PetiteLutin Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea? Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage. Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor. Succesuri Nu e vorba de mers incet sau rapid. Am precizat ca vreau sa fac cursul de pe Amckart si vreau doar sa imi protejez monstrul in eventualitatea unei cazaturi. L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Si, pe langa costuri, nu mi-a convenit nici sa stau 3 saptamani "pe bara". Nu ma sui pe monstru cu gandul ca o sa cad, dar tocmai pentru ca am facut botezul cu asfaltul, cum imi zicea cineva, cred ca e mai bine sa previn, atat cat pot, avarierea lui. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Si imi cer scuze celor pe care i-am incomodat cu ideile mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Povesteste-ne Poti investi intr-un amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Sales Ducati Shop The bike has eyes and erathaaaang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Povesteste-ne S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :| Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura". A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau ), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba. M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. Poti investi intr-un amortizor de ghidon Si crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :| Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura". A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau ), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba. M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. :PSi crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! Nu mi-o lua in nume de rau dar daca continui in stilul asta nu te vad prea bine. Aia cu motorul ud e tare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 @ adidas Da, sunt constienta de tot ce ai ingrosat tu acolo. Ai uitat de frana fata. Mi s-a spus ulterior ca, daca tineam neaparat sa stau cu ambele picioare pe pamant, as fi putut sa scot mai intai motorul pe liber... @paulynos Daca voi continua in stilul asta, nici eu nu ma vad bine. Ce sa zic, a fost o inlantuire de factori nepotriviti in ziua aia, ceva neatentie si decizii gresite. N-a fost tocmai o plimbare pentru incepatori, dar am invatat cate ceva din experientele de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Nu va mai certati, ascultati o sinfonie http://www.facebook.com/photo.php?v=336927699749324&set=vb.100002962899420&type=2&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Frumos ma, frumos tare cum suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 as vrea totusi sa pastram acest topic curat. Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct ! Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi .. Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare On topic, noul monster: http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct ! Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi .. Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare On topic, noul monster: http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587 frumos exemplar, pacat ca nu are un L-twin in sub cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj. Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj. Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel. Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc. Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing. Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre. Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura. Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva. Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock. Peace! asteptam o opinie mai avizata decat cea a lui crazy-devil. n-am nimic cu el,dar nu prea pot pune pret pe ce spune el. e un fel de 'expert in toate'. eu mi-am exprimat parerea mea despre scarite, in posturile anterioare ,in functie de cum vedeam eu lucrurile. (nu sunt genu de om caruia ii este rusine sa spuna o prostie,daca nu am de unde sa stiu faptic cum stau lucrurile). prefer sa o spun si sa fiu contrazis cu argumente de altcineva care stie faptic despre ce e vb. nu cred ca am zis ca e fix cum zic eu, si chiar speram sa vina altii care au folosit mai intensiv scarite race si sa-mi spuna cum e (mai ales in uz stradal, ca nu era discutia de pista). apreciez 'input-ul' tau vis a vis de subiectul scarite. restu' bullshitului, il sar pt ca e neinteresant.(discutii si motive de ce nu postezi tu pe forum sau etc..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Dorule, ai tot ambele motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Dorule, ai tot ambele motoare? Da, numa ca unu e sub capota ) Legendo, m-am despartit cu greu de prima dragoste .. e la Petas acum, pe maini bune .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 eu tot nu am inteles scarite ptr ce ?...ptr cursul de pe amckart? sau si pe viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pentru Monster mă Scaritele i le-am recomandat pentru all time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Parcul auto (si moto) din Romania. Am putea face prezenta ca nu suntem asa multi Editat Februarie 1, 2013 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 445 Ducati? Dintre care un Paul Smart Limited Edition, 2 Sport Classic 1000, defapt is trei: rosu (al meu), galben (Denis) si negru (Zoltan) As vrea sa-l cunosc si eu pe ala cu Paul Smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Si inca 220 Ducatiuri la categoria Motocicleta -> Model nespecificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cateva puncte de remarcat: Monster-ul Madalinei e trecut cu "Monster Corse S4". Mai sunt inca 3 MS4R in afara de al meu. Exista un model obscur, aparut acum mai bine de 20 de ani, numit "Cafe Racer". MH 900-le nu e trecut separat... DE CE?!?! Este cineva care are Streetfighter S. Care esti ma??? ... Il vinzi? 445 Ducati? Dintre care un Paul Smart Limited Edition, 2 Sport Classic 1000, defapt is trei: rosu (al meu), galben (Denis) si negru (Zoltan) As vrea sa-l cunosc si eu pe ala cu Paul Smart Probabil ca Paul Smart-ul a fost inmatriculat de un showroom. E singura explicatie rationala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 A mai iesit azi cineva la plimbare sau am fost unic' ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 bai, dar 748 doar 2 bucati? wtf? ar fi a ea si cea de la bacau. dar nu cred ca nu mai exista si a 3a. 916 SPS e la timisoara parca, si un 996 cred ca e la piatra neamt. sau or fi incurcat 748 cu 749 care is 13 la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer. tot ce e posibil http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=487155 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer. Cel mai probabil. Nu ma lua in serios de la punctul 3 in jos ... Desi chiar as fi curios de Streetfighter S-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.