PzKpfW Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Da,acolo se miscă,si sunt stock,ma gândeam eu ca trebuie sa fie ceva sa tina strâns racordul ala. Am un amic ce are monster si trebuie sa vina in tara ,o sa ma uit la el sa vad cam despre ce e vb. Pt a face distributia e musai la reprezentanta sau la cineva care are soft,parca asa citisem undeva,ca trebuie reglată frecvenata?! Bucșa despre care vorbesc este pe interior. Uită-te într-un manual de piese ca să vezi unde vine, cum arată și ce cod are. Manuale găsești aici. Nu am auzit de reglat frecvența la curele prin soft (?!?). Sistemul este în întregime mecanic. Ți-aș recomanda să mergi la un mecanic Ducati (autorizat sau nu), contează să știe despre ce e vorba și să mai fi făcut asta. Schimbul de curele de distribuție este printre cele mai importante și curente intervenții specifice Ducati. Dacă știi cum s-o faci, operațiunea este relativ simplă și rapidă. Un mecanic bun și cu experiență o face în 15-20 min, deci mai mult de o oră de manoperă nu ar trebui să-ți ceară nimeni. Având în vedere locația ta, știu că e cam bătaie de cap să găsești un mecanic Ducati prin zonă, dar aș zice că merită. Nu doar pentru distribuție, ci pentru o verificare generală a motocicletei de către cineva care cunoaște Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Va salut , are cineva diagrama electrica Ducati Monster 821 sau 1200 2014-2015? Am manualul de service pentru ambele, au diagrama sectionata si exact pentru bord nu este. Am eu diagrama electrica pt Monster 1200. Daca cumva nu ai rezolvat problema deja da-mi un PM si o sa ti-o trimit pe mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Salutare,e normal sa nu pornească cand e pe stander? Adica nu se intampla nimic cand apăsarea butonului de pornire. Evident am incercat cu motorul in neutral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Hallo! Intrebare intrebatoare. Vreau sa comand levierele aftermaket(de prin china) de frana si ambreaj pt un S2r de 800. Cu ce alte modele de Ducati se potrivesc. Din ce am vazut eu ambrejul este hidraulic, si la o prima cautare rapida, maneta de ambreaj era prevazuta cu cablu. Multumesc anticipat! De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu. Salutare,e normal sa nu pornească cand e pe stander? Adica nu se intampla nimic cand apăsarea butonului de pornire. Evident am incercat cu motorul in neutral. Stander de spate? Cu cricul pliat? Și când o dai jos de pe stander pornește? Nu prea are de ce să nu meargă. Verifică inclusiv kill-switch-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza. Nu i-a prea facut bine statul la umbra . Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie curătat carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) De unde vrei să iei? Pune o poză. În general, manetele de ambreiaj de la Ducati sunt interschimbabile între modele. În marea majoritate a cazurilor este vorba de ambreiaj hidraulic. Doar la unele modele recente (Scrambler Hypermotard, etc) s-au zgârcit și au început să pună acționare pe cablu. Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc! Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile Editat Ianuarie 11, 2016 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) M-am exprimat gresit,ma refer la piciorul pe care sta,deci kill swicth-ul e ok,functinioaza. Poate are vreo legătură faptul ca becul de la neutral sta aprins cu o intensitate mai mica ,dar e aprins cu toate ca o bag in viteza. Nu i-a prea facut bine statul la umbra . Azi am facut o tură cu ea,la inceput a tras nasol rau adica nu avea putere,dupa 5 minute de mers dintr-o data boooom! Si-a revenit si trage extraordinar,da,evident trebuie poponeataătat carburatorul. Dacă e scoasă din viteză, trebuie să poți s-o pornești și cu cricul pus. Sistemul e gândit să nu te lase să pleci cu cricul pus, deci dacă încerci s-o bagi în viteză cu el extins, îți taie motorul. Din câte spui, s-ar putea să fie o problemă cu neutralul (la contactul de la cric?). Problema cu puterea: probabil pornise într-un piston și la un moment dat a luat-o și al doilea. În afară de cu.rățat/sincronizat carburatoare, ai grijă să nu o îneci când o pornești la rece. De obicei de-asta pleacă într-un piston: se udă electrodul bujiei și nu mai face scânteie. Și cum e doar una/cilindru... Aici este un exmeplu. Intreb care sunt generatiile care au acelasi model de manete, pt ca pe link`ul de mai devreme zice si de modele mai noi, care sunt pe cablu. Mai caut, ca am gasit ceva care se aseamana. O sa caut initial poze cu cele stock, ca sa pot avea referinta. Multumesc! Am gasit astea care par foarte apropiate de ce au s2r`urile Astea sunt bune, da. S2R (800 și 1000) au avut toate ambreiaj cu acționare hidraulică, deci nu ai cum să dai greș. Sfat: nu lua roșii. Personal nu-mi plac cum arată nici noi, dar într-un timp destul de scurt, se fac roz de la expunerea la soare. Nu cred că vrei asta. Editat Ianuarie 11, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @PzKpfW: m-am cam zapacit. Sincer levierele alea de care mi-ai confirmat mie mi se par a fi cu cablu pe ambreaj. Am gasit modelul asta care mi se par mult mai aprope de adevar. Momentan sunt la stadiu de de modele si informatii, asa ca daca cumva aveti vreo sugestie nu spun nu. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Ți se pare că este vreo diferență structurală majoră între modele? Da, la cele de 22$ bucata care apasă pe pompă efectiv este mai grosolană, dar își face treaba la fel de bine. Celelalte sunt mai scumpe pentru că sunt pliabile, extensibile și scrie Ducati pe ele (valuare de 20$ în plus, cel puțin).Apoi, Hypermotard 796, Monster 400, 620, 695, 696, 796, S2R 800, ST4S sunt toate modele cu ambreiaj hidraulic. Sunt ei prost informați (sau nu au mai avut loc să scrie), dar se potrivesc pe și mai multe modele.Uite exemple de modul de prindere, pe un 1098 și pe un Hypermotard (pe 1098 e la frână, dar e fix același lucru): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Am o carena fata cu suporti si parbriz pentru Ducati Monster 600 620 750 900. Stare impecabila. Produs OEM. Pret: 120 euro. 0727 207 310 Catalin Am si alte piese de Monster , o sa fac o lista si revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 @PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 @PzKpfW:In primul rand, nu vreau sa par nesimtit sau incapatanat fara rost, vreau doar sa cumpar ceea ce trebuie. Cat despre manetele rosii, vad in pozele tale ca manetele au acel spatiu circular, in care intra tija care actioneaza pompele. Manetele rosii nu au spatiu respectiv. Cele mai scumpe, vad totusi ca au acel pinten, care are la randul lui un surub(care probabil se regleaza pt o apasare optima pe pistoanele pompelor). Faptul ca sunt mai scumpe cu aproximativ 20 euro nu ma deranjeaza. Ba chiar ma intereseaza sa fie rabatabile. Merci! Nu-i bai, suntem aici să discutăm Nu mai am nicio motocicletă în garaj să mă duc să verific acum și să-ți fac o poză, dar înțeleg la ce te referi. Este vorba de acest șurub, da? Este un șurub de ajustare, nu este necesar pentru acționarea pompei. Îți oferă doar un reglaj suplimentar. Ca să te edifici, uite aici o manetă de ambreiaj de Ducati de vânzare pe un site japonez, tot fără acel șurub de ajustare. Dacă nu contează prețul, ia-le pe cele care sunt mai scumpe. Ajustarea la nivelul pompei nu e un must, dar ajustarea pe lungime e chiar calumea. Poți să le lungești când mergi la drum lung, să fie mai comode, și mai scurte când vrei s-o arzi mai reising. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Are cineva de vanzare 2 oglinzi pt monster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Nu am, dar definește mai exact ce model te interesează: stoc (rotunde, ovale) sau aftermarket (ce model, filet, etc.).Apoi, poți să pui o întrebare concretă aici sau aici.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Mersi @PzKpfW. Daca doresti originale am mai multe seturi. La 65 euro setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! Etrier fata/spate - 50 lei bucataGalerie evacuare - 50 leiAmortizor spate - 100 leiBascula spate - 50 leiPinion spate + prindere - 50 leiAx roata fata/spate - 50 lei bucataMelc vitezometru - 50 leiUndertail spate - 25 lei Sea - 150 lei 0730 654 777 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Ultimele fiare, cine mai doreste, cine mai pofteste! Hai baetii, sa strang si eu patura sa plec acasa! Etrier fata/spate - 50 lei bucata Galerie evacuare - 50 lei Amortizor spate - 100 lei Bascula spate - 50 lei Pinion spate + prindere - 50 lei Ax roata fata/spate - 50 lei bucata Melc vitezometru - 50 lei Undertail spate - 25 lei Sea - 150 lei 0730 654 777 Apăi dacă nu-i cu supărare, fă și matale niște poze Să vadă omul starea și mai ales modelul fiecărei piese. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 saluut, nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ? isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 saluut, nu am mai postat de mult pe aici, dar revin cu o intrebare. la un monster 695 revizia aia de 18.000 - 20.000 km la supape cam la ce pret se ridica ? isi mai aminteste cineva de cand a facut o ? un pret estimativ ? Strict revizia de supape? Fără distribuție? N-ar trebui să fie mult: se verifică și se reglează jocul dintre culbutori și pastile/supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. Drept urmare costul poate varia destul de mult tinand cont ca ai 8 pastile, fiecare avand 2 sigurante. Pretul unei pastile este de aproximativ 10-15E (difera intre pastilele de coborare si cele de ridicare) la care se mai adauga vreo 3E setul de 2 sigurante pentru fiecare pastila. Ca si manopera nu am idee dar e posibil ca ea sa varieze in functie de numarul de pastile de inlocuit si, nu in ultimul rand, de atelierul unde vrei sa executi aceasta lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Unde prin "se regleaza" se intelege ca se inlocuiesc acele pastile si sigurantele (asa-zisele semilune) corespunzatoare a caror toleranta depaseste anumite limite. ...Schimb de pastile la 20.000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) Adevarul e ca eu am facut acea verificare la 695 pe la 32-34000 si nu a fost nevoie sa schimb niciuna. In schimb, la 1000DS, la 29k am schimbat cam multe. Am avut chiar si o siguranta sparta... Dar tu la ce reglaje te referi? Editat Februarie 23, 2016 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Salut baieti, Ceva pareri legate de cei de la sermoto sau motomus? Vreau sa iau un monster ca primul motor si as merge pe una dintre variantele astea. Bugetul se invarte in jurul la 1500 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) din ce ma uitam in cartea tehnica a motoretei (695) e o revizie la 24.000oricum distributia trebuie schimbata, si gumele. Voi de unde luati gumele ? M am uitat pe Ebay si am gasit niste oferte .. Editat Februarie 23, 2016 de Alexdimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.