Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata.

 

 

 

Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz

Nu.

 

Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu.

 

Uite aici i-e greu omului sa inteleaga: diferenta intre ceva care conteaza si ceva ce NU conteaza. :D

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

Nu degeaba totusi, dar lantul nu-i facut din o-ringuri. Adica Chiar Nu Sunt partea cea mai importanta a unui lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica lanturile alea au O-ring-uri degeaba? Le pun numai ca sa se umple 1000 de pagini pe moto.ro?

eu cred ca sunt puse ca sa stea uleiul mai mult timp in interiorul lor (forta centrifuga) si praful sa ajunga mai greu in interiorul articulatiilor... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult :D Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt :moto: Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa domne omnu ca o sa inteleaga in curand de ce un lant fara oringuri nu tine prea mult :D Cand o sa se rupa, sa te uiti atent de unde s-a rupt :moto: Si cum te-o fi incurcat lantul nu stiu, ca saracu il dai imediat la o parte dupa ce-l scoti de pe pinioane.

Daca ai vedea cum motorul de TA este prins cu axul basculei si cat de greu este sa-l pui in cadru ... n-ai mai intreba cu ce m-a incurcat lantul.

Lantul meu are deja 20000km, intentionez sa-l schimb oricum. Inca 600km chiar nu mai conteaza. Si nu, n-o sa se rupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce pana mea tre' data jos bascula cind schimbi lantul? Nu ziceai ca ai presa de lant? Eu am dat jos bascula ca prostu' crezind ca lantu' nou vine gata inchis din fabrica (endless) dar n-a fost asa.

BAi sa moara veta, aici e ca telefonul fara fir, ba chiar mai rau!!!

 

AM DAT JOS MOTORUL DE PE CADRU, nu am avut nici o treaba cu lantul.

 

LA Transalp, ca sa dai jos motorul demontezi bascula!!!

 

LA montarea inapoi a motorului, care nu e operatiune tocmai usoara, ma incurca lantul atarnat peste bascula, asa ca l-am scos, am pus motorul la locul lui, am lus bascula si in final am pus si lantul. CU PRESA!!!

 

Si m-am intors din Slovacia dupa 865km si lantul tot asa e. Din pacate/fericire nu s-a rupt. Ce ne facem. CE se face saraca za fara ou-ringuri... !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whatever.

Da' totusi nush de ce tu consideri ca daca a mers 800 de km o sa mearga si 20 de mii. Mergind pe ideea asta nu mai punem nici ulei in motor.

Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga.

 

Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e.

 

ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, a mers 20000, cat dracu sa mai mearga.

 

Iar, nu faci diferenta intre ce e important si ce nu e.

 

ORINGURILE sunt un accesoriu al lantului, ii prelungesc oarecum viata, dar nu reprezinta esentialul. Nu stiu daca se poate spune macar ca unui lant i se dubleaza viata doar pt ca are o-ringuri.

E posibil sa ai dreptate, poate oringurile protejeaza doar improtriva ruginei la articulatiile zalelor. Sau poate acea vaselina pe care o "etanseizeaza" (vad ca-i la moda cuvintul) inauntru nu e chiar degeaba. Gindeste-te si tu ca e metal pe metal si tot cuplul motorului ala trece finalmente prin lant. Sint forte cu care nu-i chiar de gluma acolo. Fa un calcul cite ture fac tijele alea in zale in sa zicem 20 de mii de km, cit tine un lant. Parca eu n-as avea curajul sa merg fara o-ring-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inainte de o-ringuri cu ce mergeau?

Dar la curse cu ce merg?

Iniante de oringuri motoarele avea 15 CP la 1000 cc.

Iar de curse de 20000 de mii de km n-am auzit. Plus ca e posibil ca lanturile alea de curse sa fie din altfel de aliaje decit cele de 100 de euro, pentru oameni normali.

Deci tu vrei sa ne demonstrezi ca oringurile sint o inventie a corporatiilor avide de profit, ca sa justifice preturile "astronomice" ale lanturilor moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU.

 

VREAU SA ZIC CA SE INSISTA PREA MULT PE PROTEJAREA ACESTOR O-RINGURI SI PE IMPORTANTA LUI.

 

REPET: DE PARCA LANTUL AR FI FACUT DIN O-RINGURI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate da, poate nu, in manualul meu original Suzuki zice ca "use only kerosene", daca n-ar fi cit de cit important n-ar zice nimic. Ma gindesc ca daca-ti bati constant joc de oringurile alea si crapa, intra diverse kkturi pe acolo si in timp probabil sint afectate imbinarile zalelor. Un lant avind 100 si ceva de zale deci tot atitea tije, exista sanse ca odata si-odata una sa cedeze.

Tine cont si de faptul ca exista motoare care au de 3 ori cuplul transalpului tau, si cu care se mai si merge numai blana si pe-o roata. Nu cred ca a zis cineva vreodata ca un lant trebuie pupat in c.ur toata ziua, dar nici sa-ti bati joc de el. Eu am ajuns la concluzia ca spalare cind si cind (oi vedea eu exact cu ce) + ungere cu ulei de transmisie e destul pentru mine. Daca ma tine 15-20 de mii de km is multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 15-20000 te tine fara sa-i faci nimic.

 

Al meu are 18000km fara sa-i fac mare lucru, l-am lasat sa rugineasca asta iarna, spalat numai cu motorina si odata cu benzina, uns cu ulei de la motor si cu wd40. L-am intins never.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasfoind manualul de service am dat peste pagina din atasament. Cred ca asta trebuie sa rezolve unele diferende legate de ungerea si spalarea lantului.

 

Asfalt uscat,

Marius

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasfoind manualul de service am dat peste pagina din atasament. Cred ca asta trebuie sa rezolve unele diferende legate de ungerea si spalarea lantului.

 

Asfalt uscat,

Marius

NU! NICIODATA! Asta e problema eterna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima vreme dau cu ulei de tranzmisie...pelicula fina, asa cum se zicea pe aici. Nu ar merge mai bine vazelina, totusi....parerea mea ca da, desi nu am incercat. Voi ce ziceti?

Atit am sa-ti zic: don't even think about it.

 

Foloseam vaselina la lantul bicicletei, de bou. N-ai idee cum arata lantul dupa citeva iesiri. Acumuleaza tot praful si mizeria incit dupa un timp se face un fel de pasta abraziva, se simte la mina ca pasta aia Ajax sau cum ii zice, de fapt mia rau.

Si nu, nu e vorba de un mountain-bike, merg exclusiv pe strada cu ea.

 

Deci nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...