Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Mai sunt service-uri care au sculele alea originale ducati pentru intinderea curelelor pentru distributie (mathesis, clavis, etc)? Are cineva vreun feedback de la ei ?

Doi, as vrea sa sudez un suport de scarita (monster, aliaje), exista recomandari in privinta unui service competent in acest sens ?

Exista service sau magazin ducati cu pachete de revizie gen: curele, pastile, lichide, placute, bujii, filtre, baterie, garantie, factura ?

Prin Campina mai sunt ducatisti ?

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Mai sunt service-uri care au sculele alea originale ducati pentru intinderea curelelor pentru distributie (mathesis, clavis, etc)? Are cineva vreun feedback de la ei ?

Doi, as vrea sa sudez un suport de scarita (monster, aliaje), exista recomandari in privinta unui service competent in acest sens ?

Exista service sau magazin ducati cu pachete de revizie gen: curele, pastile, lichide, placute, bujii, filtre, baterie, garantie, factura ?

Prin Campina mai sunt ducatisti ?

 

mersi!

salut. service-uri in bucuresti ai asa: cei de la Metrotehnica(dealer Ducati)

cei de la Dafway(iarasi de treaba)

mai ai pe Cristi Teodorescu(il recomand pt ca mi-a reparat si mie motorul si e un baiat super super)

mai iarasi si pe Andu Teodorescu(fratele lui Cristi, de care se spune ca sunt "taticii" Ducati in Romania, pe care ti-l recomanda foarte multi de aici)

Dafway are cont si pe forum, intra des pe aici si te poate ajuta si cu aproape orice din ceea ce ai nevoie.

Metrotenica, dar dureaza mult comanda de piese si consumabile(patit) si preturile pe lucrari sunt mai piperate.

Cristi T. nu stiu daca acum se ocupa si de adus piesele si ce ai nevoie, pt ca eu mi le-am luat singur, dar legat de calitatea lucrarii si despre el ca persoana, nu am ce sa comentez. un om cum putini gasesti.

Andu T. iarasi de treaba, doar ca nu am avut de lucru cu el, dar recomandarile din partea celorlalti isi spun cuvantul.

 

cred ca ai si in campina Ducatisti. stiu ca vazusem pe cineva pe forum care era din campina si avea monster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns,

Pe Cristi si pe Andu ii cunosc, pot sa-i tin vinovati pentru ca m-au imbolnavit de ducatism si la propriu si la figurat. Am fost si la Metrotehnica, cred ca mi-am facut o idee si despre ce e pe acolo. Mai era un service la Sibiu, si acolo am fost, as putea sa spun ca-l recomand pe cel din Sibiu, ma rog, chestie de preferinte.

Eu intrebam daca are cineva scula aceea cu care se intind curelele prin metoda recomandata de fabrica, cea din manualul de service Ducati. Prezenta acestei scule intr-un service atesta faptul ca schimbarea curelelor nu se face dupa ureche, sau ca e foarte greu sa gresesti la intinderea lor. Nu vreau sa spun ca cei mentionati nu sunt niste mecanici capabili, insa fiind (doar) umani au si ei limitele lor ;) O sa insist asupra acestui detaliu, deci un service dotat cu acest echipament pentru diagnoza/intretinere? Exista ? Are cineva feedback ?

 

Ah si bineinteles, cu scarita: Motocicleta mea nu mai e la prima tinerete si in final nu ma deranjeaza o mica cicatrice, daca e treaba buna. Vad ca preturile scaritelor sunt dubios de mari, chiar si secondhand. Imi trebuie cineva sa sudeze aliajul ala, la un pret civilizat (inteleg cat costa curentul, amortizarea unui TIG capabi si manopera pentru ceva de calitate). In Campina (unde am acum motorul) am avut niste experiente care frizeaza absurdul legat de sudat chestii mai... complexe. Asa ca as merge pe mana cuiva care e recomandat. Sau la naiba le comand din Austria, noi.

