GeorgeStefan Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Se vinde http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-354606.html . Si,ca un ps..am vazut ca l-ati jignit pe saracu om ca a intrebat de ce are monsterul atat de putini cai sau cv de genul;ei bine,de ce are atat de putini cai?Eu imi iubesc motocicleta,iar daca nu se vinde nu va fi nicio suparare,dar tare as vrea vreo 80 de cai pe ea si nici eu nu inteleg de ce nu ii are,ar fi foarte fun pe langa sunetul,cuplul si manevrabilitatea deja cunoscute. Astept sa aruncati cu popcorn sau rosii sau...altele. Editat Aprilie 11, 2011 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ma gandesc ca daca ar fi avut mai multi cai, ii scadea din cuplu acolo jos. si eu prefer cuplu vs top speed (chiar am pus pinion de atac mai mic). am vazut la targ bmw-ul lui pfeiffer si avea 800cmc si (doar) 80 de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ma gandesc ca daca ar fi avut mai multi cai, ii scadea din cuplu acolo jos. si eu prefer cuplu vs top speed (chiar am pus pinion de atac mai mic).am vazut la targ bmw-ul lui pfeiffer si avea 800cmc si (doar) 80 de cai. Cine vrea sa vada ce poate un Ducati trebuie sa-l duca musai pe un drum virajat. E cunoscut faptul ca in linie dreapta Ducati pierde considerabil in fata suratelor in linie sau V 4. Ducati = Viraje , muulte . Eu n-am simtit "valul" ala de cuplu de care pomeniti pe aici, in schimb mi-a placut maxim modularitatea si vana pe care o are mobra pe curbe. Traiasca ciclistica race. Era sa uit de consum, la drum lung ( Bicaz-Poiana Teiului- Toplita- Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti) am facut plinul in Bicaz si mi s-a aprins becul cu cativa km inainte de Petrom-ul mare de dupa Bv, 340+ km cu 15 litri. Apropo de ciclistica , o zi de octombrie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga. Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil. Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct. Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva. (...) Era sa uit de consum, la drum lung ( Bicaz-Poiana Teiului- Toplita- Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti) am facut plinul in Bicaz si mi s-a aprins becul cu cativa km inainte de Petrom-ul mare de dupa Bv, 340+ km cu 15 litri. Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga. Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil. Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct. Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva. Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta). Chiar 4,5% Atat a consumat de fiecare data cand am iesit afara . Depinde f mult si de stilul de mers , viteza mea de croaziera nu variaza f mult, imi place sa merg constant sau cat mai constant fie ca e deal, vale, viraj sau linie dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 back in business, dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black. cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate, initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu... pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi, deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ? asfalt uscat si cati mai multi km, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 back in business, dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black. cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate, initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu... pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi, deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ? asfalt uscat si cati mai multi km, Sa-l stapanesti sanatos , ignora ce ti-am confesat la salon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Jos palaria.... Multi km fara incidente iti doresc ! Asfalt uscat back in business, dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black. cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate, initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu... pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi, deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ? asfalt uscat si cati mai multi km, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 blondu_mm, tot umbla vorba in targ despre achizitia matale de ceva vreme. Ma si gandeam cand iesi la lumina sa ne-o prezinti cum trebuie Foarte faina jucarie - trebuie s-o botezi cum se cuvine. Si, desi imi curg balele dupa "varianta 2", mai bine ca nu ti-ai luat 1098. Cum ai spus si tu, e prea orientata spre pista. Merge ca o a 2-a sau a 3-a motocicleta cu care sa iesi o data pe saptamana pe curbe sau pe circuit, insa nu suporta sa o chinui (si sa te chinui si tu) vara zilnic prin oras. Diavel-ul e mult mai versatil si comfortabil, stiind in acelasi timp sa fie si exclusivist. Plus ca la acceleratie bate si un 1198 Apoi, eu sunt liber duminica. Sper sa se indrepte vremea si sa tina cu noi pentru o iesire. Cine se mai baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Angele, cum naiba mah sa consume atat? La drum intins (160 km/h) imi papa undeva sub 6%...mixt oras+afara 7.4%...ce spui tu acolo nu-i ok...eu aveam doar tobe+galerii+filtru aer...fa-i totusi niste reglaje la Andu...mi se pare mult Blondule...sa-ti traiasca mah!!!Eu nu ma omor dupa acest model, dar daca tie-ti place...sa-l stapanesti sanatos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Titi, sigur e vorba si de ceva reglaj la injectie, pentru ca imi miroase puternic gazul de esapament a benzina. Si da, normal ca o sa trec pe la Andu cat de curand, cand deschide si el in sfarsit pravalia. Dar nu ma astept sa scada drastic consumul. Acum imi ia spre 12% in oras daca merg agresiv, cu accelerari dese, bruste, si mers in ture. Mai mult de 1-2L la suta nu cred ca se pot scoate din reglaje. Nu stiu ce sa zic... Eu am si cutia de aer modificata si centrala aia nu cred ca e stock... In conditiile astea Dragos imi spunea ca nu e asa anormal sa consume pe la valorile astea. Sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qaz77 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare, mi-am bagat monsterul in coma profunda..help !!! pierdut compresia in motor..ambreiajul patineaza..unde ma duc ce fac?