Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc tuturor pentru gandurile bune!

 

Moto: www.wattbitmotors.ro

Nu conteaza cati ani ai in viata asta, ci viata din anii tai…

Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste…

 

De fiecare data m-am ridicat pe picioarele mele, cei drepte rupte s-au sfasiate. De fiecare data am revenit in lumea moto si pe motocicleta, culmea m-ai cu drag, o sa incerc si mai prudent.

 

Am depasit masini, dupa podul de la pipera, pe stanga si un baiat a iesit printe masini si m-a izbit din lateral, am zburat cu motor cu tot 3m, singura problema e ca s-au umflat muschi de la gamba dreapta si au iesit prin piele, (se vede ca am fost la sala), cu doua operatii sunt ca nou, una am facut-o deja! Oricum am fost mai puternic i-am rupt si numarul si radiatorul.

 

Ma intreba cineva ce imi aduce motorul, ca e un risc permanent. Asa este dar imi aduce bucuria de a trai, de a ma simti viu, nu e singura dar e printre ele.

 

PS: Sunt niste doctorite tare dragute, din toate punctele de vedere, aici la Floreasca, urgente, chirurgie plastica.

 

Sa ne vedem sanatosi pe drum cu motoarele si multumesc inca odata!

 

Masina iesea din parcare de la PBN, si a vrut sa faca stanga spre Bucuresti.

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic inainte aveai un amestec prea bogat, iar acum ceva mai sarac. drept motivul pt care nu mai bubuie.

 

as suspecta filtrul de benzina.

 

simti si vreo diferenta la putere?

 

rateurile pe decelerare nu sunt cauzate de amestec bogat! am zis-o si o mai zic in continuare! este sarac sau esapamentul nu este etans de la galerii pana la finala! daca stii legea lui Bernoulli ai si explicatia!

1- pe scurt zis pe decelerare motorul este 'gatuit', adimisia fiind inchisa! carburatorul cu admisia inchisa ofera raportul ideal setat pentru ralanti, dar motorul avand turatia peste ralanti nu poate arde, amestecul fiind sarac in benzina!

2-'intre cei 4 timpi ai motorului' exista un moment cand supapele de admisie si cele de evacuare se suprapun, adica in momentul cand se termina evacuarea gazeler si admisia celor proaspete! pe decelerare motorul tinde sa traga aer prospat din evacuare, saracind astfel amestecul! de aceea la esapamentele sport, mai ales cele scurte popping-ul pe decelerare se intampla mai des!

 

ultima chestie este: motocicletele si nu numai pe carburatie sunt influentate de vreme.de altitudine sau umiditate! cand ai amestec bogat, vara sau cand temperaturile sunt mai ridicate, aerul este mai rarefiat iar amestecul va fi si mai bogat! toamna, aerul este mai dens, si amestecul devine mai sarac, etc!

toate lucrurile astea le-am probat si verificat pe propria piele!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca ai dreptate. desi aveam o alta impresie despre rateurile astea, acum mi-am adus aminte ca aceiasi problema o aveam si eu cand filtru era infundat (benzina prea putina) ca pe decelerare imi bubuia de numa numa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rateurile pe decelerare nu sunt cauzate de amestec bogat! am zis-o si o mai zic in continuare! este sarac sau esapamentul nu este etans de la galerii pana la finala! daca stii legea lui Bernoulli ai si explicatia!

1- pe scurt zis pe decelerare motorul este 'gatuit', adimisia fiind inchisa! carburatorul cu admisia inchisa ofera raportul ideal setat pentru ralanti, dar motorul avand turatia peste ralanti nu poate arde, amestecul fiind sarac in benzina!

2-'intre cei 4 timpi ai motorului' exista un moment cand supapele de admisie si cele de evacuare se suprapun, adica in momentul cand se termina evacuarea gazeler si admisia celor proaspete! pe decelerare motorul tinde sa traga aer prospat din evacuare, saracind astfel amestecul! de aceea la esapamentele sport, mai ales cele scurte popping-ul pe decelerare se intampla mai des!

 

ultima chestie este: motocicletele si nu numai pe carburatie sunt influentate de vreme.de altitudine sau umiditate! cand ai amestec bogat, vara sau cand temperaturile sunt mai ridicate, aerul este mai rarefiat iar amestecul va fi si mai bogat! toamna, aerul este mai dens, si amestecul devine mai sarac, etc!

toate lucrurile astea le-am probat si verificat pe propria piele!

 

Exact :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor acuma oricum nu are rost nicio investitie sau mecanic etc... deja sezonu e gata:(. oricum am ceva nelamuriri de la mecanicul la care a fost am o oreche de metal ce iese pe langa chiuloasa si cilindru..dar nu curge nimic e etans .. ERAM sigur ca nu gasesc un mecanic bun in zona mea,,toti se dau maestri daca o lucrat intr-o asiatica..

Editat de Lucas LS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Pare rau sa aud asta. Ma gandeam ca poate ai facut rost de lovele sa faci upgrade...

 

Bafta la vanzare atunci. Buna si faina mobra!

 

Noutati Ducati la EICMA 2012:

 

- Hyperstrada (odrasla incestuoasa dintre o Multistrada si un Hypermotard)

- Noul Hypermotard (racit pe lichid)

- 1199 Panigale R

- Diavel Strada (un Diavel echipat touring)

 

Hyperstrada_2013_Studio_R_H01_1920x1080.mediagallery_output_image_[750x423].png

Hypermotard_2013_Studio_MB_B01_1920x1080.mediagallery_output_image_[750x423].png

SBK-1199-Panigale-R_2013_Studio_C01_1920x1080.mediagallery_output_image_[750x423].png

Diavel-Strada_2013_Studio_B02_1920x1080.mediagallery_output_image_[750x423].png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyperstrada/hypermotard f tare mam indragostit din nou...insa despre diavel pfffoa sa ma scuze posesorii dar e din ce in ce mai urat macar sa scoata bani ptr sbk:)))))

 

@zair...e posibil dar din ce am auzit eu prin toamna vrea pe rotile ei:)

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyperstrada/hypermotard f tare mam indragostit din nou...(...)

 

Hyperstrada vrea sa fie o sora mai mica pentru Multistrada 1200. Asta in teorie. In practica e doar un Hypermotard cu parbriz, scut si laterale. O fi o idee buna, dar estetic e aiurea: parca au grefat fortat niste elemente de touring pe o motocicleta de oras, care arata foarte bine fara. O idee similara cu cea (obscura si avortata dealtfel) de a pune accesorii de touring pe Monster...

 

Hypermotardul in sine arata foarte bine, dar nu ma impac cu toba aia laterala. Stiu ca tobele sub sa erau mai grele, iar faptul ca erau cocotate acolo nu ajuta deloc cu coborarea centrului de greutate, dar finala asta stock e chiar hidoasa. Macar sa fi facut ceva similar cu ce a facut Termignoni pentru versiunea anterioara:

 

22507d1194405470-termignoni-full-system-installed-img_1285.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pzkpfw...mda hyperstrada nu e cel mai estetic motor dar pe mine unul nu ma deranjeaza si prefer sa vad partea practica cu accesoriile astea te poti duce la un drum lung linistit...pe cand cu hypermotard ul vechi mai chinuit un pic...

 

cat de toba da nici mie nu imi place da sigur or sa apra after market uri si zboara toba aia in secunda 2:))))...nu stiu per total mi se par f misto motoretele ...sunt curios daca or sa concureze cu ele la pikeas peak nu mai stiu cum se scrie corect:))))))...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...