Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit.

 

Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate.

Totusi o sa mai incerc o spalare.

N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile.

Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate.

Totusi o sa mai incerc o spalare.

N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile.

Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine.

Multumesc.

 

cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile?

Cred ca ar fi bestseller.

dar mai bine sa puna cineva o poza cu un oring "atacat" si devastat ireversbil, ca subiectu devine penibil ...

Vre-un chimist de la vreo fabrica de anvelope/ bucse/ garnituri/ cauciucuri, nu este pe acilea?????????????!!!!!!!!!

Oare membranele si garniturile de la instalatile de alimentare cu benzina , nu sunt "atacate"? :D de ce? :D

 

PS ieri m-a atacat si pe mine benzina95... s-a facut 3,80 lei la Petrom :moto:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

totusi costa 600 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata.

 

 

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:D

Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:moto:

 

 

In locul tau, taiam lantul cu FLEXUL!!! La asamblare, 2 picaturi de superglue si era ca nou...

 

 

Sfat: Nu accelera cand ajunge zaua cu belea la pinioane....

Drum bun sa ai!

Bafta! :D

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata.

 

 

 

Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz

Nu.

 

Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

 

Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. :D

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

Nu degeaba totusi, dar lantul nu-i facut din o-ringuri. Adica Chiar Nu Sunt partea cea mai importanta a unui lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

eu cred ca sunt puse ca sa stea uleiul mai mult timp in interiorul lor (forta centrifuga) si praful sa ajunga mai greu in interiorul articulatiilor... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult :D Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt :moto: Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult :D Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt :moto: Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane.

Daca ai vedea cum motorul de TA este prins cu axul basculei si cat de greu este sa-l pui in cadru ... n-ai mai intreba cu ce m-a incurcat lantul.

Lantul meu are deja 20000km, intentionez sa-l schimb oricum. Inca 600km chiar nu mai conteaza. Si nu, n-o sa se rupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa.

BAi sa moara veta, aici e ca telefonul fara fir, ba chiar mai rau!!!

 

AM DAT JOS MOTORUL DE PE CADRU, nu am avut nici o treaba cu lantul.

 

LA Transalp, ca sa dai jos motorul demontezi bascula!!!

 

LA montarea inapoi a motorului, care nu e operatiune tocmai usoara, ma incurca lantul atarnat peste bascula, asa ca l-am scos, am pus motorul la locul lui, am lus bascula si in final am pus si lantul. CU PRESA!!!

 

Si m-am intors din Slovacia dupa 865km si lantul tot asa e. Din pacate/fericire nu s-a rupt. Ce ne facem. CE se face saraca za fara ou-ringuri... !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whatever.

Da' totusi nush de ce tu consideri ca daca a mers 800 de km o sa mearga si 20 de mii. Mergind pe ideea asta nu mai punem nici ulei in motor.

Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga.

 

Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e.

 

ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga.

 

Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e.

 

ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri.

E posibil sa ai dreptate, poate oringurile protejeaza doar improtriva ruginei la articulatiile zalelor. Sau poate acea vaselina pe care o "etanseizeaza" (vad ca-i la moda cuvintul) inauntru nu e chiar degeaba. Gindeste-te si tu ca e metal pe metal si tot cuplul motorului ala trece finalmente prin lant. Sint forte cu care nu-i chiar de gluma acolo. Fa un calcul cite ture fac tijele alea in zale in sa zicem 20 de mii de km, cit tine un lant. Parca eu n-as avea curajul sa merg fara o-ring-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...