Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Ala nu e un motor de Sv/TL 1000?

e de pe TL 1000

penibil in orice caz.

 

Ducati 848 Evo - Termignoni Flamethrower

am vazut mai de mult filmuletul. s-a ridicat parul pe mine cand mi-am pus castile si m-am excitat cu un Play....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Penibil de ce? E un motor v2 la 90, foarte puternic, fiabil nu incape vorba....penibil ca nu scrie Ducati pe el? Mie mi se pare reusita combinatia.

 

Nu e penibil. Blasfemic, poate. Daca e vorba de un cadru de 916, inteleg leitmotiv-ul modificatiei: mai multa putere.

Dar nu cred ca pentru +/- 10 cai in plus merita sa pierzi sunetul motorului si ambreiajului Ducati. Mai ales la cata bataie de cap trebuie sa fi fost necesara pentru modificare si omologare. Parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) In afara e mai usor sa faci hibrizi si sa.i omologhezi. Pai poate se justifica pentru proprietar. Cadrul trellis cu un motor mai performant. (...)

 

Fara indoiala. Totusi, nu e vorba doar de hartogaraie. Fixarea unui motor gandit pentru un tip de cadru (perimetral) in altul (trellis) in care e si "stressed member" e treaba de inalta calificare inginereasca. Asta daca vrei s-o faci si bine, nu doar pentru "show" - asa cum cred ca a fost facuta asta.

 

 

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

 

Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a facut modificarea inainte sa apara 998. Sau pur si simplu a vrut un motor mai ieftin.

 

eee nu cred eu ca s-au gandit ei acu 12 ani la asta. poza pare recenta. pe carena scrie 748 S

 

Nu sunt sigur dar cred ca si motorul in cadrul la TL este stressed member. Eu sunt pe telefon, nu vad poza bine, dar ala nu a fost un 749?

este un 748. nu e 749. are bascula monobrat, carene, tobe, furca... singurul lucru care il vad schimbat e pompa de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, 748. Daca a fost 748 se justifica schimbarea cu motorul de 1000. Poate a avut motorul stricat si a avut unul de TL 1000 sau l-a gasit ieftin. Cine stie. Oricum, destul de reusit transplantul.

reusit, dar.... e a si cum ai pune inima de porc unui om. sunt la fel in mare parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ar fi, desmoriders, sa ne bem si noi cafeaua, ceaiul aici????attachicon.gif378773_310532992303575_238510002839208_1058317_1792316528_n.jpg

cu siguranta diminetile ar fi mai faine....

 

Apropo de cafea si ceaiuri, ducati ne invita sambata sa ne bem cafeaua la ei - pe la un 10 + dimineata, nu cred ca au o masa ca asta dar sigur au adus cateva jucari noi.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

 

Blastfemie frate.

 

 

305927_10152680109500158_388697680_n.jpg

 

 

 

e de pe TL 1000

penibil in orice caz.

 

 

eu o asimilez operatiunea cu cea de schimbare de sex. deci nu-i vad rostul. e doar ori un "proiect", ori e un nebun care nu are ce vace cu banii. se putea pune bine mersi un motor de 998 sau 1098/1198

 

am vazut modificari pe un forum.

 

 

 

Buei.. nu e nicio blasfemie, am un prieten care a avut o Cagiva Raptor de 1000 furat la un eveniment moto.. crede-ma ca in fiecare zi vorbeste de ea ca si cand ar fi fost zeita motoreta aia, de ce?! pentru ca motorul de TL este o bruta mult mai agresiva decat multe modele Ducati iar la capitolul intretinere cica ar fi mai eftina.

Ce a facut propietarul fostului model din poza este tuning si pana la urma trebuie apreciata intr-un fel munca lui cu toate ca nu cred ca ar putea fi folosita decat pe piste sau saloane moto.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, perfect deacord cu ce zici tu. doar ca eu nu sunt deacord sa combini curcanul cu strutu'

 

cat despre baiatu cu Raptorul.... adica Dan. nu tin minte daca am stat cu el, dar ma cunosc cu sora lui Mihaela. stiu motorul care a fost furat de la Roman. adica au fost 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inevitabilul s-a produs:
big_audi-motorrad-03.jpg

De mentionat ca este o motocicleta full electrica si ca e la nivelul de prototip.
Scopul Audi cred ca este s-o introduca cat mai curand pe piata din SUA, acolo unde nisa motocicletelor electrice exista deja si este in plina expansiune, iar marcile implicate sunt mici (Brammo, Zero Motorcycles, Electric Moto Corporation).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pui frana de motor la viteza mai mare exista riscul sa se blocheze (pt o secunda) roata spate? Sa zicem din a 3-a pe la 80km/h in a 2-a ,,,, daca da, de ce? :)

din cauza motorului in V si a vitezei raportate la treapta/turatie.... dar totul tine si de cauciucuri si asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de rotatie mare intre motor/transmisie si roata spate. Motorul se invarte mult mai incet decat roata, pe care astfel o infraneaza prin transmisie - pana la blocaj.
Pentru a combate fenomenul exista ambreiajul "anti hopping" care lasa placile ambreiajului sa alunece intre ele pana cand diferenta de rotatie scade iar riscul de blocaj dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mi-am dat seama acum...eu pun frana de motor ca un cioban fata de asta...adica merg cu 60-70km/h, bag a 2-a si las ambreiajul dintr-o bucata... Mersi pt sfaturi ;)

Pai strici distributia si mai exista posibilitatea sa blochezi roata spate si sa te imprastii pe jos. Vezi ca ai un levier la mana dreapta, trage de el mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...