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 qaz77 - pe scurt: CONTACT: Coco 0722197943 Stefan 0740283188 Au garajul prin Drumul Taberei (prin bucla). Daca nu te pot rezolva ei (putin probabil), sigur te trimit la cineva care va putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 12, 2011 Autor Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) felicitări blondule pentru bivolul ăla de motocicletă. s-o aduci la academie s-o vedem Âşi noi. mobra lu angel consumă mult că merge numa în prima Âşi în a doua, că are frică de ea. Editat Aprilie 12, 2011 de monsteristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) back in business, dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black. cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate, initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu... pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi, deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ? asfalt uscat si cati mai multi km, sa-l stapanesti sanatos cu zambetul pana la urechi bafta si asfalt uscat, Editat Aprilie 12, 2011 de Kindaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Blondule, frumoasa rau carbonata! Nu trebuie sa-ti para rau dupa bani, pentru asta sunt facute pusculitele sa le dam cep si sa ne luam jucarii frumoase! sa o stapanesti sanatos, cred ca este cea mai potrivita urare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 hai ca avem un blond in weekendul asta pe 2 roti, cine se mai baga la o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tetea Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Titi, sigur e vorba si de ceva reglaj la injectie, pentru ca imi miroase puternic gazul de esapament a benzina. S-ar putea ca sa ai doua mirosuri distincte, de gaze de esapament, miros iesit pe evacuari si mirosul de benzina, benzina scursa pe altundeva. Verifica furtunele de benzina care ies din rezervor/pompa daca nu au benzina scursa pe ele. Poti verifica asta si punand contactul repetat fara sa pornesti motorul. Am vazut eu simptomele astea undeva la o motocicleta si daca e aceeasi problema, foarte simpla, vei avea sa schimbi doar doua oring-uri, o sa le vezi tu care. Asta e un alt motiv pentru care voi apela in continuare periodic la cei care se pricep la motociclete si n-o sa-mi mai bag doar eu nasul, aiurea dealtfel. Altfel a cumparat cineva de aici www.Perfect-Fairings.com? Am nevoie de partea superioara de carena dreapta pentru un 749 din 2006. Se mai potrivesc si carenele de la 749 Dark si 999 din 2006. Daca auziti ceva va rog sa ma anuntati si pe mine prin PM sau mail la laurentiunedelcu@gmail.com. Editat Aprilie 12, 2011 de tetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga. Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil. Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct. Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva. Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta). i-a dat-o si pe a 6-a acum serios, s4-ul la o viteza de 130-140km/h, treapta a 6-a in jur de 4500-4800rpm cu bagaje(in jur de 30kg) papat 4,8l/100km mers mai sportiv, maxim treapta a 3-a, schimb la 6-7000rpm consumul nu sare de 9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 ce uitati voi este ca S4 NU este un monster decat la forma, are un motor de sueprbike pe el iar faptul ca iti suge te asigur eu ca nu se va schimba niciodata, paote daca o reglezi mai scade cu 1 L dar nu mai mult. 749 meu ia tot 12 in oras si este pretentioasa chiar si al drum lung, daca o ti in viteze mici de sub 80 consuma 8, la 130 merge cu 6,5. va spun pt k am consum instant pe bord asadar, angele scula ta e potentzel grav, dar nah, performanta are tributul ei. BLondo puteai sa iei 848, dar acum nu mai are sens sa vorbim, DIavelul ala este meserie, baga termi pe el si o sa muti semafoarele din loc. mwahaha. Sa o calaresti sanitar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Eu pe St-u aveam motorul de pe 916 si niste kg in plus. Argumentul tau nu tine apa. Ceva nu e in regula, ori are o pierdere pe undeva, ori e dereglata, ori , cum a zis Liviu, merge numai in primele trepte , ori tine de feng-shui . Ca idee, in toate testele organizate de Motociclismo am observat un lucru, Ducati 1098/1198 consuma cel mai putin din pluton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 pe ST ul tau aveai alte rapaorte in cutie, ia orice 99x si fa-le consumul sa vezi ca toate sar de 11 in city. nu compara 1x98, este ceva total diferit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
il_ciorino Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 pe ST ul tau aveai alte rapaorte in cutie, ia orice 99x si fa-le consumul sa vezi ca toate sar de 11 in city. nu compara 1x98, este ceva total diferit.. salutare!Ducati 749 al meu consuma si in oras si afara tot la fel... in jur de 8%...afara mers in ture Mesaj completat ne organizam si noi pt o iesire???sambata sau duminica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 ne organizam si noi pt o iesire???sambata sau duminica! Io sunt pentru! DAca nu-i adunam si pe mobristii astia, sigur dam o tura pe undeva (sper sa nu dea cu ploaie). Mesaj completat BLondo puteai sa iei 848, dar acum nu mai are sens sa vorbim, DIavelul ala este meserie, baga termi pe el si o sa muti semafoarele din loc. mwahaha. Sa o calaresti sanitar. Asa am zis si eu..dar avem si pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Asa am zis si eu..dar avem si pasager daca e vreme frumoasa ma bag 848 e frumos dar parca ii lipseste ambreiajul uscat si oricum eram hotarat sa-mi nu imi iau superbike ... pasagerul blond Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.