Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

@AlinP...de obicei la moto de curse se pot justifica preturile astea mari.....cam orice piesa de pe moto costa de n ori mai mult decat cea stock...si aletele in plus....

 

@PzKpfW....3000 km este destul ptr o moto de curse ....de ex 999R in regim de circuit condusa de profi man:)....duce cam 5000 km pe circuit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta i piesa pe care noi o avem. Daca esti interesat te asteptam.



@AlinP...de obicei la moto de curse se pot justifica preturile astea mari.....cam orice piesa de pe moto costa de n ori mai mult decat cea stock...si aletele in plus....

 

@PzKpfW....3000 km este destul ptr o moto de curse ....de ex 999R in regim de circuit condusa de profi man:)....duce cam 5000 km pe circuit....

Ce inseamna ca duce 5000km, ce se intampla tehnic in acel motor?

Am auzit de multe ori aceasta expresie fara sa aud concret ce se intampla in acest tip de motor



5000 km pe pista reprezint un an competitionl (antrenamente, calificari si curse). In cazul R ce se strica dupa cei 5000 km?

post-66504-0-27157600-1360589023_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi spune tu mie cum sa-mi fac datoria. Le-am ascuns ca erau intepaturi offtopic, care nu au nici o legatura si nici nu-si au rostul pe topicul asta.E un topic frumos si ar trebui sa ramana curat. Can I get an AMIN? :D

incearca sa respecti regulamentul de moderare. adica sa lasi informatia sa circule. fie ca e o critica adusa de tine la adresa lui Dafway, fie ca e o discutie despre ceva. cred ca nu mai traim in comunism incat sa ne ingradim accesul la informatii si libera exprimare. nu vreau sa starnesc controverse cu tine, dar nu sunt deacord cu ascunderea acelor posturi. daca vrei poti sa le stergi pe ale tale. dar lasa-le pe restu care sunt doar niste pareri ale unor useri. spre ex asta in care eu ii adresam ceva lui Dafway. la fel si celalalt unde imi expuneam parerea despre el si echipa lui.

nu mi se pare corect si frumos ceea ce faci.

P.S. o sa trebuiasca sa discutam ceva ca intre oameni seriosi. dar intai sa ma fac eu serios. :D

 

 

Baschetu are voie! Oricum, doar prietenul tau AdrianB/insider/Irinel Stiulete e in plus pe aici.. da face el pasi..

nu am zis ca nu are voie la a posta, ci ca nu e drept sa ascunda anumite postari. intradevar, ale lui ala erau in plus pt ca el are boala de a posta si se certa cu mine. dar alea au fost sterse, desi si acolo s-au ascuns cateva informatii in discutia legata de Petit.

 

cat de facut pasi..... stai calm ca sta pe ace. daca isi continua apucaturile necontrolate, prevad ca apare de pe alt cont. si nu va fi greu de identificat la cat de gura sparta e. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic prea british. Culorile se pupa dar nu pe un Ducati.

 

Ducati da bine doar in 3 culori- stiti voi care sunt alea! :D

ete cineva care si-a schimbat doar motorul, nu si sangele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o intrebare legata de un Monster 600. Un prieten este interesat sa cumpere un motor care la prima vedere pare ok si are acte pentru inmatriculare dar vanzatorul zice ca "se aude un zgomot in turatie". Aveti vreo idee ce ar putea fi? Pentru mine Ducati e magie neagra si tipul habar nu are cu ce se manaca motoarele. Nu vreau sa il prostesc cu un hoit dupa ce am stat sa il conving sa nu isi cumpere maxi scutere. An fab. 2000, km in anunt 30k.

 

Ms

 

Ce bine poate sa arate gumele alea retro dirt pe motoare noi. Grilajul de pe far si codita au si el ele un efect aparte. Un tracker ca in poza lui zair intra la capitolul Dear Santa... chiar daca nu e tricolore :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este imposibil de spus pe forum ce se aude la motor. Vino cu el la noi si iti putem spune ce se aude in neregula la acel motor, daca se aude sau doar ti se pare. Crede ma pe cuvant un motor mai simplu ca cel de Ducati nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o intrebare legata de un Monster 600. Un prieten este interesat sa cumpere un motor care la prima vedere pare ok si are acte pentru inmatriculare dar vanzatorul zice ca "se aude un zgomot in turatie". Aveti vreo idee ce ar putea fi? Pentru mine Ducati e magie neagra si tipul habar nu are cu ce se manaca motoarele. Nu vreau sa il prostesc cu un hoit dupa ce am stat sa il conving sa nu isi cumpere maxi scutere. An fab. 2000, km in anunt 30k.

 

Te referi la asta?

 

Vezi ca mai sunt 2 mobre de vanzare chiar in Cluj care arata mult mai bine decat cea neintretinuta din Craiova. Diferenta de pret se va simti in intretinerea ce va urma.

 

M600 1999 40.000km 1630e

M600 1998 37.000km 1500e cu casca si posibilitati de rate.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi fost frumos sa puneti si sursa pe site-ul vostru ;)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Monster

Si noi care credeam ca am inventat o noi istoria Ducati Monster. Poti sa vi tu cu o completare si sa ne incati cu istoria Ducati, de la inceputuri pana in prezent. De cand faceau tranzistore. Sau sa te duci la ducati Romania sa ne dai si tu in judecata ca facem chesti cu Ducati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la asta?

 

mai mult la asta http://www.motoideea.ro/index.php?pageId=3&adId=4732 se refera el :)

 

Pozele motorului nu prea se pupa cu pretul afisat deci nu stiu ce sa zic. Simleul e relativ aproape dar am zis ca intreb aici pana sa ma duc acolo si sa ma uit tamp la ceva facatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950€ pentru un Monster nu e niciodata o afacere buna.

