Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Lasata ma seul de oaie si alte tampenii din astea de acu dooj da ani. A avansat tehnologia, intre timp avem garnituri cu profil in forma de O, Z , X, wahtever. Nu mai e ca pe vremea lu bunicu'. Sau o sa imi recomanzi sa merg cu o geaca de piele oarcare cu ziare pe dedesubt in loc sa merg cu o geaca moto cu mesada groasa?

 

e vorba de grasime/untura de oaie care nu are cum sa-ti atace o-x-y-z-ringurile :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca tot oaia te poate ajuta la problema asta... :cheers:

In concluzie... Motoristilor! Jupuiti oile sa va faceti cojoace moto, folositi copitele & oasele pt protectii, mancati ce-i de mancat si cu seu' ramas va ungeti lanturile! :rolleyes:

 

Serios acum nu vi se pare un pic dubioasa recomandarea asta? Inteleg ca pe vremea lu nea Nicu trebuia sa se descurce omu cum poate, dar acum avem si alte mijloace mai comode si mai eficiente... parerea mea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie... Motoristilor! Jupuiti oile sa va faceti cojoace moto, folositi copitele & oasele pt protectii, mancati ce-i de mancat si cu seu' ramas va ungeti lanturile! :rolleyes:

 

Serios acum nu vi se pare un pic dubioasa recomandarea asta? Inteleg ca pe vremea lu nea Nicu trebuia sa se descurce omu cum poate, dar acum avem si alte mijloace mai comode si mai eficiente... parerea mea.

Esti pricinos! :cheers: Mai comode da , dar mai eficiente in nici un caz. Cel putin in cazul discutat. Si pana nu incerci nu ai de unde sa stii. Te pot inprumuta cu 2 Kg de seu sa-ti ungi lantul la vara si dupa aia discutam. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu cainii ce facem ?

presupun ca se indragostesc de moto si rod la lantzuri

dimpotriva vor linge excesul si lantul va sclipi vesnic :cheers:

numai daca isi marcheaza teritoriul sa nu fie probleme cu franele :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificare corecta se face intinzand numai partea de jos cu motorul bagat in viteza. Schimbi pozitia lantului si verifici din nou daca intinderea e uniforma.

Aha! Din nou se confirma suspiciunea mea ca inginerii de la Suzuki scriu prostii in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha! Din nou se confirma suspiciunea mea ca inginerii de la Suzuki scriu prostii in manual.

Caline, te-ai facut inspector la scrierile mele?

Da, am gresit, trebuie sa fie scoasa din viteza cand verifici intinderea.

 

89_TransAlp_Manual_General_Specifications_Service_3_11.jpg

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, te-ai facut inspector la scrierile mele?

Da, am gresit, trebuie sa fie scoasa din viteza cand verifici intinderea.

Deloc, mi-a iesit in cale absolut intimplator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deloc, mi-a iesit in cale absolut intimplator.

F bine ca m-ai corectat, cand am scris stiu ca mi s-a parut ceva ciudat, ma gandeam la manual ca e specificat ceva si e destul de important cu referire la cutie, dar mi-a iesit pe dos. ( :rolleyes: ) .. e si logic oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

succesiune:

1. curatat fiecare za cu motorina si pensula

2. sters cu carpa bine-bine

3. dat rapid cu spray de curatat lantul (pentru degresare) si sters inca odata cu carpa

4. (in general sar peste pasul asta, insa e misto daca ai timp sau curte) speli motorul si lantul, dand si cu un degresant, ceva pe lant, apoi sters lantul cu carpa

5. rulat vreo 5 minute mai energic pentru a se incalzi lantul

6. uns cu Motul Chain Lube Road Plus (asta am eu si sunt multumit.. :rolleyes: )

 

mai pe scurt, doar pasii 1,2,3,6.

 

 

Mi se pare cea mai buna metoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :) :) asta cu seul e chiar marfa......am sa le spun si astora pe aici sa vad ce zic!!!! ca nu au habar de mecanica adevarata.

 

 

.....ba tata sa le spui.

cel mai in varsta cati ani are ?