 

Altfel cu consumabilele, ma gandeam ca se strang ceva bani la o revizie,spre 2000 roni poate chiar mai bine daca punem si cauciucurile, si cred ca un magazin care ar avea piesele astea pregatite ar putea face o reducere. Voi ce parere aveti ? Sau le luati doar cand pica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intrebam daca are cineva scula aceea cu care se intind curelele prin metoda recomandata de fabrica, cea din manualul de service Ducati. Prezenta acestei scule intr-un service atesta faptul ca schimbarea curelelor nu se face dupa ureche, sau ca e foarte greu sa gresesti la intinderea lor. Nu vreau sa spun ca cei mentionati nu sunt niste mecanici capabili, insa fiind (doar) umani au si ei limitele lor ;) O sa insist asupra acestui detaliu, deci un service dotat cu acest echipament pentru diagnoza/intretinere? Exista ? Are cineva feedback ?

Scula aceea o detine Andu, dar dupa cateva curele facute cu ochiul liber si verificate cu scula de care vorbesti, nu a fost nevoie de modificarea curelelor.

 

Ah si bineinteles, cu scarita: Motocicleta mea nu mai e la prima tinerete si in final nu ma deranjeaza o mica cicatrice, daca e treaba buna. Vad ca preturile scaritelor sunt dubios de mari, chiar si secondhand. Imi trebuie cineva sa sudeze aliajul ala, la un pret civilizat (inteleg cat costa curentul, amortizarea unui TIG capabi si manopera pentru ceva de calitate). In Campina (unde am acum motorul) am avut niste experiente care frizeaza absurdul legat de sudat chestii mai... complexe. Asa ca as merge pe mana cuiva care e recomandat. Sau la naiba le comand din Austria, noi.

Pentru scarite intreaba la dafway si daca nu are contacteaza aceasta persoana pentru a le achizitiona din Anglia. In alta ordine de idei, nu vei avea niciodata o motoreta impecabila decat cu dureri de cap si cu neplaceri cauzate de cei din jur. Daca scarita e la locul ei, baga benzina si bucura-te de drumetii.

Altfel cu consumabilele, ma gandeam ca se strang ceva bani la o revizie,spre 2000 roni poate chiar mai bine daca punem si cauciucurile, si cred ca un magazin care ar avea piesele astea pregatite ar putea face o reducere. Voi ce parere aveti ? Sau le luati doar cand pica ?

 

Cauciucuri poti lua de pe anvelopemoto.eu sau de la lucian bratu (SH), curelele de la metrotehnica/dafway, restul.. unde e oferta mai buna. :)

 

L.E : Ma bucur ca ti-ai recuperat motoreta. :) La cat mai multe drumetii cu ea!

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns,

Pe Cristi si pe Andu ii cunosc, pot sa-i tin vinovati pentru ca m-au imbolnavit de ducatism si la propriu si la figurat. Am fost si la Metrotehnica, cred ca mi-am facut o idee si despre ce e pe acolo. Mai era un service la Sibiu, si acolo am fost, as putea sa spun ca-l recomand pe cel din Sibiu, ma rog, chestie de preferinte.

Eu intrebam daca are cineva scula aceea cu care se intind curelele prin metoda recomandata de fabrica, cea din manualul de service Ducati. Prezenta acestei scule intr-un service atesta faptul ca schimbarea curelelor nu se face dupa ureche, sau ca e foarte greu sa gresesti la intinderea lor. Nu vreau sa spun ca cei mentionati nu sunt niste mecanici capabili, insa fiind (doar) umani au si ei limitele lor ;) O sa insist asupra acestui detaliu, deci un service dotat cu acest echipament pentru diagnoza/intretinere? Exista ? Are cineva feedback ?

 

Ah si bineinteles, cu scarita: Motocicleta mea nu mai e la prima tinerete si in final nu ma deranjeaza o mica cicatrice, daca e treaba buna. Vad ca preturile scaritelor sunt dubios de mari, chiar si secondhand. Imi trebuie cineva sa sudeze aliajul ala, la un pret civilizat (inteleg cat costa curentul, amortizarea unui TIG capabi si manopera pentru ceva de calitate). In Campina (unde am acum motorul) am avut niste experiente care frizeaza absurdul legat de sudat chestii mai... complexe. Asa ca as merge pe mana cuiva care e recomandat. Sau la naiba le comand din Austria, noi.

