Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In alta ordine de idei am nevoie timp de o zi de un semighidon stanga si brat de ambreaj.Daca poate cineva sa mi dea cu titlu de imprumut, cat sa duc motoreta in service, raman dator cu cel putin o bere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in afara de semighidonul rupt, ce alta problema mai are?

 

nu de alta dar si eu am ramas fara semighidonul stang(a cazut de pe cric)

 

Sa pasteti fericiti!

semighidonul stanga il am si ti-l pot da insa nu este in conditii perfecte, cauza asfalt fierbinte cazatura de pe cric. dureaza cel putin o saptamana sa ajunga la tine. il vrei? il ai! eu oricum am sa il arunc. pun o poza.

post-47906-1303660984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare... mi am luat o baterie noua pt monstrul meu 600 (varta 12v 17 ah ) am masurato pe motor , imi da valoarea de 14,86 v fara consumatori,dar totusi am observat ca da un pic afara bateria..azi mi a picurat vreo 2 stropi dupa un drum de 100km. Care ar fi cauza? ma puteti ajuta?(nivelul este ok la baterie)E normala valoarea asta de 14,86? Ma gandesc sa nu bage'' prea mult curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semighidonul stanga il am si ti-l pot da insa nu este in conditii perfecte, cauza asfalt fierbinte cazatura de pe cric. dureaza cel putin o saptamana sa ajunga la tine. il vrei? il ai! eu oricum am sa il arunc. pun o poza.

Erai sa ma faci fericit :P Din pacate nu se potrivesc dimensiunile,eu am alt model de semighidon 900-ss-10634583.jpg.

:P

Am si eu o intrebare... mi am luat o baterie noua pt monstrul meu 600 (varta 12v 17 ah ) am masurato pe motor , imi da valoarea de 14,86 v fara consumatori,dar totusi am observat ca da un pic afara bateria..azi mi a picurat vreo 2 stropi dupa un drum de 100km. Care ar fi cauza? ma puteti ajuta?(nivelul este ok la baterie)E normala valoarea asta de 14,86? Ma gandesc sa nu bage'' prea mult curent...

 

Iti incarca perfect la relantiu, in turatie ai verificat sa bage tot atat?

post-12201-1303666784_thumb.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, imi pare rau sa aud de patanie. Sper sa nu fie grav, sa o rezolvi repede si sa te urci inapoi in sa cat mai curand.

 

Iesire am facut in week-end cu mish. Iar week-end-ul asta ma bag iar la un drum spre mare (daca nu e potop sau ceva). Deocamdata suntem sigur 2 (eu si BoogA), poate 3. Daca mai sunt doritori, ridicati un desti' sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, imi pare rau sa aud de patanie. Sper sa nu fie grav, sa o rezolvi repede si sa te urci inapoi in sa cat mai curand.

 

Iesire am facut in week-end cu mish. Iar week-end-ul asta ma bag iar la un drum spre mare (daca nu e potop sau ceva). Deocamdata suntem sigur 2 (eu si BoogA), poate 3. Daca mai sunt doritori, ridicati un desti' sus.

si mie imi pare rau dar ma si bucur intr-un fel. ma bucur ca nu am nici o zgarietura si ca uite asa imi pun jug si semighidoane rizoma, tobe etc pe asigurarea boului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jupane, pune si tu o intrebare mai precisa si ti-om raspunde. Un Monster 600 din 2001 e in cu totul alta lume fata de un Monster S4Rs din 2007 - fie ca e vorba de motor, feeling, performante, piese, intretinere, etc.

 

Spune-ne la ce model de motor (desmodue sau desmoquattro), ce cilindree si la ce an te gandesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Acum stim de unde s-o apucam.

 

Eu am avut un Monster 600 Dark din 2001, deci pot sa iti vorbesc din experienta personala cum e sa traiesti cu dracaria. Pe scurt, e o motoreta simpla si fiabila. La intretinere nu costa mai mult decat o japoneza iar majoritatea consumabilelor sunt "standard" (le gasesti pe toate drumurile). Bujii sunt doar 2, racirea e pe aer, iar pe fata ai un singur disc cu un etrier, deci doar 2 placute (discul e de 320mm, etrierul e cu 4 pistonase, franeaza mai mult decat suficient).

 

Puterea dezvoltata de motor ti se poate parea mica (53-55 hp la roata) dar, in afara de linii drepte/autostrada - unde din cauza cutiei scurte in 5 trepte, incepe sa gafaie pe la 140-150 km/h si se plafoneaza pe la 200 - cu greu o sa ajungi sa mergi la limita motocicletei. In oras e de vis: usoara, agila, are cuplu marisor si il da in ture joase. De sunetul si caracterul motorului nu mai vorbesc, sunt prea bine cunoscute.

