Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare frati de ghidon si buna dimineata;

 

Va scriu de pe șaua unui Monsterache alb ca spuma laptelui si bland ca un covor pe XANAX. Am o problema si ma ustura de n-am aer, Monstrul meu nu mai semnalizeaza stanga.

 

Am facut masuratori pe traseu, am cercetat, verificat, cautat, nimic! In bord nu semnalizeaza, nu apare nimic. Am banuit ca ar fi din blocul de lumini asa ca l-am dat jos, l-am curatat, l-am masurat, totuț iesea bine. Blocul de lumini functioneaza, semnalul nu imi iese din bord.

 

Se pare ca releul de semnalizare e ciorba intr-un fel sau altul pt ca semnalizeaza perfect dreapta si cu feedback in bord dar stanga canci, nicio reactie. Absolut nimic.

Acum, va dati seama ca intr-o tara civilizata si cu apa calda cum e .ro soferii au respect deplin pentru motociclisti si nu njura, claxoneaza, se urca pe tine cand incerci sa iei un viraj la stanga si nu poti semnaliza decat cu piciorul. La fel cum fula-i pluier.

 

In mod natural si stupid m-am apucat sa desfac bordul. Asa am ajuns la concluzia ca releul de semnalizare este undeva pe placa electronică că e plin de tranzistori si condensatori pe acolo.

Problema mea este ca bordul nu se desface complet. Mai exact, nu stiu sa scot acele de la vitezometru si de la turometru.

Problema si mai mare este ca nu mai stiu il pun la loc. Doare. Simt ca inghit cioburi zicand/ scriind asta dar nu stiu sa-l asamblez. Ma freaca o garnitura mare.

In tentativele mele de a incerca sa desfac bordul am si indoit un picior pe acolo. Cel de la vitezometru parca. Vb de piciorul din plastic transparent (poza3) care tine mecanismul vitezometrului pe placa.

 

Stie cineva cum se desface nenorocitul asta de bord? Cum se scot acele de la ceasuri? Ce sa ii fac ca sa imi semnalizeze si mie stanga ca ma simt de parca as rula dezbracat fara semnalizari sau oglinzi retrovizoare.

 

Poze avem aici:

 

post-65915-0-46503900-1499928944_thumb.jpg

 

post-65915-0-33842200-1499928962_thumb.jpg

 

post-65915-0-14621700-1499928980_thumb.jpg

 

post-65915-0-73875100-1499929000_thumb.jpg

 

post-65915-0-65570000-1499929017_thumb.jpg

 

 

 

Multzam fain in avans pentru toate sfaturile. O vara misto si asfalt uscat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caută o schemă electrică a motocicletei înainte de toate. Nu cred ca releul de semnalizare este-n bord.

 

Nu desface mai mult decât ai făcut-o, dacă dai jos acele îți va fi teribil de greu să le pui la loc. Îți spun din experiență. Nu e greu să-l reasamblezi din punctul ăsta.


» Post actualizat in 13 Jul 2017 08:52

A pus cineva curele dayco pe monster 600?

 

S-au mai pus. De ce? Ce dubii ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ma plictiseam acasa am zis sa trag o fuga pana la munca si sa incerc sa pornesc mobra.

- Demontat rezervor si spalat cu solutie si suflat cu aer.

- Gresat bolt si balama rezervor.

- Inadit 2 fire sa o pot alimenta la o baterie ( inca nu am luat o baterie) dau sa porneac nimic becuri in bord chioare..am pus redresorul si dai la automat

- Si dat la automat ceva timp cu pauze aferente si tot jucanduma cu socu si aceleratia am zis e clar am innecato ca prostu ...

- Dat bujiile afara evident umede si negre le-am ars la lampa si dat cu peria de sarma si a pornit imediat bine inteles turata 1200+ usor usor a inceput sa revina la turatia normala. Fum dupa evacuare si de la alte grasimi care nu le-am indepartat mau speriat si am oprito . Pornit din nou lasata sa mearga 20-30 de minute se aude frumos motorul. Dupa 2 ani de stat nu avea cum sa mearga brici din prima merge oky la ralantiu se tureaza singura din cand in cand si raspunde frumos la acceleratie. Cred ca dupa o revizie ar fi mult mai oky ca mers.