Va recomand cu caldura sa nu va bagati. Singura varianta valida ar fi verificarea motocicletei de catre un mecanic care se pricepe la Ducati, care sa ii faca un diagnostic si sa va spuna cat costa reparatia. Dar nu cred ca aveti asa ceva pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc aici mecanic care a terminat cursuri de servisare organizate de Ducati in strainatate. Dar nimeni nu se deplaseaza si pierde jumate de zi sau o zi verificand pentru bani decenti un motor care pare cam teapa. Nici eu nu as face excursie de asta pe baza de ochi frumosi. Asta e. If it seems too good to be true...

 

Mersi oricum pentru ajutor. Cred ca un maxi de 250 ramane pentru amicul asta cu febra pentru 2 roti motorizate. :)

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpărat de la cei din al doilea link dat de ZaiR chiar un monster impecabil, fara probleme, doar siguranta de la claxon arsa, am descoperit-o mai tarziu, dar nu il consider un minus la adresa lor. Foarte seriosi si de treaba, exista si posibilitate de transport, acte in regula, casca si manusi gratis (calitate inferioară)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

referitor la firmele indicate de ZaiR, are careva referinte despre ei?

ca ma bate gandu sa mi iau un Monster de la unu din ei...

vazusem si eu anunturile lor, dar am o retinere tinand cont de faptul ca nu cunosc un mecanic/motociclist priceput in Cluj.

si tinand cont de faptul ca s din Bucuresti, n as vrea complicatii ulterioare pe care sa nu le pot gestiona din cauza distantei.

multumesc



si mai am o problema....

Un Monster 600, probabil Dark, nu e cam mult pt un incepator tinand cont de motorul cu cuplu mare in turatii joase?

ma gandesc la faptul ca daca scapi mana in gaz.... shit can happen!

aici ma raportez la celebrele GS500 sau CB500 recomandate incepatorilor.

oricum, Monster este prima mea iubire.

GS/CB sunt doar un compromis, dar parca n as da 1000-1300 pe o tigaie luata de la p.f. cand pot sa dau 1600 pe un Moster cu garantie si care, aparent, e impecabil.

Editat de tzaviola46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut scoala pe un GS500, prima mea motocicleta a fost un M600, iar in primii doi ani de motociclism am avut ocazia sa merg cateva sute de km si pe un CB500. Nu sunt diferente *atat* de mari intre cele 3.

Japonezele sunt foarte asemanatoare intre ele. Monster-ul se distinge in principal prin manevrabilitate: e ingusta si usoara. Impreuna cu franele sanatoase, asta iti da mai multa incredere in motocicleta.
"Problema" cuplului nu prea exista. Ca sa simti o diferenta notabila, trebuie sa tragi bine de gaz la accelerare - ceea ce, ca incepator necocalar, nu iti recomand. Honda iti da un semntiment de "previzibilitate" prin liniaritatea motorului. Trage foarte treptat, iar daca o tii sus in ture, poate sa fie si distractiva. Dar nu asta ii este scopul: este o motocicleta ieftina (in sensul bun) si versatila. Nu este la fel de distractiva pe curbe, dar va cara pasager si bagaje (de exemplu) mult mai bine decat un Monster. Cu GS-ul nu am iesit din poligon, dar la viteze de pana in 60km/h mi s-a parut foarte similara cu CB-ul la toate capitolele: acceleratie, pozitie, frane, etc.

Concluzia este ca toate sunt bune ca motocicleta de incepator. Poti deci sa-ti alegi mobra care te atrage cel mai mult.

O ultima sugestie: daca te orientezi spre Monster, alege un 620 (injectie), adica din 2001 sau mai nou. E doar cu cateva sute de euro mai scump.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc PzKpfW pt opinie.

nu cred ca m as califica drept cocalar. iar motorul nu l iau sa bravez. sunt prea batran (32) pt haiducii, plus ca am prea multe de pierdut.

pe monster nu am de gand sa car bagaje si pasager. intamplator ala de l am vizat are un singur loc. adica fara nevasta pe motor (din motive de siguranta), iar copilu sta bine in scaunelul din masina.

acum, si mie mi ar placea un Monster cat mai noi, eventual 620 ie, dar nu mai am rabdare sa strang banii. prefer asa si de restul banilor sa mi iau echipament bun.

cred ca si un Monster pe carburatie, daca ai grija de el e loial.

later, unu i.e si mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, m-am exprimat un pic gresit :)
Saua are doua locuri cel mai probabil (daca nu a schimbat-o pe cea originala). Pe locul pasagerului se poate monta si demonta un capac care se numeste monopost si arata cam asa.

 

Nu cred ca e nicio problema sa postezi niste nume de firme pentru a cere referinte despre ele :) Altii isi fac reclama pe acest topic.

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dafway. frumoasa prezentarea. doar ca nu suna bine:

Ea este plasata in Bologna, Italia. mai frumos suna: ea este situata in Bologna, Italia (parerea mea)

apoi vezi ca ai scris: Prima motocicleta Ducati avea o capacitate cilindrica de 48. (pai 48 ce? :P) suna mai frumos: avea o cilindreee de 48 centimetri cubi sau 48cc

 

anyway :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am tradus, in limba Romana nu se gasesc aceste informati. Am muncit 2 zile sa traducem tot. Ne-am propus ca la ceva timp sa prezentam informati despre ducati, Pt ca iubim aceasta marca vrem sa o facem cat mai accesibila. Vrem ca tot mai multi motociclisti sa o indrageasca. In ciuda faptului ca sunt uni care isi doresc sa nu o mai facem. Noi promitem sa fim insistenti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...