PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Bine bre, am zis si eu, n-am dat cu paru'. Am si metionat sa ma corecteze cineva daca spun prostii. Eu am vazut pe ala ca scrie ca e "pentru V-twin de capacitate mare, racit pe aer". Pentru Desmodue corespunde descrierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 capacitate mare la americani inseamna 1500 macar. hea hea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Ma rog, avand in vedere ca vand acelasi produs si in Europa cu aceeasi eticheta, eu am inteles "capacitate mare" ca un bastinas. My bad. In fine, pe scurt: NU folositi ulei 20W50 V-Twin in Ducati, ca-l gatuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mocanupetre Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Salutare tuturor. Am hotarat sa imi repar si eu Mostrul din 96 care l-am avariat in vara si as mai avea nevoie de urmatoarele piese: aripa fata, pedala de frana, disc spate si arcuri pentru tobe (slip-on). As fi recunoscator daca ma poate ajuta careva. Am sa atasez si poze cu Monstrul inainte si dupa nefericitul incident. As vrea si un sfat in privinta anvelopelor, chiar nu stiu ce marca si model sa aleg. Momentan inclin catre Metzeler sportec m5. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 8, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2011 îți dau eu un disc de spate. sună-mă la 0753.379.594. cred că mai am Âşi niÂşte arcuri pentru tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Ba, Coco, daca te bagi la un MH900e cum zice Kindaru, sa ma anunti si pe mine. Cica sunt 2 de vanzare la pachet pe e-Bay la 1.000.000$. Le luam mai ieftin asa. Editat Ianuarie 10, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 hello everybody....vreau si eu sa cumpar...daca are cineva, un capac dinala care s epune peste locul pasagerului....gen capacele de monopost...nu stiu exact cum se numeste....pentru ducati monster fabricatie 98....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Chiar "capac monopost" se numeste si cea mai buna sansa de a gasi e ebay, mai precis ebay UK, ebay IT sau ebay DE. Daca nu gasesti ca piesa SH in sine, sunt unii care le fac "home made" din plastic sau carbon. Sunt perfect identice cu cele originale, dar nu au prinderile pentru sa. Daca vrei sa iti iei din fibra, sa fii atent sa fie perfect slefuita pe verso, altfel iti va distruge saua de pasager. Astea te vor costa oriunde intre 30 si 80 euro. Bineinteles, iti poti lua si de la Ducati (cocosan a facut asa), original si in exact aceeasi vopsea cu motocicleta (daca mai ai vopseaua originala). O sa te coste cam 180-190 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 A venit vremea sa ma despart de grupul Ducati-stilor Ba si eu am facut-o si e nasol....Fara Ducati, e nasol frate...Dar ce RATB-ul sta in gat cuiva ? Daca ar clancani ambreiajul as fi in extaz grav...as stropi pasagagerii/le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 speram sa gasesc unul original...si in tara la noi..culoarea nu conteaza ca o vopseam eu....dar pana la urma o sa fac o comanda pe ebay...sper sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Sinner- : ai o MARE eroare pe blog : Metrotehnica nu e DELOC unicul importator Ducati in Romania. Este multi mai vechiul Motorox SRL in Timisoara. Reprezentant serios, nu glume. Si privitor la preturile produselor Ducati : surpriza , va avea preturi cu mult sub ce practica Bucurestiul. In jur de 2000 euro . Ma refer la 2011. Poate pare de necrezut dar stiu ce vorbesc. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Hmm, curat murdar mon cher, dar eu aveam alte informatii. La modul ca importator oficial e una, dealer e alta. Motorox nu era 'alimentat' de Motomotion? Stiu ca pentru a fi importator direct este nevoie de incheierea unui acord cu Ducati Spa, un contract care poate fi semnat numai in anumite conditii impuse de acestia, gen: showroom dedicat si 'compliant' cu anumite reguli, service la fel care sa indeplineasca anumite conditii, stocuri de piese si alte lucruri de gen care sa fie achitionate direct din Italia nu prin alte filiere - de fapt asta insemana importator.. direct. Din informatiile mele, Metrotehnica sunt singurii care au semnat un astfel de contract pentru Romania, Motomotion fiind de fapt via Ungaria. Asadar cum stau lucrurile? Am sa ma interesez inca odata. Concurenta este binevenita, piata de tip monopol nu ofera preturi competitive.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Poza cu Ducati Desmosedici GP11 - primul Ducati cu "46 in frunte". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 urată combinație de culori, e cam cocalar rossi ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Cocalar sa fie, dar sa stea in sa, nu mai mult cu curu' in nisip ca unu' "Stoner". