mariusspuneceva Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...In fine: asta pare a fi ori un defect din fabrica ori vreo piatra ceva ciudat Editat Mai 4, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi? pe cric lateral - amotrizor comprimat la valoare cunoscuta . Eu intreb daca e ghidonul virat stanga sau dreapta sau tlapa cricului sa fie la nivel cu rotile sau +/-, cric deformat ("obosit")... Parca sageata lantului se masoara cand motocicleta sta pe roti, fara cric, fara motociclist - aceasta ar fi o valoare cu adevarat cunoscuta si putin variabila (benzina din rezervor) Daca masori pe cricul lateral 2,5 cm, ai belit lantu' Editat Mai 5, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 In manualu motorului meu scrie clar, negru pe alb: se masoara jocul cu motorul gol pe cric lateral. De ce sa fiu eu mai catolic decat papa si sa reinventez roata can un japonez mult mai destept decat mine si cu ani de experienta a zis sa fac asa ca sa imi fie bine? Dar asa-i romanu, fudulia ma-sii de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 la monster: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 in manualul pentru CB 500 spune sa fie masurat jocul lantului cu motorul pe cricul central Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...In fine: in mod sigur ruptura asta nu are nici o legatura cu uleiul care ungea sau nu lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta... Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta. pe cric lateral - amotrizor comprimat la valoare cunoscuta . Eu intreb daca e ghidonul virat stanga sau dreapta sau tlapa cricului sa fie la nivel cu rotile sau +/-, cric deformat ("obosit")... Parca sageata lantului se masoara cand motocicleta sta pe roti, fara cric, fara motociclist - aceasta ar fi o valoare cu adevarat cunoscuta si putin variabila (benzina din rezervor) Daca masori pe cricul lateral 2,5 cm, ai belit lantu' 1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: /index.php?...t&id=467801 2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. Timp in care motocicleta a vazut si ture marisoare (e drept, nu des), frine de motor dese, putin "enduro", etc. Adica lantul a fost solicitat intrucitva. De la inceput si pina acum nu l-am intins decit o singura data, si a fost vorba doar de citiva milimetri. Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual. Tragi de aici ce concluzii crezi. In manualu motorului meu scrie clar, negru pe alb: se masoara jocul cu motorul gol pe cric lateral. De ce sa fiu eu mai catolic decat papa si sa reinventez roata can un japonez mult mai destept decat mine si cu ani de experienta a zis sa fac asa ca sa imi fie bine? Dar asa-i romanu, fudulia ma-sii de treaba. In cele ce urmeaza, o sa va dezvalui un secret. M-am abtinut multa vreme sa va spun aceste lucruri, si e posibil sa platesc scump pentru ca fac publice aceste informatii strict confidentiale. Ei bine... Motocicletele sint o inventie satanica a francmasonilor. Fac parte dintr-un plan perfid, prin care urmaresc preluarea controlului lumii. Astfel, ne momesc cu placerile ieftine ale adrenalinei si noi, bieti consumeristi cu creierele spalate, le cumparam. Apoi, ne baga pe git diverse proceduri gresite de intretinere a acestor infame creatii, cu scopul de a le creste prematur uzura si a se cheltui vesnic bani pe reparatii si intretinere. Acesti bani sint in final folositi in diverse scopuri oculte, avind ca ultim tel obtinerea controlului total asupra Pamintului. Noroc ca romanii sint mai greu de dus de nas. Citeva minti luminate au intuit acest mirsav plan si incearca (cu ceva succes, se pare) sa deschida ochii lumii. Daca vreti sa fiti salvati de la subjugare, nu mai cumparati uleiuri speciale pentru motociclete si nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu! in manualul pentru CB 500 spune sa fie masurat jocul lantului cu motorul pe cricul central Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta. 1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: /index.php?...t&id=467801 2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. Timp in care motocicleta a vazut si ture marisoare (e drept, nu des), frine de motor dese, putin "enduro", etc. Adica lantul a fost solicitat intrucitva. De la inceput si pina acum nu l-am intins decit o singura data, si a fost vorba doar de citiva milimetri. Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual. Tragi de aici ce concluzii crezi. In cele ce urmeaza, o sa va dezvalui un secret. M-am abtinut multa vreme sa va spun aceste lucruri, si e posibil sa platesc scump pentru ca fac publice aceste informatii strict confidentiale. Ei bine... Motocicletele sint o inventie satanica a francmasonilor. Fac parte dintr-un plan perfid, prin care urmaresc preluarea controlului lumii. Astfel, ne momesc cu placerile ieftine ale adrenalinei si noi, bieti consumeristi cu creierele spalate, le cumparam. Apoi, ne baga pe git diverse proceduri gresite de intretinere a acestor infame creatii, cu scopul de a le creste prematur uzura si a se cheltui vesnic bani pe reparatii si intretinere. Acesti bani sint in final folositi in diverse scopuri oculte, avind ca ultim tel obtinerea controlului total asupra Pamintului. Noroc ca romanii sint mai greu de dus de nas. Citeva minti luminate au intuit acest mirsav plan si incearca (cu ceva succes, se pare) sa deschida ochii lumii. Daca vreti sa fiti salvati de la subjugare, nu mai cumparati uleiuri speciale pentru motociclete si nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu! Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel. nu a spus nimeni nimic de toate la fel, la R1 spre exemplu se masoara cu motoru lpe cricul laterla , parca , eu dadeam doar exemplu , manualul spune cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Sint si acid si-mi si place sa te impresionez. Mi s-a parut ca postul tau e o intrebare. Nu prea inteleg cum de-ai avut curajul sa mergi pe-un motor al carui lant a fost tratat in halul asta. 1. La stinga mea, la aproximativ 30 de cm, se afla o carte destul de groasa, cu coperta verde, pe care scrie "SUZUKI GSF1200/S GSF600/S OWNER'S MANUAL". Cam asa arata paginile 56 si 57: [...] 2. Am citeva mii de km facuti cu un lant care a fost ajustat dupa aceasta procedura. [...] Azi am masurat din nou jocul si e in intervalul din manual. [...] Tragi de aici ce concluzii crezi. [...] nu intindeti lantul pe cricul lateral, asa cum scrie in manualul de intretinere francmasonic! Nu este prea tirziu! [...] Nu stiu de unde si pina unde ati tras voi concluzia ca la toate motocicletele trebuie sa fie la fel. Ti-ai raspuns singur la nelamurire, mai devreme. L.E.: Eu am inceput sa ung lantzu(rile) cu ulei de motor. E mai bun decat kktu ala de spray lipicios care aduna tot nisipul si toata mizeria. Editat Mai 7, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Ti-ai raspuns singur la nelamurire, mai devreme. L.E.: Eu am inceput sa ung lantzu(rile) cu ulei de motor. E mai bun decat kktu ala de spray lipicios care aduna tot nisipul si toata mizeria. Eu le-am raspuns unora care nu vor sa respecte ce scrie in manual. Suzuki (si probabil alti producatori) au inventat o metoda facila de masurare a intinderii lantului, fara a fi nevoie de un ajutor sau cine stie ce artificii. Unii au zis ca lantul nu poate fi intins asa cum am descris eu, manualul meu zice altfel, asta e tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Subscriu.Numai ca uleiul de motor e prea lichid, iti recomand sa faci asta cu ulei de cutie T90, care e mai gros, si ofera si protectie impotriva ruginii si coroziunii, asa cum scrie in fisa tehnica.. Incomparabil mai bun decat mizeria aia care se face pe lant in urma utilizarii sprayurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Marius, spune si (alt)ceva inafara de "I agree", ca imi deschid fun club si tu esti singurul sustinator. pai asa este, uleiul T90 e mai vascos si mai bun , nu este asa de subtire ca uleiul de motor , si inca ceva , sunt niste cutiute cu tratament pentru motoarele uzate , prin supermarketuri, alea cu teflon gen dupa lube dar mai proaste , e foarte buna si chestia aia pentru lant costa in jur de 20 lei max sper sa aiba ceva teflon in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) O mica remarca legat de ungerea cu ulei printr-un dispozitiv automat. In conditii normale, sosea uscata si praf normal, ungerea este OK cu o picatura la 2-3 minute. Daca ploua debitul trebuie marit la o picatura pe minut si tinut asa cat timp este soseaua uda. Cam la fel si pe drumuri de tara pline de praf, doar ca debitul marit trebuie mentinut inca 5 min pt ca uleiul in exces sa spele lantul si pinioanele de mizerie. Chiar si pe o portiune scurta 5-10 km de praf sau ploaie trebuie facut reglajul pt ca se simte influienta mizeriei pt ungere. Degeaba ungi bine lantul pe mii de kilometri, daca uiti sa faci modificarea de cate ori este necesar chiar si pe distante scurte. De curand Strom 75 a mers fara ulei pe ploaie si dupa cateva sute de km s-au gripat jumatate din zale. Acum cauta lant sa-l schimbe. Avantajul uleiului este ca unge mai bine decat orice spray, dar dezavantajul ca este spalat de apa si trebuie marit debitul, pt a compensa acest lucru. Altfel mie mi se pare o treaba buna cu ungatorul. Intretinetre mult mai usoara si cativa cai in plus pe sosea la mijlocul si mai ales la sfarsitul unei zile de mers cu motorul. Am pana acum 4000km facuti si daca mai pastrez motorul voi vedea cat rezista kit-ul. dupa 150 km de mers prin praf sunt de aceeasi parere Ultimii 40 km din cei 190 reglajul a ramas pentru praf, excesul se vede. Pe praf nu ajunge ulei pe anvelopa Editat Mai 9, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 @yuk: ungatorul nu picura uleiul pe foaie? forta centrifuga l-ar duce tot pe lant in final. de la ce e robinetul de reglaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 @yuk: ungatorul nu picura uleiul pe foaie? forta centrifuga l-ar duce tot pe lant in final. de la ce e robinetul de reglaj? cum ar putea sa picure pe foaie ?? ? sunt curios ,inca nu mi-am construit un ungator automat dar urmeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) cum