Sefulica3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit. Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? orice substanta de acest gen le "ataca " dar dintre benzina , decarburol, diluanti etc motorina ataca oringurile cel mai putin, intr-un procent foarte nesemnificativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile? Cred ca ar fi bestseller. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile? Cred ca ar fi bestseller. dar mai bine sa puna cineva o poza cu un oring "atacat" si devastat ireversbil, ca subiectu devine penibil ... Vre-un chimist de la vreo fabrica de anvelope/ bucse/ garnituri/ cauciucuri, nu este pe acilea?????????????!!!!!!!!! Oare membranele si garniturile de la instalatile de alimentare cu benzina , nu sunt "atacate"? de ce? PS ieri m-a atacat si pe mine benzina95... s-a facut 3,80 lei la Petrom Editat Iunie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma! Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... totusi costa 600 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 totusi costa 600 lei... Cine costa 600 RON? lantul sau proiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata. Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. In locul tau, taiam lantul cu FLEXUL!!! La asamblare, 2 picaturi de superglue si era ca nou... Sfat: Nu accelera cand ajunge zaua cu belea la pinioane.... Drum bun sa ai! Bafta! Editat Iunie 11, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata. Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz Nu. Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Nu. Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro? Nu degeaba totusi, dar lantul nu-i facut din o-ringuri. Adica Chiar Nu Sunt partea cea mai importanta a unui lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Da, dar daca te-ai apuca sa faci un calcul sa vezi cam cite ture da tija aia in za in 20000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro? eu cred ca sunt puse ca sa stea uleiul mai mult timp in interiorul lor (forta centrifuga) si praful sa ajunga mai greu in interiorul articulatiilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 vezi cu lantul ca poate sa iti sparga carteru sau sa iti blocheze roate pe spate dar oricum tine 600 de km sa il mai ungi si tu sa nu l lasi sa mearga pe uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane. Daca ai vedea cum motorul de TA este prins cu axul basculei si cat de greu este sa-l pui in cadru ... n-ai mai intreba cu ce m-a incurcat lantul. Lantul meu are deja 20000km, intentionez sa-l schimb oricum. Inca 600km chiar nu mai conteaza. Si nu, n-o sa se rupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa. BAi sa moara veta, aici e ca telefonul fara fir, ba chiar mai rau!!! AM DAT JOS MOTORUL DE PE CADRU, nu am avut nici o treaba cu lantul. LA Transalp, ca sa dai jos motorul demontezi bascula!!! LA montarea inapoi a motorului, care nu e operatiune tocmai usoara, ma incurca lantul atarnat peste bascula, asa ca l-am scos, am pus motorul la locul lui, am lus bascula si in final am pus si lantul. CU PRESA!!! Si m-am intors din Slovacia dupa 865km si lantul tot asa e. Din pacate/fericire nu s-a rupt. Ce ne facem. CE se face saraca za fara ou-ringuri... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Whatever. Da' totusi nush de ce tu consideri ca daca a mers 800 de km o sa mearga si 20 de mii. Mergind pe ideea asta nu mai punem nici ulei in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Whatever.Da' totusi nush de ce tu consideri ca daca a mers 800 de km o sa mearga si 20 de mii. Mergind pe ideea asta nu mai punem nici ulei in motor. Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga. Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e. ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga. Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e. ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri. E posibil sa ai dreptate, poate oringurile protejeaza doar improtriva ruginei la articulatiile zalelor. Sau poate acea vaselina pe care o "etanseizeaza" (vad ca-i la moda cuvintul) inauntru nu e chiar degeaba. Gindeste-te si tu ca e metal pe metal si tot cuplul motorului ala trece finalmente prin lant. Sint forte cu care nu-i chiar de gluma acolo. Fa un calcul cite ture fac tijele alea in zale in sa zicem 20 de mii de km, cit tine un lant. Parca eu n-as avea curajul sa merg fara o-ring-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Dar inainte de o-ringuri cu ce mergeau? Dar la curse cu ce merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.