- Este adevarat ca nu pot tine motorul pe loc mai mult de 15 minute datorita racirii pe aer ? Dauneaza ca nu are flux de aer ?

- Gasit un sac prin atelier si am zis ca are o intrebuiintare foarte buna la mobra decat sa ajunga la gunoi si sa nu mai stea in ploaie..Per total o zi reusita Bogdan.

post-59456-0-12248200-1500126674_thumb.jpg

post-59456-0-42683800-1500126691_thumb.jpg

post-59456-0-66481600-1500126714_thumb.jpg

post-59456-0-27081700-1500126749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasit un sac prin atelier si am zis ca are o intrebuiintare foarte buna la mobra decat sa ajunga la gunoi si sa nu mai stea in ploaie..Per total o zi reusita Bogdan.

 

Atentie cu sacul acela, daca e prea rezistent (si nu se rupe) in caz de rafala de vant mai puternica o sa te trezesti cu motoreta trantita pe jos. Toata suprafata aia o sa actioneze ca o parasuta mai ales daca isi face loc vantul pe sub si o infoaie. :)

Eu am patit-o o data cu husa, dar am avut noroc eram pozitionat mai fericit si doar s-a sprijinit pe zid putin. Insa sunt altii mai patiti.

 

Se cam anunta vant prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am legato etans are loc pe unde sa circule vantul ...sper sa nu am ghinionul asta :) ca direct in golf pica..Am uitat sa ii fac niste gauri "tehnologice" de vant pe unde trebuie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca nu pot tine motorul pe loc mai mult de 15 minute datorita racirii pe aer ? Dauneaza ca nu are flux de aer ?

 

Nu știu de unde ai auzit despre cele 15 minute. Este fals. Motorul se descurcă bine cu răcitul - mai bine decât unul echivalent, răcit pe apă. Nu am mai auzit de vreun motor de Monster răcit pe aer (tehnic OK și cu ulei bun și destul în el) care să se supraîncălzească, mai ales unul de 600. Nu au considerat că are nevoie nici de radiator de ulei, așa cum au modelele mai mari (750+). Ajunge mai greu în temperatura optimă de funcționare (față de unul răcit pe apă), și are o plajă destul de largă de temperatură în care funcționează corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am fost instiintat de catre fostul prop...desi nu prea credeam treaba asta am rumegat un pic ideea.

Enervant este faptul ca nu pot lasa mobra pe cric sa mearga se opreste instant...am inteles sistem de siguranta dar e aiurea , am urmarit cablajul si cred ca o sa'i fac un strap .

Inca o chestie observata e becul de frana aprins non stop am constatat ca la frana spate ar fi un switch care are o mica tija care dupa mintea mea ar trebui sa fie in contact cu pedala dar intre tija de la swtich si pedala este un spatiu gol ori mai lipseste vreo pieaa ori tija e gripata si trebuie sa coboare mai mult..

Si cam asa mergea fierul : turat cei drept , de unde pot lua un semnal de turometru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam asa mergea fierul : turat cei drept , de unde pot lua un semnal de turometru ?

 

Pare să meară intr-un cilindru... când il mai pornești, verifică dacă se încălzesc ambii cilindrii.

 

Semnal pentru turometru poți lua din CDI-uri, se află sub rezervor, lângă baterie.

Arată cam așa

pe-c-md900-a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva pentru ce e ochiul acesta de vizitare?

post-46097-0-83200300-1500548412_thumb.jpg

Nu e de la ulei.. ala e dincolo si mai jos..

 

Cum vi se pare ca stau curelele pe fudulie?

post-46097-0-58974800-1500548510_thumb.jpg

 

Ce se intelege de aici?

post-46097-0-38547500-1500549094_thumb.png

 

cutia

 

Ducati-Pantah-Alazzurra-Cambio-Cinghia-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva pentru ce e ochiul acesta de vizitare?

