cristi 57 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 ....garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina. Data viitoare trebe sa cauti o siringa cu piston fara garnitura. Tipul de cauciuc folosit la siringi nu rezista la uleiuri sau produse petroliere. Apoi lanturile moderne au oringuri micute la fiecare bolt, nu necesita ungere, sunt din perbunan sau ceva similar - nu le ataca nici uleiul nici benzina. Ungerea se face doar pentru exterior, protectia suprafetelor de atac ale pinioanelor. Sprayurile specializate pentru lanturi asigura atat spalarea cat si ungerea. Poti folosi ulei de motor, dar se lipeste praful si nisipul, in scurt timp devine o pasta abraziva(mai bine il lasi uscat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) stiu ca este o electrovalva - expresia de "robinet" era o metafora la faptul ca acum nu mai lasa uleiul sa se scurga de unul singur/gravitational fara control. nu am nevoie de dozaj pt ca durata de sprit a pompei este f mica iar orificiile capului dublu de ungere sunt si ele f inguste si nu permit un debit mare. una peste alta lantul este uns si curat fara ca eu sa-mi mai bat capul, jegul luat de pe drumurile prafuite ale Constantei plus maidanul batut de mine este curatat de pe lant (ce se scurge pe cric si aparatoarea lantului se spala la spalatorie), uleiul de drujba-i ieftin si la litru tine pt mii de km ... deci sunt multumit. Felicitari! Electrovalva pare mai mica si mai usoara decat cele folosite frecvent pana acum, respectiv cea de benzina de la inst GPL. si nici nu mai trebuie modificata la racorduri. Sunt deja potrivite pt un furtun subtire. Salut! Robinetul de perfuzie nu funcţionează. Îţi spun din propria experienţă. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îţi ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaşi reglaj. Ai dreptate. nu exista robinet care sa regleze corect si repetitiv un debit atat de mic. Temperatura, vibratiile si Bunul Dumnezeu fac ca ceva sa nu mearga si uleiul sa curga in exces sau deloc. Cel mai bun reglaj (singurul), este trimpul, pt ca intervalele pot si masurate exact pt ungere si pauza. Fie ca dozarea se face automat, cu un montaj electronic, fie manual dupa un tabiet prestabilit. Editat Octombrie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Multumesc. Electrovalva este f mica (precum un motoras electric de la jucariile chinezesti) iar racordurile si ele-s mici. La mine dispozitivul de temporizare l-am realizat cu doi timpi de pauza selectabili pt mers in oras sau afara si vad ca treaba-i buna - nu-mi curge aiurea de pe lant si nici jeanta cauciucului nu se murdareste, doar jegul care se aduna in locasul pinionului fata (cine-i curios sa vada despre ce vorbesc sa dea o geana sub capacul de protectie - pun o poza mai jos sa vedeti cum era la mine inainte de a monta ungatorul) se scurge pe crickul lateral. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=841329 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=841328 Off topic: parbrizul e f fain si face treaba buna. La primul rulaj nici nu mi-am dat seama ca trecusem de 100 . Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Era buna o sursa permanenta de asemenea electrovalve. Desi deocamdata nu am nevoie de ungator, mai ma gandesc la el pt urmatoarea motocicleta, care cel mai probabil va fi pe lant. Am gasit cateva solutii pt rezervor si capul dublu care sa poata fi accesibile oricui. In cazul rezervorului sticluta este semifabricatul din care prin incalzire si umflare in matrita rezulta PET-ul de 2 L. Dopul este cel de Cola/Pepsi. Are cca 45ml suficienti pt 2500km, mic, rezistent, ieftin si potrivit ca forma, sa poata fi amplasat, legat de cadru, intr-o zona accesibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 nu face vid ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Probabil o sa dea o gaura in capac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ? Editat Octombrie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Am gasit site-ul asta dar cred ca e cam scumpa teava aia http://omegatub.infoconstruct.ro/anunt_395360-Tevi+hidraulice+diametre+mici.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ? Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ? frigotehnistii lucreaza cu "fiuri" (diametre) asa mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring. Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze. Editat Octombrie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring. Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze. teava subtire de cupru... conducta de frana de dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 teava de instalatie gpl de masina 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 (editat) Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ? conducta de frana de Dacie , gasesti noua la magazin , cea mai scurta costa 3-4 beri ... bagi pe interior un colier de plastic daca e de ala ingust Editat Noiembrie 2, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Cam 3-4 mm ar fi ideal. Am sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Prea multe explicatii nu trebuie, pozele cred ca sunt suficiente, pt confectionarea unui cap de ungere dublu pt ungatoarele automate sau gen Loobman. Furtun gros in carne rezistent prod petroliere, surub M6, saibe, piulite, mina de pix, sau furtunas subtire. Reglajul/ ajustarea din lungimea furtunului de cauciuc si pozitionarea gaurilor de 1,5mm si prin rotirea lui si a furtunaselor subtiri. Editat Noiembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Prea multe explicatii nu trebuie, pozele cred ca sunt suficiente, pt confectionarea unui cap de ungere dublu pt ungatoarele automate sau gen Loobman. Furtun gros in carne rezistent prod petroliere, surub M6, saibe, piulite, mina de pix, sau furtunas subtire. Reglajul/ ajustarea din lungimea furtunului de cauciuc si pozitionarea gaurilor de 1,5mm si prin rotirea lui si a furtunaselor subtiri. care sunt "sansele" sa se smulga furtunele care vin in contact cu foaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Niciuna, pt ca furtunasele nu trebuie sa fie in contact cu foaia. Eu le pun la ora sapte deasupra golului dintre dinti si la 1-2 mm departati stanga dreapta de foaie. Trebuie facuta proba cu moto gol sau incarcat, deplasat iainte si inapoi, in asa fel incat furtunasele sa fie mereu deasupra lantului la 10-15 mm si departat de foaie, cum am spus. Furtunasele mele au 3 mm diametrul, iar gaurile in cauciuc sunt date cu burghiu de 1,5. Intra presat si se smulg destul de greu cu mana. Ideea este ca nu trebuie sa le agate lantul, singurul care le-ar putea trage din pozitie si daca le agata le trage oricum si sudate daca ar fi. Editat Noiembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 da si eu il spal cu motorina il sterg cu o cirpa apoi il ung cu sprei pt lant si e ok. Lasa d'le sa si le unga in mers ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Ce e aia KIT? Iti zic eu, (intrebarea e retorica) semi-pacaleala. Cea mai buna alegere - cuparat lantul care nu te incurca in drumul spre glorie + pinioanele cu raportul de transmisie pe care il doresti. DID nu e singurul producator de lanturi si nici macar nu-s cele mai reusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Cesar poti face o clasificare a lanturilor si pinioanelor din punctul tau de vedere? Multumesc. Editat Ianuarie 16, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 pai uite... de exemplu mie nu-mi place DID. Din cateva motive simple: Lanturi grele, zalele sunt cam inalte, mai inalte decat la alti producatori si din cauza asta sunt zgomotoase. Multe pinioane de fabrica vin cu un tampon de cauciuc care amortizeaza zgomotul. Dar eu consider ca nu prea e in regula. Nici foarte rezistente nu mi se pare ca sunt (sunt grele deci zalele sunt mai groase). Cel mai mult imi plac EK si RK. La pinioane de otel prefer JT iar pinioane spate sunt mai multe variante bune: JT, Talon, Vortex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? DA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.