 

Altfel cu consumabilele, ma gandeam ca se strang ceva bani la o revizie,spre 2000 roni poate chiar mai bine daca punem si cauciucurile, si cred ca un magazin care ar avea piesele astea pregatite ar putea face o reducere. Voi ce parere aveti ? Sau le luati doar cand pica ?

man e simplu.....Andu are toate sculele de care ai nevoie ...Cristi creca se descurca daca nu le are...iar metrotehnica la fel.....iar cei de la sibiu nu mai exista de mult....mai mult de atat ce vrei daca 3 persoane au ce cauti ...ce vrei defapt?....iar cu scarita vb cu cristi am vazut la el una sudata f frumos .....aaa cum adica ca sunt umani da aia din service ala care il cauti tu nu sunt tot umani ....andu are service cristi are service metrotehnica are service........cu sculele de care intrebi tu mai mult de atat nus ce sar mai putea......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns,

Pe Cristi si pe Andu ii cunosc, pot sa-i tin vinovati pentru ca m-au imbolnavit de ducatism si la propriu si la figurat. Am fost si la Metrotehnica, cred ca mi-am facut o idee si despre ce e pe acolo. Mai era un service la Sibiu, si acolo am fost, as putea sa spun ca-l recomand pe cel din Sibiu, ma rog, chestie de preferinte.

Eu intrebam daca are cineva scula aceea cu care se intind curelele prin metoda recomandata de fabrica, cea din manualul de service Ducati. Prezenta acestei scule intr-un service atesta faptul ca schimbarea curelelor nu se face dupa ureche, sau ca e foarte greu sa gresesti la intinderea lor. Nu vreau sa spun ca cei mentionati nu sunt niste mecanici capabili, insa fiind (doar) umani au si ei limitele lor ;) O sa insist asupra acestui detaliu, deci un service dotat cu acest echipament pentru diagnoza/intretinere? Exista ? Are cineva feedback ?

 

Ah si bineinteles, cu scarita: Motocicleta mea nu mai e la prima tinerete si in final nu ma deranjeaza o mica cicatrice, daca e treaba buna. Vad ca preturile scaritelor sunt dubios de mari, chiar si secondhand. Imi trebuie cineva sa sudeze aliajul ala, la un pret civilizat (inteleg cat costa curentul, amortizarea unui TIG capabi si manopera pentru ceva de calitate). In Campina (unde am acum motorul) am avut niste experiente care frizeaza absurdul legat de sudat chestii mai... complexe. Asa ca as merge pe mana cuiva care e recomandat. Sau la naiba le comand din Austria, noi.

Cristi cand mi-a reparat motorul(mai exat schimbat motorul pe ea, schimbat curelele, verificat pastilele, schimbat volanta, electronica de pe un motor pe altu, si ce a mai fost, a avut scule originale, si are chiar si acel aparat de reglat curelele. deci nu ai de ce sa te temi. andu la fel, metrotenica la fel, nu sunt sigur daca dafway are, dar cred ca are pt ca e service destul de mare.

scarita, c'mon..... cauta pe okazii ca erau, vezi bikeshop si pe aici iarasi am vazut cand dezmembra cineva. cred ca banii din reparat ti-ai lua o scarita buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zaire eu am pus linkul si pe FB dar cine cacao sa aibe oki www.ducatiblog.net/index.php/street/streetfighter/1788-streetfighter-848-test-drive.html

Nu-i aceeasi mamaliga, anyway misto articolul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah si bineinteles, cu scarita: Motocicleta mea nu mai e la prima tinerete si in final nu ma deranjeaza o mica cicatrice, daca e treaba buna. Vad ca preturile scaritelor sunt dubios de mari, chiar si secondhand. Imi trebuie cineva sa sudeze aliajul ala, la un pret civilizat (inteleg cat costa curentul, amortizarea unui TIG capabi si manopera pentru ceva de calitate). In Campina (unde am acum motorul) am avut niste experiente care frizeaza absurdul legat de sudat chestii mai... complexe. Asa ca as merge pe mana cuiva care e recomandat. Sau la naiba le comand din Austria, noi.

Ce a patit scarita? Foot peg-ul sau suportul?

 

Rupta sau indoita? Se poate suda (la pret decent) profi sau iti pot fabrica una identica la pret bun. Pune o poza daca poti si pot da si un pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

huuuuuoooooo....blasfemieeee.......ducati roz ???? :eek: WTF..... :rusinica: :kick:

si rozul e o uloare :P :haha:

 

invidiosilor nu va place rozul.

 

 

stau si ma gandesc cum o fi aratat Carl Fogarty, Troy Corser, sau amicul meu Troy Baylis pe asa motoreta :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...