 

s-ar putea sa dai in icter de atata ras daca-ti spun ca prin anii `50 toate cablurile electrice nu erau izolate cu plastic ca acuma ci cu o panza impregnata in gudron; asa ca ai grija; sanatate maxima !!

 

intotdeauna am fost adeptul terapiei prin ras ! :rolleyes:

 

 

asta cu seul e chiar marfa......am sa le spun si astora pe aici sa vad ce zic!!!! ca nu au habar de mecanica adevarata.

 

 

.....ba tata sa le spui.

cel mai in varsta cati ani are ?

 

s-ar putea sa dai in icter de atata ras daca-ti spun ca prin anii `50 toate cablurile electrice nu erau izolate cu plastic ca acuma ci cu o panza impregnata in gudron; asa ca ai grija; sanatate maxima !!

 

intotdeauna am fost adeptul terapiei prin ras !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am o Honda SLR care este dotata doar cu picior lateral. La curatat/uns procedez astfel:

- pun o piatra de vreo 2-3cm sub talpa si o las pe o parte

- pe urma iau cricu lu taicameu din masina, cric de dacie din ala romb... si bag ciuperca sub bratu drept al basculei(chiar in dreptul axului) si ridic 2-3 cm de la sol...

- curat cu jumatate de litru de motorina lantul (ultima oara avea mult teflon pe el de la MOTOREX LUBE, am curatat tot si pinion si foaie si lant, pana am vazut ca iese motorina curata pe partea ailalata... am folosit o sticla de 2 l taiata si un penson ca il curat

- o spalaceala buna cu apa fierbinte si asteptat vreo 10 minute sa se usuce, este important dupa ce ai dat cu apa sa scuturi lantul de apa poti face asta tragand de burta lantului, il mai rotesti putin, mai scuturi putin pana vezi ca nu mai iese apa, daca ai posibilitatea cred ca mai mult decat ok sa bagi in 1 si sa il rodezi putin, eu nu am posibilitatea ca am senzor de stand...

- pe urma l-am uns cu ulei de CV T90, ulei ieftin de dacie... tin sa mentionez ca am folosit excesiv pentru ca lantul clampanea inainte (era foarte uscat de la MOTOREX LUBE, care tine maxim 300km) am pus pe el ulei pana o inceput sa clefaie

- am dat 2 ture de bloc in sprint ca sa scot orice gunoi a mai ramas si sa se unga uniform si inainte sa o las la hibernat (peste noapte) am mai tras un strat de ulei atat pe role cat si pe interiorul/exteriorul lantului, pentru protectie de apa

 

PS: maine voi face un drum mai lung si am sa imi spun si eu parerea daca e bun sau nu de dat cu ulei asa cum scrie la carte

daca metoda cu uleiul e buna, am sa fac rost de ceva mai gros un T110 valvoline sau T140 pentru camioane(lumea zice ca nu se mai fabrica dar daca stii unde sa cauti gasesti)

 

O seara buna la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde gasesc seu de oaie?

Mentionez ca nu locuiesc in Romania... :rolleyes:

 

...daca vrei te pun in legatura cu cineva care are cateva oi si iti trimete

acu cativa ani aveam un coleg de munca strungar care folosea seu la prelucrarea inoxului in special ,de unde al lua nu stiu ,stiu doar ca avea intr-o cutiuta gen chinezarie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am tinut mobra afara o saptamana ( motorul dat jos) si am observat ca a ruginit lantul.

acum intrebarea e, pot sa-i dau cu ceva solutie gen deruginol ? sau ataca oringurile.

sau il spal pur si simplu si-l ung ?

 

multumesc,

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

multumesc de sfat, am sa incerc si cu wd 40, singura mea grija e vis-avis de o-ringuri.

 

 

bafta !

:cheers:

 

Nu are treaba wd patruzeci cu origurile.. diluantul se evapora imediat.. ramane uleiul din el care e inofensiv. Testat de mine, am oringuri perfecte.

 

Cine vrea sa trimta la Mithbusters un mail sa faca un episod despre O-ringuri? Sa le testeze inclusiv cu seu de oaie in stilulu lor caracteristic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...