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Motorox se alimenteaza direct din Ungaria. Niciodata nu s-a alimentat din Bucuresti. Anul acesta se vede si mai clar la preturi. Prin niste artificii ale partii maghiare vor ajunge motoarele la Motorox la un pret de vanzare semnificativ sub cel de lista. De asemenea service-ul se face la nivel european, la fel intretinere, asigurarea de piese etc. Pe client ce-l intereseaza? ca a luat motorul dintr-un showromm cu 2 etaje dar mai scump, sau vrea motorul la pret cat mai bun, avand asigurate in acelasi timp service, revizii, piese etc? Se intampla sa-l cunosc personal pe proprietarul Motorox, nu s-a inventat inca nota (peste 10) pentru ceea ce face el pentru clientii si firma Ducati. Editat Ianuarie 13, 2011 de DucatiMeccanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Eu nu tin partea nimanui Ti-am justificat termenul de 'unic importator' pe Romania. Importator inseamna exact ce am descris eu mai sus, no doubt about it. Motorox este un dealer, asta nu inseamna ca cei din bucuresti sunt mai calitativi ca servicii iar ceilalti sunti mai slabi numai pt ca sunt dealeri. Calitatea o dau oamenii si modul in care se desfasoara activitatea fata de un client Ducati. Binentele, ca imaginea brandului este un plus la capitolul imagine, dar pana la urma omul trebe sa fie multimit in primul rand vis a vis de motocicleta si serviciile necesare: service, piese, calitatea manoperei, calificarea personalului. Inca odata, Metrotehnica este unic importator romania, Motorox este dealer - ma bucur nespus ca exista pe piata o concurenta, asta va fi benefic pentru clienti, piata concurentiala aduce sanatatea in mediul economic si facilitatile pentru cumparatori - astfel apar ofertele bune. Daca Motorox va avea preturi mai bune, cu siguranta ca cei de la metrotehnica nu vor ramane indiferenti vis a vis de asta -> avantaj client. Salutari proprietarului Motorox si poate ne vedem la un suc ceva, pt k ca o sa vin sa imi iau motoarele din Bucuresti si o sa trec prin Tm. p.s. fara nici o legatura cu Motorox, cunosc doua cazuri, experientele personale ale povestitorilor, de motoare bubuite - la un 749 R si un 999 R dupa revizia facuta de un iscusit de pe la unguri, meseriasul ala mai avusese si parte de experiente mondiale la SBK, deci, nah.. probleme pot aparea oriunde. sanatate si sa ne vedem cu bine Editat Ianuarie 13, 2011 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 14, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2011 tot fără nicio legătură, mai sună mecanicii de la metrotehnica să-l întrebe pe andu câte o chestie ce îi depăÂşeÂşte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Bun...si astia ca si aia de la Sibiu ne iau de prosti,toate motoretele sunt mai scumpe cu 600 eur decat sa zicem Ducati Firenze,au impresia ca nu avem net,si ca in perioada 2002-2003,ma simnt jignit,plus ca la capitolul service IMI EXPRIM NEINCREDEREA. Mesaj completat AM VRUT SA ZIC CA IN 2002-2003 A FOST UN BOOOM LA VANZARILE DUCATI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 NU iau apararea nimanui, dar faptul ca un vanzator are pret mar enu inseamna ca te ia de prost. Sa te ia de pros tinseamna cand incearca sa te pacaleasca la servicii pe car eti le promite iar apoi nu ti le ofere. Este o piata libera si nu e prost cine cere stii vb 'ceea romaneasca. De aceea, cum am spus, piata concurentiala va aduce beneficii pentur potentialii clienti, daca Motorox va fi prezent activ pe piata si cu preturi mai mici. p.s. monsterist eu nu pot comenta lucrurile de genul asta pe un forum, la o bere e altceva. p.p.s. tot incerc sa te fac sa mergi sa mai scrii si pe ducatiblog.ro/forum dar.. vad ca nu am nici o sansa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Sinner-e, tu ai dreptate, dar ca sa se termine galceava, scoate si tu de pe Ducatiblog prepozitia "primul" de la "importator oficial" si gata. Adevarul e ca si eu am mai auzit acum 1-2 ani de un importator Ducati prin Sibiu, care era de fapt o filiala a unui importator din Ungaria. Oricum ar fi, cred ca solutia e simpla, si anume sa stergi chestia cu "primul" si toata lumea e fericita si implinita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 aceea este reclama lor si nu am cum sa o modific, daca ar fi fost ceva fals insa in acea fraza nu as fi fost de acord sa apara asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 15, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2011 hai bre sinnere, dă-o încolo de treabă. tu mă momeÂşti să postez acolo, dar în acelaÂşi timp tu postezi mai mult aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Bre scriu pe aici in speranta ca poate am sa va conving sa apareti si pe ducatiblog, pentru ca daca nu as aparea pe aici.. ar fi .. okii care nu se vad se uita, asa, daca vedeti mereu sub oki bannerul ala si va mai tot trag eu de maneca .. am mai multe sanse decat daca nu as scrie deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 15, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2011 bre eu mă bucur că scrii aici. eÂşti un user de calitate, drept pentru care să-mi aduci aminte să-ți dau un tricou cu monster lounge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.