Carturaru' Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 fusei azi la Florin-V, sa curat lantul si sa schimb uleiul; Mi-am exprimat parerile ACILEA. Vi-l recomand cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) azi am curatat si eu lantul si am observat ca e auriu la culoare l`am sters bine cu o carpa, l`am lasat sa se usuce si l`am uns cu ulei gros de transmisie, cu o pensula; am scos`o la o tura, uleiul s`a uniformizat, am sters surplusul imprastiat pe janta.... a iesit bine la final Editat Iunie 6, 2009 de krystynell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Scuze, m-am grabit si abia acum am observat greseala. Este vorba de 1 picatura la 4 minute. Ma distreaza ca multa lume nu pricepe un lucru: lubrifiantul, oricare ar fi el (vaselina, ulei de motor, smecleu Motul sau Procycle, ulei Durex etc) nu e util decit ca pelicula. Orice e surplus va sari si oricum lubrifiantul poate sa fie si cu kilogramele ca doar pelicula superficiala are un rol util. Chiar daca tu vezi smecleul ala Motul/Procycle ramas pe lant, surplusul nu foloseste la nimic.Anyway, ma fascineaza cite controverse si pasiuni poate sa stirneasca subiectul asta. Tocmai am uns lantul cu o tira de 80W90, cu pensula. Nu m-am mai murdarit, n-am mai pus cu kilogramul, rapid si eficient. pelicula de care zici tu ramane in interiorul rolelor datorita fortelor de menisc si nu numai... insa la contactul dintre lant dinti pelicula aia dispare mai repede si de aia ungatorul este mai bun ca alimenteaza permanent zona de contact. Viata lantului este prelungita si pentru ca uzura pinioanelor este minima, pinioanele uzate solicitand si ele lantul... de curand am schimbat pinionul mic ai caror dinti aveau aspect de valuri Editat Iunie 6, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce parere aveti despre lanturile cu x-ringuri? sunt mai bune de cat cele cu o-ringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce parere aveti despre lanturile cu x-ringuri? sunt mai bune de cat cele cu o-ringuri? Se zice ca da; de fapt asa au si aparut: ca alternative mai eficiente la lanturile cu o-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 eu sunt curios practic daca chiar tin mai mult decat cele cu oringuri in aceleasi conditii de exploatare , adica daca se vede totusi un nr de km semnificativ in plus fata de cele cu o ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 eu sunt curios practic daca chiar tin mai mult decat cele cu oringuri in aceleasi conditii de exploatare , adica daca se vede totusi un nr de km semnificativ in plus fata de cele cu o ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Mai, da' identic mai ginditi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Mai, da' identic mai ginditi mariusspuneceva spune de fapt altceva, acelasi lucru prin alt id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 am postat mai intai fara sa imi dau seama era logat frate-miu apoi am postat eu dupa ce m-am logat , am crezut ca nu o sa apara decat postul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mariusspuneceva spune de fapt altceva, acelasi lucru prin alt id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut! Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant. Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada. Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu. Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu? Multumesc pentru eventualele sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut!Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant. Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada. Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu. Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu? Multumesc pentru eventualele sfaturi. In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit. Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? orice substanta de acest gen le "ataca " dar dintre benzina , decarburol, diluanti etc motorina ataca oringurile cel mai putin, intr-un procent foarte nesemnificativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile? Cred ca ar fi bestseller. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile? Cred ca ar fi bestseller. dar mai bine sa puna cineva o poza cu un oring "atacat" si devastat ireversbil, ca subiectu devine penibil ... Vre-un chimist de la vreo fabrica de anvelope/ bucse/ garnituri/ cauciucuri, nu este pe acilea?????????????!!!!!!!!! Oare membranele si garniturile de la instalatile de alimentare cu benzina , nu sunt "atacate"? de ce? PS ieri m-a atacat si pe mine benzina95... s-a facut 3,80 lei la Petrom Editat Iunie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma! Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... totusi costa 600 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 totusi costa 600 lei... Cine costa 600 RON? lantul sau proiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie... Sanatate si multa bafta... Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata. Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Io acuma fac un experiment. Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc. Ia ghiciti ce am facut? L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac! Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers. In locul tau, taiam lantul cu FLEXUL!!! La asamblare, 2 picaturi de superglue si era ca nou... Sfat: Nu accelera cand ajunge zaua cu belea la pinioane.... Drum bun sa ai! Bafta! Editat Iunie 11, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.