ar putea sa picure pe foaie ?? ? sunt curios ,inca nu mi-am construit un ungator automat dar urmeaza citeste tot topicul. nu picura pe foaie pentru ca "terminalul ungator" va fi in contact cu metalul, neexistand picaturi ci un film de ulei ce va curge conform reglarii. eu am pus doar un robinet luat din bricostore de la articolele de stropit, serveste atat la reglaj cat si la inchiderea circuitului cand parchez. sunt inca in teste pentru a gasi 3 pre-setari: inchis (well... asta e evidenta), 1 pic / minut regim normal, 3 pic / minut la drum greu cu praf sau ploaie. vreau sa vad daca T90-ul de Petrom are aceeasi viteza de scurgere prin sistem si la 15 si la 35 de grade. Editat Mai 10, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) citeste tot topicul. nu picura pe foaie pentru ca "terminalul ungator" va fi in contact cu metalul, neexistand picaturi ci un film de ulei ce va curge conform reglarii. eu am pus doar un robinet luat din bricostore de la articolele de stropit, serveste atat la reglaj cat si la inchiderea circuitului cand parchez. sunt inca in teste pentru a gasi 3 pre-setari: inchis (well... asta e evidenta), 1 pic / minut regim normal, 3 pic / minut la drum greu cu praf sau ploaie. vreau sa vad daca T90-ul de Petrom are aceeasi viteza de scurgere prin sistem si la 15 si la 35 de grade. in cazul asta mi se pare mai usor de construit, vreau sa scap odata de spalatul lantului Editat Mai 11, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km? parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu mai umblati bre cu improvizatii bagate pe la roti poate se desprinde device`u cand rulezi cu suta` si`ti intra la roata, printre spitze ce`i asa greu sa speli si sa ungi lantu` la cateva sute de km? parerea mea.... furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Daca faci doar cateva sute de km, chiar nu este o problema ungerea lantului, dar daca faci cateva mii pe saptamana, departe de casa si nu ai conditii de spalat lantul de mizeria lipicioasa acumulata dupa 2-3 ungeri succesive, atunci este util un ungator automat de firma sau home made, dupa buget. Marele avantaj al ungatorului cu ulei este ca face ungerea si curatarea lantului simultan. Editat Mai 12, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 furtunasul ala chiar de ar intra intre lant si pinioane , ar fi taiat instantaneu este plastic nimic altceva , nu cred ca se stica nimic , in afara de device esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? furtunasul nu este din fier si se rupe repede si usor cat de mare e device-u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 esti tu foarte sigur ca nu e angrenat in miscare si device`u legat cu cravate de cadru? Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul). Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat: - a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva? - ce ulei se foloseste? - la ce interval picura uleiul? - se poate o poza detaliata cu tot sistemul? Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Exista improvizatii si improvizatii. Nu tot ce e DIY trebuie sa fie legat cu scotch si sirma, asta e doar stilul romanesc. Am vazut la viata mea destule lucruri home-made care aratau si mergeau ca facute in fabrica. Lasind modestia la o parte, am facut si eu citeva lucruri din astea. Totul depinde de rabdarea si de timpul pe care esti dispus sa le "investesti". Si mai conteaza sa folosesti scule si materiale de calitate. Eu sincer ma gindesc sa improvizez un sistem automat de ungere a lantului, pentru ca sprayurile cu teflon tin prea putin si sint prea scumpe. Eu merg cu motorul preponderent in oras dar chiar si-asa fac foarte repede citeva sute de km. Sprayul Motul nu m-a tinut niciodata mai mult de 3 ungeri. Exista alternativa ungerii manuale cu ulei de transmisie dar e prea messy (nu-mi place mirosul motorinei, si nici vecinilor n-o sa le placa urmele de motorina si ulei lasate pe aleea pe care-mi tin motorul). Pentru ca mi-e lene sa sap in tot topicul, am citeva intrebvari despre "scottoilerul" improvizat: - a folosit cineva o valva comandata electric pentru deschiderea traseului uleiului? in caz ca da, unde a gasit de cumparat asa o valva? - ce ulei se foloseste? - la ce interval picura uleiul? - se poate o poza detaliata cu tot sistemul? Eu ma gindeam si la un sistem care sa detecteze cind motorul nu se alfa in miscare si sa opreasca ungerea. uite acilea neamule Visit My Website electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta. Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 uite acilea neamuleVisit My Website electrovalva de Audi de la dezmembrari functioneaza OK(actual peste 1500km), supra incalzirea a fost redusa cu o rezistenta. Poate fi alimentata la senzorul de cric si nu pica decat in mers Robinetul poate o picatura la 45-50 secunde Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Pff... mi-i lieni si caut la dezmembrari. Daca-mi vinde cineva o valva din asta promit ca-mi fac si io scottoiler. ia-ti o valva pe vacuum de scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.