fesu' Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 e un oarecare rodaj in sensul ca in functie de tip si de marca in primii km, intre 300 si 1000 de km, se va lasa destul, dupa aia intrand in normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 ok ,mersi. deci sa il verific mai des acum la inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salutare tuturor! Am pus de 2 saptamani kit nou REGINA si cei drept i-am cam dat gaz puternic(honda cbr1000rr-2004),azi am constatat dupa ce am schimbat cauciucul ca pe o anumita portiune lantul e intins la maxim,dupa acea poetiune e slab de ajunge in bascula. Sa inteleg ca e dus lantul sau ce anume s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 da ,inca ceva folosind foarte des frana de motor exista posibilitatea sa scurtez durata de viata a lantului . pt ca teoretic e mai solicitat nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 1343236153[/url]' post='3187936']Salutare tuturor! Am pus de 2 saptamani kit nou REGINA si cei drept i-am cam dat gaz puternic(honda cbr1000rr-2004),azi am constatat dupa ce am schimbat cauciucul ca pe o anumita portiune lantul e intins la maxim,dupa acea poetiune e slab de ajunge in bascula. Sa inteleg ca e dus lantul sau ce anume s-a intamplat? Regina face mai multe calitati de lant. Unele sunt foarte proaste. Daca este asa cum zici,iti trebuie macar lant nou, in ideea ca pinioanele sunt inca bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Regina face mai multe calitati de lant. Unele sunt foarte proaste. Daca este asa cum zici,iti trebuie macar lant nou, in ideea ca pinioanele sunt inca bune. Multumesc pentru sfaturi si sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 daca ma poate cineva ajuta cu niste raspunsuri...sunt incepator,am primul meu motor de 600,o honda cbr f4 si vreau sa va intreb cum e treaba cu,curatatul lantului...la cat timp trebuie curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Azi am finalizat (sau asa am crezut eu) instalarea unui ungator pe un VFR. Din nefericire n-am luat in consideratie si gravitatia. Instalatia este controlata de un circuit self made circuit pe baza unui 555 cu un comutator prin care pot alege intervalul "stropirii", un buton de stropire manuala, o pompa de spalator parbriz de Dacie si un cap dublu de ungere de pe Louis (cred ca-i de scottoiler). Desi am citit pe acest topic despre necesitatea unei valve am subestimat efectul gravitatiei a.i. acum se scurge f usor ulei. Am deja o valva electrica dar, ca gabarit, ajunge pompa. Ma gandeam sa incerc sa gasesc un robinet de perfuzie ... dar inca ma mai gandesc... Rezervorul nu-i deosebit dar pt moment cred ca-i ok. Am pus un ulei de drujba (pe cutie-i zice de lant) si sper sa fie ok. Am atasat si cateva poze (stiu ca mobra-i cam jegoasa dar asta se datoreaza faptului c-o bag zilnic si pe coclauri). Editat August 20, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) Salut! Robinetul de perfuzie nu funcționează. Îți spun din propria experiență. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îți ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uÂşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaÂşi reglaj. Editat August 22, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Multumesc, am gasit pana la urma un robinet de plastic pe care l-am montat intre rezervor si pompa. De dozaj nu-mi fac probl pt ca asta o face pompa prin sprituire la intervale stabilite de partea electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Multumesc, am gasit pana la urma un robinet de plastic pe care l-am montat intre rezervor si pompa. De dozaj nu-mi fac probl pt ca asta o face pompa prin sprituire la intervale stabilite de partea electronica. Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută. - am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere) - am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit) - am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză. - rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât) - intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.) In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Instalație asemanatoare cu a ta am făcut și eu. Micile deosebiri care fac diferența... poate te ajută. - am montat în paralel pe pompă și o electrovalvă (montată între pompă și capul de ungere) - am folosit și un releu pentru comandă (în caz că e curentul prea mare pentru circuit) - am luat semnal și de pe becul de neutru și circuitul electronic nu dă semnal cât timp motorul e scos din viteză. - rezerovrul e făcut dintr-un furtun gros legat pe sub carenă (nu se vede și nici nu arată urât) - intervalele de ungere sunt (vreme bună - aprox 7 min, vreme rea - 2,5 min, timp de acționare pompă - 1s.) In formula asta merg de peste 40 000 km și am întins lanțul doar de 2 ori, în rest neavând parte de nici un alt tratament. Spor. Electrovalva am incercat sa pun si eu intre rezervor si pompa pt a nu forta in caz ca supapa s-ar fi deschis mai tarziu dar... surpriza: era bulita (era gasita undeva prin garaj). Am gasit un robinet din plastic. Pompa o am si eu printr-un releu cu circuit separat trecut printr-o cutie cu sigurante - circuitul de temporizare controleaza releul si nu pompa