 

Pe curbe are o ciclistica foarte buna, e ingusta intre craci si se lasa usor sa inclinata pana la buza cauciucului. Din nou, cuplu jos se traduce prin mai putine schimbari de viteza, o plaja mai larga de utilizare si, in final, mai multa distractie.

 

Sunt si cateva dezavantaje inerente la care trebuie sa te gandesti. Intai racirea pe aer - asta e si un avantaj, dar vara la 40°C in traficul din Bucuresti, e cam nasol cu ceaunul intre picioare. Apoi, nu ii prea place sa petreaca iarna afara (cu o bujie pe cilindru, pornirea in primavara poate fi dificila). Mai e si treaba cu curelele de distributie - la care trebuie sa fii foarte atent sa nu le depasesti durata de viata (2 ani sau 20.000km pentru curelele originale). In fine, are un unghi de bracaj cam ridicol pentru o motocicleta de oras, boala de care sufera toate Monster-ele de la lansare pana azi si care se datoreaza in mare parte cadrului de origine SBK (cadru care provine de pe Ducati 888).

 

In schimb sunt si avantaje pe care nu le regasesti la concurenta. Furca USD, sistem de franare Brembo cu furtune metalice, ambreiaj hidraulic sunt toate stock. Tot stock ar trebui sa fie si rezervorul din Acerbis din plastic, la 600 Dark 2000-2001. Toate echipamentele astea isi spun cuvantul in mers si in "experienta motociclistica" in general.

 

In rezumat, e cel mai trainic si rezistent Ducati. Cel mai putin pretentios si ieftin la intretinere, pretul de achizitie fiind si el (cateodata nejustificat de) redus in ultimul timp...

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Acum stim de unde s-o apucam.

 

Eu am avut un Monster 600 Dark din 2001, deci pot sa iti vorbesc din experienta personala cum e sa traiesti cu dracaria. Pe scurt, e o motoreta simpla si fiabila. La intretinere nu costa mai mult decat o japoneza iar majoritatea consumabilelor sunt "standard" (le gasesti pe toate drumurile). Bujii sunt doar 2, racirea e pe aer, iar pe fata ai un singur disc cu un etrier, deci doar 2 placute (discul e de 320mm, etrierul e cu 4 pistonase, franeaza mai mult decat suficient).

 

Puterea dezvoltata de motor ti se poate parea mica (53-55 hp la roata) dar, in afara de linii drepte/autostrada - unde din cauza cutiei scurte in 5 trepte, incepe sa gafaie pe la 140-150 km/h si se plafoneaza pe la 200 - cu greu o sa ajungi sa mergi la limita motocicletei. In oras e de vis: usoara, agila, are cuplu marisor si il da in ture joase. De sunetul si caracterul motorului nu mai vorbesc, sunt prea bine cunoscute.

 

Pe curbe are o ciclistica foarte buna, e ingusta intre craci si se lasa usor sa inclinata pana la buza cauciucului. Din nou, cuplu jos se traduce prin mai putine schimbari de viteza, o plaja mai larga de utilizare si, in final, mai multa distractie.

 

Sunt si cateva dezavantaje inerente la care trebuie sa te gandesti. Intai racirea pe aer - asta e si un avantaj, dar vara la 40°C in traficul din Bucuresti, e cam nasol cu ceaunul intre picioare. Apoi, nu ii prea place sa petreaca iarna afara (cu o bujie pe cilindru, pornirea in primavara poate fi dificila). Mai e si treaba cu curelele de distributie - la care trebuie sa fii foarte atent sa nu le depasesti durata de viata (2 ani sau 20.000km pentru curelele originale). In fine, are un unghi de bracaj cam ridicol pentru o motocicleta de oras, boala de care sufera toate Monster-ele de la lansare pana azi si care se datoreaza in mare parte cadrului de origine SBK (cadru care provine de pe Ducati 888).

 

In schimb sunt si avantaje pe care nu le regasesti la concurenta. Furca USD, sistem de franare Brembo cu furtune metalice, ambreiaj hidraulic sunt toate stock. Tot stock ar trebui sa fie si rezervorul din Acerbis din plastic, la 600 Dark 2000-2001. Toate echipamentele astea isi spun cuvantul in mers si in "experienta motociclistica" in general.

 

In rezumat, e cel mai trainic si rezistent Ducati. Cel mai putin pretentios si ieftin la intretinere, pretul de achizitie fiind si el (cateodata nejustificat de) redus in ultimul timp...

nu pierzi mult la bani, la revanzare

eu de exemplu am pierdut 60 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, eu am pierdut 600 euro intr-un an :P

 

si ati castigat altele..

Mesaj completat

bre, care era saitu' ala cu piese ducati ca am pierdut linku si mi-e lene grav sa caut in posturile de aici 800 de pagini.

Mesaj completat

http://www.desmotimes.com/ :P

 

Nu vrei sa pui toate linkurile cu magazine utile pe blog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...