Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am curatat si eu lantul si am observat ca e auriu la culoare :P

l`am sters bine cu o carpa, l`am lasat sa se usuce si l`am uns cu ulei gros de transmisie, cu o pensula;

am scos`o la o tura, uleiul s`a uniformizat, am sters surplusul imprastiat pe janta....

a iesit bine la final :rock:

post-45570-1244306065_thumb.jpg

post-45570-1244306090_thumb.jpg

post-45570-1244306173_thumb.jpg

Editat de krystynell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, m-am grabit si abia acum am observat greseala. Este vorba de 1 picatura la 4 minute.

:P

 

Ma distreaza ca multa lume nu pricepe un lucru: lubrifiantul, oricare ar fi el (vaselina, ulei de motor, smecleu Motul sau Procycle, ulei Durex etc) nu e util decit ca pelicula. Orice e surplus va sari si oricum lubrifiantul poate sa fie si cu kilogramele ca doar pelicula superficiala are un rol util. Chiar daca tu vezi smecleul ala Motul/Procycle ramas pe lant, surplusul nu foloseste la nimic.

Anyway, ma fascineaza cite controverse si pasiuni poate sa stirneasca subiectul asta. Tocmai am uns lantul cu o tira de 80W90, cu pensula. Nu m-am mai murdarit, n-am mai pus cu kilogramul, rapid si eficient.

pelicula de care zici tu ramane in interiorul rolelor datorita fortelor de menisc si nu numai... insa la contactul dintre lant dinti pelicula aia dispare mai repede si de aia ungatorul este mai bun ca alimenteaza permanent zona de contact. Viata lantului este prelungita si pentru ca uzura pinioanelor este minima, pinioanele uzate solicitand si ele lantul... de curand am schimbat pinionul mic ai caror dinti aveau aspect de valuri :rock:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre lanturile cu x-ringuri? sunt mai bune de cat cele cu o-ringuri?

Se zice ca da; de fapt asa au si aparut: ca alternative mai eficiente la lanturile cu o-ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant.

Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada.

Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu.

Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu?

Multumesc pentru eventualele sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant.

Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada.

Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu.

Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu?

Multumesc pentru eventualele sfaturi.

In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit.

 

Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate.

Totusi o sa mai incerc o spalare.

N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile.

Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate.

Totusi o sa mai incerc o spalare.

N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile.

Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine.

Multumesc.

 

cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile?

Cred ca ar fi bestseller.

dar mai bine sa puna cineva o poza cu un oring "atacat" si devastat ireversbil, ca subiectu devine penibil ...

Vre-un chimist de la vreo fabrica de anvelope/ bucse/ garnituri/ cauciucuri, nu este pe acilea?????????????!!!!!!!!!

Oare membranele si garniturile de la instalatile de alimentare cu benzina , nu sunt "atacate"? :D de ce? :D

 

PS ieri m-a atacat si pe mine benzina95... s-a facut 3,80 lei la Petrom :moto:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

totusi costa 600 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

63 de pagini despre modul in care se curata un rahat de lant! Pentru studentii la Mecanica, poate fi chiar examenul de Diploma!

Rog sa se deschida si un topic despre unsul cardanului si al curelei de transmisie...

Sanatate si multa bafta...

Fix asa am zis si eu, te c.aci in el de lant, dai un spray sau o pensula de ulei si gata.

 

 

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:D

Dupa asta incerci sa vezi si cit merge fara o supapa? Pliiiz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io acuma fac un experiment.

Am demontat de curand motorul de pe cadru si la montare nu-s cum dracu ma incurca lantul. Fiind cu un prieten care trebuia sa ma ajute la montare, si care se cam grabea, am scos repede lantul cu presa, la zaua de inchidere. Grabit fiind am rupt unul din x-ringuri si colac peste pupaza dupa ce am asezat motrul in cadru mai tarziu nu le-am mai gasit deloc.

Ia ghiciti ce am facut?

L-am montat fara o-ringuri la zaua de inchidere, uite-asa, sac!

 

Maine plec in Slovacia vreo 600km dus-intors, va anunt daca mi se rupe lantul in mers.

 

:moto:

 

 

In locul tau, taiam lantul cu FLEXUL!!! La asamblare, 2 picaturi de superglue si era ca nou...

 

 

Sfat: Nu accelera cand ajunge zaua cu belea la pinioane....

Drum bun sa ai!

Bafta! :D

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...