direct. Nu am considerat sa iau semnal de la neutru pt ca nu stau cu motorul pornit la semafoare (ma strecor sau daca sunt mai mult de 30 sec opresc motorul). Am cochetat si cu ideea de a pune undeva sub coada un furtun dar am tevile de esapament care-mi ocupa tot spatiul sun sea... Am aprox aceeasi timpi/intervale de ungere dar ii schimb functie de mers in oras (ungere la intervale mai mari) sau afara (ungere la intervale mai mici). O problema mai spinoasa este unde ar trebui picaturile sa cada: pe foaia zimtata sau direct pe lateralele lantlui? Am cap dublu de ungere luat de pe louis.de si momentan "bate" pe foaie dar nu ar fi mai indicat sa o faca pe laterale acolo unde sunt de fapt garniturile zalelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Ideal e ca uleiul sa ajunga pe zaua interioara,de unde sa se prelinga si spre role si spre oringuri. Mare grija cu capul dublu direct pe foaie,e predispus sa se infunde,mai ales pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 merci pt info. voi incerca sa directionez capetele catre zaua interioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Am montat un Loobman in mai odata cu noul kit de lant. Impresii acum dupa 3500 de km: - montajul capului de ungere mi-a iesit la a doua incercare, in prima instanta nu statea cum trebuie pe foaie. Sfatul meu e sa cititi f bine instructiunile si eventual sa va inspirati din pozele altor montaje - dupa montajul corect capul de ungere a ramas pe pozitie in ciuda gropilor on si offroad, spalarii cu presiune de la spalatorii etc - folosesc un ulei de lant Hitachi, 1 litru la 25 de ron. Abia acum am facut un refill la rezervorul Loobman si mai am 900 de ml in bidon - in primii 1500 de km uleiul se chinuia sa spele vaselina din fabrica de pe lant. - janta spate se umple de praf un pic mai repede insa e usor de sters cu o carpa. La jegul/praful din Bucuresti oricum e imposibil sa tii o motocicleta impecabila - am scapat de rutina spalarii lantului la fiecare 1000 de km ( Kettenmax + motorina + mers la spalatorie + Motorex cu teflon) A ramas doar mersul la spalatorie cand motoreta este murdara unde dau cu jetul si pe lant de la o distanta de cca 50 cm. Pentru mine asta este beneficiul major ... - dozez cam o apasare scurta la 100 de km, in general cand stiu ca am o portiune de 20-30 km de drum intins de facut. Daca ma pregatesc sa merg la spalatorie ung mai mult. Pe ploaie dozez mai mult, oricum motocicleta se murdareste groaznic Concluzie : cu o investitie de 100 de ron (loobman + ulei) am scapat de grija intretinerii lantului pe toata viata motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. uleiul de mecanisme fine e bun la uns cablurile..e subtire si penetreaza repede..nu benzina...si spalarea lantului cu motorina.. Editat Septembrie 9, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 salut o mica intrebare merge http://www.wuerth.ro/catalog/pdf/WRO-03-077.pdf pt uns lantul momentan doar dinasta am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Te duci la un magazin de piese moto si iei un spray cu 50 lei si-ti ajunge un sezon. Ala are teflon si nu zboara de pe lant la viteza. Daca dai cu cei ai tu acolo nu-ti ramane pe lant decat pana la prima intersesctie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew4u2007 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ... ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ... am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Lantul e intins cum trebuie sau prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Salut! Robinetul de perfuzie nu funcționează. Îți spun din propria experiență. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îți ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uÂşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaÂşi reglaj. ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior pentru cei care sint convinsi ca e ok sa cureti lantul cu benzina. acum citeva luni am folosit o seringa ca sa ung cablurile de acceleratie si ambreiaj, am amestecat ulei cu benzina ca sa-l subtiez si am pompat pe linga manson. dupa ce-am terminat treaba am spalat seringa cu apa. am dat ieri peste seringa intr-o camara. garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. irelevant ... Editat Septembrie 19, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) ii faci o crestatura pe rozata , eu pun 0.75 - 1 rotatii (desfiletat) pe sosea si 1.5-2 rotatii pe macadam sau ploaie, nu mai stau sa numar picaturile pt ca , capul de unjere e conducta de frana (de cupru) cu colier de plastic pe interior Eu am robineti de astia: Editat Septembrie 19, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 robinetii de acvariu fara filet sunt greu de reglat, cei cu filet nu sunt etansi si umezesc dar sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 (editat) baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ... ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ... am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie multumesc ! Posibil sa fie rulmentul de la cupla...incearca sa misti stanga-dreapta de pinionul de atac..daca misca, sigur e rulmentul de acolo. Editat Septembrie 30, 2012 de tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.