Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cata aroganta!!!! sa o frigi asa cu motoarele pe bd. Unirii pe 21 ian........ca sa mor eu de inima rea:((((.......ce oameni..... :(:(((

cumva Sinner? ca el era tentat de iesire cu motoru.

 

jurnalul lui motographer.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!

 

Am si eu 2 intrebari / dileme:

 

1. Unde pot sa imi recolantez monstrul? Am gasit cateva topicuri pe forum, dar majoritatea sunt vechi. Singurul activ este asta: /index.php?/topic/209223-stikere-personalizate

Am autocolant alb pus longitudinal si incepe sa se rupa pe rezervor, ca nu am inca tank pad. Asadar as vrea sa pun altul si am inteles ca ar trebui sa se dea si cu lac pe deasupra, ca sa tina mai mult. Si-a facut cineva asa ceva si recomanda? N-as vrea sa iasa mai rau/prost decat e acum...

 

2. As vrea sa pun, temporar, crash baruri pe monstru (stiu, o sa sariti cu gura pe mine ca sunt urate, dar eu sunt mai paranoica si cred ca nu e exclus sa dau monstrul pe jos cand o sa ma duc cu el pe Amckart). Nu am gasit decat niste crashbar-uri pentru Multistrada. Chiar nu exista si pentru Monster 696? Trebuie sa fac unele custom?

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

autocolante, baiatu de care zici Hondafan) inca face. da-i un PM si vezi ce rezolvi.

 

cat de crashbar-uri, de ce nu pui tu crashpad-uri? sunt si pt furca si bascula, nu stiu cum iesi cu costurile, dar cred ca sunt mult mai ok decat crasbar-uri. cel putin estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de crashbar-uri, de ce nu pui tu crashpad-uri? sunt si pt furca si bascula, nu stiu cum iesi cu costurile, dar cred ca sunt mult mai ok decat crasbar-uri. cel putin estetic.

Are crash pad-uri. :D Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat".

 

Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat".

 

Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic.

Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are crash pad-uri. :D Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult...

pai atunci stai tu relax ca nu o sa o julesti mai putin cu crashbar-urile. cred ca niste drashpad-uri, si capete de ghidon mai lungi putin, is suficient. dar inainte de toate gandestete la tine daca esti tu "safe" de la o tavaleala

 

Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur!

atunci da, poti sa iti pui. dar e cam greu de prins. stiu ca se prind de prinderile la motor. asta daca nu ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu esti mai mare ca mine. dar iti zic asa avand o experienta mai mare ca tine(si in cazaturi)

 

Mai fatuco, bagati mintile in cap si nu strica motoreta. lasa-i crashpad-urile si date cat poti tu de tare. daca ai crashpad-uri la furca, bascula, motor, si mai ai si niste capete de ghidon, iti zic eu ca nu strici nimic. eventual niste scarite race si ai scapat de chin. dar nu te vad eu sa te dai asa tare incat sa ai nevoie. eventual motorul o sa se opreasca instantaneu de la cazatura.

 

scuze pt tonul superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari bah!!! :) Am vazut ca se discuta de crash-baruri si nebunii pe monster. Nu merge! Atentie la crashpadurile trecute prin suportul motor..pot face mai mult rau decat bine, adica iti indoi cadrul. pentru protejat furca si bascula sint bune crashpadurile alea care se monteaza prin axul rotilor si nici nu sint scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati.

In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare.

 

Pai nu visez la o tavaleala. :)) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla...

Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor.

O sa cumpar si niste capete de ghidon. :D

Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati.

In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta vine din fabrica cu protecti. Carenele, ghidonu, scaritele, capacele, ele sunt considerate protecti ale motocicletei. O protectie deplina doar divinitatea o poate da ;). treci pe la noi si vb mai multe fata in fata daca esti interesata. Nu fa tiganel pe motocicleta ca vei ramane surprinsa in caz de eveniment nu te vor ajuta la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ca sa concluzionez, pe tipul meu de Monster:

- nu se pun crash bars (n-am inteles exact de ce, am primit doar o vaga explicatie cum ca nu s-ar preta la Ducati-uri din cauza unghiului de inclinare al acestora... desi eu nu intentionez momentan sa ma dau cu genunchiul jos :P), ca sunt urate si mai rau or sa ma incurce si nu sunt bune de nimic

- nu e bine ca am crash pads, din cauza ca sunt montate pe acelasi suport de sustinere a motorului, si ar fi bine sa renunt la ele (desi sunt omologate si se comercializeaza pentru modelul meu de Monster)

- pot sa pun protectii pentru bascula si furca si capete de ghidon

 

De scarite racing nu mai zic nimic. :P

 

Am ratat ceva?

 

Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea?

Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage.

Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor.

Succesuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...