 

Vezi aici.

 

Cum vi se pare ca stau curelele pe fudulie?

 

Cam dubios, cele originale stau așa:

 

DSCF1111_zpsitybtmu4.jpg

 

Ce se intelege de aici?

 

E descrierea de la Dayco, așa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spune si mie cineva pentru ce e ochiul acesta de vizitare?

attachicon.gif20170720_135119.jpg

Nu e de la ulei.. ala e dincolo si mai jos..

 

Cum vi se pare ca stau curelele pe fudulie?

attachicon.gif20170720_135035.jpg

 

Ce se intelege de aici?

attachicon.gifteeth.PNG

 

cutia

 

Ducati-Pantah-Alazzurra-Cambio-Cinghia-D

Ce ai tu acolo este o curea cu dinti patrati, iar tu pe motor trebuie sa pui cu dintii rotunjiti, exact cum ti-a aratat PzKpfW in post-ul precedent. Recomandat este sa le schimbi cu unele ce se potrivesc exact pe modelul tau de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta gasesti tot ce iti trebuie la reprezentanta ;)

Am sunat si am trimis un mail. Dupa 14 zile nimic.

Ieri am sunat iara... sa las un numar ca ma contacteaza ei...

 

Nu vreau sa zic mai multe ca se lasa cu suspendari..

Editat de -UFO-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa zic mai multe ca se lasa cu suspendari..

 

De ce? Toată lumea știe că Ducati România (Metrotehnica) sunt de cîcat în ceea ce privește relația cu clienții, nu e niciun secret.

 

Peștele de la cap se-npute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am stiut.. acum descopar o noua latura a motociclitului.. prea mult nu cred c-o s-o tin si alt ducati nici ca mai imi cumpar.. fac asigurare la hornet si asta este..

De mers am facut-o merge dar vreau sa fac si chiulasa defecta.. pentru viitorul posesor.. :)

Un CMX500 peste cativa ani..

Editat de -UFO-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am sunat si am trimis un mail. Dupa 14 zile nimic.

Ieri am sunat iara... sa las un numar ca ma contacteaza ei...

 

Nu vreau sa zic mai multe ca se lasa cu suspendari..

Sunteti sigur ca ati sunat si ati dat mail unde trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ufo, nu stiu ce sa zic, eu cand am sunat, am avut cu cine sa vorbesc, am facut comanda pe mail ( da, intradevar, pe mail nu se lasa cu confirmari si follow up ), piesele comandate au venit repede, am fost, le-am platit, le-am ridicat, unele le-am montat la ei, altele nu.

 

Dar stai linistit, nu sunt singurii, vino in Bucuresti si du-te pe la reprezentanta Yamaha, sa vezi acolo caterinca maxima, cu ANPC si alte socoteli, sau pe la United Motors in service, sa iti zica ca ti-au schimbat antigelu dus de tine ( roz ) si dupa cateva sute de km cand a bubuit motorul sa descoperi ca aveai urme de antigel verde si ei sa zica : nu e domne de la noi, fugi d-aici.

 

Tu fiind in timisoara, poti da o fuga linistit pana in Ungaria, ca e aproape, poate gasesti servicii mai bune, Austria si Germania sunt iarasi o optiune.

 

Personal, de fiecare data cand am avut nevoie de o piesa, mi-am cumparat pe original de la Metrotehnica, toate bune si frumoase. Despre altii care au avut alte experiente nu stiu ce sa zic, nu ma bag :)

Editat de b52izgodlike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti. M-am invartit online vreo saptamana sa gasesc capacul asta (atasat) la un monster de 750. nu prea am avut noroc. Oare se potrivesc de pe alte modele gen 620i.e sau ss-uri? mi-a aparut o fisura mica pe el si nu as umbla cu el sudat sau chestii de genul. Mersi mult si asfalt uscat! 20979421_1443263702409025_1901915215_n.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...