapt viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rahatul praf.

 

Am reusit sa bat 3 Turci si 1 Bulgar si un Slovac.

 

M-am dus k boul k nu m-am putut abtine. Cu 4 zile inainte de plecare am facut o forma de Otita ce mi-a afectat atat auzul pe St cat si echilibrul...

 

Nu regret ca am fost ptr extraordinarul circuit si felul in care am fost tratati de Federatia Turca.

 

De moto sunt multumit si nu mai umblu in ea pana la finele sezonului.

 

Am vazut cu ochii mei echipele de Top din Est Europene si stilul lor magnific de abordare a setarilor.

 

Am acumulat experientza si mi-am indeplinit obiectivul de corectare a mea personala si a moto.

 

Concluzie:

 

Suspensii perfecte, motor suficient de puternic, probleme mari pe frana spate si cele mai mari probleme pe mine cu frica de derapaj de la ultimul accident la Supermoto.

 

Vreau sa imi platesc licentza la SM si sa ma intorc la cele 3 curse ramase in Champ ptr ami reveni cu derapajul. Bine ca mu mi-am vandut bolidul.

 

In cursul saptamanii va pun un filmulet pe Facebook cu un tur la bordul moto castigatoare Moto3 (moto de 250cc 1 piston 4timpi Honda) Alex Bar ce-a castigat si de aceasta data cursa impotriva tuturor si un tur pe SBK ul meu.

 

Pascota in schimb m-a facut fericit. A cazut din nou in turul 1 pe cel mai strans si inclinat viraj (laguna seca) si a revenit in cursa (merge cu un BMW SERIE ce nu trage k a mea) si a luptat pana in ultimul tur si ultimul viraj l-a fortzat pe Mistode pana a pierdut trasa.

 

Nu mai credeam ca il va prinde si ca va reusi sa faca asemenea spectacol dar iata ca omu e !!!

 

M-a mai impresionat Varcolici car a fost calm si a reusit sa termine in spatele lui Mistode. Toti 3 mi-au dat 5km din 60. Un tur inainte de finish.

 

Bravo lor ptr nivelul de pilotaj si sper k pana la finele sezonului viitor sa la dau de furca. Fara sa risc!!!

 

Ai idee cei cu 4-5 5-6 ??? De ce nu schimba fara inchiderea gazului????????????????? Pe stander merge ok, am facut probe acolo. Am s-o pun pe Dyno zilele astea sa vad daca vrea, normal Rola de 87kg ar trebui sa simuleze sarcina.

 

Adica in sarcina de la 250 nu mai da nici un semn de intrerupere QS... MM ce-o fi ca m-a disperat.

 

Da-mi te rog sectorul de carte ptr setarea gazului din bord. :burnout:

post-11347-0-11345900-1341125627_thumb.jpg

post-11347-0-50921200-1341125809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind o pui pe Dyno vin la tine si o rezolv. Am acelasi soft la QS, 80ms, incepind de la 9 000ture, sub 9 000ture timpul e mai scurt, 70ms la 8 000, 60ms la 6000. A functionat ireprosabil la Hungaro, ne-am dat 2 rideri cu motoreta mea, eu si Marian Zaharia care a scos 2.02 in calificari.La Hungaro, pe linia dreapta se intra cu a 3-a si se termina pe la mijlocul vit a 6-a, deci, se schiba toate vitezele.Singura diff intre a mea si a ta la shifter, e inversarea sensului de actionare al tijei de catre picior, la mine e prin impingere, la tine e prin tragere. Aranjeaza dinamometrul si call me.

 

Apropo, 80ms nu e un timp mare, mi se pare acceptabil, nu am sezizat diferentza fatza de 65ms cit aveam setat anul trecut la shifter comandat prin Power Commander. Se simte o diferentza la schimbarea 1-2 , unde e setat 90ms. Dindu-e 2 rideri cu aceeasi moto, nu am putut face teste de setare la circuit, daca setarile erau OK, riscam sa setez ceva gresit, si pierdeam o sesiune da calificari, si timp de pierdut nu era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...